Тыңайтқыштар әлемі

Тыңайтқыштар әлемі

Модуль:

Модуль

Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Оқытудағы жаңа тәсілдер

Диалогтік оқыту

СТО үйрету

Өзін-өзі реттеу

Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Сабақ: Сабақ
Химия: Химия
Модуль: Сабақтың тақырыбы
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау: Тыңайтқыштар әлемі
Модуль: Сабақтың мақсаты
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау: Оқушыларды тыңайтқыштар туралы түсінігін кеңейту
Модуль: Табыс критерийлері
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау: Тыңайтқыш тарихын, химиялық құрамын, құрамындағы реагенттерді біледі.
Модуль: Түйінді идеялар
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

-Оқушылардың теориялық білімін жаңа жағдайда қолдана білу, өзіндік және өзара бағалау, өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту;

-Қабылдап отырған ақпаратқа қатысты сын тұрғысынан ойлай отырып пікірін ұсыну, өзге идеяларға өзіндік көзқарасын дәйектеу

-Топтық жұмыстағы диалог негізінде үлестірілген материалдарды бөліп алу икемділігін қалыптастыру

Модуль: Уақыт
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Химия: Ресурстар
Модуль:

2 минут

2минут

Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Кіріспе

А) Психологиялық ахуал

«Шаттық шеңбері» стратегиясы

Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Ә) Топқа бөлу

Мақсаты: бірлесіп жұмыс жасап соңғы нәтижеге жету.

Оқушыларды 3топқа бөлу.

Сабақ:

Амандасады. Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін танысады. Табыс критерийлерімен танысады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.

Түрлі-түсті гүлдер арқылы топқа бөлінеді.

Химия: АКТ, түрлі - түсті қағаз.
Модуль: 3минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Мағынаны тану.

Мақсаты: тақырыпты тани білуге үйрету.

Мұғалім тыңайтқыштар жайлы видиоролик көрсетеді.

Сабақ: Оқушылар видиоролик арқылы тақырыпты таниды.
Химия: АКТ
Модуль: 10 минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Ойлан-жұптас-бөліс

(Жаңа сабақ материалы)

Оқушыларға мәліметтер таратылады.

Сабақ: Оқушылар үлестірілген материалдарды алдымен жеке оқып, содан соң жұптасып талқылап, кейін топпен талқылайды.
Химия: Үлестірме материал
Модуль: 10 минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Өкіл

Дарынды балалармен жұмыс.

Өкіл міндеті дарынды оқушыға жүктеледі.

Сабақ: Әр топтан дарынды бала шығып өздеріне берілген тақырыпты өзге топтардың алдында қорғайды.
Химия: Плакат, маркер, магниткалар.
Модуль: 5 минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Сергіту сәті:

Құпия жәшік

Оқушылар шеңберге тұрғызылады. Жәшікте айна жасырылады.

Сабақ: Оқушылар кезекпен-кезек құпия жәшіктің ішін қарап көрген бейнесін сипаттайды.
Химия:

Сандық

Айна

Модуль: 5 минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау: Жуан-жіңішке сұрақтар
Сабақ: Оқушылар тыңайтқыш туралы топта бір-біріне сұрақ қояды.
Химия: Жазу парағы
Модуль:

5 минут

1минут

1 минут

Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Қорытынды

Блиц-тест

Бағалау.

Мақсаты: Шынайы бағалауды үйрену.

Рефлексия

Тұлғаның өзін-өзі талдауы, бағалауы, мақсат қоюы.

Бағдаршам

Мақсаты: Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар бар, оны өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл-түсінбеймін, сары-орташа, жасыл-барлығы түсінікті) Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.

Сабақ:

Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында блиц-тест жазады.

Әр топтан көшбасшысы өз тобының қалай қатысқаны жөнінде баяндайды.

Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді, не ұнағандығы, қандай қиындықтар болғандығы жөнінде стикерге жазып,

Химия:

Үлестірме материал

Бағалау парағы

Плакат

Стикер

Модуль: 1 минут
Оқытудағы жаңа тәсілдерДиалогтік оқытуСТО үйретуӨзін-өзі реттеуОқу үшін бағалау және оқуды бағалау:

Үйге тапсырма беру

Тыңайтқыш тақырыбында эссе жазу

Сабақ: Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша эссе жазып келеді.
Химия: АКТ

Ұқсас жұмыстар
Азот тыңайтқыштары
Кіріктірілген сабақ "арал тағдыры - адам тағдыры"
Азот тыңайтқышы
Студенттердің тапсырма жауаптары бойынша баға қою
Фосфор қышқылының тұздары
Күтім жасау
§9.Тамыр - өсімдіктің топырақтан қоректену мүшесі. Тыңайтқыштар
Тұқым сепкіштің жұмыс процесі мынадай
КАРТОП - ЕКІНШІ НАН
Минералдық тыңайтқыш дайындайтын машиналар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz