Food

Барикова Жанар Мендибаевна

№ 39 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі

Шымкент қаласы 2015

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімі: Барикова Ж. М.

Пәні: ағылшын тілі

Сынып
8 сынып
Сынып: Сабақтың тақырыбы
8 сынып: Food
Сынып: Сабақтың мақсаты
8 сынып: Берілген 10 сөздің аудармасын табу, мәтіннен сол сөздерді анықтау. Жаттығудағы көп нүктенің мөлшерлі үстеулерді қоя білу.
Сынып: Күтілетін нәтиже
8 сынып:
  • Берілген 10 сөздің аудармасын біледі.
  • Мәтіннен сол сөздерді таба біледі.
  • Жаттығудағы көп нүктенің мөлшерлі үстеулерді қоя алады.
Сынып: Табыс критериялары
8 сынып:
  • Берілген 10 сөздің аудармасын білу.
  • Мәтіннен тағамға қатысты сөздерді табу.
  • Мөлшерлі үстеуді қолдана алу.
Сынып: Сабақтың әдісі
8 сынып: «Досыма хат», «Сұрақ қою», «Ой қозғау», «ДЖИГСО», «Кім шапшаң».
Сынып:
Сынып: Сабақ кезеңдері
8 сынып: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пайдаланылған дереккөздер мен ресурстар
Бағалау
Сынып: Кіріспе
8 сынып: 4 мин

Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» ынтымақтастық атмосферасын құру. Шеңберге тұрып, амандасып көңіл күйлерін білу. Long , Short сөздері арқылы топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау, бағалау парағын тарату.

«Class room rules» топ ережесін құру.

Шеңберге тұрып, амандасып көңіл күйлерін тілек арқылы білдіреді. Оқушылар топқа бөлініп, топ басшысын сайлайды. «Топ ережесін» құрып, келіседі. Бағалау парақшаларымен танысады.

«Class room rules» жазылған плакат,

бағалау парақшалары.

Good job!

Very good!

Сынып:
8 сынып: 6 мин
«Досыма хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау. Оқушыларға үй тапсырмасына байланысты досына хат жазу.
Осы әдіс бойынша оқушылар үйге берілген тапсырмасыны қағазға хат ретінде жазып досына береді. Ал досы оны тексереді.

«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл,

А4 парақ

Very good!
Сынып: Таныстырылым
8 сынып: 5 мин

«Ой қозғау» бейнетаспаны көрсету. «Сұрақ қою» әдісі.

-What can you say?

-What about is our today’s lesson?

тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға сұрақ қою арқылы ойларын сұрау.

Оқушылар бейнетаспаны көріп, сұрақтарға жауап бере отырып, өз ойларымен бөліседі. Сабақтың тақырыбын айқындайды.
АКТ, ғаламтор

Ынталандыру

Сынып: Қолдану
8 сынып: 10 мин

«Жаңа сабақ»

Интерактивті тақтада берілген жаңа сөздердің аудармасын табу. Мәтінмен жұмыс жасау.

«ДЖИГСО» әдісі . Алдымен оқушылар жеке оқып, жұпта сосын топта талқылау.

Оқушылар жаңа сөздердің аудармасын табады. Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, жұппен талқылап, ортаға салады. Постерге түсіріп, қорғайды.

Екі жұлдыз, бір тілек айтады.

«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл

Интерактивті тақта стикерлер, маркер

постер

Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Сынып:
8 сынып: 10 мин
Мәтін бойынша сөздерді деңгейлік тапсырмалар беру.

Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындайды.

І деңгей - мәтіннен жаңа сөздерді табады.

ІІ деңгей- жаңа сөздермен сөйлем құрайды.

ІІІ деңгей - егер тағам болмағанда . . . деген тақырыпта эссе жазу.

«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл
Смайликтермен бағалау
Сынып:
8 сынып: 6 мин
«Кім жылдам» әдісін қолдана отырып, берілген жаттығудағы көп нүктенің орнына мөлшер үстеулерді қойып, орындау.

Екі топ берілген жаттығу бойынша көп нүктенің орнына any, no сөздерін қойып жазады.

  1. I want to make a sandwich but we haven’t got butter.
  2. We’ve looked on the Internet but there isn’t information about the concert.
  3. I don’t believe it! There’s petrol in the car!
  4. Ben isn’t very healthy. He doesn’t eat vegetables.
  5. There’s orange juice, I’m afraid. Would you like some apple juice?
  6. Where are we going to sit? There are free seats.
«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл

«Very good»

Ынталандыру

Сынып: Қорытынды
8 сынып: 3 мин

Рефлексия. Оқушыларға стикерлерді тарату, ойларын тұжырымдау.

  • Не ұнады?
  • Не ұнамады?
  • Не білгің келеді?

Топтық бағалауды сұрау.

Оқушылар стикерлерге не ұнады, не ұнамады, және не білгісі келетінін жазып, айтады.

Топ басшылары бағалау парағындағы бағаларды айтады.

Рефлексия, стикерлер

Бағалау парақшасы

Good job!

Well done!

Сынып:
8 сынып: 1 мин
Үйге 1-3 аралығындағы жаттығуларды орындау.
Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазу.

Ұқсас жұмыстар
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Traditional food
Ертегі - Жеті лақ пен қасқыр
Food and drink жайлы ақпарат
Would you like some more tea? 6 сынып
Жаңа сөздерді жаттау
Countable and Uncountable Nouns
Food and drink
Do we know english well?
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz