Графиктік ақпаратты өңдеу

Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ. Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы
информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;
- Графикалық редакторды қолданып кескінді редакциялау.
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Практиклық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету. Өздеріне мысал келтірту.
.
А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін айту.
Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар бойынша жұмыс жасайды.
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес екендігін айтады. Түйінді сөздерді (анықтамаларды) дәптерге жазу.
Ә) Суреттерді топтастыру.
Графикалық редакторлар - бұл графикалық кескіндерді құруға, редакциялауға, қарап шығуға арналған программалар. Қазіргі кезде компьютерлік графикамен жұмыс жасауға арналған көптеген программалық құралдар бар. Графикалық редакторларды да екі категорияға бөлуге болады: Растрлық, векторлық.
Растрлық редакторларға: Adobe Photoshop, Сorel PhotoPaint, Paint. Түсірілген суреттер мен жалпы суреттерді өңдеуге Растрлық редакторлар ыңғайлы
Векторлық графикалық редакторларға: Word мәтіндік редакторына құрамдас графикалық редакторды, CorelIDRAW, Adobe IUustrator, т/б.
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Суретті өте ұқыпты қарап шығып, амалдар тізбегі мен қолданылатын командаларды ауыстырмай орындаңдар .
- Сурет сал:
а) экран жартысына теңіз (толқын) суретін сал;
ә) кеме сал;
б) суда жүзіп жүрген балықтарды сал;
в) аспандағы шағалаларды сал;
г) кеменің сол жағына күннің суретін сал;
д) кеменің сол жағына пальмасы бар арал сал.
2. Суретті боя.
3. Мұғалімджі шақыр.
4. Күннің суретін өшір.
5. Күннің орнына айдың суретін сал.
6. Суда жүзіп жүрген балықты өзгертпей шағаланың аузына апар.
7. Жұлдыздар сал.
8. Кеменің сол жағына орналасқан аралды, оның оң жағына жылжыт.
9. Кемені басқа жаққа бұр.
10. Біріншісімен бірдей шағаланың 3 көшірмесін сал.
11. Шағаланың екеуіноңға, ал екеуін солға бұр.
ТАЛДАУ - 11 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар: (95-бет)
1. 1) Графикалық примитивтерді (сызық, төртбұрыш т. б) салу.
2) Кескіннің кез келген бөлігін кесіп алу.
3) Сурет салу, бояу.
4) Ұсақ бөлшектерді анықтап зерттеу.
5) Көркем хабарлама дайындау.
6) Сақтау. Редакциялау.
ЖИНАҚТАУ- 8 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
• Надпись құралының батырмасын шертеміз.
• Мәтін енгізетін аймақты таңдаймыз.
• Мәтінді енгіземіз.
• Егер шрифті құрал-саймандар тақтасы жоқ болса, оны Вид-Панели атрибутов текста командасы арқылы қосамыз.
• Соңғы әрекеттерді болдырмау командасы қалай орындалады?
• Суреттерді сақтау командасы қалай орындалады?
• Сақталған суреттерді ашу командасы қалай орындалады?
• Суретке мәтінді қалай енгізуге болады?
Мұғалімнің іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz