Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару

Сабақ №__ 1 __

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Қызығушылықты ояту:5-сыныпқа қабылдау келісімшарты(иә немесе жоқ)
  2. Математикалық жұмбақтар шешкізу
  3. Үй тапсырмасын тексеру: Көбейту кестесін сұрау; ауызша есептеу дағдыларын тексеру.
  4. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 4 (ауызша)

№ 2 Теңдеулерді шешу: Белгісіз компоненттерді табу алгоритмін пысықтау;

№ 3 1) 3м=Хдм; 2) 2т=укг т. с. с.

№ 6 Оқушыларды логикалық ойлауға төселдіру

Деңгейлік тапсырма. №10

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Сиқырлы квадрат дегеніміз не ?

2. 1; 2; 3; 4; 5; 6;, 7; 8; 9 сандарын пайдаланып, жан-жақты 15 санын шығарыңдар.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 1; 2. 3-4бет

Жұмбақтар

  1. Заттарды санағанда

Керек ол бізге ауадай

Айтыңдаршы бұл қандай сан?

Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан)

  1. Бірдей санды бірнеше рет

Қосудан тұрады

Егер оны тағы басқа

Қалай атауға болады (көбейту)

  1. Санға қосып алсаң

Сол санның өзі шығады

Санды оған бөлуге болмайтынын

Математиктер ұғады (нөл)

Сабақ №__ 2 __

Күні:

Сынып:__ 5 « » ___

Сабақтың тақырыбы: Қосу мен көбейтудің заңдарын қайталау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі :сұрақ-жауап, алгоритмдік талдау, практикалық

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

2. Үй тапсырмасын тексеру № 1(жұп ) 2(3, 4)

3. Дамыту кезеңі: Қосу мен көбейтудің заңдарын пысықтау. Ойын:Дүкеннен сауда жасау

4. Есептер шығару.

№ 9

№ 15 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.

5. Сергіту сәті:Бір, екі жаңылмаймын. . .

Тақтада: № 16(жұп), №18(тақ)

Деңгейлік тапсырма.

№ 11, №18

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қосу мен көбейтудің заңдары не үшін қолданамыз?
  2. Теңдеуді қалай шешеміз?

Бағалау. Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушыларды бағалау

Үйге тапсырма : Үйге: № 8 5- бет

Дүкендегі тағамдардың бағасы:

  1. Нан 45 тг
  2. Алма шырыны 76тг
  3. Балмұздақ 60 тг
  4. Сникерс 95 тг
  5. Чипсы 48тг
  6. Кириешки 37тг
  7. Тәтті тоқаштар 17 тг

Дүкендегі оқу құралдарының бағасы:

  1. Дәптер 12 тг
  2. Қалам 15 тг
  3. Күнделік 180 тг
  4. Бояу қарындаш 164 тг
  5. Фломастер 215 тг
  6. Сызғыш 43 тг
  7. Сурет дәптері 55 тг

Сабақ №__ 3 __

Күні:

Сынып:__ 5 __

Сабақтың тақырыбы: Жұп және тақ сандар. Натурал сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Мотивация 1. Үй тапсырмасын тексеру №8

2. Математикалық диктант:

-Ең кіші нат. сан - Жұп сандар - Тақ сан

- Қай санға бөлуге болмайды - Ең үлкен үш таңбалы сан

ІІІ. Практикалық жұмыс. а) Тиімді тәсілмен есептеңдер:

137 +2049+263+351

12*25*5*40

ә) Разрядтық қосылғыштарға жіктеңдер: 4839 ; 5791; 40207

б) Амалдарды орындаңдар:11286÷209

1142680÷55

5781-28∙75÷25+156÷12

ІVҚорытынды: Оқушыларды бағалау;

Үйге:№14; 16

Сабақ №__ 8 _

Күні:

Сынып:__ 5 __

Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІАуызша есептеу дағдыларын тексеру:үлестірмелі карточкалар тарату

ІІІ. Өзіндік жұмыс тапсырмалары(15мин)

1-нұсқа
2-нұсқа
1-нұсқа:

1. Амалдарды орында:

5205-25∙70÷25+650÷26

2. Теңдеуді шешіңдер:

128100÷(687-х) ═420

3. Екі санның қосындысы 400. Оның біреуі екіншісінен 180-ге артық. Осы сандарды табыңдар.

2-нұсқа:

1. Амалдарды орында:

(554+22∙13) ÷(226-224÷14)

2. Теңдеуді шешіңдер:

13392÷(у-125) ═124

3. Екі санның қосындысы 280-. Оның біреуі екіншісінен 42-ге артық. Осы сандарды табыңдар.

ІV. ӨЖ тапсырмасын тексеру

V. Логикалық тапсырмалар беру:1. Қандай жолмен жүруге болмайды?(құс жолымен)

2. Мат ж/е лог. жур №5, 2014

VІ. Қорытынды:Оқушыларды бағалау

Үйге:№2, 3(56-бет)

Сабақ №__ 4 _

Күні:

Сынып:__ 5

Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 14 (тақ ), №19 4-5 бет
  2. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 22, № 25

№ 26 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.

Тақтада: № 24 (жұп), №27 (1)

Деңгейлік тапсырма.

№28

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Натурал сандарға қалай амалдар қолданамыз?
  2. Теңдеуді қалай шешеміз?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : Үйге: № 30, №29 6-7 бет

Cабақ №13

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер.

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі: Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін тұжырымдау; Окушылардың алған теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі: теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

  1. Үй тапсырмасын тексеру № 17 (2), № 21 5-бет
  2. Жаңа сабақты меңгерту: Санды және әріпті өрнектің ережелерімен таныстыру. Айырмашылықтарын түсіндіру

12 + (12 - 5) -санды өрнек, 86 + (86 - а) - әріпті өрнек

  1. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 1 (ауызша)

№ 3 1), 6) -есептер 1-қатар; 2), 5) - есептер 2 қатар; 3), 4) -есептер 3-қатар

Тақтада №8, № 13

Деңгейлік тапсырма .

№ 11, № 16

Сабақты бекіту кезеңі:

1. Санды өрнек дегеніміз не ?

2 . Әріпті өрнек дегеніміз не ?

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма: Үйге: № 5; 7

Сабақ №__14__

Күні:

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер (қайталауға есептер шығару)

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі: Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.

2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Білімді бекіту

Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.

Оқытудың әдісі: практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 5, № 7 9-бет

146+а, мұндағы а═14 146+14═160; 125:а+8, мұндағы а═5, 125:5+8═25+8═33

Жасыл тотықұс х, сары тотықұс одан 2 есе артық х═5

Шешуі: ж. тотықұс 5, сары тотықұс 2х═2∙5═10

ІІІ. Ережелер сұрау:

1) Санды өрнек дегеніміз не? Мысал

2) Әріпті өрнек дегеніміз не? Мысал

3) Айырмашылықтары неде?

ІV. Дамыту кезеңі:

№4 (32+17) -43═6 ; 332:83+9═13; 912:8-111═3 Орындарында отырып орындайды.

№9 40 тг-ден 24 альбом, 70 тг-ден 18 қорапша бояу . Мына өрнектердің мағынасын анықтау:

а) 40∙24 альбомдардың құны

ә) 70∙18 бояулардың құны

б) 70∙18 + 40∙24 Барлық альбомдар мен қарындаштардың құны

в) 70∙18 - 40∙24 Альбомдар мен қарындаштардың құнының айырмасы

V Дидактикалық кітапшадан тапсырма орындату

(х+29) +(у-13) , мұндағы х+у═42

(х+у) +(29-13) ═42+16═58

Деңгейлік тапсырма.

№15, №20

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Санды өрнектер дегеніміз не ?

2. Әріпті өрнек дегеніміз не ?

3. Олардың айырмашылығы неде?, Мысалдар келтіріңдер.

Қорытынды: Оқушылардың жиынтық бағасын қою .

Үйге тапсырма: №10, 14 (10-бет)

Сабақ №__ 15 __

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерге өрнек құру.

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі: Оқушыларға мәтінді есептің мазмұнына байланысты өрнек құруды үйрету, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру, математикалық тілді ұғуға машықтандыру;

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру және жетілдіру

Сабақтың түрі: аралас

Оқытудың әдісі:репродуктивті, теориялық және практикалық

Сабақтың мазмұны:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 10, 14 10-бет

(29а-35) :27, мұндағы а═4, (29∙4-35) :27═81:27═3

в:9∙15-96, мұндағы в═72 72:9∙15-96═24

ІІІ. Ауызша тапсырмалар:

1) Өрнектерді оқыңдар:х+29; 67-у ; 48:а ; 17∙в

2) Коэффициентін атаңдар: 12ав, 5х∙2у 108с

3) Есептеңдер: 17+63 2∙31∙50 100:25∙3

ІVАқпарат алмасу: Мәтінді есепті оқып, мазмұнын талдау, өрнек құру.

Автотұрақта а жеңіл машина, одан 5-еуі кем жүк таситын машина тұр. Автотұрақта барлығы қанша көлік тұр?

а═12 деп алып өрнектің мәнін табыңдар.

Жеңіл машина а

Жүк машина а-5 Барлығы: а+(а-5) ═2а-5 2∙12-5═19

VҚұзіреттілікті қалыптастыру: №19

Күнделік 52 тг, ал дәптер х тг тұрады. 2 күнделік пен 13 дәптер қанша тұрады?

2∙52+13х═104+13х мұндағы х═10 деп алып мәнін тап, 104+13∙10═234

1) Апайдың 800 тг ақшасы бар еді. Ол бағасы а теңгеден 2кг кәмпит алды. Апайда неше теңге ақша қалды? Мұндағы а═320

Сатып алынған кәмпитке төленген ақша 2а. Қалғаны 800-2а ═800-2∙320═160

Жауабы:160тг

Жұппен жұмыс

3кг мандарин үшін а тг, 4 кг алма в тг . 1 кг мандарин мен 1 кг алма қанша тұрады?Өрнек құрыңдар.

а:3 + в:4

V. Қорытынды:

Рефлекция: Білемін Білдім Білгім келеді

Жиынтық бағалау

Үйге:№16, 20 11-бет

Сабақ № 16

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: Дәлдікті бағалауға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

2. Үй тапсырмасын тексеру:№ 16, №20

1) 100а+50+7; 2) 1000х+10у+9; 3) 8000+100в+6

3. Жаңа сабақты меңгерту:

  1. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті: аb=ba
  2. Көбейтудің терімділік қасиеті: (a*b) *c=a*(b*c)
  3. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+b=b+a
  4. Қосудың терімділік қасиеті: (a+b) +c=a+(b+c)

Мысалдар келтіру: 73+36+27 = (73+27) +36=100+36=136

(m+9) +16= m + (9 + 16) = m + 25

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

4. Дамыту кезеңі. Есептер шығару. № 29 (ауызша),

№ 30

(9+а) +11═(9+11) +а═20+а; (а+17) +13═а+(17+13) ═а+30

№32

1-құбырдан 40 л су, 2-құбырдан х л артық су Екі құбырдан бірге қанша?

40+(40+х) ═80+х

№ 38

(1; 6) 1) 1-қатар, №38 (2; 4) 2) 2 қатар, № 38 (3; 5) ) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

№34, №35

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

V. Қорытынды:

Рефлекция: Білемін Білдім Білгім келеді

Жиынтық бағалау

Үйге:№ 31. № 36

Сабақ №__ 17 __

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру,

3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру : № 31, №36

4а∙5═20а; 8в∙3═24в; 5с∙2═10с ; 4х∙2═8х ; 9у∙5═45у; 7к∙8═56к

ІІ. Ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау:

1. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тұжырымда, мысал

2. Көбейтудің терімділік қасиетін тұжырымда, мысал

3. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін тұжырымда, мысал

4. Қосудың терімділік қасиетін тұжырымда, мысал

ІІІ. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 39

15а ∙8в═(15∙8) ав═120ав═120∙2∙5═1200; 4с∙5d═20cd═20∙25∙18═9000

№ 40

1) Қайық м. жылд 6км/сағ, теплоход жылд. 5 есе артық, яғни 6∙5═30км/сағ

2) Жаяу адам-ң жылд. 5км/сағ, мото-ң жылд. 6есе артық, яғни 5∙6═30км/сағ

Теплоход═мотоциклші

Деңгейлік тапсырма.

№ 47 Барлығы: х алма

(х:2) :3═7 немесе 7∙3═21, 21∙2═42

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
  3. 72*15; 35*18; 75* 12; 50*16; есептерін орындарынан тиімді тәсілмен есептеп беріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 43 №45 С-деңгейінен

Сабақ №__ 18 __

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығарту арқылы білімдерін бекемдей түсу;

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру;

3. Тәрбиелігі: Жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны жетілдіру;

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№43; 45

2а∙7∙5в═(2∙7∙5) ав═70ав 8х∙3y∙125═ 3000 хy 5а∙9∙4в═180ав т. с. с

ІІІ. 1. Ойдан бір-бірден мысал жазу, ауызша орындау;

2. Кесте толтыру:

а═3, в═6
а═12, в═20
а═5, в═0
а═24, в═8
: 15а+9в
а═3, в═6:
а═12, в═20:
а═5, в═0:
а═24, в═8:
: 24в-8а
а═3, в═6:
а═12, в═20:
а═5, в═0:
а═24, в═8:

ІІІ. Дамыту кезеңі №44

а∙в═8 болса, өрнектің мәнін тап:

(а∙ 5) ∙ в═5(а∙в) ═5∙8═40 в∙(а∙125) ═125(а∙в) ═125∙8═1000 т. с. с.

ІV. Деңгейлік тапсырмалар:Өрнекті ықшамдау

А. 27+8+23+12 В. (473+х) +27, мұндағы:х═35 С. а∙в═35деп алып, есепте:12а∙5в

2а∙14∙5 25а∙63в∙4 а+в═48болса, онда362+а+38+в

V. №46

dқабат, 5қатар, 8алма 5алма-1кг. Неше кг-? d═2

d∙5∙8═40d. 40d÷5═8d═8∙2═16кг

VІ. Рефлекция

Нені білдім? Қандай тапсырма оңай болды? Қиындық болды ма? Болашақта нені білгің келеді?

ІІ. Қорытынды:Оқушыларды бағалау

Үйге:№

Сабақ №__19__

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.

3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы

Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 42, №46 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту:

  1. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a+b) c=aс+bc

Мысалдар келтіру: 5(х+9) = 5х+5*9 = 5х+45

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

  1. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a-b) c=aс-bc

Мысалдар келтіру: : 7(х-8) = 7х+7*8 = 7х-56

алғашқы түрі ықшамдалған түрі

93∙5═(90+3) ∙5═90∙5+3∙5═450+15═165

ІV. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

№ 49, 53 (ауызша), № 50

№ 59 (1; 6; 8) 1) 1-қатар, №58 (2; 4; 7) 2) 2 қатар, № 58 (3; 5; 9) 3) 3-қатар

Деңгейлік тапсырма.

9(х+15) 47∙21 18а+26а+12а

Сабақты бекіту кезеңі:

  1. Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
  2. Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

Бағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 50, № 51

Сабақ №_20_

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты :

1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру

Сабақтың түрі : қайталау сабағы

Оқытудың әдісі : практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 51, № 50 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау

Сыныпта қайталауға арналған есептер шығару: тақтада № 55, №58, №60

ІІІ. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.

:
:
:
:
:
:

Осы төр көзге 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын пайдаланып, 15-санын шығарыңдар. Көлденеңнен және тігінен 15 шығатындай етіп орналастыр.

ІVДеңгейлік тапсырма. 15∙(х+20) (34-2а) ∙3+4а

№ 57 (х+7) ∙ ═5х+35 т. с. с.

VСабақты бекіту кезеңі:

Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.

Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.

VІБағалау.

Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.

Үйге тапсырма : № 56, № 58

Сабақ№_21_

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. (қайталауға арналған есептер шығару)

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділігі: Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.

2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.

3. Тәрбиелігі: Саналы тәртіпке, белсенділікке тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың типі: білік пен дағдыны жетілдіру.

Сабақтың түрі: қайталау сабағы

Оқытудың әдісі: проблема қою, практикалық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, мақсат пен міндетті анықтау

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№56, 58

Амалдарды орындағанда ЕРТІС деген сөз шығады.

7а+15а, мұндағы а═3 7а+15а═а(7+15) ═22а═22∙3═66 т. с. с.

Ит - х, мысық х-12 барлығы-? х═42

х+(х-12) ═2х-12═2∙42-12═72 Жауабы:72тіс

ІІІ. Нені білдіреді?

а+в═в+а а∙в═в∙а а∙(в+с) ═ав+ас а+(в+с) ═(а+в) +с а∙(в-с) ═ав-ас

Әріптермен жазылған теңдіктердің қай заңды білдіретінін айтып, ереже түрінде тұжырымдау

ІVПрактикалық білімдерін тексеру


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Теңдеуге есептер шешу
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
Кіріспе. Cан, санның түрлері, сандармен орындалатын амалдар
Мәтінді есептерді шығару
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Қызықты математика бағдарламасы
Топтарға бөлу. Оқушыларды түгендеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz