Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шешендік өнер жайлы ақпарат



Түсінік хат

Оқушыларды шешендік өнерге баулудың маңызы зор. Қазақ халқы шешендік
өнерді аса құрметпен бағалағандықтан бастауыш сынып оқушыларын ата-баба
ізімен шебер сөйлеу, тілдерін дамыта түсу, олардың үлгі-өнегелерін
бойларына дарыту – басты мақсат.
Бұл бағдарлама бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай
алынған.
1-сынып оқушылары ана тілі пәніне негіздей отырып, көрген білгендерін
көкейге тоқып, көп үйреніп ізденудің арқасында шебер сөйлеуге жаттығады. Би
шешендердің сөздерін жаттап өсіп, жаңа ұғымдармен таенысады. Мақалдың
немесе қлең ұйқастарын таба отырып, берілген қысқаша мәтінді өз ойымен
жалғастыра білуді үйренеді. Танымдық, шығармашылық қабілеттері артады. Бұл
жинақ ана тілі пәніне де көмекші құрал ретінде пайдаланылады.

Бағдарламаның мақсаты:

Бастауыш сыныптардағы шешендік өнер сабақтарының түбегейлі мақсаты-
оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып, әдеби мұраларға деген талғамына
тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту, ақыл-ойы мен ұлттық сана-сезімін
дамытуға ықпал ету, кітап оқуға мұқтаждықтарын қалыптастыру.

Міндеті:

-Оқушылардың оқу дағдысын қалыптастыру және жетілдіру;
-шығармаларды оқуға деген қызығушылықтарын дамыту;
-шығарманың түпкі мазмұнын түсініп оқу;
-шығармадағы көркем бейнелердің ерекшелігін аша білу;
-ойын еркін жеткізу;
-өзіндік ой-пікірін айта білу;

Шешендік өнер 34 сағат

|р/с |Тақырыбы |Сағат |Мерзімі |
| | |саны | |
|1 |Түсінік хат .Сөйлеуді дамыту |1 | |
|2 |Суретті әліппе Суреттер сыр шертеді |2 | |
|3 |Қима суреттер құрастыру |2 | |
|4 |Әріптерден буын құрастыру |1 | |
|5 |Сөз тізбектері арқылы сөздер құрастыру |1 | |
|6 |«Кітап –білім бұлағы», «Кел,балалар, оқылық!» Ы. |1 | |
| |Алтынсарин | | |
|7 |Ертегі-тәрбие құралы |1 | |
|8 |Адам болам десеңіз... А. Құнанбаев |1 | |
|9 |Би шешендер туралы ұғым |1 | |
|10 |Төле би |1 | |
|11 |Әйтеке би |1 | |
|12 |Қазыбек би |1 | |
|13 |Билердің сөздері |1 | |
|14 |Мақал-сөздің мәйегі |2 | |
|15 |Жұмбақтар. Санамақтар |1 | |
|16 |Жаңылтпаштар. Өтірік өлең құрастыру. |2 | |
|17 |Ер қаруы-бес қару. |1 | |
|18 |Қой атасы-Шопаната. |1 | |
|19 |Жылқы атасы-Қамбар ата. |1 | |
|20 |Сиыр иесі –Зеңгі баба |1 | |
|21 |Түйе атасы-Ойсылқара. |1 | |
|22 |Ешкі иесі-Сексек ата. |1 | |
|23 |Бес жолды өлеңдер. |2 | |
|24 |Тірек сөздер арқылы өлеңдер құрау. |2 | |
|25 |Әңгімелер Өз мүмкіндігіңше жалғастыр |2 | |
|26 |Тест жұмыстары |2 | |
|27 |Қорытындылау |2 | |

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

1. Қазақтың билері
2. Қазақтың би шешендері
3. 2-сынып хрестоматиясы
4. 4-сынып хрестоматиясы
5. Балдырған журналы
6. Айгөлек журналы
7. Ертегіле жинағы


Ұқсас жұмыстар
Ең озық әдебиетші
Шешендік толғау
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Қазақ халқының шешендік сөз өнері. 5 сынып
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Сабақты бекіту. Сабақ тақырыбы
Пайымдау мәтіні
Ана тілім - ардағым
Жиренше шешен
Тіл білімі
Пәндер