Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Айна патшалығында
Тақырыбы: «Айна патшалығында»
(жеке сабақ 5 жас Есен Әбілмансұр)
Сабақ мақсаты:1. Түзете-оқыту: ойын-жаттығулар арқылы баланың
сенсорлық дамуың кенейту.
2. Түзете дамытушылығы: Ойлау қабілетін, зейін
тұрақтылығын, ұсақ моторикасын дамыту
3. Түзете тәрбиелілігі: баланы достыққа,
ынтымастыққа тәрбиелеу
Құрал жабдықтар: мозайка, құрғақ бассейн, сиқырлы доп, айналар, құм
терапиясы,
Сайқымазақ, күн, бұлт терек, айна патшасының суреттері, геометриялық
пішіндер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі:
- Әбілмансұр бүгін біздің сабағымызға қонақтар қатысып отыр. Қонақтарға
қарап амандасайық.
- Бізге қонаққа сайқымазақ келді. Ол өте қөнілді. Ол өзін айнадаң қөргенің
жақсы көреді. Ал айнаға қарағанда кімді көреді. Әрине өзің. Бізде айнаға
қарайықшы. Кімді көріп отырмыз?
- Бір күні сайқымазақ айнаға қарап отырғанда ол өзін көрмей қалды. «Менің
шағылысым қайда кетті», «Қайдаң іздеймің» - деп өзінең сұрады. Ойлап
ойлап «Әрине айна патшалығынаң» деді. Ал бізде барамыз ба айна
патшалығына. Оңда кеттік. Ал бізге жолды сиқырлы доп көрсетеді.
- Қарашы біздің жолымызда тастар бар, кәні тастарды түстер бойынша
жинайық.
2. Мозайканы түстер арқылы жинау
- Сиқырлы доп бізді бассейнге апарды. Бассейінде шағылыс барма. Жоқ. Бірақ
мыңда әр түрлі түсті доптар бар. Қәне (сары, көк, жасыл қызыл) допты
алайықшы. Сары доп айнаға қарағанда сары допты көреді, қызыл доп қызыл
допты көреді, біздер өзімізді көреміз, ал сайқымазақ болса жылап отыр.
Өйткені ол өзін көрмейді. Сайқымазаққа көмектесемізбе? Ал онда тізелеп
жүрейік, домалап айналайық. Сары үш допты алшы, екі қызыл доп, бір көк
доп. Жарайсын Әбілмансұр.
3. Құрғақ бассейнда тапсырмалар
- Ал доп бізді тақтаға алдып келді. Бұнда шағылыс барма? Жоқ. Бірақ мында
әдемі суреттер бар, кәне суреттерді дұрыстап орналастырайық. Күн қайда
тұрады? (жоғарда) Оның түсі қандай. Күннің бізге пайдасы қандай. Күннің
қасында не бар? (Бұлт) Күн неге шуағын шашады? (терекке)
4. Суреттерді жапсытыру
- Біздің сиқырлы добымыз бізді құмға апарды. Құмда шағылыс барма? Жоқ. Кәне
онда құмды қолымызға алып сурет салайық. Дөнгелек салайық. Дөнгелегімізді
күнге айналдырайық. Күннін түсі қандай? (сары) күннің көзін салайық
жарайсын. Құмда саған ұнадыма? Бірақ оңда сайқымазақтын шағылысы жоқ болды.
5. Құм терапиясы
Әбілмансұр қарашы қандай әдемі, түрлі түсті балықтар жүзіп жүр, кәне кел
отырып аздап демалып алайық.
6. Геометриялық фигураларды жинау.
Доп бізді қайтадаң орңымызға алып келді. Айна патшалығында бірталай
тапсырмаларды орыңдадық. Айна патшасы қуанғаннан бізге шағылысты қайтарды.
Сайқымазақ қатты қуанып қалды. Бізге ризашылығын білдірді.
-----------------------
Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті
Сабақ тақырыбы:
[pic]
Педагог-психолог: Валиева С.Б.
30 сәуір 2014ж
(жеке сабақ 5 жас Есен Әбілмансұр)
Сабақ мақсаты:1. Түзете-оқыту: ойын-жаттығулар арқылы баланың
сенсорлық дамуың кенейту.
2. Түзете дамытушылығы: Ойлау қабілетін, зейін
тұрақтылығын, ұсақ моторикасын дамыту
3. Түзете тәрбиелілігі: баланы достыққа,
ынтымастыққа тәрбиелеу
Құрал жабдықтар: мозайка, құрғақ бассейн, сиқырлы доп, айналар, құм
терапиясы,
Сайқымазақ, күн, бұлт терек, айна патшасының суреттері, геометриялық
пішіндер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі:
- Әбілмансұр бүгін біздің сабағымызға қонақтар қатысып отыр. Қонақтарға
қарап амандасайық.
- Бізге қонаққа сайқымазақ келді. Ол өте қөнілді. Ол өзін айнадаң қөргенің
жақсы көреді. Ал айнаға қарағанда кімді көреді. Әрине өзің. Бізде айнаға
қарайықшы. Кімді көріп отырмыз?
- Бір күні сайқымазақ айнаға қарап отырғанда ол өзін көрмей қалды. «Менің
шағылысым қайда кетті», «Қайдаң іздеймің» - деп өзінең сұрады. Ойлап
ойлап «Әрине айна патшалығынаң» деді. Ал бізде барамыз ба айна
патшалығына. Оңда кеттік. Ал бізге жолды сиқырлы доп көрсетеді.
- Қарашы біздің жолымызда тастар бар, кәні тастарды түстер бойынша
жинайық.
2. Мозайканы түстер арқылы жинау
- Сиқырлы доп бізді бассейнге апарды. Бассейінде шағылыс барма. Жоқ. Бірақ
мыңда әр түрлі түсті доптар бар. Қәне (сары, көк, жасыл қызыл) допты
алайықшы. Сары доп айнаға қарағанда сары допты көреді, қызыл доп қызыл
допты көреді, біздер өзімізді көреміз, ал сайқымазақ болса жылап отыр.
Өйткені ол өзін көрмейді. Сайқымазаққа көмектесемізбе? Ал онда тізелеп
жүрейік, домалап айналайық. Сары үш допты алшы, екі қызыл доп, бір көк
доп. Жарайсын Әбілмансұр.
3. Құрғақ бассейнда тапсырмалар
- Ал доп бізді тақтаға алдып келді. Бұнда шағылыс барма? Жоқ. Бірақ мында
әдемі суреттер бар, кәне суреттерді дұрыстап орналастырайық. Күн қайда
тұрады? (жоғарда) Оның түсі қандай. Күннің бізге пайдасы қандай. Күннің
қасында не бар? (Бұлт) Күн неге шуағын шашады? (терекке)
4. Суреттерді жапсытыру
- Біздің сиқырлы добымыз бізді құмға апарды. Құмда шағылыс барма? Жоқ. Кәне
онда құмды қолымызға алып сурет салайық. Дөнгелек салайық. Дөнгелегімізді
күнге айналдырайық. Күннін түсі қандай? (сары) күннің көзін салайық
жарайсын. Құмда саған ұнадыма? Бірақ оңда сайқымазақтын шағылысы жоқ болды.
5. Құм терапиясы
Әбілмансұр қарашы қандай әдемі, түрлі түсті балықтар жүзіп жүр, кәне кел
отырып аздап демалып алайық.
6. Геометриялық фигураларды жинау.
Доп бізді қайтадаң орңымызға алып келді. Айна патшалығында бірталай
тапсырмаларды орыңдадық. Айна патшасы қуанғаннан бізге шағылысты қайтарды.
Сайқымазақ қатты қуанып қалды. Бізге ризашылығын білдірді.
-----------------------
Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті
Сабақ тақырыбы:
[pic]
Педагог-психолог: Валиева С.Б.
30 сәуір 2014ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz