Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері

|Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
| |
|Сабақтың тақырыбы |Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері |
|Сілтеме |Информатика  6-сынып,   Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов   |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға  ақпарат туралы, қасиеттері мен түрлері |
| |туралы  бағыт - бағдар  беру.  Өз бетімен қорытынды |
| |шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін |
| |дамыту,  пәнге деген қызығушылығын арттыру,  есте |
| |сақтау,  байқағыштық,  тапқырлық   қабілеттерін  |
| |дамыту.  |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген  тапсырмаларды  жұпта,  топта  орындауға  |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі  бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды  орындауда  ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы  |
| | информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Ақпарат және ақпарат түрлерімен танысты. |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлері, қасиеттерімен |
| |танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда  ережелерді қолдана білу дағдысы   |
| |қалыптасады,  информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер   бойынша  3  топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |•      Өз бетімен білім алуы |
| |•      Дербес жұмыс жасауы |
| |•      Жұпта жұмыс жасауы |
| |•      Практиклық білімі |
| |•      Информатикалық  терминді пайдалану |
|Сабақтың    барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа  сабақ  бойынша  не  білетінін  |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету.  |Ә) Оқушылар  мұғаліммен  бірге  слайдтар  |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс  жасайды. |
|. |  |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  оқып  |
|Тақырыпты  оқушылар  өздері   |түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  |
|меңгеруіне  мүмкіншілік  беру. |талдайды,   дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін  айтады.  Түйінді  сөздерді |
| |(анықтамаларды)  дәптерге   жазу.    |
| |Ә) Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту |
| |және пайдалану нысаны болып табылатын |
| |қоршаған орта туралы мәліметтер. |
| |Түрлері (қабылдау тәсілі бо-а): көрінетін,|
| |дәм сезу арқылы, сезу арқылы, искеу |
| |арқылы, естілетін |
| |Түрлері: сан, мәтін, графика, дыбыс, видео|
| |Қасиеттері: обьективтілігі, толықтығы, |
| |жеткіліктігі, қолжетімділігі, өзектілігі |
|ҚОЛДАНУ  –  15  мин |Интерактивті тақтамен жұмыс: |
|Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне |Ақпарат термині туралы не білдіңдер? |
|сай   деңгейлік  тапсырмалар |Сендерге қандай ақпарат тасығыштар |
| |белгілі? |
| |Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері |
| |бар? |
| |Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері |
| |арқылы қабылдайды? |
| |Ерте заманда қандай ақпарат тасығыштар |
| |болған? |
|ТАЛДАУ –  11  мин | тапсырмалар:   (16-бет) |
|Сыни ойлауын дамыту. |1.     Кестемен жұмыс |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді | |
|нақтылайды. | |
|ЖИНАҚТАУ-  8 мин | Тест |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  | |
|БББ кестесін тарату  |2 минут |
|білемін |  |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
|  | |
|  | |
|  | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| |  Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  |  |
|Қорытынды   баға   шығару |Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.   |
|      Үйге тапсырма беру  /   2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу  оқу |Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
|        Рефлекция    /   1 минут   |
|1.      Мен бүгінгі  сабақта не білдім....... |
|2.      Маған қызықты болды........ |
|3.      Маған қиындық  тудырған....... |
|4.      Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты қабылдау
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Ақпараттың түрлері
7 сынып орта мерзімді жоспар
Ақпарат өңдеу тәсілдері
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
Бүтін рационал теңдеу
Алгоритм қасиеттері
Датчиктердің сипаттамалары
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Пәндер