Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Есептер шығару туралы

Атырау облысы
Индер ауданы
Құрылыс ауылы
М. Мөңкеұлы
атындағы орта мектебі
І санатты бастауыш
сынып мұғалімі
Гулаим Тулегенова

Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушылардың білімінің деңгейі мен
тиянақтылығын
тексеру өткен сабақтан алған
білімдерін тереңдету.
2.Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қызығушылығын,
шығармашылық және логикалық ойлау
қабілеттерін
дамыту.
3.Тәрбиелік: Ауызша және жазбаша өз бетімен шығаруға
машықтандыру,
шапшаңдылыққа,ұқыптылыққа,
нәтижеге жете біліуге, ізденіске
тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын технология: сын тұрғысынан ойлау

технологиясының элементтері
Сабақтың әдісі: білімділік,ауызша, сұрақ-жауап, іздену, тест,
логикалық есептер
Сабақтың түрі: қайталау,жинақтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі:кеспе цифр, ойынға қажетті әр түрлі суреттер
Пәнаралық байланыс:ана тілі, дүниетану
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
«Шаттық шеңбері» оқушылармен танысу
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
ІІ. Біз бүгін математика сабағында өз білімізді көрсете білуіміз керек.
Біз ақылды баламыз,
Есеп, жұмбақ ойынның
Туын ұстап білімнің
Алға бастап шығамыз.

Мен сендерге М.Мөңкеұлы атындағы орта мектебінен келіп отырмын.Сол
мектептегі 1-сынып оқушылары «Сәлем хат» беріп жіберген.
Құрметті Гребеншик орта мектебінің оқушылары алдағы Ұлыстың ұлы күні Наурыз
мерекесі құтты болсын! Біз сіздерге бірнеше тапсырмалар беріп жібердік.Соны
орындауларыңызға тілектеспіз.
Игі тілекпен: М.Мөңкеұлы атындағы 1-сынып оқушылары.
1-тапсырма.
«Ой толғау» сандар қатарымен жұмыс

|рыз |ты |құт |бол |нау |сын |
|2 |4 |3 |5 |1 |6 |

2- тапсырма.
Қызығушылықты ояту.
«Көрнекі бейнелеп ойлау»

3- тапсырма.
«Нысана» ойыны
Қандай сандар жазылмаған.
+ 4
+ -

+ - -
-1

4- тапсырма.
«Кім тез табады» ойыны
Сурет бойынша өрнек құру.

5 -тапсырма.
«Сергіту сәті»
1,2,3 қарлығаш боп ұш
4,5,6 қарлығаш боп қалқы
7,8,9,10 өз ұяңа қон

6 -тапсырма.
Логикалық есептер.

Шығармақ боп кеше есеп
Жиналғанды он есек
Үшеуі ұйықтап отырды
Ынталысы неше есек? (10-3=7)
Бір-бірімен жарысқан
Төрт аю, екі арыстан
Екі қоян, бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (9)

7 -тапсырма
Оқулықпен жұмыс №3 есеп «Тез есепте» ойыны
6+4 10-4 5см+3см
7-4 7+3 9см-6см
2+6 8-5 0см+8см
7-2 1+8 9см-9см

8 -тапсырма.
Сәйкестендіру тест
1-нұсқа

4+3 7,9,10 10-3 7,8,9

6+2 4,6,8 9-2 5,6,7

2-нұсқа

8+2 10,9,8 10-0 8,9,10

3+5 6,7,8 5+5 10,9,8

9 -тапсырма
Ой қорыту
-Бүгінгі сабақ ұнады ма?
-Несімен ұнады?
-Нені білдік?
-Нені меңгердік!
Алтын кітап ашылды,
Ішінен білім шашылды.

Қосу, азайту

Сандар қатары
Өрнек құру

Математикалық тест

Геометриялық фигуралар
Логикалық
есептер Шығармашылық
тапсырма
10. Бағалау, мадақтау

-----------------------
1

3

6

9

1000

8

4

3

3

9

Математика сабағында

Ұқсас жұмыстар
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Санды өрнектер
Математикалық сауаттылық
Жазықтық теңдеулері
Химиядан үйірме жоспары.8 сынып
Математика тарихынан ескілікті есептер
Оқушылар жобаларының тұсаукесері
Квадрат түбір
Химиялық реакциялар
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
Пәндер