Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Интервалдар әдісімен есептер шығару

№109 орта мектебі

Алгебра

Сабақтың тақырыбы:
Интервалдар әдісімен есептер шығару

8 «б» сыныбы

Математика пәнінің мұғалімі: Нұржанова Әлима
Жұмабекқызы

Күні: 9.04.2015 жыл
Сыныбы: 8 «б»
Сабақтың тақырыбы: Интервалдар әдісімен есептер
шығару
Сабақтың мақсаты:

1)      Білімділік: Квадрат теңсіздіктер және бөлшек рационал
теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешуді жетілдіру.

2)      Дамытушылық: Жас ұрпаққа тәрбие беруде жаңа технологияларды
пайдалану және білім, білік дағдыларын дамыту.

3)      Тәрбиелік: Оқушыларды бір – бірін сыйлауға, ептілікке,
шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: топтық сабақ
Сабақтың типі: практикалық
Сабақта қолданылатын әдістер: ой-қозғау әдісі, екі жұлдыз бір тілек әдісі
Көрнекілігі: слайдтар, интер.тақта, деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық
тапсырмалар,сәйкестендіру кестесі, тірек-сызба, топтастыру әдісі
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, сабаққа даярлығын
тексеру.
Сынып тазалығын тексеру.
Оқушыларды 2 топқа бөлу: І топ «Үшбұрыш»
ІІ топ «Квадрат»
Психологиялық сәт: «Психогеометрия»- өзін - өзі тану:
Оқушылар өзіне ұнаған геометриялық фигуралардың кез - келгенін таңдауы
тиіс. Әр фигура қандай да бір адам бойындағы қасиетті, қабілетті білдіреді.
Әрқайсысымыз өзімізді танып көрелік.
Үшбұрыш. Саған басқарушылық қасиет тән. Өз көздеген мақсатына қол жеткізуге
барлық мүмкіншілігіңді жасайсың. Өзіңе сенімдісің және жеңіске,
жетістіктерге, ұтыстарға оңай қол жеткізесің. Айтқаныннан шықпайсың,
абыройлысың. Сен қоғамда, өмірде жоғары жетістіктерге қол жеткізесің,
жұмысыңда жоғарыға көтерілуге бейімділігін бар.
Квадрат. Сенде төзімділік, шыдамдылық, еңбекқорлық дамыған. Өз айналаңа
адамдарды жинап ұйымдастыру, реттеу және жүйелеу қабілетің баршылық. Сенен
үздік ұйымдастырушы шығады
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№305
[pic] [pic] [pic]
[pic]

ІІІ. Өтілген материалды еске түсіру.
«Ой қозғау» әдісі арқылы «Бізден -сұрақ, сізден- жауап» 2 топ бір-біріне
сұрақтар қояды.
1. Теңсіздік дегеніміз не? Өрнектің сол және оң жағы теңсіздік белгісімен
байланысса онда бұндай өрнекті теңсіздік деп атаймыз.
2. Теңсіздік белгілері қалай белгіленеді? >, < , ≥
, ≤ белгілері теңсіздік белгілері деп аталады.
3. Қатаң немесе қатаң емес теңсіздіктерді қалай ажыратуға болады?
< немесе > белгілерімен жазылса, қатаң теңсіздіктер 
≤ немесе ≥ белгілерімен жазылса ,қатаң емес теңсіздіктер деп аталады. 
4. Квадрат теңсіздіктер қалай беріледі? ax2 +bx+c>0, ax2 +bx+c<0, ax2
+bx+c≥0, ax2 +bx+c≤0 түріндегі теңсіздіктер квадрат теңсіздіктер деп
аталады.
5. Квадрат теңсіздікті қандай әдістермен шешуге болады? Квадрат
теңсіздікті парабола әдісі немесе интервалдар әдісі арқылы шешуге
болады.
6. Квадрат теңсіздікті интервал әдісімен шешу алгоритмі қалай жүзеге
асады? 1) Берілген теңсіздікті Р(х) <0,
Р(х) >0, Р(х) ≤0, Р(х) ≥0 түрлерінің біріне келтіреміз;
2)Теңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіріп, шыққан теңдеуді шешеміз, яғни
сәйкес функцияның нөлдерін табамыз;
3)Теңдеудің түбірлерінің мәнін сан осіне белгілеп, сан осін интервалдарға
бөлеміз;
4)Интервалдың кез-келген біреуінде функцияның таңбасын анықтап, осы
интервалға анықталған таңбаны қоямыз;
5)Теңдеудің түбірі қайталанебаған немесе тақ рет қайталанған жағдайда
қалған интервалдардағы таңбаларды кезекпен қоямыз; ал егер жұп рет
қайталанса, осы түбірдің екі жағындағы интервалдардың таңбаларын бірдей
етіп аламыз;
6)Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалдарды жауап ретінде аламыз.
«Сәйкестендір» кестесі
«Үшбұрыш» тобына
|х>0 | |(1;5] |
|1≤x≤3 | |(9;+∞) |
|1|x>9 | |[1;3) |
|x<9 | |[1;3] |
|1≤x<3 | |(0;+∞) |

«Квадрат» тобына
|х>3 | |(2;5] |
|2≤x≤5 | |(3;+∞) |
|2|x>8 | |[2;7) |
|x<8 | |[2;5] |
|2≤x<7 | |(8;+∞) |

ІҮ.Өтілген материал бойынша есептер шығару. Оқулықпен жұмыс.В
деңгейіндегі есептер.
№306. Теңсіздікті шешеміз.
[pic]
[pic]

№307. Теңсіздіктің бүтін теріс шешімдерін табамыз.

[pic] 27-
3х2 ≥0

Ү. Сабақты бекіту. Шығармашылық жұмыс.

И.П.Рустюмова , С.Т.Рустюмова «Пособие для подготовки к единому
национальному тестированию (ЕНТ) по математике»

№13
№14

[pic]
х>[pic]

ҮІ. Сабақты қорытындылау. Топтастыру әдісі З.Ә.Жұмағұлова . Алгебра
Дидактикалық материалдар .8-сынып

Графиктік- парабола әдісі
Интервал әдісі

9х2+12х+4≤0 Ұқсастығы
(x-1)(x+5) >0

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі. Сабақта екі ұнаған сәтті және бір ұсыныс
жазады.

ҮІІ.Оқушыларды бағалау. Бас бармақ бағалауы арқылы бағаланады.

[pic]

Бағалау парағы

Аты-жөні

|

Үй тапсырмасы |«Бізден-сұрақ, сізден-жауап» |«Сәйкестендір» кестесі
|Оқулықпен жұмыс |Шығармашылық жұмыс |Топтастыру әдісі |Жалпы ұпайы | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

ҮІІІ.Үйге тапсырма беру. №306 (3,4) №307 (3,4)

Ұқсас жұмыстар
Интервалдар әдісі
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Интервалдар әдісі. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңсіздіктер жайлы
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Интервалдар әдісі жайлы ақпарат
Квадрат түбірлер
Сабақ жоспары. Сабақтың атауы
Теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Функцияның өсу және кему аралықтары
Пәндер