Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Графиктік ақпаратты өңдеу

|Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
|Сабақтың тақырыбы |Графиктік ақпаратты өңдеу |
|Сілтеме |Информатика  5-сынып,   Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов   |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға  графиктік ақпараттарды өңдей алу үшін   |
| |бағыт - бағдар  беру.  Өз бетімен қорытынды шығарып, |
| |ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту,  |
| |пәнге деген қызығушылығын арттыру,  есте сақтау,  |
| |байқағыштық,  тапқырлық   қабілеттерін  дамыту.  |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген  тапсырмаларды  жұпта,  топта  орындауға  |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі  бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды  орындауда  ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы  |
| | информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Графикалық редактормен жұмыс істеді |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар графикалық ақпараттардың түрлерімен танысып,|
| |оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды  |
| |орындауда  ережелерді қолдана білу дағдысы   |
| |қалыптасады,  информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер   бойынша  3  топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |•      Өз бетімен білім алуы |
| |•      Дербес жұмыс жасауы |
| |•      Жұпта жұмыс жасауы |
| |•      Практиклық білімі |
| |•      Информатикалық  терминді пайдалану |
| |  |
|Сабақтың    барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа  сабақ  бойынша  не  білетінін  |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету.  |Ә) Оқушылар  мұғаліммен  бірге  слайдтар  |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс  жасайды. |
|. |  |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  оқып  |
|Тақырыпты  оқушылар  өздері   |түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  |
|меңгеруіне  мүмкіншілік  беру. |талдайды,   дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін  айтады.  Түйінді  сөздерді |
| |(анықтамаларды)  дәптерге   жазу.    |
| |Ә)  Суреттерді   топтастыру.  |
| |       Графикалық редакторлар - бұл |
| |графикалық кескіндерді құруға, |
| |редакциялауға, қарап шығуға арналған |
| |программалар. Қазіргі кезде компьютерлік |
| |графикамен жұмыс жасауға арналған көптеген|
| |программалық құралдар бар. Графикалық |
| |редакторларды да екі категорияға бөлуге |
| |болады: Растрлық, векторлық. |
| |Растрлық редакторларға: Adobe Photoshop, |
| |Сorel PhotoPaint, Paint. Түсірілген |
| |суреттер мен жалпы суреттерді өңдеуге |
| |Растрлық редакторлар ыңғайлы |
| |Векторлық графикалық редакторларға: Word |
| |мәтіндік редакторына құрамдас графикалық |
| |редакторды, CorelIDRAW, Adobe IUustrator, |
| |т/б. |
|ҚОЛДАНУ  –  15  мин |Суретті өте ұқыпты қарап шығып, амалдар |
|Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне |тізбегі мен қолданылатын командаларды |
|сай   деңгейлік  тапсырмалар |ауыстырмай орындаңдар . |
| |Сурет сал: |
| |а)  экран жартысына теңіз (толқын) суретін|
| |сал; |
| |ә)  кеме сал; |
| |б) суда жүзіп жүрген балықтарды сал; |
| |в) аспандағы шағалаларды сал; |
| |г)  кеменің сол жағына күннің суретін сал;|
| |д) кеменің сол жағына пальмасы бар арал |
| |сал. |
| |2. Суретті боя. |
| |3. Мұғалімджі шақыр. |
| |4. Күннің суретін өшір. |
| |5. Күннің орнына айдың  суретін сал. |
| |6. Суда жүзіп жүрген балықты өзгертпей |
| |шағаланың аузына апар. |
| |7. Жұлдыздар сал. |
| |8. Кеменің  сол жағына орналасқан аралды, |
| |оның оң жағына жылжыт. |
| |9. Кемені басқа жаққа бұр. |
| |10. Біріншісімен бірдей шағаланың 3 |
| |көшірмесін сал. |
| |11. Шағаланың екеуіноңға, ал екеуін солға |
| |бұр. |
| |  |
|ТАЛДАУ –  11  мин |Бақылау  сұрақтары  мен  тапсырмалар:   |
|Сыни ойлауын дамыту. |(95-бет) |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |1.      1) Графикалық примитивтерді |
|нақтылайды. |(сызық, төртбұрыш т. б) салу. |
| |2) Кескіннің кез келген бөлігін кесіп алу.|
| |3) Сурет салу, бояу. |
| |4) Ұсақ бөлшектерді анықтап зерттеу. |
| |5) Көркем хабарлама дайындау. |
| |6) Сақтау. Редакциялау. |
|ЖИНАҚТАУ-  8 мин |•         Надпись құралының батырмасын |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың |шертеміз. |
|жауаптарына қарай әрекет ету |•         Мәтін енгізетін аймақты |
| |таңдаймыз. |
| |•         Мәтінді енгіземіз. |
| |•         Егер шрифті құрал-саймандар |
| |тақтасы жоқ болса, оны Вид-Панели |
| |атрибутов текста командасы арқылы |
| |қосамыз. |
| |•         Соңғы әрекеттерді болдырмау |
| |командасы қалай орындалады? |
| |•         Суреттерді сақтау командасы |
| |қалай орындалады? |
| |•         Сақталған суреттерді ашу |
| |командасы қалай орындалады? |
| |•         Суретке мәтінді қалай енгізуге |
| |болады? |
| |  |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  | |
|БББ кестесін тарату  |2 минут |
|білемін |  |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді |  |
| |  |
|  |  |
|  |  |
|  |  |
| | |
|  | |
|  | |
|Бағалау |2 минут |
| |  Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  |  |
|Қорытынды   баға   шығару |Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.   |
|      Үйге тапсырма беру  /   2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу  оқу |Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
|  |
|       Рефлекция    /   1 минут   |
|1.      Мен бүгінгі  сабақта не білдім....... |
|2.      Маған қызықты болды........ |
|3.      Маған қиындық  тудырған....... |
|4.      Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |

Ұқсас жұмыстар
Зертханалық жұмыстарға арналған әдістемелік құрал
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Ақпарат және ақпараттық үрдістер. авторлық бағдарлама
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Векторлық графика
Paint графиктік редакторы
Жаңа стандартқа байланысты 5 сыныпта информатика пәнін оқытудың үлгілері
Қарапайым графикалық редакторы жайлы ақпарат
Формативты бағалау
Пәндер