Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Көрмелерді безендіруде графикалық файлдармен жұмыс
6 сынып. Сабақ жоспары күні: -----------------
|Сабақтың тақырыбы " Көрмелерді безендіруде графикалық файлдармен жұмыс" |
|Сабақтың мақсаты: Power Point бағдарламасымен жұмыс істеу дағдыларын арт - тыру, |
|толықтыру. Презентацияға графикалық объектілерді енгізуді үйрету. |
|Оқыту нәтижелері: Өз ойын жүйелі жеткізе біледі, тақырыпты өз беттерінше түсіне |
|алады, топтық, ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде |
|тапсырмаларды орындай алады.Тақырыпқа байланысты презентациялық көрме жасай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер, бағалау парақшалар |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |диалог |2 мин |Бүгін қандай |
| |Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, бір-біріне | |тамаша! |
| |жақсы тілектер айту. Жылылық орнату | |-Сәлеметсіз |
| |Топқа бөлу | |бе?! |
| |Топ басшысын санамақ арқылы белгілейміз. сол | |-Керемет! |
| |оқушы топбасшы | | |
| |Оқушыларды «молекулалар қозғалысы» биі арқылы| | |
| |топқа бөлу | | |
| |«бағалау парағын» тарату | | |
|Білу үй |1-топ «power point бағдарламасы жұмысын |10 мин |Толықтырады |
|тапсырмасын |ашады, түрлерін дамуын айтады» |ауызша | |
|сұрау, (жаңа|2-топ «power point бағдарламасы жұмыс істеу | | |
|сабаққа |принциптері, мысал келтіру ашып көрсету» | |Топқа бөлінеді.|
|дайындық) |3-топ «power point бағдарламасы | | |
| |объектілерменжұмыс оны баптау» | |-Жақсы |
| |. |( парақ |-Рахмет |
| | |тарату) |барлықтарыңызға|
| | | |жақсылық |
| | | |тілеймін! |
|Түсіну (жаңа| power point бағдарламасы |5мин | |
|тақырыпты |ПЖ- компьютерде сақталатын барлық |түсіндіру | |
|меңгерту) |программаларды құрайды. | | |
| |power point бағдарламасы, белшішелер | |Дәптерге |
| |анықтамасын жазады | |негізгі |
| |қазіргі таңда пайдалану аумағын түсінеді | |ережелерді |
| |power point бағдарламасы кеңейтілуін, | |жазып алады |
| |безендіру жұмысын түсінеді. | | |
| |(презентация) | | |
| | | | |
|Қолдану |Топпен жұмыс |10 мин |топпен жұмыс |
|(білімдерін |Оқулыты оқиды Джиксо әдісі | |оқулықтан оқып,|
|пысықтау) |1 топ- | |талдайды, |
| |2 топ | |ақылдасады, |
| |3 топ | |топтың бір |
| | | |мүшесі қалған |
| | | |топқа барып |
| | | |түсіндіреді |
| | | |Бір- бірін |
| | | |тексереді |
| | | |бағалайды |
| | | | |
| | | |Жеке жұмыс |
| |Жеке жұмыс |10мин |Өзін-өзі |
| |Сабақты бекіту. Практикалық тапсырмалар |Компьютерм|бағалау |
| |орындау |ен жұмыс | |
| |А деңгейі | | |
| |1. power point бағдарламасын ашу | | |
| |2. Жұмыс үстелінде сақтап қойыңдар | | |
| |3. Құрылған жарлықтардың аттарын ауыстырыңдар| | |
| |4. Құрылған бір жарлықты Қоржынға апарыңдар | | |
| |5. Жарлықтарды жойыңдар | | |
| |В деңгейі | | |
| |1. 3 слайдтан тұратын презентация құрыңдар | | |
| |2. Презентациның түсін, түрін өзгертіңдер | | |
| |3. Ауысу, шығу жолдарын түрлендіріңдер | | |
| |4. 3 жолдан, 4 бағаннан тұратын кесте | | |
| |енгізіңдер | | |
| |5. сурет орналастырыңыз | | |
| |6. Суреттің жиегін, орналасуын өзгертіңізер | | |
| |С деңгейі | | |
| |1. Белгілі бір тақырыпты таңдаңыз | | |
| |2. Оны 5 слайдқа орналастырыңыз | | |
| |3. Фонын, безендіріңіз | | |
| |4. Экранға шығу жолдарын өзгертіңіз | | |
| |5. Дыбыс қосыңыз | | |
| |6.Сақтаңыз | | |
| |Сергіту сәті: | | |
| |1 биді бір оқушы көрсетеді, қалғаны соны | | |
| |қайталайды | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2 мин |Билейді |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй | «Соғыстың 70 жылдығына керемет презентация |2мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |жасап келу. Барлық мүмкіндіктерді пайдалану | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Фигуралар арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Фигуралар |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |арқылы |
| |жеткізеді. | |көңіл-күйді, |
| |және |1мин |сабақты |
| |фигураларды таратамын. | |түсінгендіктері|
| | | |н немесе |
| | | |түсінбегендері |
| | | |туралы |
