Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ф. Оңғарсынова Жылу

.Жанадилова Ж.М.
Бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы: Ф. Оңғарсынова Жылу.
Сабақтың мақсаты; Өлеңді дұрыс түсініп оқуға, өлеңнің тақырыбымен идеясын
Білімділік: ашуға мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық,
топта өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Ананы құрметтеуге, ананың мейірімділігін , сүйіспеншілігін
сезінуге
тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: СТО ,Ж-Ж сұрақтар, жолды өлең,
Сабақтың көрнекілігі: бейне фильм, суреттер, топтық тапсырмалар,
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің негізгі идеясын ашуға

жұмыстанады. Топта өз пікірін еркін айтуға,
топ мүшелерінің пікірн
тыңдауға үйренеді

I. Психологиялық дайындық.( Шеңберге тұрып, өлең шумақтарын айтып, бір-
біріне тілек айту,топқа бөлінеді)
Қол ұстасып бәріміз, 1-топ
Мейірімді
Жылылықты сезейік. 2-топ
Сыпайы
Күндей болып әрқашан, 3-топ
Қамқоршы
Күлімсіреп жүрейік! 4-топ
Ақылды

II. Қызығушылықты ояту Ой қозғау Бейне фильмнен үзінді.Ата-ананы
құрметтеу туралы
Жуан-жіңішке сұрақтар:
- Ата-ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?
- Қабуснама дөген не?
- Қайқауыс кім? Қандай еңбек жазған?
- Ата-ананы құрметтеу барлық адамның міндет, парызы, борышы.
-Кәне балалар, өздерің үшін ең әсем, ең сұлу адамды естеріңе
түсіріңіз.Бейне таспадан тыңдату.
Енді көзімізді жұмып,жайланып отырыңыздар да естеріңе түсірген адам
сендердің
жан дүниелеріңе күн сәулесін дей ,жып-жылы нұр болып енді деп ойллаңыздар.
-Сол жып-жылы нұр енді сіздердің саналарыңызға нұрлануда. Ол сендердің ой-
саналарың тек қана жақсылықпен ізгілікке бағытталса екен дейді.
-Енді нұр жылжып сіздөрдің көздеріңізге сәулесін түсірді көздеріңіз тек
қана жақсы, әсем нәрселерді көрсе екен дейді.
-Енді нұр құлағымызға сәулесін шашты. Құлағыңыз тек шындықтытыңдап, жақсы
хабарды көбірек естісе екен дейді.
-Енді сол жып-жылы сәуле тілімізге түсіп, жақсы мейірімді сөз айтуыңызды
қалайды.
-Жып-жылы сәуле жылжып,екі қолыңызға да жетті. Ол қолдарыңыз жақсы ,адал,
ізгі іс жасаса екен дейді..
-Сәуле өз нұрын екі аяқтарыңызға да түсірді. Қымбатты балалар, аяқтарың
тек қана жақсы жерлерге қадам басса екен дейді.
-Енді сәуле ақырын жоғары көтеріліп келеді. Сендердің мейірімді
кішкентай жүректеріңе келді. Енді сол жып-жылы сәулені жүрегімізге
ұялатып, сақтап қояйық та,әр кез нұрлы жүрегімізбен айналамызға сәулемізді
шашып жүрейік.
-Енді көздеріңді ашыңдар, не сездіңіздер?
-Жылу сездіңіздер ме?
-Ол жылу қайдан келді?
III. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жылу» (өлеңі)
Бейнефильмнен үзінді « Поэзия падишасы Ф. Оңғарсынова»
(Бейнефильмнен көргендерін айтып және ойларын толықтыру)
-Ф:Оңғарсынова 1939 ж.25 .12 . Батыс Қазақстан Атырау обл Манаш аулында
дүниеге
келген .Халық жазушысы, парламент депутаты. Мұғалім, газеттерде тілші,
журналдарда бас редактор болып қызмет атқарған.
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-Бұл даналық сөзді жазған кім? ( Қазбек би)
2 «Жылу» өлеңді тізбектеп оқиды,топта талдайды
3. Мазмұннын айтады
4. Сөздік жұмыс Өң-бет, ажар, түс,
Жалғанда-дүниеде
Ғұмыр- өмір
IY.Ой толғаныс Топтық тапсырмалар
1-Топ Кесте бойынша өлеңге сүйеніп, сұрақтарға жауап жазып ,шыққан сөз
тіркестерінен сөйлем құрап жазады

|№ |Сұрақтар |Берілген сөздер |Жауаптары |
|1 |Қандай? |анам | |
|2 |Кімнің? |құшағы | |
|3 |Ненің? |нұры | |
|4 |Қандай? |сүті | |
|5 |Кімнің? |жанары | |
| | | | |

2-топ Сурет бойынша әңгіме құрап жазып, сұрақтарға жауап береді
Күн-------- Ана Ана------------Күн
-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
-Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
-Ана мейірімі туралы не дейсіз?
-Ана сүті туралы ше?
-Ананың алақаны қандай?
3-топ Өлең ұйқасын тап!
.................... .................. сыйлаймын,
................... ................... тыңдаймын.
................... ................... аламын,
.................. ................... баламын!
4-топ Ана кім ? Веен диаграммасы (топтастырады; дәлелдейді)
Сергіту сәті «Көңілдді күн»( көрсетілген ырғақпен орындайды)

Қосымша тапсырма; Берілген сөздер бойынша( гүл, күн, ай, отбасы, бесік,
жүрек )анаға қатысты .
Мақал-мәтелдер ,нақыл сөздер ойлап жазу, мағынасын
айту
Әр топқа берілген бөліктерге оқушылар аналарына тілектер жазып, тақтаға
күнді құрастырады

Қорытындылау
-Қыс қандай суық болса да, біздің құрастырған күніміз жарқырап шуағын
төгіп тұр.
Күн жер бетіне жылуын сыйласа, анасы баласына өз мейірімін, жылуын еш
уақытта
аямайды екен
Формативті бағалау, ( геометриялық фигуралар арқылы)
мадақтау
Үйге : Өлеңді жаттау . Эссе жазу « Менің анам»

Ұқсас жұмыстар
Ф. оңғарсынова "әже"
Тапсырмалар реті
Жылу. Фариза Оңғарсынова
Қанат туралы хикая
Фариза Оңғарсынова. Жылу
«жанға жақын фаризаның жырлары» атты мәнерлеп оқу сайысы 3-4 сынып оқушылары арасында
Мағынаны тану
Ф.оңғарсынова «білім керек бәріне». әдебиеттік оқу, 2-сынып
Қартқожаның туған жері
Ананың көңілі балада
Пәндер