Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері

|Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
| |
|Сабақтың тақырыбы |Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері |
|Сілтеме |Информатика  6-сынып,   Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов   |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға  ақпарат туралы, қасиеттері мен түрлері |
| |туралы  бағыт - бағдар  беру.  Өз бетімен қорытынды |
| |шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін |
| |дамыту,  пәнге деген қызығушылығын арттыру,  есте |
| |сақтау,  байқағыштық,  тапқырлық   қабілеттерін  |
| |дамыту.  |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген  тапсырмаларды  жұпта,  топта  орындауға  |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі  бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды  орындауда  ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы  |
| | информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Ақпарат және ақпарат түрлерімен танысты. |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлері, қасиеттерімен |
| |танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда  ережелерді қолдана білу дағдысы   |
| |қалыптасады,  информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер   бойынша  3  топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |•      Өз бетімен білім алуы |
| |•      Дербес жұмыс жасауы |
| |•      Жұпта жұмыс жасауы |
| |•      Практиклық білімі |
| |•      Информатикалық  терминді пайдалану |
|Сабақтың    барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа  сабақ  бойынша  не  білетінін  |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету.  |Ә) Оқушылар  мұғаліммен  бірге  слайдтар  |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс  жасайды. |
|. |  |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  оқып  |
|Тақырыпты  оқушылар  өздері   |түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  |
|меңгеруіне  мүмкіншілік  беру. |талдайды,   дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін  айтады.  Түйінді  сөздерді |
| |(анықтамаларды)  дәптерге   жазу.    |
| |Ә) Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту |
| |және пайдалану нысаны болып табылатын |
| |қоршаған орта туралы мәліметтер. |
| |Түрлері (қабылдау тәсілі бо-а): көрінетін,|
| |дәм сезу арқылы, сезу арқылы, искеу |
| |арқылы, естілетін |
| |Түрлері: сан, мәтін, графика, дыбыс, видео|
| |Қасиеттері: обьективтілігі, толықтығы, |
| |жеткіліктігі, қолжетімділігі, өзектілігі |
|ҚОЛДАНУ  –  15  мин |Интерактивті тақтамен жұмыс: |
|Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне |Ақпарат термині туралы не білдіңдер? |
|сай   деңгейлік  тапсырмалар |Сендерге қандай ақпарат тасығыштар |
| |белгілі? |
| |Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері |
| |бар? |
| |Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері |
| |арқылы қабылдайды? |
| |Ерте заманда қандай ақпарат тасығыштар |
| |болған? |
|ТАЛДАУ –  11  мин | тапсырмалар:   (16-бет) |
|Сыни ойлауын дамыту. |1.     Кестемен жұмыс |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді | |
|нақтылайды. | |
|ЖИНАҚТАУ-  8 мин | Тест |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  | |
|БББ кестесін тарату  |2 минут |
|білемін |  |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
|  | |
|  | |
|  | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| |  Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  |  |
|Қорытынды   баға   шығару |Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.   |
|      Үйге тапсырма беру  /   2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу  оқу |Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
|        Рефлекция    /   1 минут   |
|1.      Мен бүгінгі  сабақта не білдім....... |
|2.      Маған қызықты болды........ |
|3.      Маған қиындық  тудырған....... |
|4.      Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты қабылдау
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Ақпараттың түрлері
7 сынып орта мерзімді жоспар
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
Бүтін рационал теңдеу
Алгоритм қасиеттері
Датчиктердің сипаттамалары
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz