Киім дүкені

оқу іс-әрекетіні технологиялық картасының жобасы

Білім беру саласы.
Қатынас. Әлеуметтік орта
Білім беру саласы.: Тақырыбы:
Қатынас. Әлеуметтік орта: «Киім дүкені»
Білім беру саласы.: Тобы.
Қатынас. Әлеуметтік орта: І сәбилер
Білім беру саласы.: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Тіл дамыту
Білім беру саласы.: Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер:
Білім беру саласы.: Ақпараттық құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Киім - кешек туралы ақпарат беру. Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажыратуға үйрету.
Білім беру саласы.: Коммуникативтік құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Киімдерді атату арқылы сөздік қорларын байыту. Қарым - қатынас жасау іскерлігін қалыптастыру.
Білім беру саласы.: Проблема шешу құзыреттілігі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Өз бетімен қысқы және жазғы киімдерді ажырата білуге қатыстыру.
Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде қолданылатын технологиялар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс.
Білім беру саласы.: Оқытудың әдіс-тәсілілдері:
Қатынас. Әлеуметтік орта:

Сөздік: коркем сөз, өлең сөздерін қайталау, түсіндіру;

Көрнекілік: слайд арқылы суреттер көрсету, карточкалар көрсету;

Практикалық: карточкалар арқылы тапсырма орындау.

Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде пайдаланатын көрнекі құралдар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Компьтерлер, проектор, карточкалар, ұл бала және қыз бала бейнеленген сурет, қуыршақтың киімдері.
Білім беру саласы.: Пән аралық байланыс
Қатынас. Әлеуметтік орта: көркем әдебиет, қоршаған орта.
Әрекет түрлері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың әрекеті
Әрекет түрлері: І. Мотивациялық - қозғаушы
Тәрбиешінің әрекеті:

Балалар қане бәріміз шеңбер болып отырайық.

Шаттық шеңбері:

Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

Балалардың әрекеті:

Балалар шеңбер болып отырады.

Шаттық шеңберін тәрбиешімен бірге қайталайды.

Кел балалар күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік

Әрекет түрлері: ІІ. Іздену-ұйымдастырушы
Тәрбиешінің әрекеті:

Балалар мына суретке көңіл аударайықшы.

Суреттен кімді көріп тұрмыз.

Ұл баланың үстінде қандай киім?

Ал, қыз балада ше?

Дұрыс айтасыңдар, балалар!

Балалар киім дүкеніне барғыларың келеме?

Ендеше, мен сендерге қуыршақ беремін. Қуыршақтарға киімдер аламыз.

- Арсен, сен қуыршағыңа қандай киім алдың?

- Не себептен сен шалбар алдың?

- Аяжан, сен қуыршағыңа қандай киім алдың?

- Көйлегіңнің түсі қандай?

Сергіту сәті:

Айнаға қараймын,

Шашымды тараймын.

Бақытты боламын,

Сымбатты боламын.

Әрқашан тазамын,

Бәрінен озамын.

Дидактикалық ойын: «Киімдерді ажырат»

Шарты: қысқы киімді көк, жазғы киімді жасыл сөмкеге сызып көрсету.

Балалардың әрекеті:

- қыз бала

- ұл бала

- күртеше

-бас киім

-қолғап

-ия

- балалар қуанады

-шалбар

-жейде

-себебі, менің қуыршағым ұл бала

- көйлек

-қызыл

Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталайды.

Айнаға қараймын,

Шашымды тараймын.

Бақытты боламын,

Сымбатты боламын.

Әрқашан тазамын,

Бәрінен озамын.

Балалар жазғы киімдермен қысқы киімдерді ажыратуға тырысады.

Әрекет түрлері: ІІІ. Рефлексифті- коррекциялаушы
Тәрбиешінің әрекеті:

- Бүгін біз қайда бардық?

- Не туралы айттық?

- Қуыршаққа алған киімдерің ұнады ма?

Балалардың әрекеті:

- киімдер дүкеніне

- киімдер

- ия, ұнады

Күтілетін нәтиже

Баланың білуі: киімдерді сипаттай алуды біледі.

Баланың меңгеруі:

Баланың жасай алуы: Жазғы және қысқы киімдерді ажырата біледі

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні технологиялық картасының жобасы

Білім беру саласы.
Қатынас. Әлеуметтік орта
Білім беру саласы.: Тақырыбы:
Қатынас. Әлеуметтік орта: «Үй жануарлары қалай дыбыстайды»
Білім беру саласы.: Тобы.
Қатынас. Әлеуметтік орта: І сәбилер
Білім беру саласы.: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Тіл дамыту
Білім беру саласы.: Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер:
Білім беру саласы.: Ақпараттық құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Үй жануарларымен таныстыру. Үй жануарлары және олардың қалай дыбыстайтыны туралы ақпарт беру.
Білім беру саласы.: Коммуникативтік құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Өз ойын дәлелдей білуге, үй жануарларына деген сүйіспеншілік, қамқорлық сезімін оятуға дағдыландыру. Қарым - қатынас іскерлігін қалыптастыру.
Білім беру саласы.: Проблема шешу құзыреттілігі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Өз бетімен үй жануарларының дыбысын салуға қатыстыру. Балаларға суре бойынша әңгімелеуге және үй жануарларын дұрыс айта білуге үйрету. Сөздік қорын молайту, тілдерін дамыту.
Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде қолданылатын технологиялар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: АКТ, Үй жанураларының дыбыстары жазылған үнтаспа.
Білім беру саласы.: Оқытудың әдіс-тәсілілдері:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын
Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде пайдаланатын көрнекі құралдар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Үй жануарлары бейнеленген сурет, ойыншықтар (сиыр, ат, қой, ботақан),
Білім беру саласы.: Пән аралық байланыс
Қатынас. Әлеуметтік орта: көркем әдебиет, қоршаған орта.
Әрекет түрлері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың әрекеті
Әрекет түрлері: І. Мотивациялық - қозғаушы
Тәрбиешінің әрекеті:

Жылулық шеңбері:

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылсын.

Құтты қонақ келіпті

Төрімізге еніпті,

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басығой.

Ал, қанеки бәріміз

Сәлем дейік үлкенге.

Сәлеметсіндерме, балалар!

Балалардың әрекеті: Балалар жылулық шеңберін қимылмен орындайды.
Әрекет түрлері: ІІ. Іздену-ұйымдастырушы
Тәрбиешінің әрекеті:

-Балалар, қарандаршы мына суреттер ненін суреті?

Дұрыс, үй жануарларынын суреті.

- Мынау- сиыр, мынау - ат, мынау- қой, мынау - қой. Бұлар үй жануарлары, себебі оларды адамдар бағады күтеді. Олардың сүті, еті - тамақ, жүні, терісі - киім.

- Қәне, балалар суретке қарап сиырдың, қойдың, аттың түстерін айта қойыңдаршы.

Әкелеген ат, ботақан, қой, сиыр ойыншықтарын алып осылардың қалай дыбыстайтынын айтып жаттығамыз:

- Қой «мә-мә» деп маңырайды;

- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді;

- Ботақан «бө-бө»деп боздайды;

- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді.

Сергіту сәті:

Оңға, оңға түзу тұр,

Солға, солға түзі тұр

Бір отырып, бір тұрып,

Біз тыынғып аламыз.

  1. Дидактикалық ойын: «Даусынан таны?»

Үнтаспадағы жануарлардың даусын естіп қандай жануар екенін аитасыңдар.

  1. «Төлдерін тап!»

Суреттен үй жануарларын төлдермен сәйкестендіреді.

Балалардың әрекеті:

- үй жануарлары

- Мынау - сиыр - түсі қара, үлкен

- Мынау- ат-түсі қоңыр, үлкен

- Мынау- қой - түсі қара, кішкентай

- Қой «мә-мә» деп маңырайды;

- Сиыр «мө-мө» деп мөңірейді;

- Ботақан «бө-бө»деп боздайды;

- Ат «иһо-иһо» деп кісінейді

- Тәрбиешімен бірге қимылды қаиталайды.

- балалар үнтаспадан жануарлардың дауыстарын тыңдап қандай үй жануарлары екенін ажыратып айтады.

- берілегн сурет бойынша үй жануарлардың төлдерімен сәйкестендіреді.

Әрекет түрлері: ІІІ. Рефлексифті- коррекциялаушы
Тәрбиешінің әрекеті:

-Балалар біздер бүгін қандай жануарлар туралы әңгімелестік?

Қане бірге атайықшы?

-Сіздерге ойын ұнады ма?

Балалардың әрекеті:

- үй жануарларымен

- жылқы, сиыр, қой, түйе,

- ұнады

Күтілетін нәтиже

Баланың білуі: Үй жануарларынын төлдерін атай білді.

Баланың меңгеруі: : Үй жануарларынын берер пайдасын меңгерді.

Баланың жасай алуы: Үй жануарларынын тіршілігі туралы түсінік.

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру оқу іс-әрекетіні технологиялық картасының жобасы

Білім беру саласы.
Қатынас. Әлеуметтік орта
Білім беру саласы.: Тақырыбы:
Қатынас. Әлеуметтік орта: «Қуыршақ қонаққа келді»
Білім беру саласы.: Тобы.
Қатынас. Әлеуметтік орта: І сәбилер
Білім беру саласы.: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Тіл дамыту
Білім беру саласы.: Құзыреттілікке жеткізетін мақсат-міндеттер:
Білім беру саласы.: Ақпараттық құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Тағамдар, ыдыстартуралы ақпарат беру, Ерекшеліктерімен таныстыру.
Білім беру саласы.: Коммуникативтік құзыреттілік:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Сұрақтарға толық жауап қайтара білуіне ықпал жасай отырып, тілдік қорларын дамыту.
Білім беру саласы.: Проблема шешу құзыреттілігі:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Өз бетімен суретте не артық екенін анықтауға қатыстыру.
Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде қолданылатын технологиялар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: АҚТ, дамыта оқыту, топтық жұмыс.
Білім беру саласы.: Оқытудың әдіс-тәсілілдері:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Әңгімелеу, сурет бойынша жұмыстану, түсіндіру, ойын.
Білім беру саласы.: Оқу іс әрекетінде пайдаланатын көрнекі құралдар:
Қатынас. Әлеуметтік орта: Шай ішіп отырған қыз баланың суреті. Ойыншық ыдыстар, тағамдар. Үлестірмелі тағамдар мен ыдыстардың суреттері.
Білім беру саласы.: Пән аралық байланыс
Қатынас. Әлеуметтік орта: көркем әдебиет, қоршаған орта.

Ұқсас жұмыстар
Қысқы киімдер жайлы ақпарат
Сюжетті - рольді ойын картотекасы. балабақша
Бағасы қанша
Бизнес ұйымдастыру түрлері
Киім дүкенінде
Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
Менің қалам
Мерекеңмен, анашым!
Дүкендер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz