Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі
Алматы облысы Жамбыл ауданы
Ұзынағаш ауылы
Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
МДШО және МЖИ КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қалиева Жазира Қасенқызы
М.Жанпейісованың «Интерактивті модульдік оқыту технологиясы» негізінде
4а сыныбына арнап жасалған модуль
Модуль №2
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі. Қайталау
|Бөлім |Бөлінетін |Сабақтың мазмұны мен түрі |Уақыты |
| |сағат | | |
| | | | |
| | |Тақырыбы, мақсатын таныстыру |5 мин |
|Кіріспе |1 |Туынды тақырыбын тірек сызбамен |20 мин |
| | |түсіндіру | |
| | |Оқулықпен, дәптермен жұмыс |15 мин |
| | |Қорытынды, үйге тапсырма, |5 мин |
|Сөйлесу |2 |Оқу материалын меңгерту | |
| | |«Қарлы кесек» ойыны |40 мин |
| | |Қорытынды, үйге тапсырма |5 мин |
| |3 |Білім дамыту, пысықтау | |
| | |Есептер шығару |40мин |
| | |Қорытынды ,үйге тапсырма |5 мин |
| |4 |Білім мен іскерлік дағдыларын қорыту | |
| | |«Мені түсін» ойыны |25 мин |
| | |Есептер шығару |15 мин |
| | |Қорытынды, ,үйге тапсырма |5 мин |
|Қорытынды |5 |Білім мен іскерлік дағдыларын тексеру | |
| | |Тест | |
| | |Қорытындылау |40 мин |
| | | |5 мин |
Модульдің мақсаты:
1. Есеп шығару барысында анықтамаларды ,ережелерді, формулаларды тиімді
қолдана білу дағдыларын жетілдіру;
2. Оқушыларға үш таңбалы санға бөлу алгоритімі туралы түсінік
қалыптастыру.
3. Ойлау қабілеттерін арттыру.
І Оқушы нені білу керек:
Көбейту және бөлу кестесін
Қалдықпен бөлуді
Өлшем бірліктерді
ІІ Оқушы нені меңгеруі керек
Үш таңбалы санға көбейту және бөлуді меңгеру;
Бөлуді орындап және оны қайта тексеруді меңгеру;
Қалдықпен бөлуді орындауын меңгеру.
Мәселе есептердің шығару жолдарын меңгеру.
Сөйлесу бөлімі
2 сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі. Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. «Қарлы кесек» оқыта үйрету ойыны арқылы «Үш таңбалы санға
көбейту және бөлу алгоритімі». Қайталау тақырыбын меңгерту.
«Қарлы кесек» оқыта үйрету ойыны.
2. Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы функционалдық
сауаттылығын арттыру, шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру.
3. Шапшаңдыққа топтық есеп шығару арқылы ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық
- Мен жүрегімнен қуаныш алып сендерге сыйлаймын.
2. Сабақтың мақсатын, жүру барысын айту.
3. «Қарлы кесек» ойыны
4. Үйге тапсырма беру.
5. Оқушы білімін бағалау.
Сабақтың өтілу технологиясы: Модульдік оқыту технологиясы.
Модульдің мақсаты:
1. Есеп шығару барысында анықтамаларды ,ережелерді, формулаларды тиімді
қолдана білу дағдыларын жетілдіру;
2. Оқушыларға үш таңбалы санға бөлу алгоритімі туралы түсінік
қалыптастыру.
3. Ойлау қабілеттерін арттыру.
Ойынның шарты:
А әріпі бар бағыттаушы парағын және жетонын ( кеудесіне қадалады) . Алған
оқушылар «А үстелінің» басына отырады, Б әріпін алғандар «Б үстелінің»
басына отырады тағы с.с. мұғалім бір келелі мәселе көтереді, проблемалық
сұрақ қояды немесе қандай да бір тапсырма береді.( бәріне ортақ немесе әр
топқа жеке - жеке). 5 адамнан тұратын топ.
5-7- 15 минут шамасында оқулықты және қосымша әдебиетті пайдалана отырып
жауап іздейді, оны тезистер түрінде жазып алады. Дайындыққа арналған уақыт
аяқталған соң, І тур жарияланады. Оқушылар орындарынан тұрып, әрқайсысы
өздерінің бағыттау парағы бойынша жаңа орынға отырады. І турдың уақытын
мұғалім үстел басында отырған барлық оқушылар сөйлеп, өз көзқарастарын
айтып үлгеретіндей есеппен белгілейді.
(10-15 минут). Топ ішінде уақытты жүргізуші қадағалап отырады. Алдымен
жетонды «А» әріпі бар ойыншы, содан соң кезегімен- «Б», «В», «Г», «Д» -
әріптері бар ойыншылар сөйлейді. Топ мүшелері тыңдап болған соң, әр бір
оқушы өз жауабын неғұрлым қызғылықты, жоғары танымдылық , ақпараттық
деңгейдегі және дәлелденген деп есептейтін сөйлеушінің нөмерін анықтап оның
номерін өзінің бағыттау парағындағы «Ең жақсы сөйлеуші жолына жазып алады».
І тур аяқталғаннан соң, балалар бағыттау парағына сай орын алмастырады да
ойынның ІІ туры басталады. Барлық тур ( 3-4-5) біткеннен соң оқушылар
өздерінің алғашқы орындарына қайта оралып , мұғалім олардың бағыттау
парақтарын жинап алады және нәтижесін ортақ параққа жазады. Сол ортақ парақ
бойынша ең жақсы ойыншы және ең жақсы топ анықталады.
Ойынның тапсырмалары:
[pic]
А тобы:
Оқулықпен жұмыс 3-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында.
140 256:394= 355 (қ 386) 307 749:453=679 (қ 162)
175 462:547= 320 (қ 422) 678 345:763=889 (қ 38)
Б тобы: 4-тапсырма.
а) Бір кітаптың массасы 500г болса, 60кг қағаздан осындай неше кітап
жасалынады?
ә) 1кг қағаз қалдықтарынан 20 дәптер жасалса, 5кг қағаз қалдықтарынан
осындай неше дәптер жасауға болады?
В тобы: 5-тапсырма.
1ц қағаз қалдықтарынан 2000 дәптер шығады. 1 дәптер жасау үшін қанша қағаз
қажет? 300 кг қағаздан осындай неше дәптер дайындалады? Ал 350 г қағаздан
ше?
[pic]
Г тобы: 6, 7- тапсырмалар.
2м матадан 1 бала көйлегін тігуге болады. 46м матадан неше бала көйлегін
тігуге болады?
Бірдей 6 ыдыста 48кг май бар. Осындай 8 ыдысқа қанша май сыяды?
Д тобы: 8-тапсырма.
Құстарға арнап қорапша жасау үшін ені 20 см, ұзындығы 30см тік төртбұрыш
пішінді тақта керек. Ауданы 640см2, ені 20см тақтай сондай қорапша жасауға
жарай ма?
Қорытынды:
Оқушылар білімі белсенділігіне қарай ортақ бағалау парағы көрсеткішіне
қарап бағаланады.
[pic]
Үйге тапсырма:
208бет №9
Ұзынағаш ауылы
Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
МДШО және МЖИ КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қалиева Жазира Қасенқызы
М.Жанпейісованың «Интерактивті модульдік оқыту технологиясы» негізінде
4а сыныбына арнап жасалған модуль
Модуль №2
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі. Қайталау
|Бөлім |Бөлінетін |Сабақтың мазмұны мен түрі |Уақыты |
| |сағат | | |
| | | | |
| | |Тақырыбы, мақсатын таныстыру |5 мин |
|Кіріспе |1 |Туынды тақырыбын тірек сызбамен |20 мин |
| | |түсіндіру | |
| | |Оқулықпен, дәптермен жұмыс |15 мин |
| | |Қорытынды, үйге тапсырма, |5 мин |
|Сөйлесу |2 |Оқу материалын меңгерту | |
| | |«Қарлы кесек» ойыны |40 мин |
| | |Қорытынды, үйге тапсырма |5 мин |
| |3 |Білім дамыту, пысықтау | |
| | |Есептер шығару |40мин |
| | |Қорытынды ,үйге тапсырма |5 мин |
| |4 |Білім мен іскерлік дағдыларын қорыту | |
| | |«Мені түсін» ойыны |25 мин |
| | |Есептер шығару |15 мин |
| | |Қорытынды, ,үйге тапсырма |5 мин |
|Қорытынды |5 |Білім мен іскерлік дағдыларын тексеру | |
| | |Тест | |
| | |Қорытындылау |40 мин |
| | | |5 мин |
Модульдің мақсаты:
1. Есеп шығару барысында анықтамаларды ,ережелерді, формулаларды тиімді
қолдана білу дағдыларын жетілдіру;
2. Оқушыларға үш таңбалы санға бөлу алгоритімі туралы түсінік
қалыптастыру.
3. Ойлау қабілеттерін арттыру.
І Оқушы нені білу керек:
Көбейту және бөлу кестесін
Қалдықпен бөлуді
Өлшем бірліктерді
ІІ Оқушы нені меңгеруі керек
Үш таңбалы санға көбейту және бөлуді меңгеру;
Бөлуді орындап және оны қайта тексеруді меңгеру;
Қалдықпен бөлуді орындауын меңгеру.
Мәселе есептердің шығару жолдарын меңгеру.
Сөйлесу бөлімі
2 сабақ.
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритімі. Қайталау
Сабақтың мақсаты:
1. «Қарлы кесек» оқыта үйрету ойыны арқылы «Үш таңбалы санға
көбейту және бөлу алгоритімі». Қайталау тақырыбын меңгерту.
«Қарлы кесек» оқыта үйрету ойыны.
2. Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы функционалдық
сауаттылығын арттыру, шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру.
3. Шапшаңдыққа топтық есеп шығару арқылы ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық
- Мен жүрегімнен қуаныш алып сендерге сыйлаймын.
2. Сабақтың мақсатын, жүру барысын айту.
3. «Қарлы кесек» ойыны
4. Үйге тапсырма беру.
5. Оқушы білімін бағалау.
Сабақтың өтілу технологиясы: Модульдік оқыту технологиясы.
Модульдің мақсаты:
1. Есеп шығару барысында анықтамаларды ,ережелерді, формулаларды тиімді
қолдана білу дағдыларын жетілдіру;
2. Оқушыларға үш таңбалы санға бөлу алгоритімі туралы түсінік
қалыптастыру.
3. Ойлау қабілеттерін арттыру.
Ойынның шарты:
А әріпі бар бағыттаушы парағын және жетонын ( кеудесіне қадалады) . Алған
оқушылар «А үстелінің» басына отырады, Б әріпін алғандар «Б үстелінің»
басына отырады тағы с.с. мұғалім бір келелі мәселе көтереді, проблемалық
сұрақ қояды немесе қандай да бір тапсырма береді.( бәріне ортақ немесе әр
топқа жеке - жеке). 5 адамнан тұратын топ.
5-7- 15 минут шамасында оқулықты және қосымша әдебиетті пайдалана отырып
жауап іздейді, оны тезистер түрінде жазып алады. Дайындыққа арналған уақыт
аяқталған соң, І тур жарияланады. Оқушылар орындарынан тұрып, әрқайсысы
өздерінің бағыттау парағы бойынша жаңа орынға отырады. І турдың уақытын
мұғалім үстел басында отырған барлық оқушылар сөйлеп, өз көзқарастарын
айтып үлгеретіндей есеппен белгілейді.
(10-15 минут). Топ ішінде уақытты жүргізуші қадағалап отырады. Алдымен
жетонды «А» әріпі бар ойыншы, содан соң кезегімен- «Б», «В», «Г», «Д» -
әріптері бар ойыншылар сөйлейді. Топ мүшелері тыңдап болған соң, әр бір
оқушы өз жауабын неғұрлым қызғылықты, жоғары танымдылық , ақпараттық
деңгейдегі және дәлелденген деп есептейтін сөйлеушінің нөмерін анықтап оның
номерін өзінің бағыттау парағындағы «Ең жақсы сөйлеуші жолына жазып алады».
І тур аяқталғаннан соң, балалар бағыттау парағына сай орын алмастырады да
ойынның ІІ туры басталады. Барлық тур ( 3-4-5) біткеннен соң оқушылар
өздерінің алғашқы орындарына қайта оралып , мұғалім олардың бағыттау
парақтарын жинап алады және нәтижесін ортақ параққа жазады. Сол ортақ парақ
бойынша ең жақсы ойыншы және ең жақсы топ анықталады.
Ойынның тапсырмалары:
[pic]
А тобы:
Оқулықпен жұмыс 3-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында.
140 256:394= 355 (қ 386) 307 749:453=679 (қ 162)
175 462:547= 320 (қ 422) 678 345:763=889 (қ 38)
Б тобы: 4-тапсырма.
а) Бір кітаптың массасы 500г болса, 60кг қағаздан осындай неше кітап
жасалынады?
ә) 1кг қағаз қалдықтарынан 20 дәптер жасалса, 5кг қағаз қалдықтарынан
осындай неше дәптер жасауға болады?
В тобы: 5-тапсырма.
1ц қағаз қалдықтарынан 2000 дәптер шығады. 1 дәптер жасау үшін қанша қағаз
қажет? 300 кг қағаздан осындай неше дәптер дайындалады? Ал 350 г қағаздан
ше?
[pic]
Г тобы: 6, 7- тапсырмалар.
2м матадан 1 бала көйлегін тігуге болады. 46м матадан неше бала көйлегін
тігуге болады?
Бірдей 6 ыдыста 48кг май бар. Осындай 8 ыдысқа қанша май сыяды?
Д тобы: 8-тапсырма.
Құстарға арнап қорапша жасау үшін ені 20 см, ұзындығы 30см тік төртбұрыш
пішінді тақта керек. Ауданы 640см2, ені 20см тақтай сондай қорапша жасауға
жарай ма?
Қорытынды:
Оқушылар білімі белсенділігіне қарай ортақ бағалау парағы көрсеткішіне
қарап бағаланады.
[pic]
Үйге тапсырма:
208бет №9
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz