Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару

Мұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.
Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын.
Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: №989, 991.
Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын құрап, спорттық құралдар түрлерімен топтарға бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.
Үй тапсырмасын эталон арқылы бірін-бірі тексереді, бағалайды.
Тақтада еліміздегі әр түрлі ұлт өкілдерінің суреттері көрсетіледі. Бағыттау сұрағын қоямын «Оқушылар, суреттен нені байқап отырмыз?» Оқушылар, биыл осы 2015 жылы Қазақстан Халықтарының Ассамблеясының құрылғанына 20 жыл мерейтойы толып отыр екен. Олай болса, бүгінгі сабағымызға осы ұлттардың белгілері қатысатын болады.
Француз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы меңгеруге болады . . . Білімді сіңіру үшін, оны жақсы тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады.
Слайд№1.
Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күннің жадысы мен тақырыпты жазып қояйық.
Сабағымыздың тақырыбы - Ондық бөлшектерді азайтуды қайталау.
-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді білдіреді екен.
- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай?
- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. Оларды сенімді түрде қоса және азайта алатын боламыз.
Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап іздейді, талдайды.
Сабаққа қызығушылықтарын арттырады.
Сабақтың мақсатын ашады.
Ортақ девиз айта отырып, практикалық тапсырмаларды әр түрлі формада орындайды, диалогтық қарым-қатынас орнатады.
Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге жазбаша жауап береді.
Серігеді.
II Дилогтық оқыту. Ұлттар бойынша саяхат.
Слайд №2.
«Ондық бөлшектер туралы білімің болсын саналы» девизімен саяхатқа шығамыз. (хормен)
Слайд №3.
2. 1. Фронтальды сұрау (Илья Ильин) .
1. Натурал санды ондық бөлшек түрінде жазуға болады ма?
2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? (мысал келтір)
3. Ондық бөлшектерді қалай қосады? (мысал келтір)
4. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (мысал келтір)
Слайд №4.
2. 2 . Қателерді тауып, дұрыстаңыз. (топтық жұмыс)
4, 6 2 1, 4 5 9, 1 6 8
3, 7 6, 7 2, 0 1 5 7, 3
4, 9 9 7, 115 7, 1 5 5 1, 3
Слайд №5. (жауабы)
4, 6 2 1, 4 5 9, 1 6 0 8, 0
3, 7 0 6, 7 0 2, 0 1 5 7, 3
8, 3 2 8, 1 5 7, 1 4 5 0, 7
Слайд №6, 7
2. 3. Өз бетімен жұмыс (Денис Тен) (жеке жұмыс)
Теңдік дұрыс болатындай үтірлерді дұрыс қойыңдар.
Теңдеулерді шешіңіз: х + 3, 8 = 8
х - 6, 5 = 12 9, 71 - у = 3, 31
5х + 1, 2 = 11, 2 10, 96 - 3у = 1, 96
Слайд 8.
2. 4. Тарихи мәліметтер.
«Ергежейлі» деп аталатын сандар бар екен.
Олар біздің өмірде қандай мағына береді?
0, 001 бөлшегі өте кішкентай сан. Мысалы, 0, 001с - бұл уақыт арасында дыбыс ауада 33 см-ге таралады екен, ал 700-800 м/с жылдамдығымен атылған оқ 70 см ұшады. Жер шары болса бұл уақытта 30 метрге айналады, ал кіп-кішкентай маса қанатымен жоғарым-төмен қағып үлгереді.
Бағыт алады.
Сұрақтарға жауап береді.
Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, атқарады.
Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім іздейді.
Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте сақтайды.
Слайд №9.
2. 5. Физкультминутка.
- Мен бір сөз айтамын, математикаға байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереміз, болмаса отырып-тұрамыз.
Слайд №10.
Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса:
2. 6. Галиб Джафаров.
Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы)
Есепті шешіңіз : Дүкенге алмалар салынған массасы 267, 4 кг контейнер келіп түсті. 1-ші күні 35, 9 кг, 2-ші күні -10, 08кг және
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz