Киім дүкені

оқу іс-әрекетіні технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Киім дүкені» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Киім – кешек туралы ақпарат беру. Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажыратуға |
| |үйрету. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Киімдерді атату арқылы сөздік қорларын байыту. Қарым – қатынас жасау іскерлігін |
| |қалыптастыру. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен қысқы және жазғы киімдерді ажырата білуге қатыстыру. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Сөздік: коркем сөз, өлең сөздерін қайталау, түсіндіру; |
| |Көрнекілік: слайд арқылы суреттер көрсету, карточкалар көрсету; |
| |Практикалық: карточкалар арқылы тапсырма орындау. |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Компьтерлер, проектор, карточкалар, ұл бала және қыз бала бейнеленген |
|көрнекі құралдар: |сурет,қуыршақтың киімдері. |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – |Балалар қане бәріміз шеңбер болып отырайық. |Балалар шеңбер болып отырады. |
|қозғаушы |Шаттық шеңбері: |Шаттық шеңберін тәрбиешімен бірге |
| |Кел балалар күлейік, |қайталайды. |
| |Күлкіменен түлейік. |Кел балалар күлейік, |
| |Қабақ түйген не керек? |Күлкіменен түлейік. |
| |Көңілді боп жүрейік. |Қабақ түйген не керек? |
| | |Көңілді боп жүрейік |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|Балалар мына суретке көңіл аударайықшы. |- қыз бала |
|ушы |Суреттен кімді көріп тұрмыз. |- ұл бала |
| |Ұл баланың үстінде қандай киім? |- күртеше |
| |Ал, қыз балада ше? |-бас киім |
| | |-қолғап |
| | | |
| |Дұрыс айтасыңдар, балалар! |-ия |
| |Балалар киім дүкеніне барғыларың келеме? |- балалар қуанады |
| |Ендеше, мен сендерге қуыршақ беремін. Қуыршақтарға | |
| |киімдер аламыз. |-шалбар |
| |- Арсен, сен қуыршағыңа қандай киім алдың? |-жейде |
| |- Не себептен сен шалбар алдың? |-себебі, менің қуыршағым ұл бала |
| |- Аяжан, сен қуыршағыңа қандай киім алдың? |- көйлек |
| |- Көйлегіңнің түсі қандай? |-қызыл |
| |Сергіту сәті: |Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге |
| |Айнаға қараймын, |қайталайды. |
| |Шашымды тараймын. |Айнаға қараймын, |
| |Бақытты боламын, |Шашымды тараймын. |
| |Сымбатты боламын. |Бақытты боламын, |
| |Әрқашан тазамын, |Сымбатты боламын. |
| |Бәрінен озамын. |Әрқашан тазамын, |
| |Дидактикалық ойын: «Киімдерді ажырат» |Бәрінен озамын. |
| |Шарты: қысқы киімді көк, жазғы киімді жасыл сөмкеге |Балалар жазғы киімдермен қысқы |
| |сызып көрсету. |киімдерді ажыратуға тырысады. |
|ІІІ. Рефлексифті- |- Бүгін біз қайда бардық? |- киімдер дүкеніне |
|коррекциялаушы |- Не туралы айттық? |- киімдер |
| |- Қуыршаққа алған киімдерің ұнады ма? |- ия, ұнады |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: киімдерді сипаттай алуды біледі.
Баланың меңгеруі:
Баланың жасай алуы: Жазғы және қысқы киімдерді ажырата біледі

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні
технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Үй жануарлары қалай дыбыстайды» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Үй жануарларымен таныстыру. Үй жануарлары және олардың қалай дыбыстайтыны |
| |туралы ақпарт беру. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Өз ойын дәлелдей білуге, үй жануарларына деген сүйіспеншілік , қамқорлық |
| |сезімін оятуға дағдыландыру. Қарым – қатынас іскерлігін қалыптастыру. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен үй жануарларының дыбысын салуға қатыстыру. Балаларға суре бойынша |
| |әңгімелеуге және үй жануарларын дұрыс айта білуге үйрету. Сөздік қорын |
| |молайту, тілдерін дамыту. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АКТ, Үй жанураларының дыбыстары жазылған үнтаспа. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Үй жануарлары бейнеленген сурет, ойыншықтар (сиыр, ат, қой, ботақан), |
|көрнекі құралдар: | |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – |Жылулық шеңбері: |Балалар жылулық шеңберін қимылмен |
|қозғаушы |Күннің көзі ашылып, |орындайды. |
| |Көкке шуақ шашылсын. | |
| |Құтты қонақ келіпті | |
| |Төрімізге еніпті, | |
| |Амандасу үлкенге, | |
| |Тәрбиенің басығой. | |
| |Ал, қанеки бәріміз | |
| |Сәлем дейік үлкенге. | |
| |Сәлеметсіндерме, балалар! | |
| | | |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|-Балалар, қарандаршы мына суреттер ненін суреті? | |
|ушы |Дұрыс, үй жануарларынын суреті. |- үй жануарлары |
| |- Мынау- сиыр, мынау – ат, мынау- қой, мынау – қой. | |
| |Бұлар үй жануарлары, себебі оларды адамдар бағады | |
| |күтеді. Олардың сүті, еті – тамақ, жүні, терісі – киім.| |
| |- Қәне, балалар суретке қарап сиырдың, қойдың, аттың |- Мынау – сиыр – түсі қара , үлкен |
| |түстерін айта қойыңдаршы. |- Мынау- ат-түсі қоңыр, үлкен |
| | |- Мынау- қой – түсі қара, кішкентай |
| |Әкелеген ат, ботақан, қой, сиыр ойыншықтарын алып | |
| |осылардың қалай дыбыстайтынын айтып жаттығамыз: | |
| |- Қой «мә-мә» деп маңырайды; |- Қой «мә-мә» деп маңырайды; |
| |- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді; |- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді; |
| |- Ботақан «бө-бө»деп боздайды; |- Ботақан «бө-бө»деп боздайды; |
| |- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді. |- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Оңға, оңға түзу тұр, |- Тәрбиешімен бірге қимылды |
| |Солға, солға түзі тұр |қаиталайды. |
| |Бір отырып, бір тұрып, | |
| |Біз тыынғып аламыз. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: «Даусынан таны?» | |
| |Үнтаспадағы жануарлардың даусын естіп қандай жануар | |
| |екенін аитасыңдар. |- балалар үнтаспадан жануарлардың |
| | |дауыстарын тыңдап қандай үй жануарлары|
| |«Төлдерін тап!» |екенін ажыратып айтады. |
| |Суреттен үй жануарларын төлдермен сәйкестендіреді. | |
| | |- берілегн сурет бойынша үй |
| | |жануарлардың төлдерімен |
| | |сәйкестендіреді. |
|ІІІ. Рефлексифті- |-Балалар біздер бүгін қандай жануарлар туралы | - үй жануарларымен |
|коррекциялаушы |әңгімелестік? |- жылқы, сиыр,қой, түйе, |
| |Қане бірге атайықшы? |- ұнады |
| |-Сіздерге ойын ұнады ма? | |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Үй жануарларынын төлдерін атай білді.
Баланың меңгеруі: : Үй жануарларынын берер пайдасын меңгерді.
Баланың жасай алуы: Үй жануарларынын тіршілігі туралы түсінік.

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні
технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Қуыршақ қонаққа келді» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Тағамдар, ыдыстартуралы ақпарат беру, Ерекшеліктерімен таныстыру. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Сұрақтарға толық жауап қайтара білуіне ықпал жасай отырып, тілдік қорларын |
| |дамыту. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен суретте не артық екенін анықтауға қатыстыру. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын. |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Шай ішіп отырған қыз баланың суреті. Ойыншық ыдыстар, тағамдар. Үлестірмелі |
|көрнекі құралдар: |тағамдар мен ыдыстардың суреттері. |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – | | |
|қозғаушы |Шаттық шеңбері |Балалар шеңберге тұрады. |
| |Қуан , шаттан, алақай! |Бәрі хормен айтады. |
| |Қуанатын келді күн. |Қолдарын жоғары көтереді, бір- |
| |Күліп шықты бүгін күн , |бірлеріне қарап жымиып , қайырлы таң |
| |Қайырлы таң! Қайырлы таң ! |тілейді. |
| |Қайырлы таң, достарым! | |
| | | |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|Сурет бойынша әңгіме құрастыру: | |
|ушы |- Балалар, суреттен не көріп тұрсыңдар? |- қыз бала шай ішіп отыр. |
| | | |
| |- Қәне, балалар суретте көріп тұрған үстел үстіндегі | |
| |заттардың аттарын бірге айтайықшы. |- Мынау- нан, шай, қант, тәрелке, |
| | |шәйнек, кесе. |
| |- Дұрыс айтасыңдар балалар. | |
| |-нан, шай, қант тағамдар деп аталады. | |
| |- Кесе, шәйнек, тәрелке ыдыстар деп аталады. | |
| | | |
| |Дыбыстық жаттығу: |Дыбыстық жаттығуды тәрбиешімен бірге |
| |- Ыс-ыс- таза ыдыс, |қайталайды: |
| |- ғам-ғам- тәтті тағам, |- Ыс-ыс- таза ыдыс, |
| | |- ғам-ғам- тәтті тағам, |
| |Ғажайып сәт. | |
| |Қонаққа қуыршақ Айша келеді. | |
| |- балалар, Айша бізге қонаққа келді. Қазақ – қонақшыл |- Айшанын келгеніне қуанады. Балалар |
| |халықпыз. Қонақты күтуде, сыйлауды білуіміз керек. |қонақ күтуді үйренеді. |
| |Қәне, Айшаға шай жасасайық.Қантты, нанды тәрелкеге, |- Балалар тағамдарды ыдыстарға салып, |
| |шайды шәйнекке салып, шай дайындап кесеге құямыз. |үстелге қойып, Айшаны үстелге |
| | |шақырады. |
| |Сергіту сәті: | |
| |Орнымызда тұрамыз, | |
| |Аяқты нық басамыз. | |
| |Бір отырып, бір тұрып, | |
| |Біз тынығып аламыз. |- Тәрбиешімен бірге қимылдарды |
| |Қолымызды жуамыз, |қайталайды. |
| |Алжапқышты байлаймыз. | |
| |Дастарқанды жасаймыз, | |
| |Ыдыстарды қоямыз, | |
| |Қамқоршы бала боламыз. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |«Дұрыс көрсет, ажырат!» | |
| |Тағамдар мен ыдыстардың суреттері таратылып беріледі. |- Тағам және ыдыстарды ажыратады. |
| |Атын атағанда тез көрсетуі және ол тағам ба, ыдыс па –| |
| |дұрыс ажыратуы керек. | |
| | | |
| | | |
| |«Не артық?» дидактикалық ойын. | |
| |Суреттен артық заттарды тауып атын атайды. |- Заттың атын атап, артық затты табуға|
| | |тырысады. |
|ІІІ. Рефлексифті- |- Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді? | - қуыршақ Айша |
|коррекциялаушы |- Ыдыс пен тағамды ажырата аламыз ба? |- Ия |
| |-Сіздерге ойын ұнады ма? |- ұнады |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Тағамдар және ыдыстардың аттарын атай біледі.
Баланың меңгеруі: Ыдыстар және тағамдар туралы сөйлем құрастыра білу
дағдысын меңгереді.
Баланың жасай алуы: Қонақты күту жолдарын жасай алады.

Ұқсас жұмыстар
Қысқы киімдер жайлы ақпарат
Сюжетті - рольді ойын картотекасы. балабақша
Бағасы қанша
Бизнес ұйымдастыру түрлері
Киім дүкенінде
Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Менің қалам
Мерекеңмен, анашым!
Дүкендер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz