Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру

Пәні: информатика
Сынып : 5 «А», «Б»
- Сағат саны:34, аптасына:1сағ.
- Тест жұмысы: -2
- Жобалық іс - әрекет:-2
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген.
Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 10 сәуірде № 8424 тіркелген.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген. Қазақстан Республикасы үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндеттеі стандарты басшылыққа алынды.
Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Математика және информатика» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары - Астана, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығы 34 - қосымша
- Оқулық, аты, авторы, жылы:
Информатика. Оқулық. 5 - сынып. В. Вьюшкова, Н. Параскун 2013 жыл, Арман ПВ.
Қосымша интернет материалдары
Түсініктеме хат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты басшылыққа алынды. Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Математика және информатика» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары - Астана, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі 115 бұйрығына 34-қосымша.
5-сыныпқа арналған «Информатика» курсының бағдарламасы Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес құрылған. Бұл оқулықта берілген материал оқушының теориялық материалды игеруін бақылауды, сондай-ақ берілген тапсырмалар дәріс өткізуді жеделдетіп, берік білім беру мен дағдының қалыптасуын қамтамасыз етеді.
Негізгі орта білім беру деңгейінде білім алушы :
1. Кіріспе (1 сағат) :
техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
2. Ақпарат және ақпараттық үдерістер (3 сағат) :
информатика, ақпарат, ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері;
ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі.
3. Компьютер (9 сағат) :
компьютер, компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері;
пернетақта;
программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі, операциялық жүйе ұғымы, операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері;
файлдар, бумалар және белгішелер, бумалар мен белгішелерді құру, атын өзгерту,
объектілерді іздеу, объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою, ақпаратты жазу және санау, ақпаратты тасымалдаушылар.
4. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (17 сағат) :
қарапайым графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау, графикалық редактордың сурет салу құралдары, суреттің үзінділерін ерекшелеу, суреттің үзінділерімен жұмыс, масштаб, графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау, баспадан шығару;
қарапайым мәтіндік редакторы, редактор интерфейсі, мәтінді теру ережесі, мәтін бойымен жылжыту, мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, мәтінді пішімдеу және редакциялау, қаріп, абзац, графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу, аралас құжаттарды құру;
калькулятор, блокнот;
дыбыстық ақпаратты өңдеу, дыбысты жазу.
5. Жобалық іс-әрекет (4 сағат) .
Тақырыптық жоспар
5- сынып
Бөлім
тақырыбы
Жалпы
сағат
саны
Мемлекеттік
стандарт
- Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережесі;
- Алғашқы көмек көрсету тәсілін;
- Көзге жаттығу жасауды.
- Ақпарат түрлері, ақпаратты жіберу, өңдеу, сақтау және ұсыну тәсілдерін білуге;
- ЭЕМ- нің мүмкіндіктерін;
- Компьютер құрылғыларының мәнін;
- Компьютерде өңделетін ақпарат түрлерін.
- ақпараттармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін білуі;
- компьютердің жұмыс істеу принципін, ұйымдастыру негіздерін және жұмыс істеуін білуі;
- ақпаратты қорғаудың және компьютерді басқарудың негізгі бпғдарламалық жабдықтарын білуі;
- адам және қоғам өміріне ақпараттың тигізетін ықпалын, мәнін, ролін білуі;
- Ақпарат түрлері, ақпаратты жіберу, өңдеу, сақтау және ұсыну тәсілдерін білуге;
- ЭЕМ- нің мүмкіндіктерін;
- Компьютер құрылғыларының мәнін;
- Компьютерде өңделетін ақпарат түрлерін.
- ақпараттармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін білуі;
- компьютердің жұмыс істеу принципін, ұйымдастыру негіздерін және жұмыс істеуін білуі;
- ақпаратты қорғаудың және компьютерді басқарудың негізгі бпғдарламалық жабдықтарын білуі;
- адам және қоғам өміріне ақпараттың тигізетін ықпалын, мәнін, ролін білуі;
- Құрылғылардың қызметін;
- Ақпарат тасуыштарды;
- Бағдарламалық жабдықтаманың не үшін керектігін;
- Пернетақтамен жұмыс жасау ережелерін;
- компьютерлік тұсау кесер (презентация) ұғымын білуі;
- компьютерлік тұсау кесер құрудың технологиясын білуі;
- қарапайым графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау, графикалық редактордың сурет салу құралдары, суреттің үзінділерін ерекшелеу, суреттің үзінділерімен жұмыс, масштаб, графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау, баспадан шығару;
- қарапайым мәтіндік редакторы, редактор интерфейсі, мәтінді теру ережесі, мәтін бойымен жылжыту, мәтіннің үзіндісін ерекшелеу, мәтінді пішімдеу және редакциялау, қаріп, абзац, графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу, аралас құжаттарды құру;
- калькулятор, блокнот;
- дыбыстық ақпаратты өңдеу, дыбысты жазу.
Аралас құжаттар құру
Тест жұмысы І ж. ж.
Қорытынды тест ІІ ж. ж.
Оқушылардың білімін бағалау, сараптау.
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар
Сынып
Күні
ИКТ
Инт. тақта, эл. оқ, т. б
§1. Өзіңді
тексер тест.
Ереже жаттау.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (17 сағат)
Жобалық іс - әрекет.
Аралас құжаттар құру.
Пәні: информатика
Сынып : 6 «А», «Б»
- Сағат саны:34, аптасына:1сағ.
- Тест жұмысы:2
- Жоба қорғау:1
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген.
Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 10 сәуірде № 8424 тіркелген.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты басшылыққа алынды. Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Математика және информатика» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары - Астана, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі 115 бұйрығына 34-қосымша.
- Оқулық, аты, авторы, жылы:
- Информатика. Оқулық. 6-сынып. А. Вьюшкова, Н. Параскун, Б. Әбенов, 2014 жыл, Арман ПВ.
- Қосымша интернет материалдары.
Түсініктеме хат
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты басшылыққа алынды. Жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған «Математика және информатика» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары - Астана, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі 115 бұйрығына 34-қосымша.
6-сыныпқа арналған «Информатика» курсының бағдарламасы Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес құрылған. Бұл оқулықта берілген материал оқушының теориялық материалды игеруін бақылауды, сондай-ақ берілген тапсырмалар дәріс өткізуді жеделдетіп, берік білім беру мен дағдының қалыптасуын қамтамасыз етеді.
Негізгі орта білім беру деңгейінде білім алушы :
1. Кіріспе (1 сағат) :
техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
2. Ақпарат және ақпараттық үдерістер (4 сағат) :
әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпарат қасиеті, ақпаратты қорғау;
вирусқа қарсы программалар, ақпаратты сығу, мұрағаттау программалары.
3. Компьютер (2 сағат) :
есептеу техникасының даму тарихы, электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері;
компьютерлік техниканың даму үрдісі.
4. Алгоритмдеу және модельдеу (8 сағат) :
алгоритм және оның атқарушылары, алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар, алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер) ;
модель, нақты объектің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді;
модельдер түрлері.
5. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (15 сағат) :
мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі, құжаттарды құру және сақтау, мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері;
қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар;
нөмірленген және маркерлеген тізімдер;
бағандар, беттердің параметрлері, жиек, алдын ала қарау, құжатты баспадан шығару;
кестелер, кестелер құру, кестелерді редакциялау, кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу;
графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру, суреттер мен жазуларды пішімдеу;
программа интерфейсімен танысу, презентациялар;
мультимедиялық презентациялардың конструкторы;
презентацияларды құру, безендіру шаблондары, мәтінді құру, кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты кірістіру;
анимация әсерлерін баптау, презентацияларды көрсету.
6. Телекоммуникациялар (2 сағат) :
компьютерлік байланыстың негізгі түрлері, ауқымды ақпараттық желілер, интернет, интернетте ақпаратты іздеу, электрондық пошта.
7. Жобалық іс-әрекет (2 сағат) .
Тақырыптық жоспар
6 - сынып
Бөлім
тақырыбы
Жалпы
сағат саны
Мемлекеттік
стандарт
- Есептеуіш техника кабинетіндегі техника қауіпсіздік ережесі;
- Алғашқы көмек көрсету тәсілін;
- Көзге жаттығу жасауды.
- Ақпарат түрлері, ақпаратты жіберу, өңдеу, сақтау және ұсыну тәсілдерін білуге;
- ЭЕМ- нің мүмкіндіктерін;
- Компьютер құрылғыларының мәнін;
- Компьютерде өңделетін ақпарат түрлерін.
- ақпараттармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін білуі;
- компьютердің жұмыс істеу принципін, ұйымдастыру негіздерін және жұмыс істеуін білуі;
- ақпаратты қорғаудың және компьютерді басқарудың негізгі бпғдарламалық жабдықтарын білуі;
- адам және қоғам өміріне ақпараттың тигізетін ықпалын, мәнін, ролін білуі;
- Ақпарат түрлері, ақпаратты жіберу, өңдеу, сақтау және ұсыну тәсілдерін білуге;
- ЭЕМ- нің мүмкіндіктерін;
- Компьютер құрылғыларының мәнін;
- Компьютерде өңделетін ақпарат түрлерін.
- ақпараттармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін білуі;
- компьютердің жұмыс істеу принципін, ұйымдастыру негіздерін және жұмыс істеуін білуі;
- ақпаратты қорғаудың және компьютерді басқарудың негізгі бпғдарламалық жабдықтарын білуі;
- адам және қоғам өміріне ақпараттың тигізетін ықпалын, мәнін, ролін білуі;
- Құрылғылардың қызметін;
- Ақпарат тасуыштарды;
- Бағдарламалық жабдықтаманың не үшін керектігін;
- Пернетақтамен жұмыс жасау ережелерін;
- компьютерлік тұсау кесер (презентация) ұғымын білуі;
- компьютерлік тұсау кесер құрудың технологиясын білуі;
- алгоритм және оның атқарушылары, алгоритмді жазу пішімі, блок-схемалар, алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер) ;
- модель, нақты объектің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді;
- модельдер түрлері.
- мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі, құжаттарды құру және сақтау, мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері;
- қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар;
- нөмірленген және маркерлеген тізімдер;
- бағандар, беттердің параметрлері, жиек, алдын ала қарау, құжатты баспадан шығару;
- кестелер, кестелер құру, кестелерді редакциялау, кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу;
- графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру, суреттер мен жазуларды пішімдеу;
- программа интерфейсімен танысу, презентациялар;
- мультимедиялық презентациялардың конструкторы;
- презентацияларды құру, безендіру шаблондары, мәтінді құру, кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты кірістіру;
анимация әсерлерін баптау, презентацияларды көрсету.
- компьютерлік байланыстың негізгі түрлері, ауқымды ақпараттық желілер, интернет, интернетте ақпаратты іздеу, электрондық пошта.
Жобалық іс-әрекет
(орнына тест жұмысы алынды)
Қайталау
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz