Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі

Биология. 7-сынып.

Ауызша - 3 технологиялық картасы

§23. Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі

Сабақтың мақсаты: гүлді өсімдіктердің маңызының ерекшелігін, қандай кластарға бөлінетіндігін, олардың пайдасын түсіндіру.

Міндеттері:

  • ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
  • есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
  • дәстүрлі емес шешімдер табуға дағдыландыру;
  • әр түрлі оқиғалар мен өзгерістердің себеп-салдар факторларын ашуға дағдыландыру;
  • пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
  • зерттеу инстинктін ынталандыру;
  • шығармашылық ойлаудың ұжымдық потенциалын дамыту.

Көрнекілігі, дидактикалық материалдар: экран, ООМ, слайд, топтардың аттары жазылған тақтайшалар, бейдж, түрлі-түсті бор

Сабақтың барысы:

Сабақтың құрылымы
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі
Түсініктеме
Сабақтың құрылымы:

1 кезең.

Ұйымдастыру кезеңі,

мотивация

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Оқушылардың зейінін жинақтау:

Оқушыларды үштіктерге бөліп орналастыру (сыншы, орындаушы, ынталандырушы) . Әр үштіктің атауы болуы керек. Топ мүшелерінің әрқайсысында бейдж болуы керек.

Көшбасшы карта бойынша жұмыс барысын түсіндіреді.

Түсініктеме:

ООМ

С О Ы

С О Ы

С О Ы

Сабақтың құрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтың құрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтың құрылымы:
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:
Түсініктеме:
Сабақтың құрылымы:

2 кезең.

Іс-әрекет тә-сілдері мен бі-лімдер кешенін өзектендіру кезеңі

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Оқытылып отырған жаңа тақырып негізінде ТСҚ жазу.

Үштіктер бір-бірінің жазғандарын тексереді.

Сыншылардың пікірі

Түсініктеме:

5 минут беріледі. ООМ-да түрлі-түсті бормен 3 норма болса 3 ұпай, 2 норма болса 2 ұпай, 1 норма болса 1 ұпай жалпы топқа қойылады.

Бірінші баға

Екінші баға

Сабақтың құрылымы:

3 кезең.

Ұқсас және жаңа жағ-даяттарды ше-шуге өз бетін-ше білімдерін қолдану кезеңі

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Оқулық мәтінімен жұмыс

Оқулықта берілген ақпаратты өңдеу.

Тірек сөздермен жұмыс

Жаңа тақырып бойынша топтарға 21 кілт сөз табуға тапсырма беріледі.

Мұғалімнің анықтаған сөзімен сәйкес келген сөзді жазған топ мүшесіне қосымша бонус ұпай береді. Мұғалім экран арқылы тірек сөздерді көрсетеді.

(Тірек сөздер жазылады-21сөз)

1. Ұрық 12. Жолжелкен

2. Жабық тұқымды 13. Гүлді өсімдіктер

3. Эндосперм 14. Класс

4. Қосарланып ұрықтану 15. 390 тұқымдас

5. Тұқым 16. Астық тұқымдастар

6. Гүл диаграммасы 17. Параллель жүйкелену

7. Қарғакөз 18. Жапырақ жүйкелері

8. Қосжарнақтылар 19. Күлтежапырақшалар

9. Тұқымдас 20. Тостағанжапырақшалар

10. Даражарнақтылар 21. Жемісқап

11. Камбий

Түсініктеме:

Жаңа сабаққа үйден дайындалып келетіндіктен мәтінді оқуға 5 минут беріледі. Осы уақыт аралығында мәтінді оқып та, тірек сөздерді тауып үлгерулері керек.

Әр топ мүшесі қол көтеріп өзінің тапқан тірек сөзін айтпас бұрын, тобының аты мен өзінің қызметін атайды. Тірек сөздерді әрбір топ мүшесінен сұрауға тырысу керек. ООМ-да әркімнің неше сөз атағандығы ауызша тексеріліп, түрлі-түсті бормен сөз саны жазылады. 1 сөз 1 ұпайға тең. Барлығы 21 сөз

Үшінші баға

Сабақтың құрылымы: Өздік бақылау және бақылау кезеңі
Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Берілген уақыттан соң блок жабылады. Оқушылар есте қалған сөздерді дәптерге жазады. Блок ашылады. Оқушылар естерінде қалмаған сөздерді экраннан жазып, жазбаларын толықтырып алады.
Түсініктеме:

Тірек сөздерді жаттауға да, жатқа жазуға да 1 минут 30 секунд беріледі. Белгіленген уақыт аяқталған соң топтар бір-бірінің тірек сөздерін тексереді. 1-3 ұпай қойылады.

Төртінші баға

Сабақтың құрылымы:

4 кезең.

Түзету (коррекция)

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Сыншылардың пікірі
Түсініктеме:

Сыншылар пікірі 1-3 ұпайлық мөлшермен өлшенеді. Жалпы сараптау 1 ұпай, орташа деңгей 2 ұпай, терең сараптау 3 ұпаймен бағаланады.

Бесінші баға

Сабақтың құрылымы:

5 кезең.

Рефлексия

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі:

Тестілеу. Бірінші үштік көтермелеу ұпайын алады. Сұрақтар себеп-салдарын анықтау бағытында қойылу керек: Неліктен? Немен байланысты? Не үшін? Деген бағытта қойылу керек.

Сабақ барысында соңында қалып қойған екі топқа ең алдында келе жатқан топтың жинаған ұпайынан айырмашылығы көп болса, бір-біріне дуэль-сұрақ қоюға рұқсат етіледі.

Түсініктеме:

Ең аз ұпай жинаған топтан бастап сұралады. Олар қай топқа сұрақ қоятынын өздері анықтайды. Жауаптың дұрыс-бұрыстығын сұрақ қоюшы топ айтады. Егер сыншы жауап бере алмаса, орындаушы жауап береді, ол жауап бере алмаса ынталандырушы жауап береді. Топтар бірден жауап бере алмаса, тиісті 3 ұпайдан топтың әр мүшесі үшін 1 ұпайдан алынып тасталынып, ұпай қарсы топқа беріледі.

Алтыншы баға

Сабақтың құрылымы:

6 кезең.

Түзету (коррекция)

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Сыншылардың пікірі
Түсініктеме:

1-3 ұпай аралығында бағаланады.

Жетінші баға

Сабақтың құрылымы:

7 кезең.

Оқушылардың білім жиынты-ғының және іс-әрекет әдісте-рінің өзектілігі

Технологиялық картаның жұмыс тәртібі: Проблемалық сұрақ. Үздік ойлар сайысы. Топтар

Ұқсас жұмыстар
Жабық тұқымды өсімдіктер
Онтонегездің негізгі кезеңдері
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Тамырдың өсуі
“ гүл - өмір көркі ”
Сабақ реті
Өсімдіктерді қорғау жолдары
"Жыныстық көбею"
Құртқашаштар тұқымдасы, лалагүлділер тұқымдасы
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz