Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі

Биология. 7-сынып.
Ауызша – 3 технологиялық картасы
§23. Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі

Сабақтың мақсаты: гүлді өсімдіктердің маңызының ерекшелігін, қандай
кластарға бөлінетіндігін, олардың пайдасын түсіндіру.
Міндеттері:
➢ ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
➢ есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
➢ дәстүрлі емес шешімдер табуға дағдыландыру;
➢ әр түрлі оқиғалар мен өзгерістердің себеп-салдар факторларын ашуға
дағдыландыру;
➢ пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
➢ зерттеу инстинктін ынталандыру;
➢ шығармашылық ойлаудың ұжымдық потенциалын дамыту.
Көрнекілігі, дидактикалық материалдар: экран, ООМ, слайд, топтардың аттары
жазылған тақтайшалар, бейдж, түрлі-түсті бор
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Технологиялық картаның жұмыс тәртібі |Түсініктеме |
|құрылымы | | |
|1 кезең. |Оқушылардың зейінін жинақтау: |ООМ |
|Ұйымдастыру |Оқушыларды үштіктерге бөліп орналастыру | |
|кезеңі, |(сыншы, орындаушы, ынталандырушы). Әр | |
|мотивация |үштіктің атауы болуы керек. Топ мүшелерінің | |
| |әрқайсысында бейдж болуы керек. | |
| |Көшбасшы карта бойынша жұмыс барысын |С О Ы |
| |түсіндіреді. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |С О Ы |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |С О Ы |
|2 кезең. |Оқытылып отырған жаңа тақырып негізінде ТСҚ |5 минут беріледі. |
|Іс-әрекет |жазу. |ООМ-да түрлі-түсті |
|тә-сілдері |Үштіктер бір-бірінің жазғандарын тексереді. |бормен 3 норма |
|мен бі-лімдер| |болса 3 ұпай, 2 |
|кешенін | |норма болса 2 ұпай,|
|өзектендіру | |1 норма болса 1 |
|кезеңі | |ұпай жалпы топқа |
| |Сыншылардың пікірі |қойылады. |
| | |Бірінші баға |
| | |Екінші баға |
|3 кезең. |Оқулық мәтінімен жұмыс |Жаңа сабаққа үйден |
|Ұқсас және |Оқулықта берілген ақпаратты өңдеу. |дайындалып |
|жаңа | |келетіндіктен |
|жағ-даяттарды|Тірек сөздермен жұмыс |мәтінді оқуға 5 |
|ше-шуге өз |Жаңа тақырып бойынша топтарға 21 кілт сөз |минут беріледі. Осы|
|бетін-ше |табуға тапсырма беріледі. |уақыт аралығында |
|білімдерін |Мұғалімнің анықтаған сөзімен сәйкес келген |мәтінді оқып та, |
|қолдану |сөзді жазған топ мүшесіне қосымша бонус ұпай |тірек сөздерді |
|кезеңі |береді. Мұғалім экран арқылы тірек сөздерді |тауып үлгерулері |
| |көрсетеді. |керек. |
| |(Тірек сөздер жазылады-21сөз) |Әр топ мүшесі қол |
| |1.Ұрық |көтеріп өзінің |
| |12.Жолжелкен |тапқан тірек сөзін |
| |2.Жабық тұқымды 13.Гүлді |айтпас бұрын, |
| |өсімдіктер |тобының аты мен |
| |3.Эндосперм |өзінің қызметін |
| |14.Класс |атайды. Тірек |
| |4.Қосарланып ұрықтану 15.390 тұқымдас |сөздерді әрбір топ |
| |5.Тұқым |мүшесінен сұрауға |
| |16.Астық тұқымдастар |тырысу керек. |
| |6.Гүл диаграммасы 17.Параллель|ООМ-да әркімнің |
| |жүйкелену |неше сөз атағандығы|
| |7.Қарғакөз |ауызша тексеріліп, |
| |18.Жапырақ жүйкелері |түрлі-түсті бормен |
| |8.Қосжарнақтылар |сөз саны жазылады. |
| |19.Күлтежапырақшалар |1 сөз 1 ұпайға тең.|
| |9.Тұқымдас |Барлығы 21 сөз |
| |20.Тостағанжапырақшалар |Үшінші баға |
| |10.Даражарнақтылар 21.Жемісқап | |
| |11.Камбий | |
|Өздік бақылау|Берілген уақыттан соң блок жабылады. Оқушылар|Тірек сөздерді |
|және бақылау |есте қалған сөздерді дәптерге жазады. Блок |жаттауға да, жатқа |
|кезеңі |ашылады. Оқушылар естерінде қалмаған сөздерді|жазуға да 1 минут |
| |экраннан жазып, жазбаларын толықтырып алады. |30 секунд беріледі.|
| | |Белгіленген уақыт |
| | |аяқталған соң |
| | |топтар бір-бірінің |
| | |тірек сөздерін |
| | |тексереді. 1-3 ұпай|
| | |қойылады. |
| | |Төртінші баға |
|4 кезең. |Сыншылардың пікірі |Сыншылар пікірі 1-3|
|Түзету | |ұпайлық мөлшермен |
|(коррекция) | |өлшенеді. Жалпы |
| | |сараптау 1 ұпай, |
| | |орташа деңгей 2 |
| | |ұпай, терең |
| | |сараптау 3 ұпаймен |
| | |бағаланады. |
| | |Бесінші баға |
|5 кезең. |Тестілеу. Бірінші үштік көтермелеу ұпайын |Ең аз ұпай жинаған |
|Рефлексия |алады. Сұрақтар себеп-салдарын анықтау |топтан бастап |
| |бағытында қойылу керек: Неліктен? Немен |сұралады. Олар қай |
| |байланысты? Не үшін? Деген бағытта қойылу |топқа сұрақ |
| |керек. |қоятынын өздері |
| | |анықтайды. Жауаптың|
| |Сабақ барысында соңында қалып қойған екі |дұрыс-бұрыстығын |
| |топқа ең алдында келе жатқан топтың жинаған |сұрақ қоюшы топ |
| |ұпайынан айырмашылығы көп болса, бір-біріне |айтады. Егер сыншы |
| |дуэль-сұрақ қоюға рұқсат етіледі. |жауап бере алмаса, |
| | |орындаушы жауап |
| | |береді, ол жауап |
| | |бере алмаса |
| | |ынталандырушы жауап|
| | |береді. Топтар |
| | |бірден жауап бере |
| | |алмаса, тиісті 3 |
| | |ұпайдан топтың әр |
| | |мүшесі үшін 1 |
| | |ұпайдан алынып |
| | |тасталынып, ұпай |
| | |қарсы топқа |
| | |беріледі. |
| | |Алтыншы баға |
|6 кезең. |Сыншылардың пікірі |1-3 ұпай аралығында|
|Түзету | |бағаланады. |
|(коррекция) | |Жетінші баға |
|7 кезең. |Проблемалық сұрақ. Үздік ойлар сайысы. Топтар|Алғашқы топ дайын |
|Оқушылардың |бүгінгі сабақта өтілген тақырыптың кейбір |болғаннан кейін |
|білім |аспектілері бойынша альтернативтік, дәстүрлі |басқа топтарға 30 |
|жиынты-ғының |емес шешімдерін табуы керек. Сөйтіп, жаңа |секунд уақыт |
|және |тақырыпқа қатысты оқулықтан тыс өз ойларын |беріледі. |
|іс-әрекет |білдіреді. Ой жарысы болған соң оқушылардың |Үздік ойлар 3, 6, 9|
|әдісте-рінің |шығармашылығына шектеу болмайды. |ұпаймен бағаланады.|
|өзектілігі | |1 |
| | |1 |
| | |1 |
| | | |
| | |2 |
| | |2 |
| | |2 |
| | | |
| | |3 |
| | |3 |
| | |3 |
| | | |
| | |Сегізінші баға |
|8 кезең. |Сыншылардың пікірі |1-3 ұпай аралығында|
|Түзету және |Уақыт қалса ынталандырушыларға сөз беруге |бағаланады. |
|түйсіну |болады. | |
|кезеңі | |Тоғызыншы баға |
|9 кезең. |Мұғалім сабақты қорытындылайды. Өзінің |ООМ-да әр топтың |
|Қорытындылау |тақырыпқа көзқарасын көрсетеді. Тез және |бүгінгі сабаққа |
| |сапалы жұмыс жасаған топтарды бағалайды. Ал, |қатысуы 5 ұпайлық |
| |топқа қойылған бағаны топтағы оқушылар өздері|шкаламен |
| |бөлісіп алады. Топтарды марапаттау. Жеңімпаз |бағаланады. |
| |топ тақтаның алдына шығарылып, оларға сөз |1 орын 555 5 |
| |беріледі. Көшбасшыға сөз беріледі. |орын 443 |
| | |2 орын 554 6 |
| | |орын 433 |
| | |3 орын 544 7 |
| | |орын 333 |
| | |4 орын 444 |

«Жезқазған Бизнес және көлік колледжі» ЖМ
биология пән оқытушысы М.А.Мукишева

Ұқсас жұмыстар
Жабық тұқымды өсімдіктер
Онтонегездің негізгі кезеңдері
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Тамырдың өсуі
“ гүл - өмір көркі ”
Сабақ реті
Өсімдіктерді қорғау жолдары
"Жыныстық көбею"
Құртқашаштар тұқымдасы, лалагүлділер тұқымдасы
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Пәндер