Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Food

[pic]
Барикова Жанар Мендибаевна

№ 39 М.Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі

Шымкент қаласы 2015

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімі: Барикова Ж.М.
Пәні: ағылшын тілі

|Сынып |8 сынып |
|Сабақтың тақырыбы|Food |
|Сабақтың мақсаты |Берілген 10 сөздің аудармасын табу, мәтіннен сол сөздерді анықтау. Жаттығудағы көп нүктенің мөлшерлі |
| |үстеулерді қоя білу. |
|Күтілетін нәтиже |Берілген 10 сөздің аудармасын біледі. |
| |Мәтіннен сол сөздерді таба біледі. |
| |Жаттығудағы көп нүктенің мөлшерлі үстеулерді қоя алады. |
|Табыс |Берілген 10 сөздің аудармасын білу. |
|критериялары |Мәтіннен тағамға қатысты сөздерді табу. |
| |Мөлшерлі үстеуді қолдана алу. |
|Сабақтың әдісі |«Досыма хат», «Сұрақ қою», «Ой қозғау», «ДЖИГСО» , «Кім шапшаң». |
| |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Пайдаланылған |Бағалау |
|кезеңдері | | | |дереккөздер мен | |
| | | | |ресурстар | |
|Кіріспе |4 мин |Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» |Шеңберге тұрып, амандасып |«Class room rules» |Good job! |
| | |ынтымақтастық атмосферасын |көңіл күйлерін тілек арқылы |жазылған плакат, |Very good! |
| | |құру. Шеңберге тұрып, |білдіреді. Оқушылар топқа |бағалау парақшалары.|[pic] |
| | |амандасып көңіл күйлерін |бөлініп, топ басшысын | | |
| | |білу. Long, Short сөздері |сайлайды. «Топ ережесін» | | |
| | |арқылы топқа бөлу. Топ |құрып, келіседі. Бағалау | | |
| | |басшыларын сайлау, бағалау |парақшаларымен танысады. | | |
| | |парағын тарату. | | | |
| | |«Class room rules» топ | | | |
| | |ережесін құру. | | | |
| |6 мин |«Досыма хат» әдісі арқылы үй |Осы әдіс бойынша оқушылар |«Messages 4. |Very good! |
| | |тапсырмасын пысықтау. |үйге берілген тапсырмасыны |Student’s book for | |
| | |Оқушыларға үй тапсырмасына |қағазға хат ретінде жазып |Kazakhstan» Кембридж| |
| | |байланысты досына хат жазу. |досына береді. Ал досы оны |баспасы, 2012 жыл, | |
| | | |тексереді. |А4 парақ | |
|Таныстырылым |5 мин |«Ой қозғау» бейнетаспаны |Оқушылар бейнетаспаны көріп,| |Ынталандыру |
| | |көрсету. «Сұрақ қою» әдісі. |сұрақтарға жауап бере отырып,|АКТ, ғаламтор | |
| | |-What can you say? |өз ойларымен бөліседі. | |[pic] |
| | |-What about is our today’s |Сабақтың тақырыбын | | |
| | |lesson? |айқындайды. | | |
| | |тақырыпты ашу мақсатында | | | |
| | |оқушыларға сұрақ қою арқылы | | | |
| | |ойларын сұрау. | | | |
|Қолдану |10 мин |«Жаңа сабақ» |Оқушылар жаңа сөздердің |«Messages 4. | |
| | |Интерактивті тақтада |аудармасын табады. Әр топ |Student’s book for |Екі жұлдыз, бір |
| | |берілген жаңа сөздердің |мүшелері мәтінді оқиды, |Kazakhstan» Кембридж|ұсыныс |
| | |аудармасын табу. Мәтінмен |жұппен талқылап, ортаға |баспасы, 2012 жыл | |
| | |жұмыс жасау. |салады. Постерге түсіріп, |Интерактивті тақта | |
| | |«ДЖИГСО» әдісі. Алдымен |қорғайды. |стикерлер, маркер | |
| | |оқушылар жеке оқып , жұпта |Екі жұлдыз, бір тілек айтады.|постер | |
| | |сосын топта талқылау. | | | |
| |10 мин |Мәтін бойынша сөздерді |Оқушылар өз деңгейлеріне | | |
| | |деңгейлік тапсырмалар беру. |байланысты тапсырмаларды |«Messages 4. |Смайликтермен |
| | | |орындайды. |Student’s book for |бағалау |
| | | |І деңгей – мәтіннен жаңа |Kazakhstan» Кембридж| |
| | | |сөздерді табады. |баспасы, 2012 жыл | |
| | | |ІІ деңгей- жаңа сөздермен | | |
| | | |сөйлем құрайды. | | |
| | | |ІІІ деңгей – егер тағам | | |
| | | |болмағанда ... деген | | |
| | | |тақырыпта эссе жазу. | | |
| |6 мин | «Кім жылдам» әдісін қолдана |Екі топ берілген жаттығу | | |
| | |отырып, берілген жаттығудағы |бойынша көп нүктенің орнына | | |
| | |көп нүктенің орнына мөлшер |any, no сөздерін қойып | | |
| | |үстеулерді қойып, орындау. |жазады. | | |
| | | |I want to make a sandwich but|«Messages 4. |«Very good» |
| | | |we haven’t got ______ butter.|Student’s book for |Ынталандыру |
| | | |We’ve looked on the Internet |Kazakhstan» Кембридж| |
| | | |but there isn’t ______ |баспасы, 2012 жыл | |
| | | |information about the | | |
| | | |concert. | | |
| | | |I don’t believe it! There’s | | |
| | | |______ petrol in the car! | | |
| | | |Ben isn’t very healthy. He | | |
| | | |doesn’t eat ______ | | |
| | | |vegetables. | | |
| | | |There’s ______ orange juice, | | |
| | | |I’m afraid. Would you like | | |
| | | |some apple juice? | | |
| | | |Where are we going to sit? | | |
| | | |There are ______ free seats. | | |
|Қорытынды |3 мин |Рефлексия. Оқушыларға | Оқушылар стикерлерге не |Рефлексия, стикерлер|Good job! |
| | |стикерлерді тарату, ойларын |ұнады, не ұнамады, және не | |Well done! |
| | |тұжырымдау. |білгісі келетінін жазып, |Бағалау парақшасы | |
| | |Не ұнады? |айтады. | |[pic] |
| | |Не ұнамады? | | | |
| | |Не білгің келеді? | | | |
| | |Топтық бағалауды сұрау. |Топ басшылары бағалау | | |
| | | |парағындағы бағаларды айтады.| | |
| |1 мин |Үйге 1-3 аралығындағы |Оқушылар үй тапсырмасын | | |
| | |жаттығуларды орындау. |күнделікке жазу. | | |

Ұқсас жұмыстар
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Traditional food
Ертегі - Жеті лақ пен қасқыр
Food and drink жайлы ақпарат
Would you like some more tea? 6 сынып
Жаңа сөздерді жаттау
Countable and Uncountable Nouns
Food and drink
Do we know english well?
Пәндер