Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру

- Үйкеліс күші, Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы мағлұмат беру
- Үйкеліс күші, Техникада үйкеліс әрекетін күнделікті өмірде, есеп шығаруда қолдана білуге үйрету
- Топта бағалауға баулу
- Үйкеліс күші, Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы мағлұмат алады
- Үйкеліс күші, Техникада үйкеліс әрекетін күнделікті өмірде, есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді
- Топта бағалай алатын болады
- Бір дене екінші денеің бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш үйкеліс күші деп аталады.
Ғүйк - үйкеліс күші.
- Сырғанау үйкелісі
- Домалау үйкелісі
- Тыныштық үйкелісі
Үйкелістің пайда болу себептері:
- Жанасатын беттердің кедір-бұдыр болуы
- Жанасатын беттер молекулаларының өзара тартылысы.
Үйкеліс :
- Жанасатын беттердің қандай материалдан жасалғандығына,
- Олардың өңделу сапасына;
- Бір беттің екінші бір бетке түсіретін қысым күшіне тәуелді.
Дененің өзі жанасып тұрған бетке тік бағытта түсіретін күшін нормаль қысым күші деп атайды.
N -нормаль қысым күші. N=mg
Fүйк=µN µ - үйкеліс коэффициенті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру ( 2 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1. 2. Топқа бөлу (1, 2, 3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут )
- Бүкіл әлемдік тартылыс дегеніміз не?
- Қандай күш ауырлық күші деп аталады?
- Денеге әрекет ететін ауырлық күші мен оның массасының арасындағы қатынасы қандай?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
- Көктайғақта неге тротуарға құм себеді? (үйкелісті көбейту үшін)
- 2. Неге жаңбырдан соң грунт жолы тайғақ болады? (сұйықта бөлшектер тез қозғалады, қатты денелерден гөрі сұйық қабаттарының үйкелісі аз) .
- 3. Шаңғының астын неге майлайды? (май қабаты үйкелісетін беттерді ажыратып, үйкелісті кемітеді) .
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
Көш
басшы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут)
18-ж. №1
VІ. Жеке жұмыс « Блум таксономиясы » (13 минут)
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. ) (3 минут)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz