Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау

Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау.
(Элективті курс бағдарламасы)
11-сынып, 34 сағат
Түсінік хат
Жалпы курс қоғамдық гуманитарлық бағыттағы оқушыларға арналған. Бұл курс
барысында оқушыларға тестіге дайындалу кезінде төмендегі жағдайларға екерше
көңіл бөлуіне мүмкіндік береді.
1. Жер бетіндегі ағзалардың әр түрлілігі.
2. Ағзалардың жүйелігі.
3. Ағзалардың өзіне тән ерекшелігі.
4. таксономиялық категорияларды талдау барысында түрлердің алуан
түрлілігіне көңіл бөлу.
5. Ағзалардың биологиялық терминдердің халықаралық және қазақша
атауларына мән беру.

Курстың мақсаты: Биологиялық жалпы заңдылықтарды, теорияларды,
түсініктерді, ұғымдарды терминдерге айрықша көңіл бөліп көрсету.
Оқушылардың білім мен біліктілік қабілеттерін қалыптастыру.

Курстың міндеті:
- оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуді үйрету.
- оқушылардың бірыңғай ұлттық тестіге дайындау.
- оқушылардың бірыңғай ұлттық тестіде жоғарй ұпай алуына көмектесу.

Курстың негізгі жаңалығы:
Базалық оқу бағдарламасында қамтылған материалдар арасындағы ішкі
байланысты ашып көрсетуге бағытталған оқу материалдарының қамтылуымен
сипатталады.
Қосымша әдебиеттерді пайдаланып, бірыңғай ұлттық тестіге дайындалу туралы
курстың жеке жұмыс жоспары жасалынды.

Курстың нәтижесі:
Бірыңғай ұлттық тестілеуде жоғары ұпай жинау. Пән бойынша алған білімін
жоғары деңгейде көрсете білу.

Төмендегі курс 11 тараулардан тұрады.
1. Өсімдік жасушасының құрылысы - 2
2. Гүлді өсімдіктердің мүшелері, жемістер және тұқымдар - 5
3. Ағзалық әлем , төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер дүниесі - 5
4. Қарапайым және көп жасушалы ағзалардың дүниесі – 3
5. Адам анатомиясы – 6
6. Ағзалардың даму деңгейі және көбеюі– 3
7. Эволюциялық ілім – 2
8. Тіршіліктің дамуы және адам эвоюциясы – 2
9. Селекция негіздері – 2
10. Тірі ағзалар және қоршаған орта – 3
11. Курсты қорытындылау - 1

Биология пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
курсының оқу жоспары.
|Р/С |Өткізілетін сабқтардың |Теориялық және |Өткізілу мерзімі |
| |тақырыптары |зертханалық | |
| | |сабақтар саны | |
|1 |Кіріспе |1 | |
|І |Өсімдік жасушасының құрылысы |2 | |
|2 |Жасушаның құрылысы және |1 | |
| |химиялық құрамы | | |
|3 |Өсімдік ұлпалары |1 | |
|ІІ |Гүлді өсімдіктердің мүшелері, |5 | |
| |жемістер және тұқымдар | | |
|4 |Тамыр жүйесі, бөлімдері. |1 | |
|5 |Сабақтың құрылысы, түр |1 | |
| |өзгерістері | | |
|6 |Жапырақтың құрылысы және |1 | |
| |түрлері | | |
|7 |Гүлдің құрылыс қос және |1 | |
| |даражарнақты гүлдер. | | |
|8 |Жемістер мен тұқымның құрылысы |1 | |
| |(тест) | | |
|ІІІ |Ағзалық әлем , төменгі және |5 | |
| |жоғарғы сатыдағы өсімдіктер | | |
| |дүниесі | | |
|9 |Бактериялар және вирустардың |1 | |
| |құрылыс | | |
|10 |Төменгі, жоғарғы сатыдағы |1 | |
| |саңырау құлақтар, қыналар және | | |
| |балдырлардың құрылысы | | |
|11 |Мүктер, плаундар, қырықбуындар |1 | |
| |және ашық тұқымды өсімдіктердің | | |
| |құрылысы. | | |
|12 |Гүлді өсімдіктер тұқымдасына |1 | |
| |тоқталу | | |
| |(тест) | | |
|ІҮ |Қарапайым және көп жасушалы |3 | |
| |ағзалардың дүниесі | | |
|13 |Жануарлар дүниесі. Көп жасушалы,|1 | |
| |біржасушалы жәндіктер, құрттар | | |
| |типі | | |
|14 |Ұлулар, буынаяқтылар, бунақ |1 | |
| |денелілер тікентерілілер типі | | |
|15 |Омыртқалылар балықтар, |1 | |
| |қосмекенділер, жоргалаушылар, | | |
| |құстар, сүт қоректілер (тест) | | |
|Ү |Адам анатомиясы |6 | |
|16 |Адам ағзасының құрылысы мен |1 | |
| |қызыметі | | |
|17 |Ішкі секреция бездері, жүйке |1 | |
| |жүйесі, анализатаорлар. | | |
|18 |Тірек-қимыл аппараты |1 | |
|19 |Ағзаның ішкі ортасы, жүрек-қан |1 | |
| |тамырлар жүйесі. | | |
|20 |Тыныс алу, асқорыту , зәр шығару|1 | |
| |жүйелері | | |
|21 |Зат және энергетикалық алмасу, |1 | |
| |көбею және даму, адамның | | |
| |мінез-құлқы, психикасы (тест) | | |
|ҮІ |Ағзалардың даму деңгейі және |3 | |
| |көбейюі | | |
|22 |Тірі ағзалардың жаратылым |1 | |
| |деңгейлері, қасиеттері, | | |
| |тіршіліктің пайда болуы. | | |
|23 |Тірі ағзалардың химиялық құрамы,|1 | |
| |нәруыздар, нуклеин қышқылдары. | | |
|24 |Ағзалардың жеке дамуы |1 | |
| |оргоногенез | | |
| |(тест ) | | |
|ҮІІ |Эволюциялық ілім |2 | |
|25 |Эволюция, тіршілік үшін күрес, |1 | |
| |табиғи сұрыпталу. | | |
|26 |Түр құрамы, популяция макро және|1 | |
| |микроэволюция (тест) | | |
|ҮІІІ|Тіршіліктің дамуы және адам |2 | |
| |эвоюциясы | | |
|27 |Жердегі тіршіліктің дамуы, |1 | |
| |органикалық әлем. | | |
|28 |Адам эволюциясы. (Тест) |1 | |
|ІХ |Селекция негіздері |2 | |
|29 |Негезгі генетикалық ұғымдар. |1 | |
|30 |Сұрыптау, оның міндеттері. |1 | |
| |(тест) | | |
|Х |Тірі ағзалар және қоршаған |3 | |
| |орта | | |
|31 |Экология. Ағзалардың негізгі |1 | |
| |тіршілік ортасы. | | |
|32 |Популяциядағы бірлестік |1 | |
|33 |Қорықтар және қызыл кітап |1 | |
|34 |Қорытынды тест |1 | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Пайдаланған әдебиеттер:
1. «Биология және салауаттық негіздері» журнал №5 2005
2. «Биология және салауаттық негіздері» журнал №4 2009
3. Ұлттық тестілеу орталығы «Оқу әдістемелік құрал» 2010ж
4. Р. Сәтімбеков «Тірексызба сабақта» әдістемелік оқулық 1998ж
5. Р. Әлімқұлова, Б. Заирова « Биология оқыту әдістемесі» 2005ж
6. Биологя оқулықтары 6-11 сыныптар

Алматы облысы, Іле ауданы,
Жетіген ауылы №34 орта мектеп
Биология-химия пәні мұғалімі
Азимбаева Алтынгүл Рыскалиевна

Ұқсас жұмыстар
Ұбт-ға дайындық
«география пәнінен ұбт-ге дайындау тәжірибемнен» баяндама
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Ұбт-ға оқушыларды дайындаудың әдістемелік ұйымдастыру мәселелері
Сөзді бөлмеу
Технологиялық дайындауда - оқушылардың тестпен жұмыс жасау жүйесін дайындау
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
Баламалы тест
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Ұлттық біріңғай тестілеуге психологиялық тұрғысынан дайындаудың жолдары мен шешімі
Пәндер