Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар

Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері

Конец формы
|Сабақтың тақырыбы |Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және |
| |ресурстар |
|Сілтеме |Информатика  10-сынып,   Б.Қ. Сапарғалиев, |
| |Н.Е.Масалимов, Г.А.Тезекбаев |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға ақпарат бейнесі, жүйелері мен ресурстар |
| |жайлы мағлұмат беру, түсінулері үшін  бағыт - бағдар |
| |беру.  Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық |
| |айту және ойлау қабілеттерін дамыту,  пәнге деген |
| |қызығушылығын арттыру,  есте сақтау,  байқағыштық,  |
| |тапқырлық   қабілеттерін  дамыту.  |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген  тапсырмаларды  жұпта,  топта  орындауға  |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі  бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды  орындауда  ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы  |
| | информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлерімен танысып, оларды |
| |ажырата алатын болады, тапсырмаларды  орындауда  |
| |ережелерді қолдана білу дағдысы   қалыптасады,  |
| |информатикалық  терминдік  тілде сөйлеу қабілеттері; |
| |Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім |
| |алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер   бойынша  3  топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |•      Өз бетімен білім алуы |
| |•      Дербес жұмыс жасауы |
| |•      Жұпта жұмыс жасауы |
| |•      Практиклық білімі |
| |•      Информатикалық  терминді пайдалану |
| |  |
|Сабақтың    барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа  сабақ  бойынша  не  білетінін  |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету.  |Ә) Оқушылар  мұғаліммен  бірге  слайдтар  |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс  жасайды. |
|. |  |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз  бетінше  тақырыпты  оқып  |
|Тақырыпты  оқушылар  өздері   |түсінеді,   жұпта талдайды,   топта  |
|меңгеруіне  мүмкіншілік  беру. |талдайды,   дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін  айтады.  Түйінді  сөздерді |
| |(анықтамаларды)  дәптерге   жазу.    |
| |Ә)  Ақпарат деп қоршаған орта мен онда |
| |болып жатқан әртүлі құбылыстар туралы |
| |мәліметтер жинағы |
| |Ақпараттану (информатика)- электронды |
| |есептеу машина (ЭЕМ) арқылы ақпартты |
| |жинау, сақтау. Түрлендіру, жеткізу және |
| |пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін |
| |зерттейтін жаңа ғылыми пән. |
| |Ақпарт алу дегенеіміз- бізді қоршаған |
| |ортадан алынған мәліметтер |
| |Ақпарттық жүйе- қандай да бір нысанды |
| |басқаруға қажетті қойылған қоғамдық |
| |мақсаттарға жету барысындағы ақпарттарды |
| |жинау, сақтау, жаңарту, өңдеу, іздеу, үшін|
| |қолданылатын құралдар, әдістер мен |
| |персоналдардың өзара байланысқан жиыны |
|ҚОЛДАНУ  –  15  мин |Тәжірибелік тапсырма: |
|Дарындылық,   жас ерекшеліктеріне |Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап |
|сай   деңгейлік  тапсырмалар |беріп оларды мәтіндік процессрда |
| |рәсімдеңдер.  |
|ТАЛДАУ –  11  мин |Бақылау  сұрақтары; |
|Сыни ойлауын дамыту. |«Ақпарат» термині туралы жаңадан не |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |білдіңдер? |
|нақтылайды. |Ақпартты қанша деңгейде қарастыруға |
| |болады? |
| |Ақпараттану деген не? |
| |Ақпартанудың негізгі нысаны не? |
| |Ақпараттық жүйелер деген не? |
|ЖИНАҚТАУ-  8 мин |Тест жұмысы |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  | |
|БББ кестесін тарату  |2 минут |
|білемін |  |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
|  | |
|  | |
|  | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| |  Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|  |  |
|Қорытынды   баға   шығару |Бағалау   парағы   бойынша    бағалау.   |
|      Үйге тапсырма беру  /   2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу  оқу |Үй  тапсырмасын  күнделікке  жазып  алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
|  |
|       Рефлекция    /   1 минут   |
|1.      Мен бүгінгі  сабақта не білдім....... |
|2.      Маған қызықты болды........ |
|3.      Маған қиындық  тудырған....... |
|4.      Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |

Ұқсас жұмыстар
Көзге арналған жаттығулар. Оқушыларды бағалау
Экономикалық процестерді модельдеу
Ақпараттық мәдениет дегеніміз не
Ақпараттық қоғам, ақпараттық қоғамның қалыптасуы
Мектеп тәрбие жүйесі
Сабақтың жүрісі
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік
Жергілікті желілер
АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТ
Пәндер