Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
5 сыныптың математика пәні бойынша
«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»
тарауына арналған орта мерзімді жоспарлау.
№ 251 М.Әуезов атындағы орта мектептің ІІІ деңгейлі математика пәні
мұғалімі Жакипов Ғалым Жардемханұлы
І тарау. НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ.
№ |Сабақтың тақырыбы,
мерзімі |Оқып үйретудің негізгі мақсаттары |Оқытуда қолданылатын әдіс
тәсілдер |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда
бағалау |Барлығын қоса алғанда бағалау |Негізгі дерек көздер | |1
|Натурал сандарды жазу
01.09 |1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды жазуды үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1.Ой қозғау (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал
сандарды жазуды үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |2 |Есептер шығару 02.09 |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Пилот-штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу) |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1..А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |3 |Жазықтық. Нүкте. Түзу. Сәуле. 03.09 |1.
Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. Миға шабуыл (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы ) |1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені
туралы түсінік алатын болады..
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3.Блум таксономиясы
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |4 |Есептер шығару 04.09 |1. Жазықтық, нүкте, түзу және
сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге
тәрбиелеу. |1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп
есептер шығаратын болады.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |5 |Кесінді. Кесіндінің ұзындығы. Сынық сызықтары.
05.09 |1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы
ақпарат беру.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді
үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Менен сұрақ, сенен жауап
(сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма) |1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және
сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын
ажырата білуді үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |6 |Есептер шығару 06.09 |1.Тақырыпты жан-жақты түсіндіру
арқылы есептер шығару.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. «Кім жылдам » ойыны (сұрақ
–жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1.Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер
шығаратын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады. |1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
|1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |7 |Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын
координаталық сәуледе кескіндеу. 08.09 |1.
Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді
үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. .Ой қозғау (сұрақ –жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы) |1. Координаталық сәуле туралы мәлімет
алатын болады..
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді
үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |8 |Есептер шығару 09.09 |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу
тәсілдерін үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Пилот - штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару) |1. Есептер шығару барысында бейімділіктері
артады.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу
тәсілдерін үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |9 |Натурал сандарды салыстыру 10.09
|1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Миға шабуыл (сұрақ
жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды салыстыру
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал
сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |10 |Есептер шығару 11.09 |1. Натурал сандарды салыстыруға
есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге
тәрбиелеу. |1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Элементін анықта)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын
болады.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді |1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |11 |Натурал сандарды дөңгелектеу 12.09
|1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Менен сұрақ, сенен жауап
(сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы
ақпарат алатын болады. 2.
Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |12 |Есептер шығару 14.09 |1. Есептер шығару арқылы
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Элементін анықта»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару) |1. Есептер шығару арқылы бейімділіктері
артады.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |13 |Санды өрнектер. Санды теңдіктер. Тура санды
теңдіктердің қасиеттері 15.09 |1. Санды өрнектер
туралы мәлімет беру.
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері н үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. .Ой қозғау (сұрақ –жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы) |1. Санды өрнектер туралы
мәлімет алатын болады..
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |14 |Әріпті өрнектер 16.09 |1. Әріпті
өрнектер туралы мағлұмат беру.
2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Миға шабуыл (сұрақ
жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат
алатын болады. 2. Әріпті өрнектердің
мәндерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Сумативті бағалау(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |
«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»
тарауына арналған орта мерзімді жоспарлау.
№ 251 М.Әуезов атындағы орта мектептің ІІІ деңгейлі математика пәні
мұғалімі Жакипов Ғалым Жардемханұлы
І тарау. НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ.
№ |Сабақтың тақырыбы,
мерзімі |Оқып үйретудің негізгі мақсаттары |Оқытуда қолданылатын әдіс
тәсілдер |Оқып үйренудің нәтижесі |Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда
бағалау |Барлығын қоса алғанда бағалау |Негізгі дерек көздер | |1
|Натурал сандарды жазу
01.09 |1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды жазуды үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1.Ой қозғау (сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды жазу
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал
сандарды жазуды үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |2 |Есептер шығару 02.09 |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Пилот-штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (шығармашылық жаттығу) |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктері артады.
2. Натурал сандарды
оқуды және жазуды үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1..А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |3 |Жазықтық. Нүкте. Түзу. Сәуле. 03.09 |1.
Жазықтық, нүкте, түзу және сәуле туралы түсінік беру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. Миға шабуыл (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
3. Жұптық жұмыс (есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы ) |1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені
туралы түсінік алатын болады..
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені ажырата білуді үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуды үйренеді.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3.Блум таксономиясы
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |4 |Есептер шығару 04.09 |1. Жазықтық, нүкте, түзу және
сәулені кескіндеп есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге
тәрбиелеу. |1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені кескіндеп
есептер шығаратын болады.
2. Жазықтық, нүкте, түзу және сәулені салуды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді үйренеді.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |5 |Кесінді. Кесіндінің ұзындығы. Сынық сызықтары.
05.09 |1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтары туралы
ақпарат беру.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын ажырата білуді
үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Менен сұрақ, сенен жауап
(сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тап-ма) |1. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және
сынық сызықтары туралы ақпарат алатын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын
ажырата білуді үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |6 |Есептер шығару 06.09 |1.Тақырыпты жан-жақты түсіндіру
арқылы есептер шығару.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйрету.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. «Кім жылдам » ойыны (сұрақ
–жауап)
2.Топтық жұмыс (Кесте толтыру)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1.Тақырыпты жан-жақты түсініну арқылы есептер
шығаратын болады.
2. Кесінді, кесіндінің ұзындығы және сынық сызықтарын сызуды үйренеді.
3. Өзара бірлесіп жұмыс жасайтын болады. |1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім)
|1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |7 |Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын
координаталық сәуледе кескіндеу. 08.09 |1.
Координаталық сәуле туралы мәлімет беру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді
үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. .Ой қозғау (сұрақ –жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы) |1. Координаталық сәуле туралы мәлімет
алатын болады..
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеуді
үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |8 |Есептер шығару 09.09 |1. Есептер шығару барысында
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу
тәсілдерін үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Пилот - штурман»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару) |1. Есептер шығару барысында бейімділіктері
артады.
2. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу
тәсілдерін үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |9 |Натурал сандарды салыстыру 10.09
|1. Натурал сандарды салыстыру туралы мағлұмат беру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Миға шабуыл (сұрақ
жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды салыстыру
туралы мағлұмат алатын болады. 2. Натурал
сандарды салыстыру тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |10 |Есептер шығару 11.09 |1. Натурал сандарды салыстыруға
есептер шығаруға дағдыландыру.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйрету.
3. Өздігінен жұмыс істеумен өз білімін өзі бағалап, тексере білуге
тәрбиелеу. |1. «Баспалдақ» ойыны (сұрақ –жауап)
2.Топтық жұмыс (Элементін анықта)
3. Жұптық жұмыс «Есептер шығару»
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Натурал сандарды салыстыруға есептер шығаратын
болады.
2. Натурал сандарды салыстыру тәсілдерін тиімді пайдалануды үйренеді.
3. Өздігінен жұмыс істеп өз білімін өзі бағалап тексеруді |1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий)
3. Жұптар өзара бағалайды.
4.Екі жұлдыз бір ұсыныс(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Кесте толтыру.
3.Тест сұрақтары. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |11 |Натурал сандарды дөңгелектеу 12.09
|1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы ақпарат беру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Менен сұрақ, сенен жауап
(сұрақ жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) |1. Натурал сандарды дөңгелектеу туралы
ақпарат алатын болады. 2.
Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Екі жұлдыз бір ұсыныс (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |12 |Есептер шығару 14.09 |1. Есептер шығару арқылы
бейімділіктерін арттыру.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйрету.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу. |1. Таудың ұшар басына шығу
(сұрақ –жауап).
2. Жұптық жұмыс «Элементін анықта»
3. Топтық жұмыс ( Есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Есептер шығару) |1. Есептер шығару арқылы бейімділіктері
артады.
2. Натурал сандарды дөңгелектеу тәсілдерін тиімді пайдалануға үйренеді.
3. Өзін және өзгені шынайы бағалауды үйренеді. |1.Мадақтау
2. Екі жұлдыз бір ұсыныс.
3. Топтардың бағалауы (критерий)
4. Сумативті бағалау (мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |13 |Санды өрнектер. Санды теңдіктер. Тура санды
теңдіктердің қасиеттері 15.09 |1. Санды өрнектер
туралы мәлімет беру.
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері н үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.
|1. .Ой қозғау (сұрақ –жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмасы)
3. Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап)
4.Жеке жұмыс (Блум таксономиясы) |1. Санды өрнектер туралы
мәлімет алатын болады..
2. Тура санды теңдіктердің қасиеттері үйренеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасатын болады.
|1.Мадақтау
2. Топтардың бағалауы (критерий).
3. Жұптар өзара бағалайды .
4. Бағдаршам |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер шығару.
3. Блум таксономиясы.
|1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |14 |Әріпті өрнектер 16.09 |1. Әріпті
өрнектер туралы мағлұмат беру.
2. Әріпті өрнектердің мәндерін үйрету.
3.Топпен бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу. |1. Миға шабуыл (сұрақ
жауап)
2. Жұптық жұмыс (Алдын ала даярлық тапсырмалар)
3.Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс,
сұраққа жауап, есептер шығару)
4.Жеке жұмыс (Тест) |1. Әріпті өрнектер туралы мағлұмат
алатын болады. 2. Әріпті өрнектердің
мәндерін үйренеді
3.Топпен бірігіп жұмыс жасай алатын болады. |1.Мадақтау
2.Топтардың өзара бағалауы (критерий)
3.Сумативті бағалау(мұғалім) |1.Ашық сұрақтар.
2.Есептер
3.Кеңейтілген тапсырма. |1. .А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
«Математика» | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz