Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Жеңілдетілген ережемен футбол ойыны
Сынып: 5 Өтетін күні:
6.05.2015ж
Тақырыбы: Жеңілдетілген ережемен футбол ойыны
Мақсаты: Футбол ойынындағы ең негізгі әдістерді үйрету.
Дамытушылық - Оқушыларды жылдамдыққа, ептілікке, икемділікке,
шапшаңдылыққа үйрету,дамыту.
Тәрбиелік - Оқушыларды патриоттық сезім мен
адамгершілікке қасиеттерге баулу.
Керекті құрал-жабдықтар: Футбол добы, ысқырық,жалауша.
|№ | | | |
| |Сабақтың мазмұны |Уақыт |Әдістемелік нұсқаулары |
| | |мөлшер | |
|1 |Кіріспе бөлімі: |3 минут |Оқушыларды түгендеу.Арнайы |
| |Сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.Рапорт | |киімдеріне көңіл бөлу.Берілген|
| |қабылдау. | |бұйрықтың орындалуына назар |
| |Командалық бұрылыстары: Оңға! Солға! | |аудару. |
|2 |Артқа бұрыл! |12 минут |Қауіпсіздік ережелерін |
| |Сабақтың тақырыбымен таныстыру. | |ескерту,қадағалау. |
| |Дайындық бөлімі: |1 айналым | |
| |Жүру жаттығулары және түрлері: |Жарты |Жаттығулардың дұрыс жасалуына |
| |- бір қалыпты жай жүру; |айналым |назар аудару. |
| |-қол белде,өкшемен жүру; |Жарты |-саппен жай жүру,денені тік |
| |-қол желкеде,аяқтың ұшымен жүру; |айналым |ұстау; |
| |-қол иықта,жартылай отырып жүру; |Жарты |-тізені бүгпей,денені тік |
| |-қол тізеге,желкеге,белге қойып,жүріп|айналым |ұстау |
| |өту; |Жарты |-аяқтың өкшесін көтеріп,денені|
| |-қол желкеге қойып,оңға,солға отырып |айналым |тік ұстау |
| |секіру; |Жарты |-тізені бүгіп,жартылай отырып |
| |-терең тыныс алып жүру; |айналым |жүру |
| |Жүгіру жаттығулары және түрлері: |Жарты |-кеудені көтеріп жүру,денеге |
| |-жеңіл жүгіріс;оңға,солға бұрылып |айналым |жатып алмау керек |
| |жүгіру; | |- кеудені көтеріп жүру,денеге |
| |-артқа бұрылып жүгіру; | |жатып алмау керек |
| |-қол алға созып алақанға тізені бүгіп | |-аяқтың ұшымен қолды төменнен |
| |тигізіп жүгіру; | |жоғары көтеріп,төменге қайта |
| |-қолды алға,артқа айналдыра жүгіру; | |түсіріп арқылы дем шығару |
| |-қол белде,аяқты алға,артқа сермей | |-Жүгірген кезде арақашықтық |
| |жүгіру; | |сақтау және дұрыс тыныс алуын |
| |-терең тыныс алып жүріп,жүгіру; | |қадағалау |
| |Жалпы дамыту жаттығулары: |4 рет |-қолды алға қайшылай сілтеп |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,қол | |айналдыра жүгіру |
| |кеуде алдында 4 рет алға,4 рет артқа |1-2рет |-басты оң жаққа |
| |айналдыра сермеу; | |бұрып,арақашықтықты сақтап |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,оң қол |4рет |жүгіру |
| |жоғары, сол қол төмен 4-5 артқа қол | |-тізе міндетті түрде алақанға |
| |алмастыра итере сермеу; |4-5рет |тигізу керек |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,белді | |-денені тік ұстау |
| |оңға,солға айналдыру |1-4рет |керек,арақаштықты сақтай білу |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,қол | |керек |
|3 |белде 1 оңға,2 ортаға,3 солға,4 | | |
| |бастапқы қалыпта тұру; | | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,оң,сол,қос аяқпен | | |
| |секіру; | | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,секіртпемен | | |
| |оң,сол,қос аяқпен алға,артқа секіру; |25 минут | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,қолды алға | | |
| |созып,отырып,тұру; | | |
| | | |Қәуіпсіз ережесін сақтау |
| | | |керек. Әр оқушы өз жолында |
| |Негізгі бөлім: | |кедергі жасамай жүгіруі тиіс |
| |Ойыншының тұрысы және орын ауыстыруы | | |
| |Доппен айла-тәсілдер жасау -футболдың | | |
| |негізгі мәні.Футболшылар ойнай жүріп | | |
| |допты алып жүруден, тоқтатудан, оны | | |
| |тебуден жарысқан секілді болады. | | |
| |Футболшының алаңда алға қарай жүгіре | | |
| |білуі, тіркемелі және кібіртіктеген | | |
| |адымдармен жанға қарай ауыса білуі, | | |
| |жақсы секіруі өз денесін тамаша | | |
| |меңгеруі, жүгіріс кезінде кенет тоқтап| | |
| |және бұрыла алы қажет. (оқушыларға | | |
| |кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты тебу. | | |
| |Допты тебу – футболдағы негізгі ойын | | |
| |тәсілі. Аяқпен тебу бір орындағы және | |Допты дұрыс тебу,тоқтату |
|4 |қозғалыстағы допты (домалап, ұшып келе| |тәсілдерін жетік меңгеру |
| |жатқан) аяқ басының ішкі, сыртқы | | |
| |жандарымен, санмен соғу арқылы жүзеге | |Ойын ережесін түсіндіру. |
| |асырылады. (оқушыларға кезекпен кезек | | |
| |қайталату) | |. |
| |Допты тоқтату әдісі | | |
| |Допты тоқтату ойыншының допты өзі | | |
| |меңгеруіне және допты беру, алып жүру,| | |
| |қақпаға соғу секілді алдағы ойын | | |
| |іс-әрекеттерін жалғастыруына мүмкіндік| | |
| |береді.Допты тоқтату кезінде ең | |Допты алып,алып жүру |
| |бастысы - ол ойыншының кері серпіліп| |тәсілдерін жетік меңгерту |
| |кетпеуі. | | |
| |(оқушыларға кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты алып жүру әдісі | | |
| |Допты алма-кезек тебу арқылы алып | | |
| |жүреді.Допты тіке бағытта алып | | |
| |жүргенде табанның ішкі алқымымен теуіп| | |
| |алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта | | |
| |алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен | | |
| |теуіп алып жүрген тиімді. (оқушыларға | | |
| |кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты тартып алу әдісі | | |
| |Өте күрделі тәсіл. Қарсыластан допты | | |
| |тартып алу үшін доп иесінің ойын | | |
| |жоспарын болжай білу керек. Допты | | |
| |тартып алуда аттап басуды, тез жетуді | | |
| |және басқа да тәсілдерді қолдануға | | |
| |болады. | |Қақпашыға доптың қай бағыттан|
| | | |келе жатқанын болжай білу. |
| |Қақпашының ойыны. |5 минут | |
| |Қақпашы – командадағы ең басты, аса | | |
| |қажетті ойыншы. Ол алаңдағы | | |
| |ойыншылардың негізгі тәсілдері мен | | |
| |допты қағып алу, қағып жіберу, ойынға | |Бағалау,сабақ барысында |
| |қосу, тәсілдерін жақсы білуі керек. | |жіберген қателіктерді |
| |Қысқартылған ережемен футбол ойнау | |айту,түзету,ескертулер |
| |Қорытынды бөлім: | |жасау,өткен тапсырмаларды |
| | | |қайталау |
| |Бастапқы қалыпқа келтіру | | |
| |жаттығулары,сапта тұру,өткен сабақты | | |
| |қорытындылау,белсенді оқушыларды атап | | |
| |өту.Үйге тапсырма беру,қоштастасу. | | |
6.05.2015ж
Тақырыбы: Жеңілдетілген ережемен футбол ойыны
Мақсаты: Футбол ойынындағы ең негізгі әдістерді үйрету.
