Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып - Сипаттау мәтіні
|Пән |Қазақ тілі |
|Сабақтың тақырыбы |Сипаттау мәтіні |
|Сабақтың мақсаты |Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету, сипаттаудың не |
| |үшін қажет екенін аңғарту. |
|Міндеті |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара |
| |салыстырып сипаттай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу |
| |тілін, ақыл-ойын дамыту. |
|Нәтиже |1.Мәтін деген не екенін біледі; |
| |2. Мәтіннің түрлерін анықтай алады; |
| |3.Жұппен, топпен жұмыс жасай біледі |
|Сабақтың түрі |Аралас сабақ |
|Әдіс -тәсілдер |Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту және оқу үшін бағалау, |
| |Оқытудағы жаңа әдіс – тәсілдер, Оқыту мен оқуда АКТ-ны |
| |қолдану. |
| | |
|Қажетті материалдар |Интерактивті тақта, маркер |
| | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу |Сәлемдеседі |
|Ұйымдастыру |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу |Топқа бөліну |
|Бағалау парағы |Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа |
| |бөлу. |
| І Үй тапсырмасын тексеру |
|Әңгімелеу мәтіні неше бөліктен тұрады? |
|Берілген жоспар бойынша құраған әңгімелеу мәтінін оқыту, талдау. |
|-Мәтін дегеніміз не? |
|-Мәтін түрлерін ата? |
| |Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | | |
| | Оқушыларды топқа бөлу , |Оқушылар белсене қатысады.| | |
| |Топ басшыларын сайлау |Оқушылар үш топқа бөлініп | | |
| |Бағалау критерийлерімен таныстыру.|сабақ құрылымымен | | |
| | |таныстырылады. Оқушылар | | |
| | |бірін-бірі бақылап топта | | |
| | |жұмыс жасайды. | | |
| | | | | |
| |ІІI Жаңа сабақ | | | |
| |Тақырыпқа шығу мақсатында видео | | | |
| |материал көрсетіледі | | | |
| | |Тақырыпқа шығу үшін | | |
| |«Ой қозғау» |материалды топпен талқылап | | |
| |"Бұл не?"ойынын ойнату.Ойынның |анықтайды | | |
| |шарты:әр заттың белгісі арқылы | | | |
| |сипаттап айтып,ол заттың атын табу| | | |
| |IY Оқулықпен жұмыс. | | | |
| |Әр топ жекелеген тапсырмалар | | | |
| |орындайды. | | | |
| |12-жаттығу Мәтінді оқып,онда не | | | |
| |туралы айтылғанын анықта.Мәтінде |Оқушылар топпен жұмыс | | |
| |не сипатталған?Қызғыштың қандай |жасайды | | |
| |белгілері айтылған? | | | |
| |Мәтіннің алғашқы бөлігін көшіріп | | | |
| |жазу.Мәтіннің қай түрі екенін айту| | | |
| | | | | |
| |14- жаттығу Суреттерге | |әр топ | |
| |қарап,қарлығаш пен сауысқанды | |бір-бірін | |
| |салыстырып сипаттау. | |бағалау | |
| | | | | |
| |Y Сергіту сәті | | | |
| |YI «Ойлан, жұптас, талқыла» | | | |
| |1-топ Сәйкестендір | | | |
| |Сипаттау мәтіні | | | |
| |Пайымдау мәтіні | | | |
| |Әңгімелеу мәтіні | | | |
| |2-топ | | | |
| |Аңды сипаттайды. | | | |
| |3-топ Тест | | | |
| |4-топ Сөйлемдердегі сөздердің | | | |
| |орнын тауып жаз. Мәтінге ат қой. | | | |
| |Құс, жыртқыш, лашын. Сұр, көк, | | | |
| |арқасы, оның. Болып, келеді, ал, | | | |
| |ақ, сұрлау, алқымы. Және, қанаты, | | | |
| |ұзын, сүйір. | | | |
| |YIII Бағалау |Топ жетекшілері бағалау | | |
| | |парақшасындағы ұпайларды | | |
| | |айтып, сабақтың | | |
| | |критетийлеріне сай оқушыға | | |
| | |жиынтық баға қойылады. | | |
| |IX Кері байланыс |Оқушылар стикерге сабақтан | | |
| |Бүгін не үйрендіңіздер? Сабақта |алған әсерлері жайлы жазады.| | |
| |үйренгенді қалайша пайдалануға | | | |
| |болады деп ойлайсыздар? Бүгінгі | | | |
| |сабақ қалай өтті? | | | |
| |X Үйге тапсырма | | | |
|Сабақтың тақырыбы |Сипаттау мәтіні |
|Сабақтың мақсаты |Сипаттау мәтіні туралы ұғымдарын тереңдету, сипаттаудың не |
| |үшін қажет екенін аңғарту. |
|Міндеті |Оқушыларды заттарды нақты белгілеріне қарай өзара |
| |салыстырып сипаттай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу |
| |тілін, ақыл-ойын дамыту. |
|Нәтиже |1.Мәтін деген не екенін біледі; |
| |2. Мәтіннің түрлерін анықтай алады; |
| |3.Жұппен, топпен жұмыс жасай біледі |
|Сабақтың түрі |Аралас сабақ |
|Әдіс -тәсілдер |Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету, Оқыту және оқу үшін бағалау, |
| |Оқытудағы жаңа әдіс – тәсілдер, Оқыту мен оқуда АКТ-ны |
| |қолдану. |
| | |
|Қажетті материалдар |Интерактивті тақта, маркер |
| | |
|Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
|Сәлемдесу |Сәлемдеседі |
|Ұйымдастыру |Өздерін ретке келтіру |
|Топқа бөлу |Топқа бөліну |
|Бағалау парағы |Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа |
| |бөлу. |
| І Үй тапсырмасын тексеру |
|Әңгімелеу мәтіні неше бөліктен тұрады? |
|Берілген жоспар бойынша құраған әңгімелеу мәтінін оқыту, талдау. |
|-Мәтін дегеніміз не? |
|-Мәтін түрлерін ата? |
| |Мұғалімнің іс- әрекеті |Оқушының іс-әрекеті | | |
| | Оқушыларды топқа бөлу , |Оқушылар белсене қатысады.| | |
| |Топ басшыларын сайлау |Оқушылар үш топқа бөлініп | | |
| |Бағалау критерийлерімен таныстыру.|сабақ құрылымымен | | |
| | |таныстырылады. Оқушылар | | |
| | |бірін-бірі бақылап топта | | |
| | |жұмыс жасайды. | | |
| | | | | |
| |ІІI Жаңа сабақ | | | |
| |Тақырыпқа шығу мақсатында видео | | | |
| |материал көрсетіледі | | | |
| | |Тақырыпқа шығу үшін | | |
| |«Ой қозғау» |материалды топпен талқылап | | |
| |"Бұл не?"ойынын ойнату.Ойынның |анықтайды | | |
| |шарты:әр заттың белгісі арқылы | | | |
| |сипаттап айтып,ол заттың атын табу| | | |
| |IY Оқулықпен жұмыс. | | | |
| |Әр топ жекелеген тапсырмалар | | | |
| |орындайды. | | | |
| |12-жаттығу Мәтінді оқып,онда не | | | |
| |туралы айтылғанын анықта.Мәтінде |Оқушылар топпен жұмыс | | |
| |не сипатталған?Қызғыштың қандай |жасайды | | |
| |белгілері айтылған? | | | |
| |Мәтіннің алғашқы бөлігін көшіріп | | | |
| |жазу.Мәтіннің қай түрі екенін айту| | | |
| | | | | |
| |14- жаттығу Суреттерге | |әр топ | |
| |қарап,қарлығаш пен сауысқанды | |бір-бірін | |
| |салыстырып сипаттау. | |бағалау | |
| | | | | |
| |Y Сергіту сәті | | | |
| |YI «Ойлан, жұптас, талқыла» | | | |
| |1-топ Сәйкестендір | | | |
| |Сипаттау мәтіні | | | |
| |Пайымдау мәтіні | | | |
| |Әңгімелеу мәтіні | | | |
| |2-топ | | | |
| |Аңды сипаттайды. | | | |
| |3-топ Тест | | | |
| |4-топ Сөйлемдердегі сөздердің | | | |
| |орнын тауып жаз. Мәтінге ат қой. | | | |
| |Құс, жыртқыш, лашын. Сұр, көк, | | | |
| |арқасы, оның. Болып, келеді, ал, | | | |
| |ақ, сұрлау, алқымы. Және, қанаты, | | | |
| |ұзын, сүйір. | | | |
| |YIII Бағалау |Топ жетекшілері бағалау | | |
| | |парақшасындағы ұпайларды | | |
| | |айтып, сабақтың | | |
| | |критетийлеріне сай оқушыға | | |
| | |жиынтық баға қойылады. | | |
| |IX Кері байланыс |Оқушылар стикерге сабақтан | | |
| |Бүгін не үйрендіңіздер? Сабақта |алған әсерлері жайлы жазады.| | |
| |үйренгенді қалайша пайдалануға | | | |
| |болады деп ойлайсыздар? Бүгінгі | | | |
| |сабақ қалай өтті? | | | |
| |X Үйге тапсырма | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz