Сөйлем мүшелері жайлы ақпарат

1-қатар
2-қатар
3-қатар
:
Қазақ тілі: Қазақ тілі
: Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілі: Сөйлем мүшелері
:

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік:

Қазақ тілі: Сөйлем туралы білімдерін пысықтай келе, сөйлем мүшелері туралы түсінік қалыптастыру.
: 2. Дамытушылық:
Қазақ тілі: Сауатты жазу, көркем жазу дағдыларын дамыту. сөздік қорларын, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту.
: 3. Тәрбиелік:
Қазақ тілі: Оқуға ынталандыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу
: Сабақтың түрі:
Қазақ тілі: аралас
:

Сабақта қолданылатын

әдістер:

Қазақ тілі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, практикалық
: Сабақтың көрнекілігі:
Қазақ тілі: Дидактикалық материалдар, таратпа материалдар, сюжетті суреттер
:

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру:

Қазақ тілі:

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Күннің суреті арқылы оқушыларды бір-біріне, мұғалімге деген сыйластық көңіл-күйін қалыптастыру:

  • Күннің қандай қасиеттері бар?
  • Отбасы мүшелерінен кімді күнге ұқсатуға болады?
: Үй жұмысын тексеру:
Қазақ тілі:

«Кубизм» әдісі бойынша сұраулы, лепті, хабарлы сөйлемдер құрастыру.

  • Құрастырған сөйлемің неше сөзден тұрады?
:

Жаңа сабақ:

Қызығушылығын ояту:

Ой толғау

Қазақ тілі:

Асыл сөзді іздесең,

Абайды оқы, ерінбе.

Адамдықты көздесең,

Жаттап, тоқы көңілге. ( Сұлтанмахмұт Торайғыров)

  • Абай туралы не білесіңдер?
  • Қандай шығармаларын білесіңдер?
  • Өлеңнің әр сөзіне сұрақ қой?
  • Олай болса, сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған сөйлемсөйлем мүшелерідеп аталады.
:

Оқулықпен жұмыс:

1-жаттығу

Сауысқанның суреті ұсынылады.

Сергіту сәті:

4-жаттығу.

Алдымен үлгі орындалады.

Әр топқа бөлініп беріледі

Қазақ тілі:

Ережемен танысу:

Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған сөйлем сөйлем мүшелері деп аталады. Мысалы: Марал (кім?) әңгімені (нені?) оқыды (не істеді?) .

Мәтінді түсініп оқы. Сөйлемдегі әрбір сөзге сұрақ қой. Әрбір сөйлем неше сөзден құралады. Сауысқанды байқаған кездерің болды ма?

2-жаттығу.

Суреттер бойынша 2 сөзден тұратын сөйлемдер құратыр.

Бүркіт ұшты. Түйеқұс жүгірді. Қарға қонды.

Бүркіт қалықтап ұшты. Түйеқұс тез жүгірді. Қарға ағаш басына қонды.

  • Қандай сөздерді қостық?
  • Сөйлемнің мағынасы қалай өзгерді?

Жұбын тап: тақтаға жазылған сөздердің қарама-қарсы мағыналы сөздерін жазу. Қатарлар арасындағы сайыс

:
:
:

1-топ. 2 сөзден құралатын сөйлем құрайды.

2-топ. 3 сөзден құралған сөйлем құрайды.

3-топ. 4 сөзден құралған сөйлем құрайды.

4-топ. 5 сөзден құралған сөйлем құрайды

5-топ. 6 сөзден құралған сөйлем құратыр.

Барлығына ортақ бір сөз беріледі.

«Мысық» сөзіне осындай пирамида құрастыру керек.

Мысалы:

Қарға қарқылдады.

Қарға далада қарқылдады.

Қарға далада қатты қарқылдады.

Қарға далада қар жауардың алдында қатты қарқылдады.

Қарға далада қар жауардың алдында масасызданып қарқылдады.

Сол- . . .

Еңбекқор- . . .

Жас- . . .

Қорқақ- . . .

Қиын- . . .

Ыстық- . . .

Лас- . . .

Жаман-. .

Отыр- . . .

Аласа- . . .

Қалың- . . .

Қатты- . . .

Ащы- . . .

Ақ- . . .

Алыс- . . .

Жылдам - . . .

Жуан- . . .

Асау- . . .

Ерте- . . .

Күн- . . .

Жарық- . . .

Арық- . . .

Аз- . . .

Өтірік- . . .

:
Қазақ тілі:
:
Қазақ тілі:
: Қорытынды:
Қазақ тілі:
  • Сөйлем туралы не білесіңдер?
  • Сөйлемнің түрлері қандай?
  • Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
: Үйге тапсырма:
Қазақ тілі: Ереже жаттау 64-бет.

Ұқсас жұмыстар
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Сөйлемнің дара және күрделі түрлері. 4 сынып
Синтаксистік талдау
Бағдарлама
Хабарлы сөйлемнің соңында
Сөйлем құрату
Сөйлем мүшелеріне талда
Музыка, өнер және әдебиет
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz