Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
|Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
| |
|Сабақтың тақырыбы |Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері |
|Сілтеме |Информатика 6-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға ақпарат туралы, қасиеттері мен түрлері |
| |туралы бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды |
| |шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін |
| |дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте |
| |сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін |
| |дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Ақпарат және ақпарат түрлерімен танысты. |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлері, қасиеттерімен |
| |танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы |
| |қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту |
| |және пайдалану нысаны болып табылатын |
| |қоршаған орта туралы мәліметтер. |
| |Түрлері (қабылдау тәсілі бо-а): көрінетін,|
| |дәм сезу арқылы, сезу арқылы, искеу |
| |арқылы, естілетін |
| |Түрлері: сан, мәтін, графика, дыбыс, видео|
| |Қасиеттері: обьективтілігі, толықтығы, |
| |жеткіліктігі, қолжетімділігі, өзектілігі |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Интерактивті тақтамен жұмыс: |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |Ақпарат термині туралы не білдіңдер? |
|сай деңгейлік тапсырмалар |Сендерге қандай ақпарат тасығыштар |
| |белгілі? |
| |Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері |
| |бар? |
| |Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері |
| |арқылы қабылдайды? |
| |Ерте заманда қандай ақпарат тасығыштар |
| |болған? |
|ТАЛДАУ – 11 мин | тапсырмалар: (16-бет) |
|Сыни ойлауын дамыту. |1. Кестемен жұмыс |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді | |
|нақтылайды. | |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин | Тест |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
| |
|Сабақтың тақырыбы |Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері |
|Сілтеме |Информатика 6-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға ақпарат туралы, қасиеттері мен түрлері |
| |туралы бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды |
| |шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін |
| |дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте |
| |сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін |
| |дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Ақпарат және ақпарат түрлерімен танысты. |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлері, қасиеттерімен |
| |танысып, оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы |
| |қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Ақпарат-сақтау, түрлендіру, жөнелту |
| |және пайдалану нысаны болып табылатын |
| |қоршаған орта туралы мәліметтер. |
| |Түрлері (қабылдау тәсілі бо-а): көрінетін,|
| |дәм сезу арқылы, сезу арқылы, искеу |
| |арқылы, естілетін |
| |Түрлері: сан, мәтін, графика, дыбыс, видео|
| |Қасиеттері: обьективтілігі, толықтығы, |
| |жеткіліктігі, қолжетімділігі, өзектілігі |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Интерактивті тақтамен жұмыс: |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |Ақпарат термині туралы не білдіңдер? |
|сай деңгейлік тапсырмалар |Сендерге қандай ақпарат тасығыштар |
| |белгілі? |
| |Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері |
| |бар? |
| |Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері |
| |арқылы қабылдайды? |
| |Ерте заманда қандай ақпарат тасығыштар |
| |болған? |
|ТАЛДАУ – 11 мин | тапсырмалар: (16-бет) |
|Сыни ойлауын дамыту. |1. Кестемен жұмыс |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді | |
|нақтылайды. | |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин | Тест |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz