НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ

5 сыныптың математика пәні бойынша

«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»

тарауына арналған орта мерзімді жоспарлау.

№ 251 М. Әуезов атындағы орта мектептің ІІІ деңгейлі математика пәні мұғалімі Жакипов Ғалым Жардемханұлы

І тарау. НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ.

№:
Сабақтың тақырыбы,мерзімі:

Сабақтың тақырыбы,

мерзімі

Оқып үйретудің негізгі мақсаттары: Оқып үйретудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер: Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау: Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау
Барлығын қоса алғанда бағалау: Барлығын қоса алғанда бағалау
Негізгі дерек көздер: Негізгі дерек көздер
№: 1
Сабақтың тақырыбы,мерзімі:

Натурал сандарды жазу

01. 09

Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Натурал сандарды жазу

туралы мағлұмат беру.

2. Натурал сандарды жазуды үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Ой қозғау (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды жазу

туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды жазуды үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер

3. Кеңейтілген тапсырма.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 2
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Есептер шығару 02. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.

2. Натурал сандарды

оқуды және жазуды үйрету.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .

2. Жұптық жұмыс «Пилот-штурман»

3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.

2. Натурал сандарды

оқуды және жазуды үйренеді.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.

3. Топтардың бағалауы (критерий)

4. Сумативті бағалау (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 3
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Жазықтық. Нүкте. Түзу. Сәуле. 03. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйрету.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Миға шабуыл (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап)

3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы )

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені туралы түсінік алатын болады. .

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий) .

3. Жұптар өзара бағалайды .

4. Бағдаршам

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер шығару.

3. Блум таксономиясы

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 4
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Есептер шығару 04. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.

3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаратын болады.

2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.

3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Кесте толтыру.

3. Тест сұрақтары.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 5
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Кесінді. Кесіндінің ұзындығы. Сынық сызықтары. 05. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат беру.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады. 2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер

3. Кеңейтілген тапсырма.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 6
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Есептер шығару 06. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Тақырыпты жан-жақты түсіндіру арқылы есептер шығару.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.

3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. «Кім жылдам » ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер шығаратын болады.

2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.

3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Кесте толтыру.

3. Тест сұрақтары.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 7
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу. 08. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйрету.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. . Ой қозғау (сұрақ -жауап)

2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап)

4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Координаталық сәуле туралы мәлімет алатын болады. .

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий) .

3. Жұптар өзара бағалайды .

4. Бағдаршам

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер шығару.

3. Блум таксономиясы.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 8
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Есептер шығару 09. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйрету.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .

2. Жұптық жұмыс «Пилот - штурман»

3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (Есептер шығару)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.

2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйренеді.

3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.

3. Топтардың бағалауы (критерий)

4. Сумативті бағалау (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 9
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Натурал сандарды салыстыру 10. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Есептер

3. Кеңейтілген тапсырма.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 10
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Есептер шығару 11. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаруға дағдыландыру.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.

3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)

2. Топтық жұмыс (Элементін анықта)

3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»

4. Жеке жұмыс (Тест)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын болады.

2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.

3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың бағалауы (критерий)

3. Жұптар өзара бағалайды.

4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

1. Ашық сұрақтар.

2. Кесте толтыру.

3. Тест сұрақтары.

Негізгі дерек көздер:

1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов

«Математика»

№: 11
Сабақтың тақырыбы,мерзімі: Натурал сандарды дөңгелектеу 12. 09
Оқып үйретудің негізгі мақсаттары:

1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.

2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.

3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер:

1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)

2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)

3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,

сұраққа жауап, есептер шығару)

4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Оқып үйренудің нәтижесі:

1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат алатын болады. 2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді

3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

1. Мадақтау

2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)

3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)

Барлығын қоса алғанда бағалау:

Ұқсас жұмыстар
"Математика"
Теріс сандар
Екі таңбалы сандар
Санды цифрлармен жаз
Математика сабағында қазақтың ұлттық шежіресін қолдану
Сыныптағы оқушылардың жолдорбасын сана
Координаталық сәуле
Ондық бөлшектер разрядтары
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Тақ сандар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz