Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар
Алматы облысы, Талғар қаласы, № 7 жалпы білім
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Конец формы
|Сабақтың тақырыбы |Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және |
| |ресурстар |
|Сілтеме |Информатика 10-сынып, Б.Қ. Сапарғалиев, |
| |Н.Е.Масалимов, Г.А.Тезекбаев |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға ақпарат бейнесі, жүйелері мен ресурстар |
| |жайлы мағлұмат беру, түсінулері үшін бағыт - бағдар |
| |беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық |
| |айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген |
| |қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, |
| |тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлерімен танысып, оларды |
| |ажырата алатын болады, тапсырмаларды орындауда |
| |ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, |
| |информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; |
| |Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім |
| |алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
| | |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Ақпарат деп қоршаған орта мен онда |
| |болып жатқан әртүлі құбылыстар туралы |
| |мәліметтер жинағы |
| |Ақпараттану (информатика)- электронды |
| |есептеу машина (ЭЕМ) арқылы ақпартты |
| |жинау, сақтау. Түрлендіру, жеткізу және |
| |пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін |
| |зерттейтін жаңа ғылыми пән. |
| |Ақпарт алу дегенеіміз- бізді қоршаған |
| |ортадан алынған мәліметтер |
| |Ақпарттық жүйе- қандай да бір нысанды |
| |басқаруға қажетті қойылған қоғамдық |
| |мақсаттарға жету барысындағы ақпарттарды |
| |жинау, сақтау, жаңарту, өңдеу, іздеу, үшін|
| |қолданылатын құралдар, әдістер мен |
| |персоналдардың өзара байланысқан жиыны |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Тәжірибелік тапсырма: |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап |
|сай деңгейлік тапсырмалар |беріп оларды мәтіндік процессрда |
| |рәсімдеңдер. |
|ТАЛДАУ – 11 мин |Бақылау сұрақтары; |
|Сыни ойлауын дамыту. |«Ақпарат» термині туралы жаңадан не |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |білдіңдер? |
|нақтылайды. |Ақпартты қанша деңгейде қарастыруға |
| |болады? |
| |Ақпараттану деген не? |
| |Ақпартанудың негізгі нысаны не? |
| |Ақпараттық жүйелер деген не? |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин |Тест жұмысы |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
беретін шағын орталығы бар
мектеп-лицейдің информатика
пәнінің мұғалімі
Сыдық Ақмарал Рыскелдіқызы
Қ.Р педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасының үшінші деңгейлі сертификат иегері
Конец формы
|Сабақтың тақырыбы |Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және |
| |ресурстар |
|Сілтеме |Информатика 10-сынып, Б.Қ. Сапарғалиев, |
| |Н.Е.Масалимов, Г.А.Тезекбаев |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға ақпарат бейнесі, жүйелері мен ресурстар |
| |жайлы мағлұмат беру, түсінулері үшін бағыт - бағдар |
| |беру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық |
| |айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген |
| |қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, |
| |тапқырлық қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері |- Берілген тапсырмаларды жұпта, топта орындауға |
| |үйрету; |
| |-Оқушылардың өзін және бірін-бірі бағалауға |
| |дағдыландыру; |
| |-Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу |
| |дағдысы |
| | информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері;|
|Түйінді идеялар | |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар ақпараттардың түрлерімен танысып, оларды |
| |ажырата алатын болады, тапсырмаларды орындауда |
| |ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, |
| |информатикалық терминдік тілде сөйлеу қабілеттері; |
| |Жұппен,топпен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім |
| |алады. |
|Ұйымдастыру кезеңі |Смайликтер бойынша 3 топқа бөлу |
|2 минут | Бағалау критерийлері |
| |• Өз бетімен білім алуы |
| |• Дербес жұмыс жасауы |
| |• Жұпта жұмыс жасауы |
| |• Практиклық білімі |
| |• Информатикалық терминді пайдалану |
| | |
|Сабақтың барысы |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білу - 3 минут |А) Жаңа сабақ бойынша не білетінін |
|Жаңа тақырыпты игеруге көмектесу. |айту. |
|Интерактивті тақтамен слайд көрсету. |Ә) Оқушылар мұғаліммен бірге слайдтар |
|Өздеріне мысал келтірту. |бойынша жұмыс жасайды. |
|. | |
|ТҮСІНУ - 5 мин |А) Әр оқушы өз бетінше тақырыпты оқып |
|Тақырыпты оқушылар өздері |түсінеді, жұпта талдайды, топта |
|меңгеруіне мүмкіншілік беру. |талдайды, дұрыс немесе дұрыс емес |
| |екендігін айтады. Түйінді сөздерді |
| |(анықтамаларды) дәптерге жазу. |
| |Ә) Ақпарат деп қоршаған орта мен онда |
| |болып жатқан әртүлі құбылыстар туралы |
| |мәліметтер жинағы |
| |Ақпараттану (информатика)- электронды |
| |есептеу машина (ЭЕМ) арқылы ақпартты |
| |жинау, сақтау. Түрлендіру, жеткізу және |
| |пайдалану заңдылықтары мен тәсілдерін |
| |зерттейтін жаңа ғылыми пән. |
| |Ақпарт алу дегенеіміз- бізді қоршаған |
| |ортадан алынған мәліметтер |
| |Ақпарттық жүйе- қандай да бір нысанды |
| |басқаруға қажетті қойылған қоғамдық |
| |мақсаттарға жету барысындағы ақпарттарды |
| |жинау, сақтау, жаңарту, өңдеу, іздеу, үшін|
| |қолданылатын құралдар, әдістер мен |
| |персоналдардың өзара байланысқан жиыны |
|ҚОЛДАНУ – 15 мин |Тәжірибелік тапсырма: |
|Дарындылық, жас ерекшеліктеріне |Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап |
|сай деңгейлік тапсырмалар |беріп оларды мәтіндік процессрда |
| |рәсімдеңдер. |
|ТАЛДАУ – 11 мин |Бақылау сұрақтары; |
|Сыни ойлауын дамыту. |«Ақпарат» термині туралы жаңадан не |
|Анықтама тұжырымдайды, ережелерді |білдіңдер? |
|нақтылайды. |Ақпартты қанша деңгейде қарастыруға |
| |болады? |
| |Ақпараттану деген не? |
| |Ақпартанудың негізгі нысаны не? |
| |Ақпараттық жүйелер деген не? |
|ЖИНАҚТАУ- 8 мин |Тест жұмысы |
|Оқушыларға сұрақ қою және олардың | |
|жауаптарына қарай әрекет ету | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|БББ кестесін тарату |2 минут |
|білемін | |
|білдім |Оқушылар кестені толтырады |
|Білгім келеді | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Бағалау |2 минут |
| | Топ бағалаушылары топ мүшелерін |
| |бағалайды. |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
| | |
|Қорытынды баға шығару |Бағалау парағы бойынша бағалау. |
| Үйге тапсырма беру / 2 минут |
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Графиктік ақпаратты өңдеу оқу |Үй тапсырмасын күнделікке жазып алу. |
|Қосымша тапсырма: практикалық жұмысқа | |
|дайындалып келу | |
| |
| Рефлекция / 1 минут |
|1. Мен бүгінгі сабақта не білдім....... |
|2. Маған қызықты болды........ |
|3. Маған қиындық тудырған....... |
|4. Бүгінгі білгенімді болашақта өмірде............... пайдаланымын |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz