Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару

Уақыты: 17. 02. 2015 ж.
Класс: 5«б»
Пәні: Математика
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сабақтың тақырыбы
Класс:5«б»: Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сабақ типі
Класс:5«б»: Бекіту сабағы
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сабақ түрі
Класс:5«б»: «Ертегі елінде»
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Мақсаты
Класс:5«б»: Ондық бөлшектерді азайту ережесін қолдана отыра, оны есептер шығаруда тиімді пайдалана алу дағдыларын жетілдіру, тақырып бойынша оқушылардың білімін жалпылау және жүйелеу, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, сауатты жазуға бейімдеу, өзіндік таным әрекеті, топта ынтымақтаса жұмыс істеу құзіреттіліктерін қалыптастыру.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Күтілетін нәтижелері
Класс:5«б»: Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді, бұрын білетін тақырыппен байланыстырады, топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір - біріне түсіндіреді, өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сабақтың өтілу формасы
Класс:5«б»: Өзара әрекеттестіктің интерактивті формасы (фронтальды, жеке, топтық, жұптық жұмыстар) .
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Әдіс-тәсілдері
Класс:5«б»: сыни ойлауға үйрету, диалогтық оқыту, АКТ, практикалық, формативті бағалау.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Бақылау формалары
Класс:5«б»: өзін-өзі бақылау, бірін-бірі бақылау, мұғалімнің бақылауы.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Техникалық жабдықтар мен қажетті ресурстар
Класс:5«б»: компьютер, мультимедиялық проектор, интерактивті тақта, рефлексия материалдары, жеке карточкалар, плакаттар.
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сабақ кезеңдері
Класс:5«б»: Мұғалім әрекеті
Пәні:Математика: Оқушы әрекеті
Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Ұйымдастыру
Класс:5«б»:

Мұғалімнің кіріспе сөзі, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.

Оқушыларды бір-бірімен күлімдеп амандасып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауын сұраймын.

Үй тапсырмасын дұрыс жауап үлгісі бойынша тексеру: №989, 991.

Пәні:Математика:

Амандасады, ынтымақтастық атмосферасын құрап, спорттық құралдар түрлерімен топтарға бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

Үй тапсырмасын эталон арқылы бірін-бірі тексереді, бағалайды.

Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Қызығушылықты ояту
Класс:5«б»:

Тақтада еліміздегі әр түрлі ұлт өкілдерінің суреттері көрсетіледі. Бағыттау сұрағын қоямын «Оқушылар, суреттен нені байқап отырмыз?» Оқушылар, биыл осы 2015 жылы Қазақстан Халықтарының Ассамблеясының құрылғанына 20 жыл мерейтойы толып отыр екен. Олай болса, бүгінгі сабағымызға осы ұлттардың белгілері қатысатын болады.

Француз жазушысы Анатоль Франс бір кездері айтқан екен: «Білімді тек көтеріңкі көңіл-күймен жақсы меңгеруге болады . . . Білімді сіңіру үшін, оны жақсы тәбетпен жұту керек». Оның кеңесіне еріп, назарымызды шоғырландырып, білімді шын ниетпен сіңірейік, себебі ол кейін бізге қажет болады.

Слайд№1.

Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күннің жадысы мен тақырыпты жазып қояйық.

Сабағымыздың тақырыбы - Ондық бөлшектерді азайтуды қайталау.

-Бөлшектер туралы ғылым әрдайым қиын деп саналған. Немістерде «Бөлшекке тап болу» деген мақал әлі күнге дейін сақталған, ол қиын жағдайға тап болу дегенді білдіреді екен.

- Қалай ойлайсыңдар, сабағымыздың мақсаты қандай?

- Сонымен, біздің ортақ мақсатымыз ондық бөлшектер бізді қиын жағдайға қалдыра алмайтындығын көрсету. Оларды сенімді түрде қоса және азайта алатын боламыз.

Пәні:Математика:

Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап іздейді, талдайды.

Сабаққа қызығушылықтарын арттырады.

Сабақтың мақсатын ашады.

Ортақ девиз айта отырып, практикалық тапсырмаларды әр түрлі формада орындайды, диалогтық қарым-қатынас орнатады.

Қайталау сұрақтарына ауызша, есептерге жазбаша жауап береді.

Серігеді.

Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Мағынаны тану
Класс:5«б»:

II Дилогтық оқыту. Ұлттар бойынша саяхат.

Слайд №2.

«Ондық бөлшектер туралы білімің болсын саналы» девизімен саяхатқа шығамыз. (хормен)

Слайд №3.

2. 1. Фронтальды сұрау (Илья Ильин) .

1. Натурал санды ондық бөлшек түрінде жазуға болады ма?

2. Ондық бөлшектерді қалай салыстырады? (мысал келтір)

3. Ондық бөлшектерді қалай қосады? (мысал келтір)

4. Ондық бөлшектерді қалай азайтады? (мысал келтір)

Слайд №4.

2. 2 . Қателерді тауып, дұрыстаңыз. (топтық жұмыс)

4, 6 2 1, 4 5 9, 1 6 8

3, 7 6, 7 2, 0 1 5 7, 3

4, 9 9 7, 115 7, 1 5 5 1, 3

Слайд №5. (жауабы)

4, 6 2 1, 4 5 9, 1 6 0 8, 0

3, 7 0 6, 7 0 2, 0 1 5 7, 3

8, 3 2 8, 1 5 7, 1 4 5 0, 7

Слайд №6, 7

2. 3. Өз бетімен жұмыс (Денис Тен) (жеке жұмыс)

Теңдік дұрыс болатындай үтірлерді дұрыс қойыңдар.

Теңдеулерді шешіңіз: х + 3, 8 = 8

х - 6, 5 = 12 9, 71 - у = 3, 31

5х + 1, 2 = 11, 2 10, 96 - 3у = 1, 96

Слайд 8.

2. 4. Тарихи мәліметтер.

«Ергежейлі» деп аталатын сандар бар екен.

Олар біздің өмірде қандай мағына береді?

0, 001 бөлшегі өте кішкентай сан. Мысалы, 0, 001с - бұл уақыт арасында дыбыс ауада 33 см-ге таралады екен, ал 700-800 м/с жылдамдығымен атылған оқ 70 см ұшады. Жер шары болса бұл уақытта 30 метрге айналады, ал кіп-кішкентай маса қанатымен жоғарым-төмен қағып үлгереді.

Пәні:Математика:

Бағыт алады.

Сұрақтарға жауап береді.

Топтық жұмысты сыни ойлана отырып, атқарады.

Өз бетімен жұмыстануға машықтанады, шешім іздейді.

Жаңа мәліметпен танысып, қызығады, есте сақтайды.

Уақыты:17. 02. 2015 ж.: Сергіту сәті
Класс:5«б»:

Слайд №9.

2. 5. Физкультминутка.

- Мен бір сөз айтамын, математикаға байланысты болса, екі қолымызды жоғары көтереміз, болмаса отырып-тұрамыз.

Уақыты:17. 02. 2015 ж.:
Класс:5«б»:

Слайд №10.

Есеп шығармай математика пәні өтпейді, олай болса:

2. 6. Галиб Джафаров.

Оқулықпен жұмыс №1000 (1-2-3) (В тобы)

Есепті шешіңіз : Дүкенге алмалар салынған массасы 267, 4 кг контейнер келіп түсті. 1-ші күні 35, 9 кг, 2-ші күні -10, 08кг және


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қосу, азайтуға есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте
Натурал сандарды жазу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшектерді көбейту ережелері
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Жай бөлшектерге есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz