Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Тыңайтқыштар әлемі
Тыңайтқыштар әлемі
Модуль
Оқытудағы жаңа тәсілдер
Диалогтік оқыту
СТО үйрету
Өзін-өзі реттеу
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақ
Химия
Сабақтың тақырыбы
Тыңайтқыштар әлемі
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды тыңайтқыштар туралы түсінігін кеңейту
Табыс критерийлері
Тыңайтқыш тарихын, химиялық құрамын, құрамындағы реагенттерді біледі.
Түйінді идеялар
-Оқушылардың теориялық білімін жаңа жағдайда қолдана білу, өзіндік және өзара бағалау, өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту;
-Қабылдап отырған ақпаратқа қатысты сын тұрғысынан ойлай отырып пікірін ұсыну, өзге идеяларға өзіндік көзқарасын дәйектеу
-Топтық жұмыстағы диалог негізінде үлестірілген материалдарды бөліп алу икемділігін қалыптастыру
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
2 минут
2минут
Кіріспе
А) Психологиялық ахуал
<<Шаттық шеңбері>> стратегиясы
Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Ә) Топқа бөлу
Мақсаты: бірлесіп жұмыс жасап соңғы нәтижеге жету.
Оқушыларды 3топқа бөлу.
Амандасады. Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін танысады.Табыс критерийлерімен танысады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Түрлі-түсті гүлдер арқылы топқа бөлінеді.
АКТ, түрлі - түсті қағаз.
3минут
Мағынаны тану.
Мақсаты: тақырыпты тани білуге үйрету.
Мұғалім тыңайтқыштар жайлы видиоролик көрсетеді.
Оқушылар видиоролик арқылы тақырыпты таниды.
АКТ
10 минут
Ойлан-жұптас-бөліс
(Жаңа сабақ материалы)
Оқушыларға мәліметтер таратылады.
Оқушылар үлестірілген материалдарды алдымен жеке оқып, содан соң жұптасып талқылап, кейін топпен талқылайды.
Үлестірме материал
10 минут
Өкіл
Дарынды балалармен жұмыс.
Өкіл міндеті дарынды оқушыға жүктеледі.
Әр топтан дарынды бала шығып өздеріне берілген тақырыпты өзге топтардың алдында қорғайды.
Плакат, маркер, магниткалар.
5 минут
Сергіту сәті:
Құпия жәшік
Оқушылар шеңберге тұрғызылады. Жәшікте айна жасырылады.
Оқушылар кезекпен-кезек құпия жәшіктің ішін қарап көрген бейнесін сипаттайды.
Сандық
Айна
5 минут
Жуан-жіңішке сұрақтар
Оқушылар тыңайтқыш туралы топта бір-біріне сұрақ қояды.
Жазу парағы
5 минут
1минут
1 минут
Қорытынды
Блиц-тест
Бағалау.
Мақсаты: Шынайы бағалауды үйрену.
Рефлексия
Тұлғаның өзін-өзі талдауы, бағалауы, мақсат қоюы.
Бағдаршам
Мақсаты: Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар бар, оны өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл-түсінбеймін, сары-орташа, жасыл-барлығы түсінікті) Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.
Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында блиц-тест жазады.
Әр топтан көшбасшысы өз тобының қалай қатысқаны жөнінде баяндайды.
Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді, не ұнағандығы, қандай қиындықтар болғандығы жөнінде стикерге жазып,
Үлестірме материал
Бағалау парағы
Плакат
Стикер
1 минут
Үйге тапсырма беру
Тыңайтқыш тақырыбында эссе жазу
Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша эссе жазып келеді.
АКТ
Модуль
Оқытудағы жаңа тәсілдер
Диалогтік оқыту
СТО үйрету
Өзін-өзі реттеу
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақ
Химия
Сабақтың тақырыбы
Тыңайтқыштар әлемі
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды тыңайтқыштар туралы түсінігін кеңейту
Табыс критерийлері
Тыңайтқыш тарихын, химиялық құрамын, құрамындағы реагенттерді біледі.
Түйінді идеялар
-Оқушылардың теориялық білімін жаңа жағдайда қолдана білу, өзіндік және өзара бағалау, өзін-өзі реттеу дағдысын дамыту;
-Қабылдап отырған ақпаратқа қатысты сын тұрғысынан ойлай отырып пікірін ұсыну, өзге идеяларға өзіндік көзқарасын дәйектеу
-Топтық жұмыстағы диалог негізінде үлестірілген материалдарды бөліп алу икемділігін қалыптастыру
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
2 минут
2минут
Кіріспе
А) Психологиялық ахуал
<<Шаттық шеңбері>> стратегиясы
Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Ә) Топқа бөлу
Мақсаты: бірлесіп жұмыс жасап соңғы нәтижеге жету.
Оқушыларды 3топқа бөлу.
Амандасады. Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін танысады.Табыс критерийлерімен танысады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Түрлі-түсті гүлдер арқылы топқа бөлінеді.
АКТ, түрлі - түсті қағаз.
3минут
Мағынаны тану.
Мақсаты: тақырыпты тани білуге үйрету.
Мұғалім тыңайтқыштар жайлы видиоролик көрсетеді.
Оқушылар видиоролик арқылы тақырыпты таниды.
АКТ
10 минут
Ойлан-жұптас-бөліс
(Жаңа сабақ материалы)
Оқушыларға мәліметтер таратылады.
Оқушылар үлестірілген материалдарды алдымен жеке оқып, содан соң жұптасып талқылап, кейін топпен талқылайды.
Үлестірме материал
10 минут
Өкіл
Дарынды балалармен жұмыс.
Өкіл міндеті дарынды оқушыға жүктеледі.
Әр топтан дарынды бала шығып өздеріне берілген тақырыпты өзге топтардың алдында қорғайды.
Плакат, маркер, магниткалар.
5 минут
Сергіту сәті:
Құпия жәшік
Оқушылар шеңберге тұрғызылады. Жәшікте айна жасырылады.
Оқушылар кезекпен-кезек құпия жәшіктің ішін қарап көрген бейнесін сипаттайды.
Сандық
Айна
5 минут
Жуан-жіңішке сұрақтар
Оқушылар тыңайтқыш туралы топта бір-біріне сұрақ қояды.
Жазу парағы
5 минут
1минут
1 минут
Қорытынды
Блиц-тест
Бағалау.
Мақсаты: Шынайы бағалауды үйрену.
Рефлексия
Тұлғаның өзін-өзі талдауы, бағалауы, мақсат қоюы.
Бағдаршам
Мақсаты: Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар бар, оны өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл-түсінбеймін, сары-орташа, жасыл-барлығы түсінікті) Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды.
Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында блиц-тест жазады.
Әр топтан көшбасшысы өз тобының қалай қатысқаны жөнінде баяндайды.
Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренді, не ұнағандығы, қандай қиындықтар болғандығы жөнінде стикерге жазып,
Үлестірме материал
Бағалау парағы
Плакат
Стикер
1 минут
Үйге тапсырма беру
Тыңайтқыш тақырыбында эссе жазу
Оқушылар бүгінгі өткен тақырып бойынша эссе жазып келеді.
АКТ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz