Файл қосу

Тыңайтқыштар әлемі

Тыңайтқыштар әлемі
Модуль

Оқытудағы жаңа тәсілдер
Диалогтік оқыту
СТО үйрету
Өзін-өзі реттеу
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ

Химия

Сабақтың тақырыбы
Тыңайтқыштар әлемі

Сабақтың мақсаты
Оқушыларды тыңайтқыштар туралы түсінігін кеңейту
Табыс критерийлері
Тыңайтқыш тарихын, химиялық құрамын, құрамындағы реагенттерді біледі.

Түйінді идеялар
-Оқушылардың теориялық білімін жаңа жағдайда қолдана білу, өзіндік және өзара бағалау, өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту;
-Қабылдап отырған ақпаратқа қатысты сын тұрғысынан ойлай отырып пікірін ұсыну, өзге идеяларға өзіндік көзқарасын дәйектеу
-Топтық жұмыстағы диалог негізінде үлестірілген материалдарды бөліп алу икемділігін қалыптастыру
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
2 минут

2минут
Кіріспе
А) Психологиялық ахуал
<<Шаттық шеңбері>> стратегиясы
Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Ә) Топқа бөлу
Мақсаты: бірлесіп жұмыс жасап соңғы нәтижеге жету.
Оқушыларды 3топқа бөлу.
Амандасады. Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін танысады.Табыс критерийлерімен танысады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.

Түрлі-түсті гүлдер арқылы топқа бөлінеді.

АКТ, түрлі - түсті қағаз.

3минут
Мағынаны тану.
Мақсаты: тақырыпты тани білуге үйрету.
Мұғалім тыңайтқыштар жайлы видиоролик көрсетеді.

Оқушылар видиоролик арқылы тақырыпты таниды.

АКТ
10 минут
Ойлан-жұптас-бөліс
(Жаңа сабақ материалы)
Оқушыларға мәліметтер таратылады.

Оқушылар үлестірілген материалдарды алдымен жеке оқып, содан соң жұптасып талқылап, кейін топпен талқылайды.
Үлестірме материал

10 минут
Өкіл
Дарынды балалармен жұмыс.
Өкіл міндеті дарынды оқушыға жүктеледі.
Әр топтан дарынды бала шығып өздеріне берілген тақырыпты өзге топтардың алдында қорғайды.
Плакат, маркер, магниткалар.
5 минут
Сергіту сәті:
Құпия жәшік
Оқушылар шеңберге тұрғызылады. Жәшікте айна жасырылады.
Оқушылар кезекпен-кезек құпия жәшіктің ішін қарап көрген бейнесін сипаттайды.
Сандық
Айна
5 минут
Жуан-жіңішке сұрақтар

Оқушылар тыңайтқыш туралы топта бір-біріне сұрақ қояды.
Жазу парағы
5 минут

1минут

1 минут
Қорытынды
Блиц-тест

Бағалау.
Мақсаты: Шынайы бағалауды үйрену.

Рефлексия
Тұлғаның өзін-өзі талдауы, бағалауы, мақсат қоюы.
Бағдаршам
Мақсаты: Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар бар, оны өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл-түсінбеймін, сары-орташа, жасыл-барлығы түсінікті) Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.

Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында блиц-тест жазады.

Әр топтан көшбасшысы өз тобының қалай қатысқаны жөнінде баяндайды.

Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді, не ұнағандығы, қандай қиындықтар болғандығы жөнінде стикерге жазып,
Үлестірме материал

Бағалау парағы

Плакат
Стикер
1 минут
Үйге тапсырма беру
Тыңайтқыш тақырыбында эссе жазу
Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша эссе жазып келеді.
АКТ

Ұқсас жұмыстар
Азот тыңайтқыштары
Кіріктірілген сабақ "арал тағдыры - адам тағдыры"
Азот тыңайтқышы
Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою
Фосфор қышқылының тұздары
Күтім жасау
§9.Тамыр - өсімдіктің топырақтан қоректену мүшесі. Тыңайтқыштар
Тұқым сепкіштің жұмыс процесі мынадай
КАРТОП - ЕКІНШІ НАН
Минералдық тыңайтқыш дайындайтын машиналар
Пәндер