Дамытушылық - Оқушыларды жылдамдыққа, ептілікке, икемділікке,
шапшаңдылыққа үйрету,дамыту.
Тәрбиелік - Оқушыларды патриоттық сезім мен
адамгершілікке қасиеттерге баулу.
Керекті құрал-жабдықтар: Футбол добы, ысқырық,жалауша.
|№ | | | |
| |Сабақтың мазмұны |Уақыт |Әдістемелік нұсқаулары |
| | |мөлшер | |
|1 |Кіріспе бөлімі: |3 минут |Оқушыларды түгендеу.Арнайы |
| |Сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.Рапорт | |киімдеріне көңіл бөлу.Берілген|
| |қабылдау. | |бұйрықтың орындалуына назар |
| |Командалық бұрылыстары: Оңға! Солға! | |аудару. |
|2 |Артқа бұрыл! |12 минут |Қауіпсіздік ережелерін |
| |Сабақтың тақырыбымен таныстыру. | |ескерту,қадағалау. |
| |Дайындық бөлімі: |1 айналым | |
| |Жүру жаттығулары және түрлері: |Жарты |Жаттығулардың дұрыс жасалуына |
| |- бір қалыпты жай жүру; |айналым |назар аудару. |
| |-қол белде,өкшемен жүру; |Жарты |-саппен жай жүру,денені тік |
| |-қол желкеде,аяқтың ұшымен жүру; |айналым |ұстау; |
| |-қол иықта,жартылай отырып жүру; |Жарты |-тізені бүгпей,денені тік |
| |-қол тізеге,желкеге,белге қойып,жүріп|айналым |ұстау |
| |өту; |Жарты |-аяқтың өкшесін көтеріп,денені|
| |-қол желкеге қойып,оңға,солға отырып |айналым |тік ұстау |
| |секіру; |Жарты |-тізені бүгіп,жартылай отырып |
| |-терең тыныс алып жүру; |айналым |жүру |
| |Жүгіру жаттығулары және түрлері: |Жарты |-кеудені көтеріп жүру,денеге |
| |-жеңіл жүгіріс;оңға,солға бұрылып |айналым |жатып алмау керек |
| |жүгіру; | |- кеудені көтеріп жүру,денеге |
| |-артқа бұрылып жүгіру; | |жатып алмау керек |
| |-қол алға созып алақанға тізені бүгіп | |-аяқтың ұшымен қолды төменнен |
| |тигізіп жүгіру; | |жоғары көтеріп,төменге қайта |
| |-қолды алға,артқа айналдыра жүгіру; | |түсіріп арқылы дем шығару |
| |-қол белде,аяқты алға,артқа сермей | |-Жүгірген кезде арақашықтық |
| |жүгіру; | |сақтау және дұрыс тыныс алуын |
| |-терең тыныс алып жүріп,жүгіру; | |қадағалау |
| |Жалпы дамыту жаттығулары: |4 рет |-қолды алға қайшылай сілтеп |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,қол | |айналдыра жүгіру |
| |кеуде алдында 4 рет алға,4 рет артқа |1-2рет |-басты оң жаққа |
| |айналдыра сермеу; | |бұрып,арақашықтықты сақтап |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,оң қол |4рет |жүгіру |
| |жоғары, сол қол төмен 4-5 артқа қол | |-тізе міндетті түрде алақанға |
| |алмастыра итере сермеу; |4-5рет |тигізу керек |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,белді | |-денені тік ұстау |
| |оңға,солға айналдыру |1-4рет |керек,арақаштықты сақтай білу |
| |-Б.қ аяқ арасы иық деңгейінде,қол | |керек |
|3 |белде 1 оңға,2 ортаға,3 солға,4 | | |
| |бастапқы қалыпта тұру; | | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,оң,сол,қос аяқпен | | |
| |секіру; | | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,секіртпемен | | |
| |оң,сол,қос аяқпен алға,артқа секіру; |25 минут | |
| |-Б.қ негізгі тұрыс,қолды алға | | |
| |созып,отырып,тұру; | | |
| | | |Қәуіпсіз ережесін сақтау |
| | | |керек. Әр оқушы өз жолында |
| |Негізгі бөлім: | |кедергі жасамай жүгіруі тиіс |
| |Ойыншының тұрысы және орын ауыстыруы | | |
| |Доппен айла-тәсілдер жасау -футболдың | | |
| |негізгі мәні.Футболшылар ойнай жүріп | | |
| |допты алып жүруден, тоқтатудан, оны | | |
| |тебуден жарысқан секілді болады. | | |
| |Футболшының алаңда алға қарай жүгіре | | |
| |білуі, тіркемелі және кібіртіктеген | | |
| |адымдармен жанға қарай ауыса білуі, | | |
| |жақсы секіруі өз денесін тамаша | | |
| |меңгеруі, жүгіріс кезінде кенет тоқтап| | |
| |және бұрыла алы қажет. (оқушыларға | | |
| |кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты тебу. | | |
| |Допты тебу – футболдағы негізгі ойын | | |
| |тәсілі. Аяқпен тебу бір орындағы және | |Допты дұрыс тебу,тоқтату |
|4 |қозғалыстағы допты (домалап, ұшып келе| |тәсілдерін жетік меңгеру |
| |жатқан) аяқ басының ішкі, сыртқы | | |
| |жандарымен, санмен соғу арқылы жүзеге | |Ойын ережесін түсіндіру. |
| |асырылады. (оқушыларға кезекпен кезек | | |
| |қайталату) | |. |
| |Допты тоқтату әдісі | | |
| |Допты тоқтату ойыншының допты өзі | | |
| |меңгеруіне және допты беру, алып жүру,| | |
| |қақпаға соғу секілді алдағы ойын | | |
| |іс-әрекеттерін жалғастыруына мүмкіндік| | |
| |береді.Допты тоқтату кезінде ең | |Допты алып,алып жүру |
| |бастысы - ол ойыншының кері серпіліп| |тәсілдерін жетік меңгерту |
| |кетпеуі. | | |
| |(оқушыларға кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты алып жүру әдісі | | |
| |Допты алма-кезек тебу арқылы алып | | |
| |жүреді.Допты тіке бағытта алып | | |
| |жүргенде табанның ішкі алқымымен теуіп| | |
| |алып жүрген қолайлы, ал қисық бағытта | | |
| |алып жүргенде алқымның ішкі бөлігімен | | |
| |теуіп алып жүрген тиімді. (оқушыларға | | |
| |кезекпен кезек қайталату) | | |
| |Допты тартып алу әдісі | | |
| |Өте күрделі тәсіл. Қарсыластан допты | | |
| |тартып алу үшін доп иесінің ойын | | |
| |жоспарын болжай білу керек. Допты | | |
| |тартып алуда аттап басуды, тез жетуді | | |
| |және басқа да тәсілдерді қолдануға | | |
| |болады. | |Қақпашыға доптың қай бағыттан|
| | | |келе жатқанын болжай білу. |
| |Қақпашының ойыны. |5 минут | |
| |Қақпашы – командадағы ең басты, аса | | |
| |қажетті ойыншы. Ол алаңдағы | | |
| |ойыншылардың негізгі тәсілдері мен | | |
| |допты қағып алу, қағып жіберу, ойынға | |Бағалау,сабақ барысында |
| |қосу, тәсілдерін жақсы білуі керек. | |жіберген қателіктерді |
| |Қысқартылған ережемен футбол ойнау | |айту,түзету,ескертулер |
| |Қорытынды бөлім: | |жасау,өткен тапсырмаларды |
| | | |қайталау |
| |Бастапқы қалыпқа келтіру | | |
| |жаттығулары,сапта тұру,өткен сабақты | | |
| |қорытындылау,белсенді оқушыларды атап | | |
| |өту.Үйге тапсырма беру,қоштастасу. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz