Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару
|Уақыты: 17.02.2015 ж. |Класс: 5«б» |Пәні: Математика |
|Сабақтың тақырыбы |Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару. |
|Сабақ типі |Бекіту сабағы |
|Сабақ түрі |«Ертегі елінде» |
|Мақсаты |Ондық бөлшектерді азайту ережесін қолдана отыра, оны есептер шығаруда тиімді пайдалана алу |
| |дағдыларын жетілдіру, тақырып бойынша оқушылардың білімін жалпылау және жүйелеу, әр түрлі |
| |деңгейдегі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты жазуға |
| |бейімдеу, өзіндік таным әрекеті, топта ынтымақтаса жұмыс істеу құзіреттіліктерін қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелері |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, бұрын білетін тақырыппен байланыстырады, топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. |
| |Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, |
| |жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. |
|Сабақтың өтілу формасы |Өзара әрекеттестіктің интерактивті формасы (фронтальды, жеке, топтық, жұптық жұмыстар). |
|Әдіс-тәсілдері |сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, АКТ, практикалық, формативті бағалау. |
|Бақылау формалары |өзін-өзі бақылау, бірін-бірі бақылау, мұғалімнің бақылауы. |
|Техникалық жабдықтар |компьютер, мультимедиялық проектор, интерактивті тақта, рефлексия материалдары, жеке |
|мен қажетті ресурстар |карточкалар, плакаттар. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен |Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын |
| |мақсатын хабарлаймын. |құрап, спорттық құралдар түрлерімен |
| |Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты |топтарға бөлінеді, топ басшыларын |
| |жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын. |сайлайды. |
| |Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: |Үй тапсырмасын эталон арқылы бірін-бірі |
| |№989, 991. |тексереді, бағалайды. |
|Қызығушылықты ояту |Тақтада еліміздегі әр түрлі ұлт өкілдерінің суреттері|Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап |
| |көрсетіледі. Бағыттау сұрағын қоямын «Оқушылар, |іздейді, талдайды. |
| |суреттен нені байқап отырмыз?» Оқушылар, биыл осы |Сабаққа қызығушылықтарын арттырады. |
| |2015 жылы Қазақстан Халықтарының Ассамблеясының |Сабақтың мақсатын ашады. |
| |құрылғанына 20 жыл мерейтойы толып отыр екен. Олай |Ортақ девиз айта отырып, практикалық |
| |болса, бүгінгі сабағымызға осы ұлттардың белгілері |тапсырмаларды әр түрлі формада орындайды,|
| |қатысатын болады. |диалогтық қарым-қатынас орнатады. |
| |Француз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан |Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге |
| |екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы |жазбаша жауап береді. |
| |меңгеруге болады... Білімді сіңіру үшін, оны жақсы |Серігеді. |
| |тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, | |
| |назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен | |
| |сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады. | |
| |Слайд№1. | |
| |Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күннің жадысы мен | |
| |тақырыпты жазып қояйық. | |
| |Сабағымыздың тақырыбы – Ондық бөлшектерді азайтуды | |
| |қайталау. | |
| |-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. | |
| |Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге | |
| |дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді | |
| |білдіреді екен. | |
| |- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай? | |
| |- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер | |
| |бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. | |
| |Оларды сенімді түрде қоса және азайта алатын боламыз.| |
|Мағынаны тану |II Дилогтық оқыту. Ұлттар бойынша саяхат. | |
| |Слайд №2. | |
| |«Ондық бөлшектер туралы білімің болсын саналы» |Бағыт алады. |
| |девизімен саяхатқа шығамыз. (хормен) | |
| |Слайд №3. |Сұрақтарға жауап береді. |
| |2.1. Фронтальды сұрау (Илья Ильин). | |
| |1. Натурал санды ондық бөлшек түрінде жазуға болады | |
| |ма? | |
| |2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? (мысал | |
| |келтір) | |
| |3. Ондық бөлшектерді қалай қосады? (мысал келтір) | |
| |4. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (мысал келтір) | |
| |Слайд №4. |Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, |
| |2.2. Қателерді тауып, дұрыстаңыз. (топтық жұмыс) |атқарады. |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 8 | |
| |3,7 6,7 2,0 1 5 7,3 | |
| |4,9 9 7,115 7,1 5 5 1,3 | |
| |Слайд №5. (жауабы) | |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 0 8,0 | |
| |3,7 0 6,7 0 2,0 1 5 7,3 | |
| |8,3 2 8,1 5 7,1 4 5 0,7 | |
| |Слайд №6, 7 | |
| |2.3. Өз бетімен жұмыс (Денис Тен) (жеке жұмыс) |Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім|
| |Теңдік дұрыс болатындай үтірлерді дұрыс қойыңдар. |іздейді. |
| |Теңдеулерді шешіңіз: х + 3,8 = 8 | |
| |х – 6,5 = 12 9,71 – у = 3,31 | |
| |5х + 1,2 = 11,2 10,96 – 3у = 1,96 | |
| |Слайд 8. | |
| |2.4. Тарихи мәліметтер. | |
| |«Ергежейлі» деп аталатын сандар бар екен. |Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте |
| |Олар біздің өмірде қандай мағына береді? |сақтайды. |
| |0,001 бөлшегі өте кішкентай сан. Мысалы, 0,001с – бұл| |
| |уақыт арасында дыбыс ауада 33 см-ге таралады екен, ал| |
| |700-800 м/с жылдамдығымен атылған оқ 70 см ұшады. Жер| |
| |шары болса бұл уақытта 30 метрге айналады, ал | |
| |кіп-кішкентай маса қанатымен жоғарым-төмен қағып | |
| |үлгереді. | |
|Сергіту сәті |Слайд №9. |
| |2.5. Физкультминутка. |
| |- Мен бір сөз айтамын, математикаға байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереміз, болмаса |
| |отырып-тұрамыз. |
| |Слайд №10. | |
| |Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса: |Топтаса отырып, практикалық жұмысты |
| |2.6. Галиб Джафаров. |орындайды, талдайды, ортақ шешім |
| |Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы) |шығарады, қорғайды. |
| |Есепті шешіңіз: Дүкенге алмалар салынған массасы | |
| |267,4 кг контейнер келіп түсті. 1-ші күні 35,9 кг, |Білімдерін жинақтайды. |
| |2-ші күні -10, 08кг және 3-ші күні – 50,12 кг алма | |
| |сатылды, сонда контейнерде 160,3 кг алма қалды. Бос | |
| |контейнердің салмағын есептеңдер. (11 кг) | |
| |1) 35,9+10,08+50,12=96,1 (кг) 3 күнде сатылған алма. | |
| |2) 160,3+96,1=256,4 (кг) барлық алма. | |
| |3) 267,4-256,4=11 (кг) қалғаны. | |
| |Ответ: 11 кг. | |
| | | |
| |Слайд №11. | |
| |2.7. Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы қашан | |
| |құрылды? | |
| |1. Бұл сұраққа жауап беру үшін амалдар тізбегін | |
| |орындайық (ауызша) | |
|Ой толғаныс |Рефлексия | |
| |«Көңіл-күй гүлшоғы» |Сабаққа қатысымы бойынша өзін-өзі, |
| |Ал енді көңіл-күй гүлшоғын дайындайық. Қызыл гүл – |бірін-бірі және сабақты бағалайды, алға |
| |сабақ қызықты болды, жаңа нәрселер білдім, өзім жақсы|мақсат қояды. |
| |түсіндім, жасыл гүл - сабақ қызықты болмады, ешнәрсе| |
| |түсіне алмадым. | |
| |Топ басшысының бағалау парағын толтыруы. | |
| | | |
| |Ынтымақтастық шырағын сөндірмейік! | |
|Сабақтың қорытындысы |Слайд №12. | |
| |Үй тапсырмасы. (Шығармашылық жұмыс) |Үй тапсырмасын жазып алады, бағалану үшін|
| |«ҚХА- 20 ізгі іс» атты республикалық эстафета. |мұғалімге күнделіктерін әкеледі. |
| |Тапсырма «математикалық шығарма» деп аталады. «Қыс | |
| |және спорт» сөздерін қолданып есеп құрастыру. | |
| |Мүмкіндігінше 2 амалдан тұратын есеп болу керек. + | |
| |№1001 есеп В тобынан. | |
| |Жиынтық бағалауды жүргіземін. | |
|Сабақтың тақырыбы |Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару. |
|Сабақ типі |Бекіту сабағы |
|Сабақ түрі |«Ертегі елінде» |
|Мақсаты |Ондық бөлшектерді азайту ережесін қолдана отыра, оны есептер шығаруда тиімді пайдалана алу |
| |дағдыларын жетілдіру, тақырып бойынша оқушылардың білімін жалпылау және жүйелеу, әр түрлі |
| |деңгейдегі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты жазуға |
| |бейімдеу, өзіндік таным әрекеті, топта ынтымақтаса жұмыс істеу құзіреттіліктерін қалыптастыру. |
|Күтілетін нәтижелері |Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, бұрын білетін тақырыппен байланыстырады, топпен жұмыс |
| |істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. |
| |Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, |
| |жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды. |
|Сабақтың өтілу формасы |Өзара әрекеттестіктің интерактивті формасы (фронтальды, жеке, топтық, жұптық жұмыстар). |
|Әдіс-тәсілдері |сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, АКТ, практикалық, формативті бағалау. |
|Бақылау формалары |өзін-өзі бақылау, бірін-бірі бақылау, мұғалімнің бақылауы. |
|Техникалық жабдықтар |компьютер, мультимедиялық проектор, интерактивті тақта, рефлексия материалдары, жеке |
|мен қажетті ресурстар |карточкалар, плакаттар. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Ұйымдастыру |Мұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен |Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын |
| |мақсатын хабарлаймын. |құрап, спорттық құралдар түрлерімен |
| |Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты |топтарға бөлінеді, топ басшыларын |
| |жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын. |сайлайды. |
| |Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: |Үй тапсырмасын эталон арқылы бірін-бірі |
| |№989, 991. |тексереді, бағалайды. |
|Қызығушылықты ояту |Тақтада еліміздегі әр түрлі ұлт өкілдерінің суреттері|Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап |
| |көрсетіледі. Бағыттау сұрағын қоямын «Оқушылар, |іздейді, талдайды. |
| |суреттен нені байқап отырмыз?» Оқушылар, биыл осы |Сабаққа қызығушылықтарын арттырады. |
| |2015 жылы Қазақстан Халықтарының Ассамблеясының |Сабақтың мақсатын ашады. |
| |құрылғанына 20 жыл мерейтойы толып отыр екен. Олай |Ортақ девиз айта отырып, практикалық |
| |болса, бүгінгі сабағымызға осы ұлттардың белгілері |тапсырмаларды әр түрлі формада орындайды,|
| |қатысатын болады. |диалогтық қарым-қатынас орнатады. |
| |Француз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан |Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге |
| |екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы |жазбаша жауап береді. |
| |меңгеруге болады... Білімді сіңіру үшін, оны жақсы |Серігеді. |
| |тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, | |
| |назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен | |
| |сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады. | |
| |Слайд№1. | |
| |Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күннің жадысы мен | |
| |тақырыпты жазып қояйық. | |
| |Сабағымыздың тақырыбы – Ондық бөлшектерді азайтуды | |
| |қайталау. | |
| |-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. | |
| |Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге | |
| |дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді | |
| |білдіреді екен. | |
| |- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай? | |
| |- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер | |
| |бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. | |
| |Оларды сенімді түрде қоса және азайта алатын боламыз.| |
|Мағынаны тану |II Дилогтық оқыту. Ұлттар бойынша саяхат. | |
| |Слайд №2. | |
| |«Ондық бөлшектер туралы білімің болсын саналы» |Бағыт алады. |
| |девизімен саяхатқа шығамыз. (хормен) | |
| |Слайд №3. |Сұрақтарға жауап береді. |
| |2.1. Фронтальды сұрау (Илья Ильин). | |
| |1. Натурал санды ондық бөлшек түрінде жазуға болады | |
| |ма? | |
| |2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? (мысал | |
| |келтір) | |
| |3. Ондық бөлшектерді қалай қосады? (мысал келтір) | |
| |4. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (мысал келтір) | |
| |Слайд №4. |Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, |
| |2.2. Қателерді тауып, дұрыстаңыз. (топтық жұмыс) |атқарады. |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 8 | |
| |3,7 6,7 2,0 1 5 7,3 | |
| |4,9 9 7,115 7,1 5 5 1,3 | |
| |Слайд №5. (жауабы) | |
| |4,6 2 1,4 5 9,1 6 0 8,0 | |
| |3,7 0 6,7 0 2,0 1 5 7,3 | |
| |8,3 2 8,1 5 7,1 4 5 0,7 | |
| |Слайд №6, 7 | |
| |2.3. Өз бетімен жұмыс (Денис Тен) (жеке жұмыс) |Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім|
| |Теңдік дұрыс болатындай үтірлерді дұрыс қойыңдар. |іздейді. |
| |Теңдеулерді шешіңіз: х + 3,8 = 8 | |
| |х – 6,5 = 12 9,71 – у = 3,31 | |
| |5х + 1,2 = 11,2 10,96 – 3у = 1,96 | |
| |Слайд 8. | |
| |2.4. Тарихи мәліметтер. | |
| |«Ергежейлі» деп аталатын сандар бар екен. |Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте |
| |Олар біздің өмірде қандай мағына береді? |сақтайды. |
| |0,001 бөлшегі өте кішкентай сан. Мысалы, 0,001с – бұл| |
| |уақыт арасында дыбыс ауада 33 см-ге таралады екен, ал| |
| |700-800 м/с жылдамдығымен атылған оқ 70 см ұшады. Жер| |
| |шары болса бұл уақытта 30 метрге айналады, ал | |
| |кіп-кішкентай маса қанатымен жоғарым-төмен қағып | |
| |үлгереді. | |
|Сергіту сәті |Слайд №9. |
| |2.5. Физкультминутка. |
| |- Мен бір сөз айтамын, математикаға байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереміз, болмаса |
| |отырып-тұрамыз. |
| |Слайд №10. | |
| |Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса: |Топтаса отырып, практикалық жұмысты |
| |2.6. Галиб Джафаров. |орындайды, талдайды, ортақ шешім |
| |Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы) |шығарады, қорғайды. |
| |Есепті шешіңіз: Дүкенге алмалар салынған массасы | |
| |267,4 кг контейнер келіп түсті. 1-ші күні 35,9 кг, |Білімдерін жинақтайды. |
| |2-ші күні -10, 08кг және 3-ші күні – 50,12 кг алма | |
| |сатылды, сонда контейнерде 160,3 кг алма қалды. Бос | |
| |контейнердің салмағын есептеңдер. (11 кг) | |
| |1) 35,9+10,08+50,12=96,1 (кг) 3 күнде сатылған алма. | |
| |2) 160,3+96,1=256,4 (кг) барлық алма. | |
| |3) 267,4-256,4=11 (кг) қалғаны. | |
| |Ответ: 11 кг. | |
| | | |
| |Слайд №11. | |
| |2.7. Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы қашан | |
| |құрылды? | |
| |1. Бұл сұраққа жауап беру үшін амалдар тізбегін | |
| |орындайық (ауызша) | |
|Ой толғаныс |Рефлексия | |
| |«Көңіл-күй гүлшоғы» |Сабаққа қатысымы бойынша өзін-өзі, |
| |Ал енді көңіл-күй гүлшоғын дайындайық. Қызыл гүл – |бірін-бірі және сабақты бағалайды, алға |
| |сабақ қызықты болды, жаңа нәрселер білдім, өзім жақсы|мақсат қояды. |
| |түсіндім, жасыл гүл - сабақ қызықты болмады, ешнәрсе| |
| |түсіне алмадым. | |
| |Топ басшысының бағалау парағын толтыруы. | |
| | | |
| |Ынтымақтастық шырағын сөндірмейік! | |
|Сабақтың қорытындысы |Слайд №12. | |
| |Үй тапсырмасы. (Шығармашылық жұмыс) |Үй тапсырмасын жазып алады, бағалану үшін|
| |«ҚХА- 20 ізгі іс» атты республикалық эстафета. |мұғалімге күнделіктерін әкеледі. |
| |Тапсырма «математикалық шығарма» деп аталады. «Қыс | |
| |және спорт» сөздерін қолданып есеп құрастыру. | |
| |Мүмкіндігінше 2 амалдан тұратын есеп болу керек. + | |
| |№1001 есеп В тобынан. | |
| |Жиынтық бағалауды жүргіземін. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz