НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ

5 сыныптың математика пәні бойынша
«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»
тарауына арналған орта мерзімді жоспарлау.
№ 251 М. Әуезов атындағы орта мектептің ІІІ деңгейлі математика пәні мұғалімі Жакипов Ғалым Жардемханұлы
І тарау. НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ.
Сабақтың тақырыбы,
мерзімі
Натурал сандарды жазу
01. 09
1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды жазуды үйрету.
3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Ой қозғау (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды жазуды үйренеді
3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер
3. Кеңейтілген тапсырма.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.
1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .
2. Жұптық жұмыс «Пилот-штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу)
1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.
1. Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
1. Миға шабуыл (сұрақ -жауап)
2. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы )
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені туралы түсінік алатын болады. .
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.
1. Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий) .
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.
1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)
2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4. Жеке жұмыс (Тест)
1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп есептер шығаратын болады.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.
1. Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Кесте толтыру.
3. Тест сұрақтары.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат беру.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйрету.
3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма)
1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады. 2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді үйренеді
3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер
3. Кеңейтілген тапсырма.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Тақырыпты жан-жақты түсіндіру арқылы есептер шығару.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. «Кім жылдам » ойыны (сұрақ -жауап)
2. Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4. Жеке жұмыс (Тест)
1. Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер шығаратын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Кесте толтыру.
3. Тест сұрақтары.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
1. . Ой қозғау (сұрақ -жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4. Жеке жұмыс (Блум таксономиясы)
1. Координаталық сәуле туралы мәлімет алатын болады. .
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий) .
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Есептер шығару барысында бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.
1. Таудың ұшар басына шығу (сұрақ -жауап) .
2. Жұптық жұмыс «Пилот - штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (Есептер шығару)
1. Есептер шығару барысында бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу тәсілдерін үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді.
1. Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.
3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Миға шабуыл (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді
3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Есептер
3. Кеңейтілген тапсырма.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге тәрбиелеу.
1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ -жауап)
2. Топтық жұмыс (Элементін анықта)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4. Жеке жұмыс (Тест)
1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын болады.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді
1. Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4. Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
1. Ашық сұрақтар.
2. Кесте толтыру.
3. Тест сұрақтары.
1. . А. Алдамұратова, Е. С. Байшоланов
«Математика»
1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.
3. Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
1. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)
1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат алатын болады. 2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді
3. Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады.
1. Мадақтау
2. Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3. Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz