Файл қосу

Сөйлем мүшелері жайлы ақпарат

Пән: Қазақ тілі

| |Қазақ тілі |
|Сабақтың тақырыбы: |Сөйлем мүшелері |
|Сабақтың мақсаты: |Сөйлем туралы білімдерін пысықтай келе, сөйлем мүшелері |
|1.Білімділік: |туралы түсінік қалыптастыру. |
|2.Дамытушылық: |Сауатты жазу, көркем жазу дағдыларын дамыту.сөздік қорларын, |
| |байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту. |
|3.Тәрбиелік: |Оқуға ынталандыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу |
|Сабақтың түрі: |аралас |
|Сабақта қолданылатын | |
|әдістер: |Сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, практикалық |
|Сабақтың көрнекілігі: |Дидактикалық материалдар, таратпа материалдар, сюжетті |
| |суреттер |
|Сабақтың барысы: | |
|Ұйымдастыру: |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
|[pic] |Күннің суреті арқылы оқушыларды бір-біріне, мұғалімге деген |
| |сыйластық көңіл-күйін қалыптастыру: |
| |Күннің қандай қасиеттері бар? |
| |Отбасы мүшелерінен кімді күнге ұқсатуға болады? |
|Үй жұмысын тексеру: |«Кубизм» әдісі бойынша сұраулы, лепті, хабарлы сөйлемдер |
| |құрастыру. |
| |Құрастырған сөйлемің неше сөзден тұрады? |
|Жаңа сабақ: |Асыл сөзді іздесең, |
|Қызығушылығын ояту: |Абайды оқы, ерінбе. |
|Ой толғау |Адамдықты көздесең, |
| |Жаттап, тоқы көңілге. ( Сұлтанмахмұт Торайғыров) |
| |Абай туралы не білесіңдер? |
| |Қандай шығармаларын білесіңдер? |
| |Өлеңнің әр сөзіне сұрақ қой? |
| |Олай болса, сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп |
| |тұрған сөйлем сөйлем мүшелері деп аталады. |
|Оқулықпен жұмыс: |Ережемен танысу: |
| |Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған сөйлем |
| |сөйлем мүшелері деп аталады. Мысалы: Марал (кім?) әңгімені |
| |(нені?) оқыды (не істеді?). |
| | |
|1-жаттығу | |
|Сауысқанның суреті |Мәтінді түсініп оқы. Сөйлемдегі әрбір сөзге сұрақ қой. Әрбір |
|ұсынылады. |сөйлем неше сөзден құралады. Сауысқанды байқаған кездерің |
| |болды ма? |
|[pic] | |
| | |
| |2-жаттығу. |
|Сергіту сәті: |Суреттер бойынша 2 сөзден тұратын сөйлемдер құратыр. |
| | |
| |Бүркіт ұшты. Түйеқұс жүгірді. Қарға қонды. |
| |Бүркіт қалықтап ұшты. Түйеқұс тез жүгірді. Қарға ағаш басына |
| |қонды. |
| |Қандай сөздерді қостық? |
| |Сөйлемнің мағынасы қалай өзгерді? |
| | |
| |Жұбын тап: тақтаға жазылған сөздердің қарама-қарсы мағыналы |
| |сөздерін жазу. Қатарлар арасындағы сайыс |
| |1-қатар |
|4-жаттығу. |2-қатар |
|Алдымен үлгі |3-қатар |
|орындалады. | |
|Әр топқа бөлініп |Сол-... |
|беріледі |Еңбекқор-... |
| |Жас-... |
| |Қорқақ-... |
| |Қиын-... |
| |Ыстық-... |
| |Лас-... |
| |Жаман-.. |
| |Отыр-... |
| |Аласа-... |
| |Қалың-... |
| |Қатты-... |
| |Ащы-... |
| |Ақ-... |
| |Алыс-... |
| |Жылдам -... |
| |Жуан-... |
| |Асау-... |
| |Ерте-... |
| |Күн-... |
| |Жарық-... |
| |Арық-... |
| |Аз-... |
| |Өтірік-... |
| | |
| | |
| |1-топ. 2 сөзден құралатын сөйлем құрайды. |
| |2-топ. 3 сөзден құралған сөйлем құрайды. |
| |3-топ. 4 сөзден құралған сөйлем құрайды. |
| |4-топ. 5 сөзден құралған сөйлем құрайды |
| |5-топ. 6 сөзден құралған сөйлем құратыр. |
| | |
| |Барлығына ортақ бір сөз беріледі. |
| |«Мысық» сөзіне осындай пирамида құрастыру керек. |
| |Мысалы: |
| |Қарға қарқылдады. |
| |Қарға далада қарқылдады. |
| |Қарға далада қатты қарқылдады. |
| |Қарға далада қар жауардың алдында қатты қарқылдады. |
| |Қарға далада қар жауардың алдында масасызданып қарқылдады. |
|Қорытынды: |Сөйлем туралы не білесіңдер? |
| |Сөйлемнің түрлері қандай? |
| |Сөйлем мүшелері дегеніміз не? |
|Үйге тапсырма: |Ереже жаттау 64-бет. |




Ұқсас жұмыстар
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Сөйлемнің дара және күрделі түрлері. 4 сынып
Синтаксистік талдау
Бағдарлама
Хабарлы сөйлемнің соңында
Сөйлем құрату
Сөйлем мүшелеріне талда
Музыка, өнер және әдебиет
Пәндер