Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару

|Уақыты: 17.02.2015 ж. |Класс: 5«б» |Пәні: Математика |
|Сабақтың тақырыбы |Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару. |
|Сабақ типі |Бекіту сабағы |
|Сабақ түрі |«Ертегі елінде» |
|Мақсаты |Ондық бөлшектерді азайту ережесін қолдана отыра, оны есептер шығаруда тиімді пайдалана алу |
| |дағдыларын жетілдіру, тақырып бойынша оқушылардың білімін жалпылау және жүйелеу, әр түрлі |
| |деңгейдегі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты жазуға |
| |бейімдеу, өзіндік таным әрекеті, топта ынтымақтаса жұмыс істеу құзіреттіліктерін қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелері |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, бұрын білетін тақырыппен байланыстырады, топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. |
| |Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, |
| |жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. |
|Сабақтың өтілу формасы |Өзара әрекеттестіктің интерактивті формасы (фронтальды, жеке, топтық, жұптық жұмыстар). |
|Әдіс-тәсілдері |сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, АКТ, практикалық, формативті бағалау. |
|Бақылау формалары |өзін-өзі бақылау, бірін-бірі бақылау, мұғалімнің бақылауы. |
|Техникалық жабдықтар |компьютер, мультимедиялық проектор, интерактивті тақта, рефлексия материалдары, жеке |
|мен қажетті ресурстар |карточкалар, плакаттар. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен |Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын |
| |мақсатын хабарлаймын. |құрап, спорттық құралдар түрлерімен |
| |Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты |топтарға бөлінеді, топ басшыларын |
| |жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын. |сайлайды. |
| |Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: |Үй тапсырмасын эталон арқылы бірін-бірі |
| |№989, 991. |тексереді, бағалайды. |
|Қызығушылықты ояту |Тақтада еліміздегі әр түрлі ұлт өкілдерінің суреттері|Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап |
| |көрсетіледі. Бағыттау сұрағын қоямын «Оқушылар, |іздейді, талдайды. |
| |суреттен нені байқап отырмыз?» Оқушылар, биыл осы |Сабаққа қызығушылықтарын арттырады. |
| |2015 жылы Қазақстан Халықтарының Ассамблеясының |Сабақтың мақсатын ашады. |
| |құрылғанына 20 жыл мерейтойы толып отыр екен. Олай |Ортақ девиз айта отырып, практикалық |
| |болса, бүгінгі сабағымызға осы ұлттардың белгілері |тапсырмаларды әр түрлі формада орындайды,|
| |қатысатын болады. |диалогтық қарым-қатынас орнатады. |
| |Француз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан |Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге |
| |екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы |жазбаша жауап береді. |
| |меңгеруге болады... Білімді сіңіру үшін, оны жақсы |Серігеді. |
| |тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, | |
| |назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен | |
| |сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады. | |
| |Слайд№1. | |
| |Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күннің жадысы мен | |
| |тақырыпты жазып қояйық. | |
| |Сабағымыздың тақырыбы – Ондық бөлшектерді азайтуды | |
| |қайталау. | |
| |-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. | |
| |Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге | |
| |дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді | |
| |білдіреді екен. | |
| |- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай? | |
| |- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер | |
| |бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. | |
| |Оларды сенімді түрде қоса және азайта алатын боламыз.| |
|Мағынаны тану |II Дилогтық оқыту. Ұлттар бойынша саяхат. | |
| |Слайд №2. | |
| |«Ондық бөлшектер туралы білімің болсын саналы» |Бағыт алады. |
| |девизімен саяхатқа шығамыз. (хормен) | |
| |Слайд №3. |Сұрақтарға жауап береді. |
| |2.1. Фронтальды сұрау (Илья Ильин). | |
| |1. Натурал санды ондық бөлшек түрінде жазуға болады | |
| |ма? | |
| |2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? (мысал | |
| |келтір) | |
| |3. Ондық бөлшектерді қалай қосады? (мысал келтір) | |
| |4. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (мысал келтір) | |
| |Слайд №4. |Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, |
| |2.2. Қателерді тауып, дұрыстаңыз. (топтық жұмыс) |атқарады. |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 8 | |
| |3,7 6,7 2,0 1 5 7,3 | |
| |4,9 9 7,115 7,1 5 5 1,3 | |
| |Слайд №5. (жауабы) | |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 0 8,0 | |
| |3,7 0 6,7 0 2,0 1 5 7,3 | |
| |8,3 2 8,1 5 7,1 4 5 0,7 | |
| |Слайд №6, 7 | |
| |2.3. Өз бетімен жұмыс (Денис Тен) (жеке жұмыс) |Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім|
| |Теңдік дұрыс болатындай үтірлерді дұрыс қойыңдар. |іздейді. |
| |Теңдеулерді шешіңіз: х + 3,8 = 8 | |
| |х – 6,5 = 12 9,71 – у = 3,31 | |
| |5х + 1,2 = 11,2 10,96 – 3у = 1,96 | |
| |Слайд 8. | |
| |2.4. Тарихи мәліметтер. | |
| |«Ергежейлі» деп аталатын сандар бар екен. |Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте |
| |Олар біздің өмірде қандай мағына береді? |сақтайды. |
| |0,001 бөлшегі өте кішкентай сан. Мысалы, 0,001с – бұл| |
| |уақыт арасында дыбыс ауада 33 см-ге таралады екен, ал| |
| |700-800 м/с жылдамдығымен атылған оқ 70 см ұшады. Жер| |
| |шары болса бұл уақытта 30 метрге айналады, ал | |
| |кіп-кішкентай маса қанатымен жоғарым-төмен қағып | |
| |үлгереді. | |
|Сергіту сәті |Слайд №9. |
| |2.5. Физкультминутка. |
| |- Мен бір сөз айтамын, математикаға байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереміз, болмаса |
| |отырып-тұрамыз. |
| |Слайд №10. | |
| |Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса: |Топтаса отырып, практикалық жұмысты |
| |2.6. Галиб Джафаров. |орындайды, талдайды, ортақ шешім |
| |Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы) |шығарады, қорғайды. |
| |Есепті шешіңіз: Дүкенге алмалар салынған массасы | |
| |267,4 кг контейнер келіп түсті. 1-ші күні 35,9 кг, |Білімдерін жинақтайды. |
| |2-ші күні -10, 08кг және 3-ші күні – 50,12 кг алма | |
| |сатылды, сонда контейнерде 160,3 кг алма қалды. Бос | |
| |контейнердің салмағын есептеңдер. (11 кг) | |
| |1) 35,9+10,08+50,12=96,1 (кг) 3 күнде сатылған алма. | |
| |2) 160,3+96,1=256,4 (кг) барлық алма. | |
| |3) 267,4-256,4=11 (кг) қалғаны. | |
| |Ответ: 11 кг. | |
| | | |
| |Слайд №11. | |
| |2.7. Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы қашан | |
| |құрылды? | |
| |1. Бұл сұраққа жауап беру үшін амалдар тізбегін | |
| |орындайық (ауызша) | |
|Ой толғаныс |Рефлексия | |
| |«Көңіл-күй гүлшоғы» |Сабаққа қатысымы бойынша өзін-өзі, |
| |Ал енді көңіл-күй гүлшоғын дайындайық. Қызыл гүл – |бірін-бірі және сабақты бағалайды, алға |
| |сабақ қызықты болды, жаңа нәрселер білдім, өзім жақсы|мақсат қояды. |
| |түсіндім, жасыл гүл - сабақ қызықты болмады, ешнәрсе| |
| |түсіне алмадым. | |
| |Топ басшысының бағалау парағын толтыруы. | |
| | | |
| |Ынтымақтастық шырағын сөндірмейік! | |
|Сабақтың қорытындысы |Слайд №12. | |
| |Үй тапсырмасы. (Шығармашылық жұмыс) |Үй тапсырмасын жазып алады, бағалану үшін|
| |«ҚХА- 20 ізгі іс» атты республикалық эстафета. |мұғалімге күнделіктерін әкеледі. |
| |Тапсырма «математикалық шығарма» деп аталады. «Қыс | |
| |және спорт» сөздерін қолданып есеп құрастыру. | |
| |Мүмкіндігінше 2 амалдан тұратын есеп болу керек. + | |
| |№1001 есеп В тобынан. | |
| |Жиынтық бағалауды жүргіземін. | |

Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қосу, азайтуға есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте
Натурал сандарды жазу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Жай бөлшектерге есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосу. Сабақтың тақырыбы
Пәндер