Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі

Биология. 7-сынып.
Ауызша - 3 технологиялық картасы
§23. Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі
Сабақтың мақсаты: гүлді өсімдіктердің маңызының ерекшелігін, қандай кластарға бөлінетіндігін, олардың пайдасын түсіндіру.
Міндеттері:
- ұжымдық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру;
- есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау;
- дәстүрлі емес шешімдер табуға дағдыландыру;
- әр түрлі оқиғалар мен өзгерістердің себеп-салдар факторларын ашуға дағдыландыру;
- пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету;
- зерттеу инстинктін ынталандыру;
- шығармашылық ойлаудың ұжымдық потенциалын дамыту.
Көрнекілігі, дидактикалық материалдар: экран, ООМ, слайд, топтардың аттары жазылған тақтайшалар, бейдж, түрлі-түсті бор
Сабақтың барысы:
1 кезең.
Ұйымдастыру кезеңі,
мотивация
Оқушылардың зейінін жинақтау:
Оқушыларды үштіктерге бөліп орналастыру (сыншы, орындаушы, ынталандырушы) . Әр үштіктің атауы болуы керек. Топ мүшелерінің әрқайсысында бейдж болуы керек.
Көшбасшы карта бойынша жұмыс барысын түсіндіреді.
ООМ
С О Ы
С О Ы
С О Ы
2 кезең.
Іс-әрекет тә-сілдері мен бі-лімдер кешенін өзектендіру кезеңі
Оқытылып отырған жаңа тақырып негізінде ТСҚ жазу.
Үштіктер бір-бірінің жазғандарын тексереді.
Сыншылардың пікірі
5 минут беріледі. ООМ-да түрлі-түсті бормен 3 норма болса 3 ұпай, 2 норма болса 2 ұпай, 1 норма болса 1 ұпай жалпы топқа қойылады.
Бірінші баға
Екінші баға
3 кезең.
Ұқсас және жаңа жағ-даяттарды ше-шуге өз бетін-ше білімдерін қолдану кезеңі
Оқулық мәтінімен жұмыс
Оқулықта берілген ақпаратты өңдеу.
Тірек сөздермен жұмыс
Жаңа тақырып бойынша топтарға 21 кілт сөз табуға тапсырма беріледі.
Мұғалімнің анықтаған сөзімен сәйкес келген сөзді жазған топ мүшесіне қосымша бонус ұпай береді. Мұғалім экран арқылы тірек сөздерді көрсетеді.
(Тірек сөздер жазылады-21сөз)
1. Ұрық 12. Жолжелкен
2. Жабық тұқымды 13. Гүлді өсімдіктер
3. Эндосперм 14. Класс
4. Қосарланып ұрықтану 15. 390 тұқымдас
5. Тұқым 16. Астық тұқымдастар
6. Гүл диаграммасы 17. Параллель жүйкелену
7. Қарғакөз 18. Жапырақ жүйкелері
8. Қосжарнақтылар 19. Күлтежапырақшалар
9. Тұқымдас 20. Тостағанжапырақшалар
10. Даражарнақтылар 21. Жемісқап
11. Камбий
Жаңа сабаққа үйден дайындалып келетіндіктен мәтінді оқуға 5 минут беріледі. Осы уақыт аралығында мәтінді оқып та, тірек сөздерді тауып үлгерулері керек.
Әр топ мүшесі қол көтеріп өзінің тапқан тірек сөзін айтпас бұрын, тобының аты мен өзінің қызметін атайды. Тірек сөздерді әрбір топ мүшесінен сұрауға тырысу керек. ООМ-да әркімнің неше сөз атағандығы ауызша тексеріліп, түрлі-түсті бормен сөз саны жазылады. 1 сөз 1 ұпайға тең. Барлығы 21 сөз
Үшінші баға
Тірек сөздерді жаттауға да, жатқа жазуға да 1 минут 30 секунд беріледі. Белгіленген уақыт аяқталған соң топтар бір-бірінің тірек сөздерін тексереді. 1-3 ұпай қойылады.
Төртінші баға
4 кезең.
Түзету (коррекция)
Сыншылар пікірі 1-3 ұпайлық мөлшермен өлшенеді. Жалпы сараптау 1 ұпай, орташа деңгей 2 ұпай, терең сараптау 3 ұпаймен бағаланады.
Бесінші баға
5 кезең.
Рефлексия
Тестілеу. Бірінші үштік көтермелеу ұпайын алады. Сұрақтар себеп-салдарын анықтау бағытында қойылу керек: Неліктен? Немен байланысты? Не үшін? Деген бағытта қойылу керек.
Сабақ барысында соңында қалып қойған екі топқа ең алдында келе жатқан топтың жинаған ұпайынан айырмашылығы көп болса, бір-біріне дуэль-сұрақ қоюға рұқсат етіледі.
Ең аз ұпай жинаған топтан бастап сұралады. Олар қай топқа сұрақ қоятынын өздері анықтайды. Жауаптың дұрыс-бұрыстығын сұрақ қоюшы топ айтады. Егер сыншы жауап бере алмаса, орындаушы жауап береді, ол жауап бере алмаса ынталандырушы жауап береді. Топтар бірден жауап бере алмаса, тиісті 3 ұпайдан топтың әр мүшесі үшін 1 ұпайдан алынып тасталынып, ұпай қарсы топқа беріледі.
Алтыншы баға
6 кезең.
Түзету (коррекция)
1-3 ұпай аралығында бағаланады.
Жетінші баға
7 кезең.
Оқушылардың білім жиынты-ғының және іс-әрекет әдісте-рінің өзектілігі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz