Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Туған жер ғажаптары

Оқу орны: « № 19 жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік
мекемесі.

Пәні: Өзін-өзі тану. Сыныбы: 3 «а»

Тақырыбы: Туған жер ғажаптары

Құндылық: «Ішкі тыныштық», «дұрыс әрекет», «қиянат жасамау»

Қасиеттері: таланттылық, зеректілік, өнерпаздық.

Өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі: Тілеубаева Алтын Ысқаққызы

Оқушылар саны: 20

|Сабақ мақсаты: Оқушылардың «Отан», «туған жер» құндылықтары туралы|Ресурстар |
|түсініктерін кеңейту. |құралдар |
|Міндеттері: |суреттер |
|- Туған ел, туған жердің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. |Сабақтың |
|- Туған жерге қамқорлық жасай білу іскерліктерін дамыту. |көрнекі |
|- Туған жерін сүюге, қадірлеуге, әдемілікке тәрбиелеу |құралдары: |
| |тақырыпқа |
| |арналған |
| |суреттері, |
| |оқулық, дәптер |

|Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңі. |Үй |
|Тыныштық сәті. «Нұрға бөлену» |тапсырмасын |
|Балалар ыңғайланып отырады; Қолдарын тізесіне немесе үстел |тексеру |
|үстіне қояды;Аяқтарын айқастырмайды;.Арқаларын тік ұстайды;Жайлы | |
|әуен тыңдайды; Балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Туған | |
|жер ғажаптары» деп аталады. Бүгін сабақта біз Отынымыз, туған жеріміз | |
|жайлы әңгімелесеміз. Туған жеріне әр адам қалай қамқорлық жасауы керек | |
|екені жайлы ой қозғаймыз. Табиғаттың әдемілігіне тағы да бір назар | |
|аударамыз.Жалпы, туған жерін сүймейтін адам кем - де кем. Ендеше, қазір| |
|бәріміз бір - біріміздің қолымызды ұстасып, үндеместен жанымыздағы | |
|достарымыздың туған жерге деген ықыласын, алақандарымыз арқылы сезініп | |
|көрейік. (Сезіндік пе?) | |
|- Енді бойымыздағы әсерімізден арылмаған күйі «Құлпыра берші, кең | |
|дала!» атты өлеңді бәріміз қосылып айтайық. | |
|- Құлпыра берші, кең дала! | |
|Гүліңді күнде терейін. | |
|Жапырағыңмен жасыршы, | |
|Құшағыңа енейін | |
|3.Дәйексөз. «Туған жердей жер болмас,Туған елдей ел болмас» |Дәйек сөздің |
|деген даналығында үлкен мән бар. Туған жер - әрбір адамның жарық |мағынасын |
|дүниеге шыр етіп келген киелі мекені, ең алғаш жұтқан ауасы, табанының |түсіндіру. |
|бастапқы ізі түскен жері, аялап өсірген алтын бесігі. Адам тағдыры да |Бәріне хормен|
|туған жерімен байланысты. Сондықтан, әрбір адам өзі туып өскен мекенін |айтқызу |
|құрметтеп, оған қамқоршы бола білуі керек. Өз туған жерінің әр тасын, | |
|әр құсын қызғыштай қорып, оған деген асқақ сезімін өз қамқорлығы арқылы| |
|көрсетіп отырған адамды ғана туған жерін құрметтейтін адам деуге | |
|болады. | |
|4. Әңгімелесу. |Әңгімелесу |
|- Сендердің туған жерлерің несімен көрікті деп ойлайсыңдар? | |
|- Сендер Отанымыз Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесіңдер? | |
|- Неліктен осы аталған жерлеріңді көрікті жерлер, ғажап жерлер деп | |
|ойлайсыңдар? |Мәтінді оқып |
|3. Мәтінмен жұмыс «Күн мен гүлдер.» |беріп |
|Мәтін бойынша сұрақтар қою. |түсіндіру. |
|- Гүлдерді, шөптерді кім және қалай оятады екен? | |
|- Осы көріністі өздеріңнің таңда ұйқыдан оянатын сәттеріңмен | |
|салыстырып, әңгімелеп беріңдер. |Мұғалім сыйы |
|- Мәтіннің соңғы екі сөйлемін оқығанда сендер нені елестетесіңдер? | |
|(Дүние жүзіндегі шуаққа бөленген Гүлдердің бәрі шоқтай жайнап. Жер | |
|бетін сәндендіріп жіберген.) | |
|- Әдемілікті, әсемдікті елестетеміз. | |
|- Табиғаттағы әдемілікті, әсемдікті байқағанда, көргенде сендер қандай | |
|сезімде боласыңдар | |
|Мұғалім сыйы. Табиғат туралы мақал – мәтелдер айту | |
|Жел дауылды шақырады, | |
|Бұлт жауынды шақырады. | |
|Қыстағы қар - жерге ырыс, | |
|Жердегі ылғал – елге ырыс. | |
|Таумен тасты су бұзар, | |
|Ел арасын қу бұзар. | |
|Ағаш тамырымен мықты, | |
|Адам дос-жарымен мықты. | |
|Су жетпейін демейді, жар жеткізбейді, | |
|Ер жетпейін демейді, мал жеткізбейді. | |
|Жазғытұрым жел жардай атанды жығар. | |
|Қаз келсе, жаз келер, | |
|Қарға келсе қатқақ келер. | |
|6.Шығармашылық жұмыс. Кезінде балалар өздері тұрып жатқан Құлсары|Шығарған |
|қаласына арнап өлең жазыңдар деп тапсырма бердім сол кезде 3 |өлеңдерін оқу |
|сынып | |
|оқушысы Асылбек Аяулымның «Туған жерім Құлсарым» деген өлеңі . | |
|Туған жерім Құлсары әсем қалам | |
|Сенде туып,сенде өскен мен бір балаң, | |
|Қасиетті жеріңнен қуат алып, | |
|Мен сені әрқашан жырға қосам. | |
|Табиғаты тамаша,мұнайлы өлке, | |
|Байлығы пайда әкелер барлық елге | |
|Мақтан тұтам,Құлсарым мен өзіңді | |
|Құлсары туған жерім әлемге аян. | |
|2- ші оқушысы Сқақ Райхан ол туған жерін былай деп жырлаған. | |
|«Құлсары - әсем қала» | |
|Туған – жерім Құлсарым | |
|Менің қалам бас – қалам | |
|Туған жерім ұраным, | |
|Күлім қағып тұрады. | |
|7. Топпен ән айту ! Атамекен |Ән салу |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Маңдайымнан сипап өткен самалды | |
|Қазагымның алақаны деп білем | |
|Қайырмасы | |
|Қайда жүрсем атамекен | |
|Көкейіңде жатады екен | |
|Күннің өзі қимай оны | |
|Ұясына батады екен | |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Күннің нұрын айдың аппақ сәулесін | |
|Қазағымның махаббаты деп білем | |
|Қайырмасы | |
|Жасыл жайлау түкті кілем көк кілем | |
|Көк кілемде көп ойнаймын көп күлем | |
|Асқар тауын аспаныммен астасқан | |
|Қазағымның мәртебесі деп білем | |
|Қайырмасы | |
|8.Үйге тапсырма. Мен табиғатқа қамқор боламын тақырыбында шығарма |Дәптермен |
|жазу |жұмыс |
|9. Соңғы тыныштық. Жай әуен мен көзді жұма отырып бүгінгі сабақты| |
|жақсы тілекпен аяқтау. | |
|- Мен туған жерді сүйемін, өйткені....... | |
|- Мен туған жерді қорғаймын, өйткені... | |
|- Мен туған жерімді мақтан етемін, өйткені... | |
|Мен табиғатты қорғаймын, өйткені... | |
|Мен туған жерімді ғажайып деймін, өйткені... | |
|Оқушылар бірге қол ұстасып, мұғалім соңынан мына өлеңді қайталайды. | |
|Қазақстан, туған жерім - киелім, | |
|Қастерлеймін басымды да иемін. | |
|Табиғатың - таптырмас жан байлығым, | |
|Бәрін - бәрін аялаймын, сүйемін. | |

Ұқсас жұмыстар
Бірінші кедергі
Өтебай Турманжанов Туған өлкем
Өзін-өзі тану және физика пәндерінің біріктірілген инновациялық курсы
Сабақ тақырыбы. Сабақтың әдісі
Табиғат тылсымы
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру
Қиянат жасамау ұғымының мәнін түсіндіру
Табиғат ғажаптары
Темір элементі
Химияны оқыту үрдісінде жеке тұлғаны ұлттық құндылықтарға бағыттап оқыту
Пәндер