Электрохимиялық кернеу қатары. Металдардың химиялық қасиеттері

Искакова Дана Манаповна,
Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды балаларға арналған №3 облыстық мектеп-интернатының химия пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Электрохимиялық кернеу қатары. Металдардың химиялық қасиеттері.
Мақсаты: Металдардың химиялық қасиеттері электрохимиялық кернеу қатары жайлы түсініктерін дамыту, функционалды сауаттылықтарын жетілдіру, сындарлы ойлау дағдысын арттыру.
Жұмыс нәтижесі:
Металдардың химиялық қасиеттері жайлы білім қорлары кеңейеді, электрохимиялық кернеу қатарын пайдалана біледі, химиялық тіл және химиялық сауаттылық жетіледі.
Сілтеме: Химия. Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық /Ә. Н. Нұрахметов, К. Жексембина, Н. Заграничная, Ә. Е. Темірболатова, К. А. Сарманова Алматы: «Мектеп» баспасы 2013.
Химия. Әдістемелік нұсқау/ К. Жексембина, Ә. Н. Нұрахметов. - Алматы: «Мектеп» баспасы. 2013.
Негізгі идеясы: Химиялық реакцияларда металдар өздерінің валенттік электрондарын беріп, тотықсыздандырғыш болатынын түсінуі, алған білімдерін тапсырма орындауда қолдану мүмкіншіліктерінің кеңеюі.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері: Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: тест жұмысы, танымдық тапсырмалар .
Оқуды және оқыту үшін бағалау: смайлик, қол шапалақтау.
АКТ-ны қолдану: таныстырылым жасау, танымдық тапсырмалар, зертханалық жұмыс.
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс.
Ресурстар: компьютер, проектор, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы, зертханалық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар.
Сабақтың өтілетін уақыты: 45 минут
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату, топқа бөлу, мақсат қою.
Сабақ барысы : Блум таксономиясы бойынша
Рефлексия.
Үйге тапсырма: ОК §30 № 8, 9
1. Қазақстан металлургиясының дамуына баға жетпес үлес қосқан ғалым Сатпаев Қаныш Имантайұлының еңбектері жайлы мәлімет жинақтау.
2. Эссе жазу:
«Ағза толған химиялық элемент,
Біліп алғың қызметін, неткен олар керемет!».
Блум таксономиясы бойынша сабақ барысы:
Білу кезеңі:
Үй тапсырмасы: Өткен сабақ бойынша білім-біліктерін қайталау.
«Миға шабуыл».
Металдар және олардың физикалық қасиеттері бойынша жабық сұрақтардан құралған тест сұрақтары:
1. ПЖ-дағы металдар саны -
2. Электрөткізгіштігі жоғары металл -
3. Ең жеңіл металл -
4. Адам алақанының қызуында балқитын металл-
5. Ең қиын балқитын металл-
6. Ең ауыр металл -
7. Ең қатты металл -
8. Иілгіштігі жоғары металл -
9. №13 металдың электрон қабатының саны -
10. Организмдердің тіршілігіндегі маңызды элементтер -
. . .
Шығармашылық тапсырма.
Мәлімет жинақтау «Ғасырға атау болған металдар сыры». Металдардың физикалық қасиеттері тақырыбы бойынша білімдерін жаңғыртады.
Адамзат қоғамының дамуындағы металдардың маңызын дәріптейді.
Түсіну кезеңі: Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс, түртіп алу.
Жекелей, жұптық, топтық талқылау.
Мәтінмен топтық жұмыс жүргізе отырып, талдау жасап, оқулықтағы мәтінді игереді.
Қолдану кезеңі: Білімдерін тапсырма орындау барысында тиімді пайдалану
(оқулықта берілген сұрақтар, жаттығулар және есептер бойынша жұмыс жасау) . Топтық тапсырмалар:
1. Мыс хлоридінің ерітіндісіне массасы 5, 6 г темір пластинкасын салды. Темір толық еріді. Бөлінген мыстың массасы қандай?
Талдау кезеңі: Білімді зерделеу. Реакциялардың жүру мімкіндіктерін анықтау. Танымдық тапсырма ОБ №4.
Практикада мүмкін болатын реакция теңдеулерін аяқтаңдар. Металдардың электрохимиялық кернеу қатарын пайдалана отырып, тапсырманы орындайды.
Жинақтау кезеңі: Мақал-мәтелдердің шығу себебін химиялық қасиетімен салыстыры ңыздар. Мақал-мәтелдерді химиялық тілде қалай түсінесіздер?
1. ײТемірді қызған кезінде соқ״.
( Металдарды қыздырған кезде ішкі электрондарының қозғалысы артып оңай созылғыш, иілгіш қасиетке ие болады) .
2. “Алтынмен аптап, күміспен күптеп . . . ”.
(Химиялық белсенділігі төмен асыл металдармен арзан және оңай жемірілгіш металдарды қаптап жасалған зат адамның игілігіне ұзақ қызмет етеді және қымбат бағаланады) .
3. ” Ақыл арымас, алтын шірімес„.
(Алтынның химиялық белсенділігінің төмендігі мақалдың теңеуіне негіз болған) .
4. “Батыр майданда шынығады, болат қайнауда шынығады”.
(Сапалы болат алу үшін темірді басқа да қоспалармен араластырып жоғары температурада балқытады. Себебі, жоғары температурада темір атомдары қоспа элементтерінің атомдарымен кірігіп мықты байланыс түзеді) .
Мақал-мәтелдердің мағынасын химиялық қасиеттерімен салыстырып, маңыздылығын айқындайды, пәнаралық байланыс орнатады.
Бағалау кезеңі: Ойын жинақтауға баулу. Стикер қағаздарына сабақтың тиімділігі, ұсыныстары т. б. ойларын білдіреді.
[size=6]
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz