Ф. Оңғарсынова Жылу

. Жанадилова Ж. М.

Бастауыш сынып мұғалімі

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Ф. Оңғарсынова Жылу.

Сабақтың мақсаты; Өлеңді дұрыс түсініп оқуға, өлеңнің тақырыбымен идеясын

Білімділік: ашуға мүмкіндік жасау.

Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық,

топта өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Ананы құрметтеуге, ананың мейірімділігін, сүйіспеншілігін сезінуге

тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы

Сабақтың әдісі: СТО, Ж-Ж сұрақтар, жолды өлең,

Сабақтың көрнекілігі: бейне фильм, суреттер, топтық тапсырмалар,

Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің негізгі идеясын ашуға

жұмыстанады. Топта өз пікірін еркін айтуға, топ мүшелерінің пікірн

тыңдауға үйренеді

I. Психологиялық дайындық. ( Шеңберге тұрып, өлең шумақтарын айтып, бір-біріне тілек айту, топқа бөлінеді)

Қол ұстасып бәріміз, 1-топ Мейірімді

Жылылықты сезейік. 2-топ Сыпайы

Күндей болып әрқашан, 3-топ Қамқоршы

Күлімсіреп жүрейік! 4-топ Ақылды

II. Қызығушылықты ояту Ой қозғау Бейне фильмнен үзінді. Ата-ананы құрметтеу туралы

Жуан-жіңішке сұрақтар:

  • Ата-ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?
  • Қабуснама дөген не?
  • Қайқауыс кім? Қандай еңбек жазған?
  • Ата-ананы құрметтеу барлық адамның міндет, парызы, борышы.

-Кәне балалар, өздерің үшін ең әсем, ең сұлу адамды естеріңе түсіріңіз. Бейне таспадан тыңдату.

Енді көзімізді жұмып, жайланып отырыңыздар да естеріңе түсірген адам сендердің

жан дүниелеріңе күн сәулесін дей, жып-жылы нұр болып енді деп ойллаңыздар.

-Сол жып-жылы нұр енді сіздердің саналарыңызға нұрлануда. Ол сендердің ой-саналарың тек қана жақсылықпен ізгілікке бағытталса екен дейді.

-Енді нұр жылжып сіздөрдің көздеріңізге сәулесін түсірді көздеріңіз тек қана жақсы, әсем нәрселерді көрсе екен дейді.

-Енді нұр құлағымызға сәулесін шашты. Құлағыңыз тек шындықтытыңдап, жақсы хабарды көбірек естісе екен дейді.

-Енді сол жып-жылы сәуле тілімізге түсіп, жақсы мейірімді сөз айтуыңызды қалайды.

-Жып-жылы сәуле жылжып, екі қолыңызға да жетті. Ол қолдарыңыз жақсы, адал, ізгі іс жасаса екен дейді. .

-Сәуле өз нұрын екі аяқтарыңызға да түсірді. Қымбатты балалар, аяқтарың тек қана жақсы жерлерге қадам басса екен дейді.

-Енді сәуле ақырын жоғары көтеріліп келеді. Сендердің мейірімді кішкентай жүректеріңе келді. Енді сол жып-жылы сәулені жүрегімізге ұялатып, сақтап қояйық та, әр кез нұрлы жүрегімізбен айналамызға сәулемізді шашып жүрейік.

-Енді көздеріңді ашыңдар, не сездіңіздер?

-Жылу сездіңіздер ме?

-Ол жылу қайдан келді?

III. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жылу» (өлеңі)

Бейнефильмнен үзінді « Поэзия падишасы Ф. Оңғарсынова»

(Бейнефильмнен көргендерін айтып және ойларын толықтыру)

-Ф:Оңғарсынова 1939 ж. 25 . 12 . Батыс Қазақстан Атырау обл Манаш аулында дүниеге

келген . Халық жазушысы, парламент депутаты. Мұғалім, газеттерде тілші, журналдарда бас редактор болып қызмет атқарған.

Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқиды.

-Бұл даналық сөзді жазған кім? ( Қазбек би)

2 «Жылу» өлеңді тізбектеп оқиды, топта талдайды

3. Мазмұннын айтады

4. Сөздік жұмыс Өң-бет, ажар, түс,

Жалғанда-дүниеде

Ғұмыр- өмір

IY. Ой толғаныс Топтық тапсырмалар

1-Топ Кесте бойынша өлеңге сүйеніп, сұрақтарға жауап жазып, шыққан сөз

тіркестерінен сөйлем құрап жазады

Сұрақтар
Берілген сөздер
Жауаптары
№: 1
Сұрақтар: Қандай?
Берілген сөздер: анам
Жауаптары:
№: 2
Сұрақтар: Кімнің?
Берілген сөздер: құшағы
Жауаптары:
№: 3
Сұрақтар: Ненің?
Берілген сөздер: нұры
Жауаптары:
№: 4
Сұрақтар: Қандай?
Берілген сөздер: сүті
Жауаптары:
№: 5
Сұрақтар: Кімнің?
Берілген сөздер: жанары
Жауаптары:
№:
Сұрақтар:
Берілген сөздер:
Жауаптары:

2-топ Сурет бойынша әңгіме құрап жазып, сұрақтарға жауап береді

Күн Ана АнаКүн

-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?

-Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?

-Ана мейірімі туралы не дейсіз?

-Ана сүті туралы ше?

-Ананың алақаны қандай?

3-топ Өлең ұйқасын тап!

. . . сыйлаймын,

. . . тыңдаймын.

. . . аламын,

. . . баламын!

4-топ Ана кім ? Веен диаграммасы (топтастырады; дәлелдейді)

Сергіту сәті «Көңілдді күн»( көрсетілген ырғақпен орындайды)

Қосымша тапсырма; Берілген сөздер бойынша( гүл, күн, ай, отбасы, бесік, жүрек ) анаға қатысты .

Мақал-мәтелдер, нақыл сөздер ойлап жазу, мағынасын айту

Әр топқа берілген бөліктерге оқушылар аналарына тілектер жазып, тақтаға күнді құрастырады

Қорытындылау

-Қыс қандай суық болса да, біздің құрастырған күніміз жарқырап шуағын төгіп тұр.

Күн жер бетіне жылуын сыйласа, анасы баласына өз мейірімін, жылуын еш уақытта

аямайды екен

Формативті бағалау, ( геометриялық фигуралар арқылы) мадақтау

Үйге : Өлеңді жаттау . Эссе жазу « Менің анам»


Ұқсас жұмыстар
Ф. оңғарсынова "әже"
Тапсырмалар реті
Жылу. Фариза Оңғарсынова
Қанат туралы хикая
Фариза Оңғарсынова. Жылу
«жанға жақын фаризаның жырлары» атты мәнерлеп оқу сайысы 3-4 сынып оқушылары арасында
Мағынаны тану
Ф.оңғарсынова «білім керек бәріне». әдебиеттік оқу, 2-сынып
Қартқожаның туған жері
Ананың көңілі балада
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz