Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару

Сабақ №__ 1 __
Күні:
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушылардың қайталауға арналған есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік : Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
- Қызығушылықты ояту:5-сыныпқа қабылдау келісімшарты(иә немесе жоқ)
- Математикалық жұмбақтар шешкізу
- Үй тапсырмасын тексеру: Көбейту кестесін сұрау; ауызша есептеу дағдыларын тексеру.
- Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
№ 4 (ауызша)
№ 2 Теңдеулерді шешу: Белгісіз компоненттерді табу алгоритмін пысықтау;
№ 3 1) 3м=Хдм; 2) 2т=укг т. с. с.
№ 6 Оқушыларды логикалық ойлауға төселдіру
Деңгейлік тапсырма. №10
Сабақты бекіту кезеңі:
1. Сиқырлы квадрат дегеніміз не ?
2. 1; 2; 3; 4; 5; 6;, 7; 8; 9 сандарын пайдаланып, жан-жақты 15 санын шығарыңдар.
Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма : Үйге: № 1; 2. 3-4бет
Жұмбақтар
- Заттарды санағанда
Керек ол бізге ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай сан?
Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан)
- Бірдей санды бірнеше рет
Қосудан тұрады
Егер оны тағы басқа
Қалай атауға болады (көбейту)
- Санға қосып алсаң
Сол санның өзі шығады
Санды оған бөлуге болмайтынын
Математиктер ұғады (нөл)
Сабақ №__ 2 __
Күні:
Сынып:__ 5 « » ___
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен көбейтудің заңдарын қайталау.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі :сұрақ-жауап, алгоритмдік талдау, практикалық
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
2. Үй тапсырмасын тексеру № 1(жұп ) 2(3, 4)
3. Дамыту кезеңі: Қосу мен көбейтудің заңдарын пысықтау. Ойын:Дүкеннен сауда жасау
4. Есептер шығару.
№ 9
№ 15 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.
5. Сергіту сәті:Бір, екі жаңылмаймын. . .
Тақтада: № 16(жұп), №18(тақ)
Деңгейлік тапсырма.
№ 11, №18
Сабақты бекіту кезеңі:
- Қосу мен көбейтудің заңдары не үшін қолданамыз?
- Теңдеуді қалай шешеміз?
Бағалау. Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма : Үйге: № 8 5- бет
Дүкендегі тағамдардың бағасы:
- Нан 45 тг
- Алма шырыны 76тг
- Балмұздақ 60 тг
- Сникерс 95 тг
- Чипсы 48тг
- Кириешки 37тг
- Тәтті тоқаштар 17 тг
Дүкендегі оқу құралдарының бағасы:
- Дәптер 12 тг
- Қалам 15 тг
- Күнделік 180 тг
- Бояу қарындаш 164 тг
- Фломастер 215 тг
- Сызғыш 43 тг
- Сурет дәптері 55 тг
Сабақ №__ 3 __
Күні:
Сынып:__ 5 __
Сабақтың тақырыбы: Жұп және тақ сандар. Натурал сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Мотивация 1. Үй тапсырмасын тексеру №8
2. Математикалық диктант:
-Ең кіші нат. сан - Жұп сандар - Тақ сан
- Қай санға бөлуге болмайды - Ең үлкен үш таңбалы сан
ІІІ. Практикалық жұмыс. а) Тиімді тәсілмен есептеңдер:
137 +2049+263+351
12*25*5*40
ә) Разрядтық қосылғыштарға жіктеңдер: 4839 ; 5791; 40207
б) Амалдарды орындаңдар:11286÷209
1142680÷55
5781-28∙75÷25+156÷12
ІVҚорытынды: Оқушыларды бағалау;
Үйге:№14; 16
Сабақ №__ 8 _
Күні:
Сынып:__ 5 __
Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІАуызша есептеу дағдыларын тексеру:үлестірмелі карточкалар тарату
ІІІ. Өзіндік жұмыс тапсырмалары(15мин)
1. Амалдарды орында:
5205-25∙70÷25+650÷26
2. Теңдеуді шешіңдер:
128100÷(687-х) ═420
3. Екі санның қосындысы 400. Оның біреуі екіншісінен 180-ге артық. Осы сандарды табыңдар.
1. Амалдарды орында:
(554+22∙13) ÷(226-224÷14)
2. Теңдеуді шешіңдер:
13392÷(у-125) ═124
3. Екі санның қосындысы 280-. Оның біреуі екіншісінен 42-ге артық. Осы сандарды табыңдар.
ІV. ӨЖ тапсырмасын тексеру
V. Логикалық тапсырмалар беру:1. Қандай жолмен жүруге болмайды?(құс жолымен)
2. Мат ж/е лог. жур №5, 2014
VІ. Қорытынды:Оқушыларды бағалау
Үйге:№2, 3(56-бет)
Сабақ №__ 4 _
Күні:
Сынып:__ 5
Сабақтың тақырыбы: 4-сыныпта өтілген тақырыптарды қайталау.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : : Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдануын тексеру арқылы, есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар. .
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
- Үй тапсырмасын тексеру № 14 (тақ ), №19 4-5 бет
- Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
№ 22, № 25
№ 26 1) 1-қатар 1-суретті 2) 2-қатар 2-суретті 3) 3-қатар 3-суреттерде берілген үшбұрыштардың аудандарын есептеңдер.
Тақтада: № 24 (жұп), №27 (1)
Деңгейлік тапсырма.
№28
Сабақты бекіту кезеңі:
- Натурал сандарға қалай амалдар қолданамыз?
- Теңдеуді қалай шешеміз?
Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма : Үйге: № 30, №29 6-7 бет
Cабақ №13
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін тұжырымдау; Окушылардың алған теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, ептілікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі: теориялық және практикалық
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
- Үй тапсырмасын тексеру № 17 (2), № 21 5-бет
- Жаңа сабақты меңгерту: Санды және әріпті өрнектің ережелерімен таныстыру. Айырмашылықтарын түсіндіру
12 + (12 - 5) -санды өрнек, 86 + (86 - а) - әріпті өрнек
- Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
№ 1 (ауызша)
№ 3 1), 6) -есептер 1-қатар; 2), 5) - есептер 2 қатар; 3), 4) -есептер 3-қатар
Тақтада №8, № 13
Деңгейлік тапсырма .
№ 11, № 16
Сабақты бекіту кезеңі:
1. Санды өрнек дегеніміз не ?
2 . Әріпті өрнек дегеніміз не ?
Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма: Үйге: № 5; 7
Сабақ №__14__
Күні:
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 1. Санды өрнектер. Әріпті өрнектер (қайталауға есептер шығару)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Санды өрнектер және әріпті өрнектер ережелерін есептер шығарған кездегі білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру, ойда сақтау қаблетін дамыту.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Білімді бекіту
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі: практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 5, № 7 9-бет
146+а, мұндағы а═14 146+14═160; 125:а+8, мұндағы а═5, 125:5+8═25+8═33
Жасыл тотықұс х, сары тотықұс одан 2 есе артық х═5
Шешуі: ж. тотықұс 5, сары тотықұс 2х═2∙5═10
ІІІ. Ережелер сұрау:
1) Санды өрнек дегеніміз не? Мысал
2) Әріпті өрнек дегеніміз не? Мысал
3) Айырмашылықтары неде?
ІV. Дамыту кезеңі:
№4 (32+17) -43═6 ; 332:83+9═13; 912:8-111═3 Орындарында отырып орындайды.
№9 40 тг-ден 24 альбом, 70 тг-ден 18 қорапша бояу . Мына өрнектердің мағынасын анықтау:
а) 40∙24 альбомдардың құны
ә) 70∙18 бояулардың құны
б) 70∙18 + 40∙24 Барлық альбомдар мен қарындаштардың құны
в) 70∙18 - 40∙24 Альбомдар мен қарындаштардың құнының айырмасы
V Дидактикалық кітапшадан тапсырма орындату
(х+29) +(у-13) , мұндағы х+у═42
(х+у) +(29-13) ═42+16═58
Деңгейлік тапсырма.
№15, №20
Сабақты бекіту кезеңі:
- Санды өрнектер дегеніміз не ?
2. Әріпті өрнек дегеніміз не ?
3. Олардың айырмашылығы неде?, Мысалдар келтіріңдер.
Қорытынды: Оқушылардың жиынтық бағасын қою .
Үйге тапсырма: №10, 14 (10-бет)
Сабақ №__ 15 __
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді есептерге өрнек құру.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Оқушыларға мәтінді есептің мазмұнына байланысты өрнек құруды үйрету, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру, математикалық тілді ұғуға машықтандыру;
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру және жетілдіру
Сабақтың түрі: аралас
Оқытудың әдісі:репродуктивті, теориялық және практикалық
Сабақтың мазмұны:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 10, 14 10-бет
(29а-35) :27, мұндағы а═4, (29∙4-35) :27═81:27═3
в:9∙15-96, мұндағы в═72 72:9∙15-96═24
ІІІ. Ауызша тапсырмалар:
1) Өрнектерді оқыңдар:х+29; 67-у ; 48:а ; 17∙в
2) Коэффициентін атаңдар: 12ав, 5х∙2у 108с
3) Есептеңдер: 17+63 2∙31∙50 100:25∙3
ІVАқпарат алмасу: Мәтінді есепті оқып, мазмұнын талдау, өрнек құру.
Автотұрақта а жеңіл машина, одан 5-еуі кем жүк таситын машина тұр. Автотұрақта барлығы қанша көлік тұр?
а═12 деп алып өрнектің мәнін табыңдар.
Жеңіл машина а
Жүк машина а-5 Барлығы: а+(а-5) ═2а-5 2∙12-5═19
VҚұзіреттілікті қалыптастыру: №19
Күнделік 52 тг, ал дәптер х тг тұрады. 2 күнделік пен 13 дәптер қанша тұрады?
2∙52+13х═104+13х мұндағы х═10 деп алып мәнін тап, 104+13∙10═234
1) Апайдың 800 тг ақшасы бар еді. Ол бағасы а теңгеден 2кг кәмпит алды. Апайда неше теңге ақша қалды? Мұндағы а═320
Сатып алынған кәмпитке төленген ақша 2а. Қалғаны 800-2а ═800-2∙320═160
Жауабы:160тг
Жұппен жұмыс
3кг мандарин үшін а тг, 4 кг алма в тг . 1 кг мандарин мен 1 кг алма қанша тұрады?Өрнек құрыңдар.
а:3 + в:4
V. Қорытынды:
Рефлекция: Білемін Білдім Білгім келеді
Жиынтық бағалау
Үйге:№16, 20 11-бет
Сабақ № 16
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: Дәлдікті бағалауға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы
Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
2. Үй тапсырмасын тексеру:№ 16, №20
1) 100а+50+7; 2) 1000х+10у+9; 3) 8000+100в+6
3. Жаңа сабақты меңгерту:
- Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті: аb=ba
- Көбейтудің терімділік қасиеті: (a*b) *c=a*(b*c)
- Қосудың ауыстырымдылық қасиеті: а+b=b+a
- Қосудың терімділік қасиеті: (a+b) +c=a+(b+c)
Мысалдар келтіру: 73+36+27 = (73+27) +36=100+36=136
(m+9) +16= m + (9 + 16) = m + 25
алғашқы түрі ықшамдалған түрі
4. Дамыту кезеңі. Есептер шығару. № 29 (ауызша),
№ 30
(9+а) +11═(9+11) +а═20+а; (а+17) +13═а+(17+13) ═а+30
№32
1-құбырдан 40 л су, 2-құбырдан х л артық су Екі құбырдан бірге қанша?
40+(40+х) ═80+х
№ 38
(1; 6) 1) 1-қатар, №38 (2; 4) 2) 2 қатар, № 38 (3; 5) ) 3-қатар
Деңгейлік тапсырма.
№34, №35
Сабақты бекіту кезеңі:
- Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
- Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
V. Қорытынды:
Рефлекция: Білемін Білдім Білгім келеді
Жиынтық бағалау
Үйге:№ 31. № 36
Сабақ №__ 17 __
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау (қайталауға арналған есептер шығару)
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру,
3. Тәрбиелігі: ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру : № 31, №36
4а∙5═20а; 8в∙3═24в; 5с∙2═10с ; 4х∙2═8х ; 9у∙5═45у; 7к∙8═56к
ІІ. Ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау:
1. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тұжырымда, мысал
2. Көбейтудің терімділік қасиетін тұжырымда, мысал
3. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін тұжырымда, мысал
4. Қосудың терімділік қасиетін тұжырымда, мысал
ІІІ. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
№ 39
15а ∙8в═(15∙8) ав═120ав═120∙2∙5═1200; 4с∙5d═20cd═20∙25∙18═9000
№ 40
1) Қайық м. жылд 6км/сағ, теплоход жылд. 5 есе артық, яғни 6∙5═30км/сағ
2) Жаяу адам-ң жылд. 5км/сағ, мото-ң жылд. 6есе артық, яғни 5∙6═30км/сағ
Теплоход═мотоциклші
Деңгейлік тапсырма.
№ 47 Барлығы: х алма
(х:2) :3═7 немесе 7∙3═21, 21∙2═42
Сабақты бекіту кезеңі:
- Қосудың ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
- Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
- 72*15; 35*18; 75* 12; 50*16; есептерін орындарынан тиімді тәсілмен есептеп беріңдер.
Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма : № 43 №45 С-деңгейінен
Сабақ №__ 18 __
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 2. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау (қайталауға арналған есептер шығару)
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушыларға қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып есептер шығарту арқылы білімдерін бекемдей түсу;
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру;
3. Тәрбиелігі: Жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: білік пен дағдыны жетілдіру;
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу ә) Оқушыларды түгендеу б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№43; 45
2а∙7∙5в═(2∙7∙5) ав═70ав 8х∙3y∙125═ 3000 хy 5а∙9∙4в═180ав т. с. с
ІІІ. 1. Ойдан бір-бірден мысал жазу, ауызша орындау;
2. Кесте толтыру:
ІІІ. Дамыту кезеңі №44
а∙в═8 болса, өрнектің мәнін тап:
(а∙ 5) ∙ в═5(а∙в) ═5∙8═40 в∙(а∙125) ═125(а∙в) ═125∙8═1000 т. с. с.
ІV. Деңгейлік тапсырмалар:Өрнекті ықшамдау
А. 27+8+23+12 В. (473+х) +27, мұндағы:х═35 С. а∙в═35деп алып, есепте:12а∙5в
2а∙14∙5 25а∙63в∙4 а+в═48болса, онда362+а+38+в
V. №46
dқабат, 5қатар, 8алма 5алма-1кг. Неше кг-? d═2
d∙5∙8═40d. 40d÷5═8d═8∙2═16кг
VІ. Рефлекция
Нені білдім? Қандай тапсырма оңай болды? Қиындық болды ма? Болашақта нені білгің келеді?
ІІ. Қорытынды:Оқушыларды бағалау
Үйге:№
Сабақ №__19__
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау.
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы мағлұмат беру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылықтарын арттыру.
3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : жаңа білім беру сабағы
Оқытудың әдісі : теориялық және практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 42, №46 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау
ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту:
- Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a+b) c=aс+bc
Мысалдар келтіру: 5(х+9) = 5х+5*9 = 5х+45
алғашқы түрі ықшамдалған түрі
- Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті: (a-b) c=aс-bc
Мысалдар келтіру: : 7(х-8) = 7х+7*8 = 7х-56
алғашқы түрі ықшамдалған түрі
93∙5═(90+3) ∙5═90∙5+3∙5═450+15═165
ІV. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
№ 49, 53 (ауызша), № 50
№ 59 (1; 6; 8) 1) 1-қатар, №58 (2; 4; 7) 2) 2 қатар, № 58 (3; 5; 9) 3) 3-қатар
Деңгейлік тапсырма.
9(х+15) 47∙21 18а+26а+12а
Сабақты бекіту кезеңі:
- Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
- Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма : № 50, № 51
Сабақ №_20_
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: 3. Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. (қайталауға арналған есептер шығару)
Сабақтың мақсаты :
1. Білімділігі : Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: ұлтжандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі : деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны қалыптастыру
Сабақтың түрі : қайталау сабағы
Оқытудың әдісі : практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 51, № 50 ережені сұрақ-жауап арқылы сұрау
Сыныпта қайталауға арналған есептер шығару: тақтада № 55, №58, №60
ІІІ. Дамыту кезеңі. Есептер шығару.
Осы төр көзге 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 сандарын пайдаланып, 15-санын шығарыңдар. Көлденеңнен және тігінен 15 шығатындай етіп орналастыр.
ІVДеңгейлік тапсырма. 15∙(х+20) (34-2а) ∙3+4а
№ 57 (х+7) ∙ ═5х+35 т. с. с.
VСабақты бекіту кезеңі:
Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтір.
Көбейтудің азайтуға қатысты үлестірімділік қасиеті дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
VІБағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
Үйге тапсырма : № 56, № 58
Сабақ№_21_
Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік қасиетрін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау. (қайталауға арналған есептер шығару)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Оқушыларға көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептер шығарған кезде, білімдерін міндетті және мүмкін деңгейде тексеру.
2. Дамытушылығы: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелігі: Саналы тәртіпке, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың типі: білік пен дағдыны жетілдіру.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Оқытудың әдісі: проблема қою, практикалық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, мақсат пен міндетті анықтау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№56, 58
Амалдарды орындағанда ЕРТІС деген сөз шығады.
7а+15а, мұндағы а═3 7а+15а═а(7+15) ═22а═22∙3═66 т. с. с.
Ит - х, мысық х-12 барлығы-? х═42
х+(х-12) ═2х-12═2∙42-12═72 Жауабы:72тіс
ІІІ. Нені білдіреді?
а+в═в+а а∙в═в∙а а∙(в+с) ═ав+ас а+(в+с) ═(а+в) +с а∙(в-с) ═ав-ас
Әріптермен жазылған теңдіктердің қай заңды білдіретінін айтып, ереже түрінде тұжырымдау
ІVПрактикалық білімдерін тексеру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz