Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ф. Оңғарсынова Жылу
.Жанадилова Ж.М.
Бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ф. Оңғарсынова Жылу.
Сабақтың мақсаты; Өлеңді дұрыс түсініп оқуға, өлеңнің тақырыбымен идеясын
Білімділік: ашуға мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық,
топта өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Ананы құрметтеуге, ананың мейірімділігін , сүйіспеншілігін
сезінуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: СТО ,Ж-Ж сұрақтар, жолды өлең,
Сабақтың көрнекілігі: бейне фильм, суреттер, топтық тапсырмалар,
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің негізгі идеясын ашуға
жұмыстанады. Топта өз пікірін еркін айтуға,
топ мүшелерінің пікірн
тыңдауға үйренеді
I. Психологиялық дайындық.( Шеңберге тұрып, өлең шумақтарын айтып, бір-
біріне тілек айту,топқа бөлінеді)
Қол ұстасып бәріміз, 1-топ
Мейірімді
Жылылықты сезейік. 2-топ
Сыпайы
Күндей болып әрқашан, 3-топ
Қамқоршы
Күлімсіреп жүрейік! 4-топ
Ақылды
II. Қызығушылықты ояту Ой қозғау Бейне фильмнен үзінді.Ата-ананы
құрметтеу туралы
Жуан-жіңішке сұрақтар:
- Ата-ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?
- Қабуснама дөген не?
- Қайқауыс кім? Қандай еңбек жазған?
- Ата-ананы құрметтеу барлық адамның міндет, парызы, борышы.
-Кәне балалар, өздерің үшін ең әсем, ең сұлу адамды естеріңе
түсіріңіз.Бейне таспадан тыңдату.
Енді көзімізді жұмып,жайланып отырыңыздар да естеріңе түсірген адам
сендердің
жан дүниелеріңе күн сәулесін дей ,жып-жылы нұр болып енді деп ойллаңыздар.
-Сол жып-жылы нұр енді сіздердің саналарыңызға нұрлануда. Ол сендердің ой-
саналарың тек қана жақсылықпен ізгілікке бағытталса екен дейді.
-Енді нұр жылжып сіздөрдің көздеріңізге сәулесін түсірді көздеріңіз тек
қана жақсы, әсем нәрселерді көрсе екен дейді.
-Енді нұр құлағымызға сәулесін шашты. Құлағыңыз тек шындықтытыңдап, жақсы
хабарды көбірек естісе екен дейді.
-Енді сол жып-жылы сәуле тілімізге түсіп, жақсы мейірімді сөз айтуыңызды
қалайды.
-Жып-жылы сәуле жылжып,екі қолыңызға да жетті. Ол қолдарыңыз жақсы ,адал,
ізгі іс жасаса екен дейді..
-Сәуле өз нұрын екі аяқтарыңызға да түсірді. Қымбатты балалар, аяқтарың
тек қана жақсы жерлерге қадам басса екен дейді.
-Енді сәуле ақырын жоғары көтеріліп келеді. Сендердің мейірімді
кішкентай жүректеріңе келді. Енді сол жып-жылы сәулені жүрегімізге
ұялатып, сақтап қояйық та,әр кез нұрлы жүрегімізбен айналамызға сәулемізді
шашып жүрейік.
-Енді көздеріңді ашыңдар, не сездіңіздер?
-Жылу сездіңіздер ме?
-Ол жылу қайдан келді?
III. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жылу» (өлеңі)
Бейнефильмнен үзінді « Поэзия падишасы Ф. Оңғарсынова»
(Бейнефильмнен көргендерін айтып және ойларын толықтыру)
-Ф:Оңғарсынова 1939 ж.25 .12 . Батыс Қазақстан Атырау обл Манаш аулында
дүниеге
келген .Халық жазушысы, парламент депутаты. Мұғалім, газеттерде тілші,
журналдарда бас редактор болып қызмет атқарған.
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-Бұл даналық сөзді жазған кім? ( Қазбек би)
2 «Жылу» өлеңді тізбектеп оқиды,топта талдайды
3. Мазмұннын айтады
4. Сөздік жұмыс Өң-бет, ажар, түс,
Жалғанда-дүниеде
Ғұмыр- өмір
IY.Ой толғаныс Топтық тапсырмалар
1-Топ Кесте бойынша өлеңге сүйеніп, сұрақтарға жауап жазып ,шыққан сөз
тіркестерінен сөйлем құрап жазады
|№ |Сұрақтар |Берілген сөздер |Жауаптары |
|1 |Қандай? |анам | |
|2 |Кімнің? |құшағы | |
|3 |Ненің? |нұры | |
|4 |Қандай? |сүті | |
|5 |Кімнің? |жанары | |
| | | | |
2-топ Сурет бойынша әңгіме құрап жазып, сұрақтарға жауап береді
Күн-------- Ана Ана------------Күн
-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
-Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
-Ана мейірімі туралы не дейсіз?
-Ана сүті туралы ше?
-Ананың алақаны қандай?
3-топ Өлең ұйқасын тап!
.................... .................. сыйлаймын,
................... ................... тыңдаймын.
................... ................... аламын,
.................. ................... баламын!
4-топ Ана кім ? Веен диаграммасы (топтастырады; дәлелдейді)
Сергіту сәті «Көңілдді күн»( көрсетілген ырғақпен орындайды)
Қосымша тапсырма; Берілген сөздер бойынша( гүл, күн, ай, отбасы, бесік,
жүрек )анаға қатысты .
Мақал-мәтелдер ,нақыл сөздер ойлап жазу, мағынасын
айту
Әр топқа берілген бөліктерге оқушылар аналарына тілектер жазып, тақтаға
күнді құрастырады
Қорытындылау
-Қыс қандай суық болса да, біздің құрастырған күніміз жарқырап шуағын
төгіп тұр.
Күн жер бетіне жылуын сыйласа, анасы баласына өз мейірімін, жылуын еш
уақытта
аямайды екен
Формативті бағалау, ( геометриялық фигуралар арқылы)
мадақтау
Үйге : Өлеңді жаттау . Эссе жазу « Менің анам»
Бастауыш сынып мұғалімі
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Ф. Оңғарсынова Жылу.
Сабақтың мақсаты; Өлеңді дұрыс түсініп оқуға, өлеңнің тақырыбымен идеясын
Білімділік: ашуға мүмкіндік жасау.
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық, шығармашылық,
топта өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Ананы құрметтеуге, ананың мейірімділігін , сүйіспеншілігін
сезінуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: СТО ,Ж-Ж сұрақтар, жолды өлең,
Сабақтың көрнекілігі: бейне фильм, суреттер, топтық тапсырмалар,
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқу арқылы өлеңнің негізгі идеясын ашуға
жұмыстанады. Топта өз пікірін еркін айтуға,
топ мүшелерінің пікірн
тыңдауға үйренеді
I. Психологиялық дайындық.( Шеңберге тұрып, өлең шумақтарын айтып, бір-
біріне тілек айту,топқа бөлінеді)
Қол ұстасып бәріміз, 1-топ
Мейірімді
Жылылықты сезейік. 2-топ
Сыпайы
Күндей болып әрқашан, 3-топ
Қамқоршы
Күлімсіреп жүрейік! 4-топ
Ақылды
II. Қызығушылықты ояту Ой қозғау Бейне фильмнен үзінді.Ата-ананы
құрметтеу туралы
Жуан-жіңішке сұрақтар:
- Ата-ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?
- Қабуснама дөген не?
- Қайқауыс кім? Қандай еңбек жазған?
- Ата-ананы құрметтеу барлық адамның міндет, парызы, борышы.
-Кәне балалар, өздерің үшін ең әсем, ең сұлу адамды естеріңе
түсіріңіз.Бейне таспадан тыңдату.
Енді көзімізді жұмып,жайланып отырыңыздар да естеріңе түсірген адам
сендердің
жан дүниелеріңе күн сәулесін дей ,жып-жылы нұр болып енді деп ойллаңыздар.
-Сол жып-жылы нұр енді сіздердің саналарыңызға нұрлануда. Ол сендердің ой-
саналарың тек қана жақсылықпен ізгілікке бағытталса екен дейді.
-Енді нұр жылжып сіздөрдің көздеріңізге сәулесін түсірді көздеріңіз тек
қана жақсы, әсем нәрселерді көрсе екен дейді.
-Енді нұр құлағымызға сәулесін шашты. Құлағыңыз тек шындықтытыңдап, жақсы
хабарды көбірек естісе екен дейді.
-Енді сол жып-жылы сәуле тілімізге түсіп, жақсы мейірімді сөз айтуыңызды
қалайды.
-Жып-жылы сәуле жылжып,екі қолыңызға да жетті. Ол қолдарыңыз жақсы ,адал,
ізгі іс жасаса екен дейді..
-Сәуле өз нұрын екі аяқтарыңызға да түсірді. Қымбатты балалар, аяқтарың
тек қана жақсы жерлерге қадам басса екен дейді.
-Енді сәуле ақырын жоғары көтеріліп келеді. Сендердің мейірімді
кішкентай жүректеріңе келді. Енді сол жып-жылы сәулені жүрегімізге
ұялатып, сақтап қояйық та,әр кез нұрлы жүрегімізбен айналамызға сәулемізді
шашып жүрейік.
-Енді көздеріңді ашыңдар, не сездіңіздер?
-Жылу сездіңіздер ме?
-Ол жылу қайдан келді?
III. Мағынаны тану Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жылу» (өлеңі)
Бейнефильмнен үзінді « Поэзия падишасы Ф. Оңғарсынова»
(Бейнефильмнен көргендерін айтып және ойларын толықтыру)
-Ф:Оңғарсынова 1939 ж.25 .12 . Батыс Қазақстан Атырау обл Манаш аулында
дүниеге
келген .Халық жазушысы, парламент депутаты. Мұғалім, газеттерде тілші,
журналдарда бас редактор болып қызмет атқарған.
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-Бұл даналық сөзді жазған кім? ( Қазбек би)
2 «Жылу» өлеңді тізбектеп оқиды,топта талдайды
3. Мазмұннын айтады
4. Сөздік жұмыс Өң-бет, ажар, түс,
Жалғанда-дүниеде
Ғұмыр- өмір
IY.Ой толғаныс Топтық тапсырмалар
1-Топ Кесте бойынша өлеңге сүйеніп, сұрақтарға жауап жазып ,шыққан сөз
тіркестерінен сөйлем құрап жазады
|№ |Сұрақтар |Берілген сөздер |Жауаптары |
|1 |Қандай? |анам | |
|2 |Кімнің? |құшағы | |
|3 |Ненің? |нұры | |
|4 |Қандай? |сүті | |
|5 |Кімнің? |жанары | |
| | | | |
2-топ Сурет бойынша әңгіме құрап жазып, сұрақтарға жауап береді
Күн-------- Ана Ана------------Күн
-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
-Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
-Ана мейірімі туралы не дейсіз?
-Ана сүті туралы ше?
-Ананың алақаны қандай?
3-топ Өлең ұйқасын тап!
.................... .................. сыйлаймын,
................... ................... тыңдаймын.
................... ................... аламын,
.................. ................... баламын!
4-топ Ана кім ? Веен диаграммасы (топтастырады; дәлелдейді)
Сергіту сәті «Көңілдді күн»( көрсетілген ырғақпен орындайды)
Қосымша тапсырма; Берілген сөздер бойынша( гүл, күн, ай, отбасы, бесік,
жүрек )анаға қатысты .
Мақал-мәтелдер ,нақыл сөздер ойлап жазу, мағынасын
айту
Әр топқа берілген бөліктерге оқушылар аналарына тілектер жазып, тақтаға
күнді құрастырады
Қорытындылау
-Қыс қандай суық болса да, біздің құрастырған күніміз жарқырап шуағын
төгіп тұр.
Күн жер бетіне жылуын сыйласа, анасы баласына өз мейірімін, жылуын еш
уақытта
аямайды екен
Формативті бағалау, ( геометриялық фигуралар арқылы)
мадақтау
Үйге : Өлеңді жаттау . Эссе жазу « Менің анам»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz