Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Сатқын жапалақ жайлы
Маңғыстау облысы
Түпқараған ауданы
Баутин ауылы
Ж. Мыңбаев атындағы
Мектеп-гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі
Сисембаева Умитгуль Орысбаевна
|Пәннің аты. Әдебиеттік|Уақыты: |Кабинет: |Мұғалім |
|оқу | | | |
|Сабақтың атауы |Сатқын жапалақ |
|Мақсаты |Сабақтың мақсаты: Ертегі мазмұнын ұғынып, ой түйін |
|Күтілетін нәтиже |шығару. |
|Сабақтың жабыдығы |Міндеттері: - халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі |
|Түрі |жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны |
| |адалдыққа, батылдыққа, нысапшылыққа |
| |тәрбиелеу; |
| |ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі |
| |кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау|
| |қабілетін, байқағыштығын жетілдіру. |
| |Қолданылатын модулдер: Диалогтік оқыту, Оқыту үшін |
| |бағалау, Оқудағы көшбашшылық, АКТ. |
| |Стратегиялық іс әрекет: «Ой шақыру», «Ой қозғау», |
| |«Кезектесіп қайталау» |
|Психологиялық ахуал |Психологиялық дайындық |Оқушылар шеңберде |
| |Біз балдырған баламыз, |жиналып,мұғаліммен |
| |Құстай қанат қағамыз. |бірге бүгінгі |
| |Дүниені аралап, |сабаққа сәттілік |
| |Оқып білім аламыз. |тілейді. |
|Қызығушылықты ояту |Жұмбақ шешу. |
| |Қызығып әр адам |
| |Ұстап ап даладан |
| |Жүнінен жұлып |
| |Бесікке қадаған |
| |Бұл қай құс? |
| | ( үкі) |
| | |
| | Туысы дейді құстардың |
| | Інісі дейді тышқанның |
| | Тышқан да емес, құс та емес |
| | Екеуінен тыс қалдым |
| | |
| |( жапалақ)» |
|Тапсырма |Топтық тапсырма |
| | 1-топ |
| | Жоспар құру |
| | а) Патшаның жарлығы |
| | б) Үкінің бауырмалдығы |
| | в) Жапалақтың сатқындығы |
| | 2-топ |
| |Ертегідегі құстаға мінездеме беру |
| | Үкі- ақылды, бауырмал,батыл |
| | Жапалақ – өз басын ойлайтын опасыз, сатқын |
| | Көкжендет – мейірімсіз, жағымпаз |
| | 3- топ |
| | Ертегідегі құстардың суретін салу |
| |Сүлеймен патшаның жарлығын сызба бойынша дәптеріңе|
| |жаз. |
| |Қызықты мәліметтер» кезеңі |
| | Үкі – негізінен орманды мекендеп, жемін түнде |
| |аулайтын жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері бақырайған,|
| |қауырсындары жұмсақ. Жұптарын өмір бойы |
| |сақтайды.Дене мөлшеріне қарай 2-12-ге дейін |
| |жұмыртқа басады.Қазақта үкінің қауырсыны |
| |пәле-жаладан сақтайды деген ұғым бар. |
| |Байғыз- жапалақ тәрізді.Орман байғызы, торғай |
| |тәрізді байғыз деген түрлері бар.Жартастағы |
| |үңгірлкерге ұя жасап, төрт-алты ғана жұмыртқа |
| |салады.Салмағы 195-260 грамдай болады. |
| | Жапалақ қауырсындары қалың және қопсып тұрады. |
| |Сондықтан ұшқанда дыбысшығармайды. Қорегін есту |
| |органының көмегімен іздептабады.Құлағының қалқаны |
| |біршама жақсы жетілген.Жемсауы болмайды. |
| |Сергіту сәті. Ұшты – ұшты» ойыны |
| |ҮІІ Қорыту. Бүгін қандай тақырып өттік? Кімдер және не |
| |жайлы? Сүлеймен патшаға қандай мінездеме беруге болады?|
| |Ертегі арқылы адам бойындағы қандай кемшіліктер |
| |сыналады? Бұл ертегінің қандай түріне жатады? |
| | |
|Ой толғаныс |Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз |
| |түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеру және өзін, |
| |достарын бағалау. |
| |Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. |
| |Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. |
| |Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. |
| |Оқушылар өзінің дайындалып келген эссені оқиды. |
| |Әр топ бойынша басбармақ бойынша бағалау |
|Үйге тапсырма |Мазмұндау |Күнделіктеріне |
| | |жазып беремін |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды |Бағалау парақшасын |
| |бағалау |толтырады. |
|Кері байланыс | Екі жұлдыз, бір тілек | |
| |Ертегіден алған әсерлерін тілек | |
| |ағашына қағазға жазып жапсырады | |
Түпқараған ауданы
Баутин ауылы
Ж. Мыңбаев атындағы
Мектеп-гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі
Сисембаева Умитгуль Орысбаевна
|Пәннің аты. Әдебиеттік|Уақыты: |Кабинет: |Мұғалім |
|оқу | | | |
|Сабақтың атауы |Сатқын жапалақ |
|Мақсаты |Сабақтың мақсаты: Ертегі мазмұнын ұғынып, ой түйін |
|Күтілетін нәтиже |шығару. |
|Сабақтың жабыдығы |Міндеттері: - халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі |
|Түрі |жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны |
| |адалдыққа, батылдыққа, нысапшылыққа |
| |тәрбиелеу; |
| |ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі |
| |кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау|
| |қабілетін, байқағыштығын жетілдіру. |
| |Қолданылатын модулдер: Диалогтік оқыту, Оқыту үшін |
| |бағалау, Оқудағы көшбашшылық, АКТ. |
| |Стратегиялық іс әрекет: «Ой шақыру», «Ой қозғау», |
| |«Кезектесіп қайталау» |
|Психологиялық ахуал |Психологиялық дайындық |Оқушылар шеңберде |
| |Біз балдырған баламыз, |жиналып,мұғаліммен |
| |Құстай қанат қағамыз. |бірге бүгінгі |
| |Дүниені аралап, |сабаққа сәттілік |
| |Оқып білім аламыз. |тілейді. |
|Қызығушылықты ояту |Жұмбақ шешу. |
| |Қызығып әр адам |
| |Ұстап ап даладан |
| |Жүнінен жұлып |
| |Бесікке қадаған |
| |Бұл қай құс? |
| | ( үкі) |
| | |
| | Туысы дейді құстардың |
| | Інісі дейді тышқанның |
| | Тышқан да емес, құс та емес |
| | Екеуінен тыс қалдым |
| | |
| |( жапалақ)» |
|Тапсырма |Топтық тапсырма |
| | 1-топ |
| | Жоспар құру |
| | а) Патшаның жарлығы |
| | б) Үкінің бауырмалдығы |
| | в) Жапалақтың сатқындығы |
| | 2-топ |
| |Ертегідегі құстаға мінездеме беру |
| | Үкі- ақылды, бауырмал,батыл |
| | Жапалақ – өз басын ойлайтын опасыз, сатқын |
| | Көкжендет – мейірімсіз, жағымпаз |
| | 3- топ |
| | Ертегідегі құстардың суретін салу |
| |Сүлеймен патшаның жарлығын сызба бойынша дәптеріңе|
| |жаз. |
| |Қызықты мәліметтер» кезеңі |
| | Үкі – негізінен орманды мекендеп, жемін түнде |
| |аулайтын жыртқыш құс. Басы үлкен, көздері бақырайған,|
| |қауырсындары жұмсақ. Жұптарын өмір бойы |
| |сақтайды.Дене мөлшеріне қарай 2-12-ге дейін |
| |жұмыртқа басады.Қазақта үкінің қауырсыны |
| |пәле-жаладан сақтайды деген ұғым бар. |
| |Байғыз- жапалақ тәрізді.Орман байғызы, торғай |
| |тәрізді байғыз деген түрлері бар.Жартастағы |
| |үңгірлкерге ұя жасап, төрт-алты ғана жұмыртқа |
| |салады.Салмағы 195-260 грамдай болады. |
| | Жапалақ қауырсындары қалың және қопсып тұрады. |
| |Сондықтан ұшқанда дыбысшығармайды. Қорегін есту |
| |органының көмегімен іздептабады.Құлағының қалқаны |
| |біршама жақсы жетілген.Жемсауы болмайды. |
| |Сергіту сәті. Ұшты – ұшты» ойыны |
| |ҮІІ Қорыту. Бүгін қандай тақырып өттік? Кімдер және не |
| |жайлы? Сүлеймен патшаға қандай мінездеме беруге болады?|
| |Ертегі арқылы адам бойындағы қандай кемшіліктер |
| |сыналады? Бұл ертегінің қандай түріне жатады? |
| | |
|Ой толғаныс |Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз |
| |түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеру және өзін, |
| |достарын бағалау. |
| |Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. |
| |Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. |
| |Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. |
| |Оқушылар өзінің дайындалып келген эссені оқиды. |
| |Әр топ бойынша басбармақ бойынша бағалау |
|Үйге тапсырма |Мазмұндау |Күнделіктеріне |
| | |жазып беремін |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды |Бағалау парақшасын |
| |бағалау |толтырады. |
|Кері байланыс | Екі жұлдыз, бір тілек | |
| |Ертегіден алған әсерлерін тілек | |
| |ағашына қағазға жазып жапсырады | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz