Файл қосу

Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру

«№188 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

«Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың
пәнге қызығушылықтарын арттыру» тақырыбындағы коучинг жоспары.

1 – деңгейлі, тарих пәнінің мұғалімі
Б.К.Калдыкенова

|Сабақ тақырыбы: |«Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды пайдалану |
| |арқылы оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру» |
|Мақсаты: |Оқушыларға ақпаратты беру, түрлендіру және оны қолдану |
| |білімдерімен қаруландыру, олардың компьютерлік технологияны |
| |өз қызметтеріне еркін, тиімді пайдалана алу қабілеттерін |
| |қалыптастыру: |
| |өз бетінше орындауға берілген жұмыстарға үлкен |
| |жауапкершілікпен қарауға, шығармашылықпен орындауға үйрету; |
| |оқушылардың бірлескен таным процессіне белсенді араласуына |
| |мүмкіндік жасау; |
|Сілтеме: |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. |
| |Әдістемелік нұсқау |
|Оқу нәтижесі: |Тиімді пайдалану жолдарын біледі, түсінеді. |
| |Оқушыны қызықтыра отырып, ойландыра әр түрлі әдіс – |
| |тәсілдерді қолдануды біледі. |
|Негізгі идеялар: |Қазіргі қоғам коммуникацияның көпшілік түрлерін қолданады. |
| |АКТ-ны қолдану оқу процесінің тиімділігін арттырады және |
| |оқушылардың шығармашылық потенциалының қарқынын арттыруға |
| |мүмкіндік туғызады. |
|Сабақта қолданылатын |Интербелсенді тақта, слайд - шоу, таныстырылым, |
|материалдар: |бейнероликтер, А-4 парақтары, стикер, маркер, |
| |видеокөрсетілімдер, сауалнама |
|Оқыту әдістері: |«Ой қозғау», «Кір жуу»  тренингі, «Миға шабуыл» стратегиясы, |
| |постер жасау,қорғау; «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі, кері |
| |байланыс |
| |жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс; |
|Тапсырмалар |Жұптық, топтық  талдау, рөлдік ойын, салыстыру, эссе, зерттеу|

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
| |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің  іс-әрекеті |
|1.Ұйымдастыру |Сәлеметсіздер ме білім жолын қуған | |
|кезеңі (1 мин) |әріптестер! Сіздерді кезекті | |
| |коучингте көргеніме қуаныштымын. | |
| |Көңілді музыка ойнап тұрады. |.Орындарынан тұрып, ойша |
|2.Психологиялық |Көтеріңкі көңіл- күй орнату үшін |тазик алып кір жуады, |
|ахуал туғызу |«Кір жуу» тренингін ұйымдастырамын. |шаяды, қатты – қатты |
|«Кір жуу» |Құрметті әріптестер 6 сабақтан |қағады, алысқа апарып |
|тренингі |шаршадыңыздар білемін. XX ғасырға |жаяды. |
|(2 мин) |рахмет, бәрі автоматтандырылған, | |
| |бәрін техника жасап жатқан жайымыз | |
| |бар. Енді, бәріміз бірге осыдан 20 | |
| |жылға кейін шегініп, бойымыздағы | |
| |қанымызды жүгіртіп, кір жуамыз. | |
| |Қолымызға ойша тазик аламыз, ішіне су| |
| |құямыз сабынмен кірді езіп – езіп | |
| |жуамыз. Кір суды төгіп таза су құйып | |
| |шаямыз. Жақсылап қатты қағамыз да | |
| |алысқа апарып жайып қоямыз. Кірді | |
| |жуып тастадық, рахмет сіздерге, | |
| |өзіміз үшін біздің қолымыздан бәрі | |
| |келеді деп қол шапалақтап қоямыз. | |
| | | |
|3. АКТ құралдары| | |
|арқылы топқа |Топқа бөлу: |Өз қалауларымен |
|бөлу (1 мин) |«Монитор» |кескіндерден алып, топқа |
| |«Процессор» |бөлінеді. |
| |«Принтер» | |
| |«Тышкан» | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Заманауи оқыту әдістемелерінің жеті | |
| |негізгі модулімен таныстыра отырып, | |
| |соның ішіндегі «Оқыту мен оқудағы | |
| |АКТ – ны пайдалану» модуліне тоқталу.| |
|4.«Мағынаны | | |
|тану» | | |
|«Оқыту мен оқуда|АКТ -ны тиімді пайдалану жолдарымен |Жеті модуль — оқыту сапасын|
|АКТ – ны |таныстыру. |арттырудың әдістері екенін |
|пайдалана білу» | |біледі |
|слайд- шоу | | |
|көрсетілім.(3 |БҰҰ шешімі бойынша | |
|мин) |«ХХІ ғасыр ақпараттандыру ғасыры» | |
| |деп атаған болатын. Себебі, ХХІ | |
| |ғасыр – сандық ақпараттық |АКТ – ны тиімді пайдалану |
| |техникалардың шарықтау шегіне жеткен |жолдары туралы түсінік |
| |дәуір. Қазақстан Республикасының |алады |
| |білім беру жүйесін ақпараттандыру – | |
| |еліміздің даму стратегияларының | |
| |негізгі бағыттарының бірі болып | |
| |саналады. | |
| |Ақпараттық-коммуникациялық | |
|Ақпараттандыру |технологиялар – мұғалімнің | |
| |технологиялық білім саласында | |
| |шығармашылық әлеуетін дамытатын құрал| |
| |деп те атауға болады. | |
| | |Слайдты көре отыры талдау |
|    |Қазіргі қоғам коммуникацияның |жасайды, қайсы әдіс – |
| |көпшілік түрлерін қолданады. АКТ-ні |тәсілдер тиімді екенін |
| |қолдану оқу процесінің тиімділігін |өздеріне түртіп алады. |
| |арттырады және оқушылардың | |
|АКТ-ны |шығармашылық потенциалының қарқынын | |
|пайдаланып |арттыруға мүмкіндік туғызады. | |
|бейнероликтерді | | |
|тамашалай | | |
|отырып, | | |
|тапсырмаларды |Қыз қуу суреті мен қазақша музыка | |
|орындау. |Көңілге жағымды музыка,мысалы сағыныш| |
| |туралы |АКТ – ның қай түрін өз |
|Тапсырмалар |Рок музыкасы |сабағында қолданып жүргені |
| |«Лебединое озеро» музыкасы |туралы бір –бірімен |
| | |пікірлеседі. |
|Музыка | | |
| |Әңгімені өзінше аяқтау. | |
| |Соңынан дұрыс жауапты тыңдау. | |
| | |Әр түрлі музыканы тыңдай |
| | |отырып, осы музыка мен |
| | |суретті көргенде не туралы |
|Тыңдалым | |еске түсетінін жазып |
|(Үн таспадан | |отырады. |
|әңгіме тыңдау) |Тест сұрақтарының дұрыс жауабын басса|(жеке, топпен жұмыс) |
| |қол шапалақтайды, қате болса жағымсыз| |
| |дыбыс шығады. | |
| | |Басталған әңгіменің аяғын |
| | |өзі ойлап аяқтайды. |
| | |(жеке жұмыс, есте сақтау |
|Қ.Р викториналар| |қабілетін арттырады) |
|(тест сұрақтары)| | |
| | | |
| |Мысалы, Алматы қаласы, Талдықорған | |
| |қаласы, қаладағы оқу орындары, | |
| |ескерткіштер, демалыс орындары т.б |Қайсы жауап дұрыс деп |
| |туралы саяхат жасап видеоға түсіріп, |кнопканы басады да өзін – |
| |гид болады. |өзі тексереді. |
| | |(өзін – өзі бағалау) |
|Саяхат | | |
|(видеокөрсетілім| | |
|) |Видео көрсетілім | |
| | | |
| | |Микрофонды ұстап қаланың |
| | |әсем табиғаты, таулар, |
| |Видеоны көре отырып өз ойыңмен |ескерткіштер жайлы |
| |аяқтау. |әңгімелеп отырады. |
| | |(сөз шеберлігін дамыту, |
|Болмыс | |өзін көпшілік алдында еркін|
|(видеокөрсетілім| |ұстай білуі қасиетін |
|) | |дамыту) |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Әр мұғалім өз пәні бойынша АКТ – ны |Әңгімені аяқтап топпен |
|Тапсырма |қолдану тәсілдерін жазады. |талқылап дұрыс жауабын |
|«Ойлан, жұптас, | |іздестіріп, табады. |
|пікірлес», | | |
|топпен постер | | |
|қорғау.(5 мин) | | |
| | |Постер қорғап, АКТ – ны |
| |Мұғалімдерді постер қорғау үшін |сабақтарында қалай қолданып|
| |алдыға шақыру. |жүргені туралы ортаға |
| | |салады. |
|Бірлесіп постер | |Қиындықтарымен бірге қандай|
|құрастыру. | |жетістікке жетіп жатқанын |
| | |топпен бөліседі. |
| | | |
| | |Топпен біріге, ынтымақтаса |
| | |отырып постер құрастырады. |
| | | |
| | |Әр топ өз білгендерімен |
| |Мұғалімдерге сауалнама парақтарын |жасаған постерлерін алдыға |
| |тарату. |шығып қорғайды. |
|АКТ | | |
|кұзыреттілігінің| | |
|педагог бойына | | |
|қаншалықты | | |
|қалыптасқандығын| | |
|анықтау | | |
|бағытында он | | |
|сұрақтан тұратын| | |
|сауалнама. | | |
| |Қазіргі заман мұғалімінен тек өз | |
| |пәнінің терең білгірі болу емес, | |
| |тарихи танымдық, |Сауалнаманы шынайы |
| |педагогикалық-психологиялық |толтырады. |
| |сауаттылық, саяси экономикалық | |
| |білімділік және ақпараттық сауаттылық| |
| |талап етілуде. Ол заман талабына сай | |
| |білім беруде жаңалыққа жаны құмар, | |
| |шығармашылықпен жұмыс істеп, оқу мен | |
| |тәрбие ісіне еніп, оқытудың жаңа | |
| |технологиясын шебер меңгерген жан | |
| |болғанда ғана білігі мен білімі | |
| |жоғары жетекші тұлға ретінде ұлағатты| |
|Қорытындылау |саналады. | |
|(3 мин) |Білім беруде ақпараттандыру процесі | |
| |мұғалімнің дайындық деңгейі мен | |
| |мамандық сапасына үлкен талап қояды. | |
| |Ол мұғалімнің өзін-өзі дамуына, | |
| |өзіндік білім алуына және | |
| |шығармашылық пен жұмыс жасауға | |
| |мүмкіндік туғызады. Оқушының | |
| |шектеусіз қабілетін дамыта алатындай |Мұғалімдер кері |
| |білім берудің әлемдік кеңістігін |байланыстарын тақтаға |
| |құруға қабілетті бола білуі шарт. |жапсырады |
| |Ақпараттық қоғамның негізгі талабы – | |
| |оқушыларға ақпараттық білім | |
| |негіздерін беру, логикалық | |
| |ойлау-құрылымдық ойлау қабілеттерін | |
| |дамыту, ақпараттық технологияны | |
| |пайдалану дағдыларын қалыптастыру | |
| |және оқушы әлеуметінің ақпараттық |Қандай жаңалық білдіңіз? |
| |сауатты болып өсуі мен ғасыр ағымына |(немесе білдіңіз, бірақ |
| |бейімделе білуге тәрбиелеу, яғни |қолдану жолдарын |
| |ақпараттық қоғамға бейімдеу. |білмедіңіз). |
| | |АКТ-ны пайдаланудың қандай |
| | |жолдарын өзіңізге |
| | |анықтадыңыз? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бүгінгі коучингті қорытындылай келе | |
| |Питер Дракердің айтуынша : | |
| |«Нағыз білімді адам өмір бойы білім | |
| |алуды үйренген адам» дегендей ұстаз | |
| |мамандығын таңдаған соң көп ізденіп, | |
| |әр сабақты қызықты өтуге, оқушылардың| |
| |сұранысы мен қызығушылықтарын арттыру| |
| |мақсатында АКТ ақпараттарын тиімді | |
| |пайдалана білуге шақырамын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2 жұлдыз, 1 тілек | |
|Кері байланыс | | |
| | |Тілектері мен ұсыныстарын |
|Рефлексия | |жазып береді. |
|(2 мин) | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |. |

Ұқсас жұмыстар
Сабақты қазіргі заман талабына сай өткізу
Сабақ қорытындысын шығару
Ақпараттық технологиялар тиімділігі Қазақстан мектебі
Физикада инновациялық технологияны пайдалау
Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану
Ақпараттық коммуникативтік технологияны пайдаланып информатика пәніне оқушылардың қызығушылығын арттыру
Білім беру барысында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Информатика сабағында жаңа инновациялық технологияларды пайдалану үрдісі
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану тиімділігі
Физика сабағында оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалану
Пәндер