Көрмелерді безендіруде графикалық файлдармен жұмыс

6 сынып. Сабақ жоспары күні: -----------------

|Сабақтың тақырыбы " Көрмелерді безендіруде графикалық файлдармен жұмыс" |
|Сабақтың мақсаты: Power Point бағдарламасымен жұмыс істеу дағдыларын арт - тыру, |
|толықтыру. Презентацияға графикалық объектілерді енгізуді үйрету. |
|Оқыту нәтижелері: Өз ойын жүйелі жеткізе біледі, тақырыпты өз беттерінше түсіне |
|алады, топтық, ұжымдық жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде |
|тапсырмаларды орындай алады.Тақырыпқа байланысты презентациялық көрме жасай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер, бағалау парақшалар |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |диалог |2 мин |Бүгін қандай |
| |Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, бір-біріне | |тамаша! |
| |жақсы тілектер айту. Жылылық орнату | |-Сәлеметсіз |
| |Топқа бөлу | |бе?! |
| |Топ басшысын санамақ арқылы белгілейміз. сол | |-Керемет! |
| |оқушы топбасшы | | |
| |Оқушыларды «молекулалар қозғалысы» биі арқылы| | |
| |топқа бөлу | | |
| |«бағалау парағын» тарату | | |
|Білу үй |1-топ «power point бағдарламасы жұмысын |10 мин |Толықтырады |
|тапсырмасын |ашады, түрлерін дамуын айтады» |ауызша | |
|сұрау, (жаңа|2-топ «power point бағдарламасы жұмыс істеу | | |
|сабаққа |принциптері, мысал келтіру ашып көрсету» | |Топқа бөлінеді.|
|дайындық) |3-топ «power point бағдарламасы | | |
| |объектілерменжұмыс оны баптау» | |-Жақсы |
| |. |( парақ |-Рахмет |
| | |тарату) |барлықтарыңызға|
| | | |жақсылық |
| | | |тілеймін! |
|Түсіну (жаңа| power point бағдарламасы |5мин | |
|тақырыпты |ПЖ- компьютерде сақталатын барлық |түсіндіру | |
|меңгерту) |программаларды құрайды. | | |
| |power point бағдарламасы, белшішелер | |Дәптерге |
| |анықтамасын жазады | |негізгі |
| |қазіргі таңда пайдалану аумағын түсінеді | |ережелерді |
| |power point бағдарламасы кеңейтілуін, | |жазып алады |
| |безендіру жұмысын түсінеді. | | |
| |(презентация) | | |
| | | | |
|Қолдану |Топпен жұмыс |10 мин |топпен жұмыс |
|(білімдерін |Оқулыты оқиды Джиксо әдісі | |оқулықтан оқып,|
|пысықтау) |1 топ- | |талдайды, |
| |2 топ | |ақылдасады, |
| |3 топ | |топтың бір |
| | | |мүшесі қалған |
| | | |топқа барып |
| | | |түсіндіреді |
| | | |Бір- бірін |
| | | |тексереді |
| | | |бағалайды |
| | | | |
| | | |Жеке жұмыс |
| |Жеке жұмыс |10мин |Өзін-өзі |
| |Сабақты бекіту. Практикалық тапсырмалар |Компьютерм|бағалау |
| |орындау |ен жұмыс | |
| |А деңгейі | | |
| |1. power point бағдарламасын ашу | | |
| |2. Жұмыс үстелінде сақтап қойыңдар | | |
| |3. Құрылған жарлықтардың аттарын ауыстырыңдар| | |
| |4. Құрылған бір жарлықты Қоржынға апарыңдар | | |
| |5. Жарлықтарды жойыңдар | | |
| |В деңгейі | | |
| |1. 3 слайдтан тұратын презентация құрыңдар | | |
| |2. Презентациның түсін, түрін өзгертіңдер | | |
| |3. Ауысу, шығу жолдарын түрлендіріңдер | | |
| |4. 3 жолдан, 4 бағаннан тұратын кесте | | |
| |енгізіңдер | | |
| |5. сурет орналастырыңыз | | |
| |6. Суреттің жиегін, орналасуын өзгертіңізер | | |
| |С деңгейі  | | |
| |1. Белгілі бір тақырыпты таңдаңыз | | |
| |2. Оны 5 слайдқа орналастырыңыз | | |
| |3. Фонын, безендіріңіз | | |
| |4. Экранға шығу жолдарын өзгертіңіз | | |
| |5. Дыбыс қосыңыз | | |
| |6.Сақтаңыз | | |
| |Сергіту сәті: | | |
| |1 биді бір оқушы көрсетеді, қалғаны соны | | |
| |қайталайды | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |2 мин |Билейді |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй | «Соғыстың 70 жылдығына керемет презентация |2мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |жасап келу. Барлық мүмкіндіктерді пайдалану | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Фигуралар арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Фигуралар |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |арқылы |
| |жеткізеді. | |көңіл-күйді, |
| |және |1мин |сабақты |
| |фигураларды таратамын. | |түсінгендіктері|
| | | |н немесе |
| | | |түсінбегендері |
| | | |туралы |
| | | |фигуралармен |
| | | |көрсетіп кетеді|

Ұқсас жұмыстар
Практикалық тапсырмалар орындау
Ақпараттық сабақ
Презентациялар. программа интерфейсімен танысу. 6 сынып
Презентацияларды құру. безендіру шаблондары. 6-сынып
Компьютерді үйренгенде осы бағдарламаны үйренуден бастаған дұрыс
Слайдтарды безендіру
Power Point бағдарламасын қолдана білу
Power Point бағдарламасында батырмасының қызметі
“Информатика әлеміне саяхат” сыныптан тыс шара
Сабақты пысықтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz