Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар

Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ. Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Конец формы
- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға үйрету;
-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға дағдыландыру;
-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы
информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу
Бағалау критерийлері
• Өз бетімен білім алуы
• Дербес жұмыс жасауы
• Жұпта жұмыс жасауы
• Практиклық білімі
• Информатикалық терминді пайдалану
Білу - 3 минут
Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. Интерактивті тақтамен слайд көрсету. Өздеріне мысал келтірту.
.
А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін айту.
Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар бойынша жұмыс жасайды.
ТҮСІНУ - 5 мин
Тақырыпты оқушылар өздері меңгеруіне мүмкіншілік беру.
А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып түсінеді, жұпта талдайды, топта талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес екендігін айтады. Түйінді сөздерді (анықтамаларды) дәптерге жазу.
Ә) Ақпарат деп қоршаған орта мен онда болып жатқан әртүлі құбылыстар туралы мәліметтер жинағы
Ақпараттану (информатика) - электронды есептеу машина (ЭЕМ) арқылы ақпартты жинау, сақтау. Түрлендіру, жеткізу және пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін зерттейтін жаңа ғылыми пән.
Ақпарт алу дегенеіміз- бізді қоршаған ортадан алынған мәліметтер
Ақпарттық жүйе- қандай да бір нысанды басқаруға қажетті қойылған қоғамдық мақсаттарға жету барысындағы ақпарттарды жинау, сақтау, жаңарту, өңдеу, іздеу, үшін қолданылатын құралдар, әдістер мен персоналдардың өзара байланысқан жиыны
ҚОЛДАНУ - 15 мин
Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
Тәжірибелік тапсырма:
Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап беріп оларды мәтіндік процессрда рәсімдеңдер.
ТАЛДАУ - 11 мин
Сыни ойлауын дамыту.
Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары;
- «Ақпарат» термині туралы жаңадан не білдіңдер?
- Ақпартты қанша деңгейде қарастыруға болады?
- Ақпараттану деген не?
- Ақпартанудың негізгі нысаны не?
- Ақпараттық жүйелер деген не?
ЖИНАҚТАУ- 8 мин
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Мұғалімнің іс-әрекеті
БББ кестесін тарату
2 минут
Оқушылар кестені толтырады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz