Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру

|Мекен- жайы | БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы |
|Мектебі |Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ |
|Пән мұғалімі |Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы |
|Сыныбы- 7 |Күні - 10.01.15 |
|Пәні |Физика |
|Сабақтың тақырыбы |§41.42. Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы мағлұмат|
| |беру |
| |Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін күнделікті өмірде, |
| |есеп шығаруда қолдана білуге үйрету |
| |Топта бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы мағлұмат|
| |алады |
| |Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін күнделікті өмірде, |
| |есеп шығаруда қолдана білуге үйренеді |
| |Топта бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Бір дене екінші денеің бетімен қозғалған кезде пайда болатын|
| |күш үйкеліс күші деп аталады. |
| |Ғүйк – үйкеліс күші. |
| |[pic] |
| |Сырғанау үйкелісі |
| |Домалау үйкелісі |
| |Тыныштық үйкелісі |
| | |
| | |
| |Үйкелістің пайда болу себептері: |
| |Жанасатын беттердің кедір-бұдыр болуы |
| |Жанасатын беттер молекулаларының өзара тартылысы. |
| |Үйкеліс : |
| |Жанасатын беттердің қандай материалдан жасалғандығына, |
| |Олардың өңделу сапасына; |
| |Бір беттің екінші бір бетке түсіретін қысым күшіне тәуелді. |
| |Дененің өзі жанасып тұрған бетке тік бағытта түсіретін |
| |күшін нормаль қысым күші деп атайды. |
| |N –нормаль қысым күші. N=mg |
| |Fүйк=µN µ - үйкеліс коэффициенті |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс |
| |Топтық жұмыс |
| |Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
1. Сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Бүкіл әлемдік тартылыс дегеніміз не?
2. Қандай күш ауырлық күші деп аталады?
3. Денеге әрекет ететін ауырлық күші мен оның массасының арасындағы
қатынасы қандай?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Көктайғақта неге тротуарға құм себеді? (үйкелісті көбейту үшін)
2. 2. Неге жаңбырдан соң грунт жолы тайғақ болады? (сұйықта бөлшектер тез
қозғалады, қатты денелерден гөрі сұйық қабаттарының үйкелісі аз).
3. 3. Шаңғының астын неге майлайды? (май қабаты үйкелісетін беттерді
ажыратып, үйкелісті кемітеді).
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт
сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы
|№ |Бағалау өлшемдері |Көш |Хатшы |Баяндамашы |Уақыт сақшысы |
| | |басшы | | | |
|1 |Тақырыптың ашылуына үлес | | | | |
| |қосу | | | | |
|2 |Міндетін атқару | | | | |
|3 |Топтық жұмысқа атсалысуы | | | | |

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут)
18-ж. №1
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|1 |Білу |Үйкеліс күші дегеніміз не? | |
|2 |Түсіну |Үйкеліс күшінің формуласын жаз?| |
|3 |Қолдану |18-ж. №2. | |
| | | | |
|4 |Талдау |Үйкеліс күші мен ауырлық күштерін| |
| | |салыстыр? | |
|5 |Жинақтау |Техникада үйкеліс күшінің | |
| | |қолданылуын түсіндір? | |
|6 |Бағалау |Үйкеліс күшін білу біздің | |
| | |өміріміз үшін маңызы неде? | |

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|Кейінгі тапсырмалар | №369 |
|Кейінгі оқу |§41.42. Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру |

Ұқсас жұмыстар
Үйкеліс күші. үйкеліс әрекетін техникада ескеру
Үйкеліс күші 7 сынып
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы ақпарат
Үйкеліс күшінің пайда болу себептері
Үйкеліс күші. Сілтеме
Үйкеліс коэффициенті
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі
Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Үйкеліс күші туралы
Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау
Пәндер