Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Тақырып - Үй жануарлары мен үй құстары

Білім беру саласы: Қатынас,,әлеуметтік .Бөлімі: Экология негіздері
Тақырыбы: Үй жануарлары мен үй құстары.
Мақсаты: Үй жануарлары мен үй құстары туралы түсініктерін бекіту, үй
жануарлары төлдерін дұрыс атай білуді үйретуді жалғастыру. Үй жануарларының
беретін пайдасы туралы түсінік бере отырып, білімдерін толықтыру. Есте
сақтау қабілеттерін дамыту. Үй жануарлары мен үй құстарына деген
сүйіспеншілік сезімге және қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Оқу іс - әрекет әдістері: Әңгімелесу, түсіндіру, суретпен, жұмбақ шешу,
дид - қ ойын.
Көрнекілігі: Жануарлар туралы суреттер.
Қос тілді түсінік беру: Сиыр – корова,Түйе – верблюд,Қой – баран,Жылқы –
лошадь,Мысық – кошка,Ит – собака,құс- птица, тауық-петух,,қаз-гусь,үйрек
–утка.

|Әрекет | Тәрбиешінің іс - әрекеті | Балалардың |
|кезеңдері | |іс - әрекеті.|
|Мотивациялық –|Балалар шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жылы |Балалар |
|қозғаушы кезең|лебіздер білдіреді. |шеңбер болып|
| |Амансың ба,алтын күн |амандасу. |
| |Амансың ба, көк аспан | |
| |Амансың ба,достарым | |
| |Амансың ба,қонқтар. | |
| |Сабақты жұмбақтар шешу арқылы бастау |Жұмбақ шешу|
| |1. Кішкене ғана бойы бар, | |
| |Айналдырып киген тоны бар. (қой) | |
| |2. Кезікті бір жануар, | |
| |Арқасында тауы бар. (түйе ) | |
| |3. Басында екі таяғы бар, | |
| |Иегінде сақалы бар (ешкі) | |
| |Олардың бәрін не деп атаймыз? | |
| |Ендеше балалар, бүгін біздер үй жануарлары туралы |Әңгімелесу |
| |әңгімелесеміз. Қазір мен сендерге осы үй жануарлары | |
| |туралы Міржақып Дулатовтың «Үй жануарлары» атты әңгімесін| |
| |оқып беремін, ал сендер мұқият тыңдап отырыңдар. | |
|Ұйымдастыру | Үй жануарлары туралы түсінік беру. |Сурет |
|шылық |«Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық, адамның үйінің |бойынша |
|ізденушілі |маңайында тіршілік етеді. Сол үшін үй жануарлары деп |түсіндіру. |
|кезең. |аталады. Үй хайуанаттары адамға көп пайда келтіреді. | |
| |Жылқыға мінеді, оны арбамен шанаға жегеді, сүтінен қымыз | |
| |ашытады. Семіздерін қысты күні соғымға сояды, терісін | |
| |сатып ақша қылады. Түйеге жүк артады, жабағысы, яғни | |
| |жүні, күпіге жақсы болады, сатса, жүні пұл болады. Сиыр | |
| |мен қой адамдарды етімен, сүтімен асырайды. Ит қасқыр мен| |
| |ұрыдан сақтап қора күзетеді. Осылардың бәрі тегін қызмет | |
| |етпейді. Олардың қызметі үшін адам асырайды, бағады, | |
| |қысты күні аяздан тоңбайтын жылы қора жасайды, ұры, | |
| |бөріден сақтау үшін бақташы қояды».Сонымен үй жануарлары | |
| |адамның жанында өмір сүреді, оған адам қамқорлық жасайды,| |
| |күтеді, тамағын, суын береді, ал сол үшін жануарлар | |
| |адамға өз пайдасын көрсетеді екен. |Сергіту |
| |Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер, кәне атай |сәтін |
| |қойыңдаршы? |қимылмен |
| |- Үй жануарларының төлдерін білесіңдер ме? Кім айтады? |орындау. |
| |- Керемет бәрін таптыңдар, Қандай ақылды балаларсыңдар. | |
| |Ал қазір біз жануарлардың адамға қандай пайдасы бар | |
| |екенін еске түсірейік. |Ойын ойнау |
| |Сергіту сәті | |
| |Жұмыс барысы. | |
| |Ойын «Даусынан таны» | |
| |Балалар біздер үй құстарын ұмытып кетіппіз. Үй құстарына | |
| |да көмектесуіміз керек. Сиқырлы сандықтың бізге берген | |
| |тапсырмасы тақпақтар айтып үй құстарын құтқаруымыз керек.| |
| |Көмектесеміз бе, балалар. | |
| |Олай болса үй құстарына қаз,тауық,үйрек,күрке тауық | |
| |,әтеш бұл құстарды үйде өсіреміз жем ,шөп су береміз,Біз| |
| |құстың етін жейміз,жұмыртқасын аламыз,жүнінен көпшік | |
| |жасайды. | |
| |Өте жақсы, балалар біздер бүгін сиқырлы сандықтан үй | |
| |жануарлары мен үй құстарын құтқардық. Сендерге рахмет | |
| |айтып жатыр.Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы үй | |
| |жануарлары мен үй құстары | |
| |Енді балалар осы үй жануарлары мен үй құстарына арналған | |
| |тыйым сөздер де бар. | |
| |1. Малды ұруға болмайды. | |
| |2. Ақты төкпе. | |
| |3. Малға теріс мінбе. | |
| |4. Құстардың ұясын бұзба. Оларды үркітпе. | |
| |5. Кендірмен байлама, | |
| |Жыңғылмен айдама. | |
| |Кендірмен байласаң, | |
| |жыңғылмен айдасаң, | |
| |мал бітер деп ойлама. - деген сияқты тыйым сөздерді | |
| |ойымыздан шығармауымыз керек | |
| |Әліппе – дәптермен жұмыс | |
|Рефлексивті – |Жақсы, балалар. Сонымен бүгінгі сабағымызда не туралы |Мадақтау |
|түзетуші кезең|айттық. Үй жануарларын атайықшы. Қандай үй құстарын | |
| |білесіңдер. Үй жануарлары мен үй құстарының пайдасы | |
| |барма. | |
| |Сабақты қорыта келе сендерге айтарым, үй жануарлары мен | |
| |үй құстарына үнемі қамқор болуымыз керек. Олар үнемі | |
| |бізден қамқорлық күтеді. | |

Күтілетін нәтиже:
Біледі: үй жануарларын, олардың төлдерін атайды.
Түсінеді: Үй жануарларының адамға пайдасын, оларды күтуде адамдардың
еңбегін
Меңгереді: Жануарларға сүйіспеншілік сезіммен және қамқорлықпен

Ұқсас жұмыстар
Үй жануарлары мен үй құстары
Үй құстары мен үй жануарлары
Жануарлардың балықтар, қосмекенділер және жорғалаушылар топтарымен таныстыру
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.қорғау.(қысқа мерзімді жоспар).4 сынып
Түйенің сүті шұбат
Тіл дамыту тақырыбы: үй жануарлары (мектеп алды даярлық сыныбы)
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Сабаққа назарларын аудару
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары жайлы ақпарат
Тәрбиешінің әрекеті
Пәндер