| | | |фигуралармен |
| | | |көрсетіп кетеді|
|Сабақтың тақырыбы " Көрмелерді безендіруде графикалық файлдармен жұмыс" |
|Сабақтың мақсаты: Power Point бағдарламасымен жұмыс істеу дағдыларын арт - тыру, |
|толықтыру. Презентацияға графикалық объектілерді енгізуді үйрету. |
|Оқыту нәтижелері: Өз ойын жүйелі жеткізе біледі, тақырыпты өз беттерінше түсіне |
|алады, топтық, ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде |
|тапсырмаларды орындай алады.Тақырыпқа байланысты презентациялық көрме жасай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер, бағалау парақшалар |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |диалог |2 мин |Бүгін қандай |
| |Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, бір-біріне | |тамаша! |
| |жақсы тілектер айту. Жылылық орнату | |-Сәлеметсіз |
| |Топқа бөлу | |бе?! |
| |Топ басшысын санамақ арқылы белгілейміз. сол | |-Керемет! |
| |оқушы топбасшы | | |
| |Оқушыларды «молекулалар қозғалысы» биі арқылы| | |
| |топқа бөлу | | |
| |«бағалау парағын» тарату | | |
|Білу үй |1-топ «power point бағдарламасы жұмысын |10 мин |Толықтырады |
|тапсырмасын |ашады, түрлерін дамуын айтады» |ауызша | |
|сұрау, (жаңа|2-топ «power point бағдарламасы жұмыс істеу | | |
|сабаққа |принциптері, мысал келтіру ашып көрсету» | |Топқа бөлінеді.|
|дайындық) |3-топ «power point бағдарламасы | | |
| |объектілерменжұмыс оны баптау» | |-Жақсы |
| |. |( парақ |-Рахмет |
| | |тарату) |барлықтарыңызға|
| | | |жақсылық |
| | | |тілеймін! |
|Түсіну (жаңа| power point бағдарламасы |5мин | |
|тақырыпты |ПЖ- компьютерде сақталатын барлық |түсіндіру | |
|меңгерту) |программаларды құрайды. | | |
| |power point бағдарламасы, белшішелер | |Дәптерге |
| |анықтамасын жазады | |негізгі |
| |қазіргі таңда пайдалану аумағын түсінеді | |ережелерді |
| |power point бағдарламасы кеңейтілуін, | |жазып алады |
| |безендіру жұмысын түсінеді. | | |
| |(презентация) | | |
| | | | |
|Қолдану |Топпен жұмыс |10 мин |топпен жұмыс |
|(білімдерін |Оқулыты оқиды Джиксо әдісі | |оқулықтан оқып,|
|пысықтау) |1 топ- | |талдайды, |
| |2 топ | |ақылдасады, |
| |3 топ | |топтың бір |
| | | |мүшесі қалған |
| | | |топқа барып |
| | | |түсіндіреді |
| | | |Бір- бірін |
| | | |тексереді |
| | | |бағалайды |
| | | | |
| | | |Жеке жұмыс |
| |Жеке жұмыс |10мин |Өзін-өзі |
| |Сабақты бекіту. Практикалық тапсырмалар |Компьютерм|бағалау |
| |орындау |ен жұмыс | |
| |А деңгейі | | |
| |1. power point бағдарламасын ашу | | |
| |2. Жұмыс үстелінде сақтап қойыңдар | | |
| |3. Құрылған жарлықтардың аттарын ауыстырыңдар| | |
| |4. Құрылған бір жарлықты Қоржынға апарыңдар | | |
| |5. Жарлықтарды жойыңдар | | |
| |В деңгейі | | |
| |1. 3 слайдтан тұратын презентация құрыңдар | | |
| |2. Презентациның түсін, түрін өзгертіңдер | | |
| |3. Ауысу, шығу жолдарын түрлендіріңдер | | |
| |4. 3 жолдан, 4 бағаннан тұратын кесте | | |
| |енгізіңдер | | |
| |5. сурет орналастырыңыз | | |
| |6. Суреттің жиегін, орналасуын өзгертіңізер | | |
| |С деңгейі | | |
| |1. Белгілі бір тақырыпты таңдаңыз | | |
| |2. Оны 5 слайдқа орналастырыңыз | | |
| |3. Фонын, безендіріңіз | | |
| |4. Экранға шығу жолдарын өзгертіңіз | | |
| |5. Дыбыс қосыңыз | | |
| |6.Сақтаңыз | | |
| |Сергіту сәті: | | |
| |1 биді бір оқушы көрсетеді, қалғаны соны | | |
| |қайталайды | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2 мин |Билейді |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй | «Соғыстың 70 жылдығына керемет презентация |2мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |жасап келу. Барлық мүмкіндіктерді пайдалану | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Фигуралар арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Фигуралар |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |арқылы |
| |жеткізеді. | |көңіл-күйді, |
| |және |1мин |сабақты |
| |фигураларды таратамын. | |түсінгендіктері|
| | | |н немесе |
| | | |түсінбегендері |
| | | |туралы |
| | | |фигуралармен |
| | | |көрсетіп кетеді|
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz