Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Киім дүкені

оқу іс-әрекетіні технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Киім дүкені» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Киім – кешек туралы ақпарат беру. Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажыратуға |
| |үйрету. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Киімдерді атату арқылы сөздік қорларын байыту. Қарым – қатынас жасау іскерлігін |
| |қалыптастыру. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен қысқы және жазғы киімдерді ажырата білуге қатыстыру. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Сөздік: коркем сөз, өлең сөздерін қайталау, түсіндіру; |
| |Көрнекілік: слайд арқылы суреттер көрсету, карточкалар көрсету; |
| |Практикалық: карточкалар арқылы тапсырма орындау. |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Компьтерлер, проектор, карточкалар, ұл бала және қыз бала бейнеленген |
|көрнекі құралдар: |сурет,қуыршақтың киімдері. |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – |Балалар қане бәріміз шеңбер болып отырайық. |Балалар шеңбер болып отырады. |
|қозғаушы |Шаттық шеңбері: |Шаттық шеңберін тәрбиешімен бірге |
| |Кел балалар күлейік, |қайталайды. |
| |Күлкіменен түлейік. |Кел балалар күлейік, |
| |Қабақ түйген не керек? |Күлкіменен түлейік. |
| |Көңілді боп жүрейік. |Қабақ түйген не керек? |
| | |Көңілді боп жүрейік |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|Балалар мына суретке көңіл аударайықшы. |- қыз бала |
|ушы |Суреттен кімді көріп тұрмыз. |- ұл бала |
| |Ұл баланың үстінде қандай киім? |- күртеше |
| |Ал, қыз балада ше? |-бас киім |
| | |-қолғап |
| | | |
| |Дұрыс айтасыңдар, балалар! |-ия |
| |Балалар киім дүкеніне барғыларың келеме? |- балалар қуанады |
| |Ендеше, мен сендерге қуыршақ беремін. Қуыршақтарға | |
| |киімдер аламыз. |-шалбар |
| |- Арсен, сен қуыршағыңа қандай киім алдың? |-жейде |
| |- Не себептен сен шалбар алдың? |-себебі, менің қуыршағым ұл бала |
| |- Аяжан, сен қуыршағыңа қандай киім алдың? |- көйлек |
| |- Көйлегіңнің түсі қандай? |-қызыл |
| |Сергіту сәті: |Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге |
| |Айнаға қараймын, |қайталайды. |
| |Шашымды тараймын. |Айнаға қараймын, |
| |Бақытты боламын, |Шашымды тараймын. |
| |Сымбатты боламын. |Бақытты боламын, |
| |Әрқашан тазамын, |Сымбатты боламын. |
| |Бәрінен озамын. |Әрқашан тазамын, |
| |Дидактикалық ойын: «Киімдерді ажырат» |Бәрінен озамын. |
| |Шарты: қысқы киімді көк, жазғы киімді жасыл сөмкеге |Балалар жазғы киімдермен қысқы |
| |сызып көрсету. |киімдерді ажыратуға тырысады. |
|ІІІ. Рефлексифті- |- Бүгін біз қайда бардық? |- киімдер дүкеніне |
|коррекциялаушы |- Не туралы айттық? |- киімдер |
| |- Қуыршаққа алған киімдерің ұнады ма? |- ия, ұнады |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: киімдерді сипаттай алуды біледі.
Баланың меңгеруі:
Баланың жасай алуы: Жазғы және қысқы киімдерді ажырата біледі

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні
технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Үй жануарлары қалай дыбыстайды» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Үй жануарларымен таныстыру. Үй жануарлары және олардың қалай дыбыстайтыны |
| |туралы ақпарт беру. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Өз ойын дәлелдей білуге, үй жануарларына деген сүйіспеншілік , қамқорлық |
| |сезімін оятуға дағдыландыру. Қарым – қатынас іскерлігін қалыптастыру. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен үй жануарларының дыбысын салуға қатыстыру. Балаларға суре бойынша |
| |әңгімелеуге және үй жануарларын дұрыс айта білуге үйрету. Сөздік қорын |
| |молайту, тілдерін дамыту. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АКТ, Үй жанураларының дыбыстары жазылған үнтаспа. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Үй жануарлары бейнеленген сурет, ойыншықтар (сиыр, ат, қой, ботақан), |
|көрнекі құралдар: | |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – |Жылулық шеңбері: |Балалар жылулық шеңберін қимылмен |
|қозғаушы |Күннің көзі ашылып, |орындайды. |
| |Көкке шуақ шашылсын. | |
| |Құтты қонақ келіпті | |
| |Төрімізге еніпті, | |
| |Амандасу үлкенге, | |
| |Тәрбиенің басығой. | |
| |Ал, қанеки бәріміз | |
| |Сәлем дейік үлкенге. | |
| |Сәлеметсіндерме, балалар! | |
| | | |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|-Балалар, қарандаршы мына суреттер ненін суреті? | |
|ушы |Дұрыс, үй жануарларынын суреті. |- үй жануарлары |
| |- Мынау- сиыр, мынау – ат, мынау- қой, мынау – қой. | |
| |Бұлар үй жануарлары, себебі оларды адамдар бағады | |
| |күтеді. Олардың сүті, еті – тамақ, жүні, терісі – киім.| |
| |- Қәне, балалар суретке қарап сиырдың, қойдың, аттың |- Мынау – сиыр – түсі қара , үлкен |
| |түстерін айта қойыңдаршы. |- Мынау- ат-түсі қоңыр, үлкен |
| | |- Мынау- қой – түсі қара, кішкентай |
| |Әкелеген ат, ботақан, қой, сиыр ойыншықтарын алып | |
| |осылардың қалай дыбыстайтынын айтып жаттығамыз: | |
| |- Қой «мә-мә» деп маңырайды; |- Қой «мә-мә» деп маңырайды; |
| |- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді; |- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді; |
| |- Ботақан «бө-бө»деп боздайды; |- Ботақан «бө-бө»деп боздайды; |
| |- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді. |- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Оңға, оңға түзу тұр, |- Тәрбиешімен бірге қимылды |
| |Солға, солға түзі тұр |қаиталайды. |
| |Бір отырып, бір тұрып, | |
| |Біз тыынғып аламыз. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: «Даусынан таны?» | |
| |Үнтаспадағы жануарлардың даусын естіп қандай жануар | |
| |екенін аитасыңдар. |- балалар үнтаспадан жануарлардың |
| | |дауыстарын тыңдап қандай үй жануарлары|
| |«Төлдерін тап!» |екенін ажыратып айтады. |
| |Суреттен үй жануарларын төлдермен сәйкестендіреді. | |
| | |- берілегн сурет бойынша үй |
| | |жануарлардың төлдерімен |
| | |сәйкестендіреді. |
|ІІІ. Рефлексифті- |-Балалар біздер бүгін қандай жануарлар туралы | - үй жануарларымен |
|коррекциялаушы |әңгімелестік? |- жылқы, сиыр,қой, түйе, |
| |Қане бірге атайықшы? |- ұнады |
| |-Сіздерге ойын ұнады ма? | |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Үй жануарларынын төлдерін атай білді.
Баланың меңгеруі: : Үй жануарларынын берер пайдасын меңгерді.
Баланың жасай алуы: Үй жануарларынын тіршілігі туралы түсінік.

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні
технологиялық картасының жобасы

|Білім беру саласы. |Қатынас. Әлеуметтік орта |
|Тақырыбы: |«Қуыршақ қонаққа келді» |
|Тобы. |І сәбилер |
|Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет |Тіл дамыту |
|түрі: | |
| Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер: |
|Ақпараттық құзыреттілік: |Тағамдар, ыдыстартуралы ақпарат беру, Ерекшеліктерімен таныстыру. |
|Коммуникативтік құзыреттілік: |Сұрақтарға толық жауап қайтара білуіне ықпал жасай отырып, тілдік қорларын |
| |дамыту. |
|Проблема шешу құзыреттілігі: |Өз бетімен суретте не артық екенін анықтауға қатыстыру. |
|Оқу іс әрекетінде қолданылатын |АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс. |
|технологиялар: | |
|Оқытудың әдіс-тәсілілдері: |Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын. |
|Оқу іс әрекетінде пайдаланатын |Шай ішіп отырған қыз баланың суреті. Ойыншық ыдыстар, тағамдар. Үлестірмелі |
|көрнекі құралдар: |тағамдар мен ыдыстардың суреттері. |
|Пән аралық байланыс |көркем әдебиет, қоршаған орта. |

|Әрекет түрлері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың әрекеті |
|І.Мотивациялық – | | |
|қозғаушы |Шаттық шеңбері |Балалар шеңберге тұрады. |
| |Қуан , шаттан, алақай! |Бәрі хормен айтады. |
| |Қуанатын келді күн. |Қолдарын жоғары көтереді, бір- |
| |Күліп шықты бүгін күн , |бірлеріне қарап жымиып , қайырлы таң |
| |Қайырлы таң! Қайырлы таң ! |тілейді. |
| |Қайырлы таң, достарым! | |
| | | |
|ІІ.Іздену-ұйымдастыр|Сурет бойынша әңгіме құрастыру: | |
|ушы |- Балалар, суреттен не көріп тұрсыңдар? |- қыз бала шай ішіп отыр. |
| | | |
| |- Қәне, балалар суретте көріп тұрған үстел үстіндегі | |
| |заттардың аттарын бірге айтайықшы. |- Мынау- нан, шай, қант, тәрелке, |
| | |шәйнек, кесе. |
| |- Дұрыс айтасыңдар балалар. | |
| |-нан, шай, қант тағамдар деп аталады. | |
| |- Кесе, шәйнек, тәрелке ыдыстар деп аталады. | |
| | | |
| |Дыбыстық жаттығу: |Дыбыстық жаттығуды тәрбиешімен бірге |
| |- Ыс-ыс- таза ыдыс, |қайталайды: |
| |- ғам-ғам- тәтті тағам, |- Ыс-ыс- таза ыдыс, |
| | |- ғам-ғам- тәтті тағам, |
| |Ғажайып сәт. | |
| |Қонаққа қуыршақ Айша келеді. | |
| |- балалар, Айша бізге қонаққа келді. Қазақ – қонақшыл |- Айшанын келгеніне қуанады. Балалар |
| |халықпыз. Қонақты күтуде, сыйлауды білуіміз керек. |қонақ күтуді үйренеді. |
| |Қәне, Айшаға шай жасасайық.Қантты, нанды тәрелкеге, |- Балалар тағамдарды ыдыстарға салып, |
| |шайды шәйнекке салып, шай дайындап кесеге құямыз. |үстелге қойып, Айшаны үстелге |
| | |шақырады. |
| |Сергіту сәті: | |
| |Орнымызда тұрамыз, | |
| |Аяқты нық басамыз. | |
| |Бір отырып, бір тұрып, | |
| |Біз тынығып аламыз. |- Тәрбиешімен бірге қимылдарды |
| |Қолымызды жуамыз, |қайталайды. |
| |Алжапқышты байлаймыз. | |
| |Дастарқанды жасаймыз, | |
| |Ыдыстарды қоямыз, | |
| |Қамқоршы бала боламыз. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |«Дұрыс көрсет, ажырат!» | |
| |Тағамдар мен ыдыстардың суреттері таратылып беріледі. |- Тағам және ыдыстарды ажыратады. |
| |Атын атағанда тез көрсетуі және ол тағам ба, ыдыс па –| |
| |дұрыс ажыратуы керек. | |
| | | |
| | | |
| |«Не артық?» дидактикалық ойын. | |
| |Суреттен артық заттарды тауып атын атайды. |- Заттың атын атап, артық затты табуға|
| | |тырысады. |
|ІІІ. Рефлексифті- |- Балалар бүгін бізге қонаққа кім келді? | - қуыршақ Айша |
|коррекциялаушы |- Ыдыс пен тағамды ажырата аламыз ба? |- Ия |
| |-Сіздерге ойын ұнады ма? |- ұнады |

Күтілетін нәтиже
Баланың білуі: Тағамдар және ыдыстардың аттарын атай біледі.
Баланың меңгеруі: Ыдыстар және тағамдар туралы сөйлем құрастыра білу
дағдысын меңгереді.
Баланың жасай алуы: Қонақты күту жолдарын жасай алады.

Ұқсас жұмыстар
Қысқы киімдер жайлы ақпарат
Сюжетті - рольді ойын картотекасы. балабақша
Бағасы қанша
Бизнес ұйымдастыру түрлері
Киім дүкенінде
Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Менің қалам
Мерекеңмен, анашым!
Дүкендер
Пәндер