Ф. Оңғарсынова Жылу

. Жанадилова Ж. М.
Бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ф. Оңғарсынова Жылу.
Сабақтың мақсаты; Өлеңді дұрыс түсініп оқуға, өлеңнің тақырыбымен идеясын
Білімділік: ашуға мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық,
топта өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ананы құрметтеуге, ананың мейірімділігін, сүйіспеншілігін сезінуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: СТО, Ж-Ж сұрақтар, жолды өлең,
Сабақтың көрнекілігі: бейне фильм, суреттер, топтық тапсырмалар,
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің негізгі идеясын ашуға
жұмыстанады. Топта өз пікірін еркін айтуға, топ мүшелерінің пікірн
тыңдауға үйренеді
I. Психологиялық дайындық. ( Шеңберге тұрып, өлең шумақтарын айтып, бір-біріне тілек айту, топқа бөлінеді)
Қол ұстасып бәріміз, 1-топ Мейірімді
Жылылықты сезейік. 2-топ Сыпайы
Күндей болып әрқашан, 3-топ Қамқоршы
Күлімсіреп жүрейік! 4-топ Ақылды
II. Қызығушылықты ояту Ой қозғау Бейне фильмнен үзінді. Ата-ананы құрметтеу туралы
Жуан-жіңішке сұрақтар:
- Ата-ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?
- Қабуснама дөген не?
- Қайқауыс кім? Қандай еңбек жазған?
- Ата-ананы құрметтеу барлық адамның міндет, парызы, борышы.
-Кәне балалар, өздерің үшін ең әсем, ең сұлу адамды естеріңе түсіріңіз. Бейне таспадан тыңдату.
Енді көзімізді жұмып, жайланып отырыңыздар да естеріңе түсірген адам сендердің
жан дүниелеріңе күн сәулесін дей, жып-жылы нұр болып енді деп ойллаңыздар.
-Сол жып-жылы нұр енді сіздердің саналарыңызға нұрлануда. Ол сендердің ой-саналарың тек қана жақсылықпен ізгілікке бағытталса екен дейді.
-Енді нұр жылжып сіздөрдің көздеріңізге сәулесін түсірді көздеріңіз тек қана жақсы, әсем нәрселерді көрсе екен дейді.
-Енді нұр құлағымызға сәулесін шашты. Құлағыңыз тек шындықтытыңдап, жақсы хабарды көбірек естісе екен дейді.
-Енді сол жып-жылы сәуле тілімізге түсіп, жақсы мейірімді сөз айтуыңызды қалайды.
-Жып-жылы сәуле жылжып, екі қолыңызға да жетті. Ол қолдарыңыз жақсы, адал, ізгі іс жасаса екен дейді. .
-Сәуле өз нұрын екі аяқтарыңызға да түсірді. Қымбатты балалар, аяқтарың тек қана жақсы жерлерге қадам басса екен дейді.
-Енді сәуле ақырын жоғары көтеріліп келеді. Сендердің мейірімді кішкентай жүректеріңе келді. Енді сол жып-жылы сәулені жүрегімізге ұялатып, сақтап қояйық та, әр кез нұрлы жүрегімізбен айналамызға сәулемізді шашып жүрейік.
-Енді көздеріңді ашыңдар, не сездіңіздер?
-Жылу сездіңіздер ме?
-Ол жылу қайдан келді?
III. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жылу» (өлеңі)
Бейнефильмнен үзінді « Поэзия падишасы Ф. Оңғарсынова»
(Бейнефильмнен көргендерін айтып және ойларын толықтыру)
-Ф:Оңғарсынова 1939 ж. 25 . 12 . Батыс Қазақстан Атырау обл Манаш аулында дүниеге
келген . Халық жазушысы, парламент депутаты. Мұғалім, газеттерде тілші, журналдарда бас редактор болып қызмет атқарған.
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-Бұл даналық сөзді жазған кім? ( Қазбек би)
2 «Жылу» өлеңді тізбектеп оқиды, топта талдайды
3. Мазмұннын айтады
4. Сөздік жұмыс Өң-бет, ажар, түс,
Жалғанда-дүниеде
Ғұмыр- өмір
IY. Ой толғаныс Топтық тапсырмалар
1-Топ Кесте бойынша өлеңге сүйеніп, сұрақтарға жауап жазып, шыққан сөз
тіркестерінен сөйлем құрап жазады
2-топ Сурет бойынша әңгіме құрап жазып, сұрақтарға жауап береді
Күн Ана АнаКүн
-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
-Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
-Ана мейірімі туралы не дейсіз?
-Ана сүті туралы ше?
-Ананың алақаны қандай?
3-топ Өлең ұйқасын тап!
. . . сыйлаймын,
. . . тыңдаймын.
. . . аламын,
. . . баламын!
4-топ Ана кім ? Веен диаграммасы (топтастырады; дәлелдейді)
Сергіту сәті «Көңілдді күн»( көрсетілген ырғақпен орындайды)
Қосымша тапсырма; Берілген сөздер бойынша( гүл, күн, ай, отбасы, бесік, жүрек ) анаға қатысты .
Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер ойлап жазу, мағынасын айту
Әр топқа берілген бөліктерге оқушылар аналарына тілектер жазып, тақтаға күнді құрастырады
Қорытындылау
-Қыс қандай суық болса да, біздің құрастырған күніміз жарқырап шуағын төгіп тұр.
Күн жер бетіне жылуын сыйласа, анасы баласына өз мейірімін, жылуын еш уақытта
аямайды екен
Формативті бағалау, ( геометриялық фигуралар арқылы) мадақтау
Үйге : Өлеңді жаттау . Эссе жазу « Менің анам»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz