Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Графиктік ақпаратты өңдеу
|Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
|Сабақтың тақырыбы |Графиктік ақпаратты өңдеу |
|Сілтеме |Информатика 5-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға графиктік ақпараттарды өңдей алу үшін |
| |бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, |
| |ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, |
| |пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, |
| |байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Графикалық редактормен жұмыс істеді |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар графикалық ақпараттардың түрлерімен танысып,|
| |оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы |
| |қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
| | |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Суреттерді топтастыру. |
| | Графикалық редакторлар - бұл |
| |графикалық кескіндерді құруға, |
| |редакциялауға, қарап шығуға арналған |
| |программалар. Қазіргі кезде компьютерлік |
| |графикамен жұмыс жасауға арналған көптеген|
| |программалық құралдар бар. Графикалық |
| |редакторларды да екі категорияға бөлуге |
| |болады: Растрлық, векторлық. |
| |Растрлық редакторларға: Adobe Photoshop, |
| |Сorel PhotoPaint, Paint. Түсірілген |
| |суреттер мен жалпы суреттерді өңдеуге |
| |Растрлық редакторлар ыңғайлы |
| |Векторлық графикалық редакторларға: Word |
| |мәтіндік редакторына құрамдас графикалық |
| |редакторды, CorelIDRAW, Adobe IUustrator, |
| |т/б. |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Суретті өте ұқыпты қарап шығып, амалдар |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |тізбегі мен қолданылатын командаларды |
|сай деңгейлік тапсырмалар |ауыстырмай орындаңдар . |
| |Сурет сал: |
| |а) экран жартысына теңіз (толқын) суретін|
| |сал; |
| |ә) кеме сал; |
| |б) суда жүзіп жүрген балықтарды сал; |
| |в) аспандағы шағалаларды сал; |
| |г) кеменің сол жағына күннің суретін сал;|
| |д) кеменің сол жағына пальмасы бар арал |
| |сал. |
| |2. Суретті боя. |
| |3. Мұғалімджі шақыр. |
| |4. Күннің суретін өшір. |
| |5. Күннің орнына айдың суретін сал. |
| |6. Суда жүзіп жүрген балықты өзгертпей |
| |шағаланың аузына апар. |
| |7. Жұлдыздар сал. |
| |8. Кеменің сол жағына орналасқан аралды, |
| |оның оң жағына жылжыт. |
| |9. Кемені басқа жаққа бұр. |
| |10. Біріншісімен бірдей шағаланың 3 |
| |көшірмесін сал. |
| |11. Шағаланың екеуіноңға, ал екеуін солға |
| |бұр. |
| | |
|ТАЛДАУ – 11 мин |Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар: |
|Сыни ойлауын дамыту. |(95-бет) |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |1. 1) Графикалық примитивтерді |
|нақтылайды. |(сызық, төртбұрыш т. б) салу. |
| |2) Кескіннің кез келген бөлігін кесіп алу.|
| |3) Сурет салу, бояу. |
| |4) Ұсақ бөлшектерді анықтап зерттеу. |
| |5) Көркем хабарлама дайындау. |
| |6) Сақтау. Редакциялау. |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин |• Надпись құралының батырмасын |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың |шертеміз. |
|жауаптарына қарай әрекет ету |• Мәтін енгізетін аймақты |
| |таңдаймыз. |
| |• Мәтінді енгіземіз. |
| |• Егер шрифті құрал-саймандар |
| |тақтасы жоқ болса, оны Вид-Панели |
| |атрибутов текста командасы арқылы |
| |қосамыз. |
| |• Соңғы әрекеттерді болдырмау |
| |командасы қалай орындалады? |
| |• Суреттерді сақтау командасы |
| |қалай орындалады? |
| |• Сақталған суреттерді ашу |
| |командасы қалай орындалады? |
| |• Суретке мәтінді қалай енгізуге |
| |болады? |
| | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
|беретін шағын орталығы бар |
|мектеп-лицейдің информатика |
|пәнінің мұғалімі |
|Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы |
|Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру |
|бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері |
|Сабақтың тақырыбы |Графиктік ақпаратты өңдеу |
|Сілтеме |Информатика 5-сынып, Вьюшкова Е.А,Н.В.Параскун, |
| |Б.Қ.Әбенов |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға графиктік ақпараттарды өңдей алу үшін |
| |бағыт - бағдар беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, |
| |ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, |
| |пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, |
| |байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар |Графикалық редактормен жұмыс істеді |
| |- Графикалық редакторды қолданып кескінді |
| |редакциялау. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар графикалық ақпараттардың түрлерімен танысып,|
| |оларды ажырата алатын болады, тапсырмаларды |
| |орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы |
| |қалыптасады, информатикалық терминдік тілде сөйлеу|
| |қабілеттері; Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, |
| |бірлесіп білім алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
| | |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Суреттерді топтастыру. |
| | Графикалық редакторлар - бұл |
| |графикалық кескіндерді құруға, |
| |редакциялауға, қарап шығуға арналған |
| |программалар. Қазіргі кезде компьютерлік |
| |графикамен жұмыс жасауға арналған көптеген|
| |программалық құралдар бар. Графикалық |
| |редакторларды да екі категорияға бөлуге |
| |болады: Растрлық, векторлық. |
| |Растрлық редакторларға: Adobe Photoshop, |
| |Сorel PhotoPaint, Paint. Түсірілген |
| |суреттер мен жалпы суреттерді өңдеуге |
| |Растрлық редакторлар ыңғайлы |
| |Векторлық графикалық редакторларға: Word |
| |мәтіндік редакторына құрамдас графикалық |
| |редакторды, CorelIDRAW, Adobe IUustrator, |
| |т/б. |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Суретті өте ұқыпты қарап шығып, амалдар |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |тізбегі мен қолданылатын командаларды |
|сай деңгейлік тапсырмалар |ауыстырмай орындаңдар . |
| |Сурет сал: |
| |а) экран жартысына теңіз (толқын) суретін|
| |сал; |
| |ә) кеме сал; |
| |б) суда жүзіп жүрген балықтарды сал; |
| |в) аспандағы шағалаларды сал; |
| |г) кеменің сол жағына күннің суретін сал;|
| |д) кеменің сол жағына пальмасы бар арал |
| |сал. |
| |2. Суретті боя. |
| |3. Мұғалімджі шақыр. |
| |4. Күннің суретін өшір. |
| |5. Күннің орнына айдың суретін сал. |
| |6. Суда жүзіп жүрген балықты өзгертпей |
| |шағаланың аузына апар. |
| |7. Жұлдыздар сал. |
| |8. Кеменің сол жағына орналасқан аралды, |
| |оның оң жағына жылжыт. |
| |9. Кемені басқа жаққа бұр. |
| |10. Біріншісімен бірдей шағаланың 3 |
| |көшірмесін сал. |
| |11. Шағаланың екеуіноңға, ал екеуін солға |
| |бұр. |
| | |
|ТАЛДАУ – 11 мин |Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар: |
|Сыни ойлауын дамыту. |(95-бет) |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |1. 1) Графикалық примитивтерді |
|нақтылайды. |(сызық, төртбұрыш т. б) салу. |
| |2) Кескіннің кез келген бөлігін кесіп алу.|
| |3) Сурет салу, бояу. |
| |4) Ұсақ бөлшектерді анықтап зерттеу. |
| |5) Көркем хабарлама дайындау. |
| |6) Сақтау. Редакциялау. |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин |• Надпись құралының батырмасын |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың |шертеміз. |
|жауаптарына қарай әрекет ету |• Мәтін енгізетін аймақты |
| |таңдаймыз. |
| |• Мәтінді енгіземіз. |
| |• Егер шрифті құрал-саймандар |
| |тақтасы жоқ болса, оны Вид-Панели |
| |атрибутов текста командасы арқылы |
| |қосамыз. |
| |• Соңғы әрекеттерді болдырмау |
| |командасы қалай орындалады? |
| |• Суреттерді сақтау командасы |
| |қалай орындалады? |
| |• Сақталған суреттерді ашу |
| |командасы қалай орындалады? |
| |• Суретке мәтінді қалай енгізуге |
| |болады? |
| | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz