Food

Барикова Жанар Мендибаевна
№ 39 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі
Шымкент қаласы 2015
Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімі: Барикова Ж. М.
Пәні: ағылшын тілі
- Берілген 10 сөздің аудармасын біледі.
- Мәтіннен сол сөздерді таба біледі.
- Жаттығудағы көп нүктенің мөлшерлі үстеулерді қоя алады.
- Берілген 10 сөздің аудармасын білу.
- Мәтіннен тағамға қатысты сөздерді табу.
- Мөлшерлі үстеуді қолдана алу.
Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» ынтымақтастық атмосферасын құру. Шеңберге тұрып, амандасып көңіл күйлерін білу. Long , Short сөздері арқылы топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау, бағалау парағын тарату.
«Class room rules» топ ережесін құру.
«Class room rules» жазылған плакат,
бағалау парақшалары.
Good job!
Very good!
«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл,
А4 парақ
«Ой қозғау» бейнетаспаны көрсету. «Сұрақ қою» әдісі.
-What can you say?
-What about is our today’s lesson?
тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға сұрақ қою арқылы ойларын сұрау.
Ынталандыру
«Жаңа сабақ»
Интерактивті тақтада берілген жаңа сөздердің аудармасын табу. Мәтінмен жұмыс жасау.
«ДЖИГСО» әдісі . Алдымен оқушылар жеке оқып, жұпта сосын топта талқылау.
Оқушылар жаңа сөздердің аудармасын табады. Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, жұппен талқылап, ортаға салады. Постерге түсіріп, қорғайды.
Екі жұлдыз, бір тілек айтады.
«Messages 4. Student’s book for Kazakhstan» Кембридж баспасы, 2012 жыл
Интерактивті тақта стикерлер, маркер
постер
Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындайды.
І деңгей - мәтіннен жаңа сөздерді табады.
ІІ деңгей- жаңа сөздермен сөйлем құрайды.
ІІІ деңгей - егер тағам болмағанда . . . деген тақырыпта эссе жазу.
Екі топ берілген жаттығу бойынша көп нүктенің орнына any, no сөздерін қойып жазады.
- I want to make a sandwich but we haven’t got butter.
- We’ve looked on the Internet but there isn’t information about the concert.
- I don’t believe it! There’s petrol in the car!
- Ben isn’t very healthy. He doesn’t eat vegetables.
- There’s orange juice, I’m afraid. Would you like some apple juice?
- Where are we going to sit? There are free seats.
«Very good»
Ынталандыру
Рефлексия. Оқушыларға стикерлерді тарату, ойларын тұжырымдау.
- Не ұнады?
- Не ұнамады?
- Не білгің келеді?
Топтық бағалауды сұрау.
Оқушылар стикерлерге не ұнады, не ұнамады, және не білгісі келетінін жазып, айтады.
Топ басшылары бағалау парағындағы бағаларды айтады.
Рефлексия, стикерлер
Бағалау парақшасы
Good job!
Well done!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz