Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Туған жер ғажаптары

Оқу орны: « № 19 жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік
мекемесі.

Пәні: Өзін-өзі тану. Сыныбы: 3 «а»

Тақырыбы: Туған жер ғажаптары

Құндылық: «Ішкі тыныштық», «дұрыс әрекет», «қиянат жасамау»

Қасиеттері: таланттылық, зеректілік, өнерпаздық.

Өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі: Тілеубаева Алтын Ысқаққызы

Оқушылар саны: 20

|Сабақ мақсаты: Оқушылардың «Отан», «туған жер» құндылықтары туралы|Ресурстар |
|түсініктерін кеңейту. |құралдар |
|Міндеттері: |суреттер |
|- Туған ел, туған жердің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. |Сабақтың |
|- Туған жерге қамқорлық жасай білу іскерліктерін дамыту. |көрнекі |
|- Туған жерін сүюге, қадірлеуге, әдемілікке тәрбиелеу |құралдары: |
| |тақырыпқа |
| |арналған |
| |суреттері, |
| |оқулық, дәптер |

|Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңі. |Үй |
|Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену» |тапсырмасын |
|Балалар ыңғайланып отырады; Қолдарын тізесіне немесе үстел |тексеру |
|үстіне қояды;Аяқтарын айқастырмайды;.Арқаларын тік ұстайды;Жайлы | |
|әуен тыңдайды; Балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Туған | |
|жер ғажаптары» деп аталады. Бүгін сабақта біз Отынымыз, туған жеріміз | |
|жайлы әңгімелесеміз. Туған жеріне әр адам қалай қамқорлық жасауы керек | |
|екені жайлы ой қозғаймыз. Табиғаттың әдемілігіне тағы да бір назар | |
|аударамыз.Жалпы, туған жерін сүймейтін адам кем - де кем. Ендеше, қазір| |
|бәріміз бір - біріміздің қолымызды ұстасып, үндеместен жанымыздағы | |
|достарымыздың туған жерге деген ықыласын, алақандарымыз арқылы сезініп | |
|көрейік. (Сезіндік пе?) | |
|- Енді бойымыздағы әсерімізден арылмаған күйі «Құлпыра берші, кең | |
|дала!» атты өлеңді бәріміз қосылып айтайық. | |
|- Құлпыра берші, кең дала! | |
|Гүліңді күнде терейін. | |
|Жапырағыңмен жасыршы, | |
|Құшағыңа енейін | |
|3.Дәйексөз. «Туған жердей жер болмас,Туған елдей ел болмас» |Дәйек сөздің |
|деген даналығында үлкен мән бар. Туған жер - әрбір адамның жарық |мағынасын |
|дүниеге шыр етіп келген киелі мекені, ең алғаш жұтқан ауасы, табанының |түсіндіру. |
|бастапқы ізі түскен жері, аялап өсірген алтын бесігі. Адам тағдыры да |Бәріне хормен|
|туған жерімен байланысты. Сондықтан, әрбір адам өзі туып өскен мекенін |айтқызу |
|құрметтеп, оған қамқоршы бола білуі керек. Өз туған жерінің әр тасын, | |
|әр құсын қызғыштай қорып, оған деген асқақ сезімін өз қамқорлығы арқылы| |
|көрсетіп отырған адамды ғана туған жерін құрметтейтін адам деуге | |
|болады. | |
|4. Әңгімелесу. |Әңгімелесу |
|- Сендердің туған жерлерің несімен көрікті деп ойлайсыңдар? | |
|- Сендер Отанымыз Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесіңдер? | |
|- Неліктен осы аталған жерлеріңді көрікті жерлер, ғажап жерлер деп | |
|ойлайсыңдар? |Мәтінді оқып |
|3. Мәтінмен жұмыс «Күн мен гүлдер.» |беріп |
|Мәтін бойынша сұрақтар қою. |түсіндіру. |
|- Гүлдерді, шөптерді кім және қалай оятады екен? | |
|- Осы көріністі өздеріңнің таңда ұйқыдан оянатын сәттеріңмен | |
|салыстырып, әңгімелеп беріңдер. |Мұғалім сыйы |
|- Мәтіннің соңғы екі сөйлемін оқығанда сендер нені елестетесіңдер? | |
|(Дүние жүзіндегі шуаққа бөленген Гүлдердің бәрі шоқтай жайнап. Жер | |
|бетін сәндендіріп жіберген.) | |
|- Әдемілікті, әсемдікті елестетеміз. | |
|- Табиғаттағы әдемілікті, әсемдікті байқағанда, көргенде сендер қандай | |
|сезімде боласыңдар | |
|Мұғалім сыйы. Табиғат туралы мақал – мәтелдер айту | |
|Жел дауылды шақырады, | |
|Бұлт жауынды шақырады. | |
|Қыстағы қар - жерге ырыс, | |
|Жердегі ылғал – елге ырыс. | |
|Таумен тасты су бұзар, | |
|Ел арасын қу бұзар. | |
|Ағаш тамырымен мықты, | |
|Адам дос-жарымен мықты. | |
|Су жетпейін демейді, жар жеткізбейді, | |
|Ер жетпейін демейді, мал жеткізбейді. | |
|Жазғытұрым жел жардай атанды жығар. | |
|Қаз келсе, жаз келер, | |
|Қарға келсе қатқақ келер. | |
|6.Шығармашылық жұмыс. Кезінде балалар өздері тұрып жатқан Құлсары|Шығарған |
|қаласына арнап өлең жазыңдар деп тапсырма бердім сол кезде 3 |өлеңдерін оқу |
|сынып | |
|оқушысы Асылбек Аяулымның «Туған жерім Құлсарым» деген өлеңі . | |
|Туған жерім Құлсары әсем қалам | |
|Сенде туып,сенде өскен мен бір балаң, | |
|Қасиетті жеріңнен қуат алып, | |
|Мен сені әрқашан жырға қосам. | |
|Табиғаты тамаша,мұнайлы өлке, | |
|Байлығы пайда әкелер барлық елге | |
|Мақтан тұтам,Құлсарым мен өзіңді | |
|Құлсары туған жерім әлемге аян. | |
|2- ші оқушысы Сқақ Райхан ол туған жерін былай деп жырлаған. | |
|«Құлсары - әсем қала» | |
|Туған – жерім Құлсарым | |
|Менің қалам бас – қалам | |
|Туған жерім ұраным, | |
|Күлім қағып тұрады. | |
|7. Топпен ән айту ! Атамекен |Ән салу |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Маңдайымнан сипап өткен самалды | |
|Қазагымның алақаны деп білем | |
|Қайырмасы | |
|Қайда жүрсем атамекен | |
|Көкейіңде жатады екен | |
|Күннің өзі қимай оны | |
|Ұясына батады екен | |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Күннің нұрын айдың аппақ сәулесін | |
|Қазағымның махаббаты деп білем | |
|Қайырмасы | |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Асқар тауын аспаныммен астасқан | |
|Қазағымның мәртебесі деп білем | |
|Қайырмасы | |
|8.Үйге тапсырма. Мен табиғатқа қамқор боламын тақырыбында шығарма |Дәптермен |
|жазу |жұмыс |
|9. Соңғы тыныштық. Жай әуен мен көзді жұма отырып бүгінгі сабақты| |
|жақсы тілекпен аяқтау. | |
|- Мен туған жерді сүйемін, өйткені....... | |
|- Мен туған жерді қорғаймын, өйткені... | |
|- Мен туған жерімді мақтан етемін, өйткені... | |
|Мен табиғатты қорғаймын, өйткені... | |
|Мен туған жерімді ғажайып деймін, өйткені... | |
|Оқушылар бірге қол ұстасып, мұғалім соңынан мына өлеңді қайталайды. | |
|Қазақстан, туған жерім - киелім, | |
|Қастерлеймін басымды да иемін. | |
|Табиғатың - таптырмас жан байлығым, | |
|Бәрін - бәрін аялаймын, сүйемін. | |

Ұқсас жұмыстар
Бірінші кедергі
Өтебай Турманжанов Туған өлкем
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Сабақ тақырыбы. Сабақтың әдісі
Отбасы туралы мақалдар
Табиғат тылсымы
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру
Қиянат жасамау ұғымының мәнін түсіндіру
Табиғат ғажаптары
Темір элементі
Пәндер