Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сый, тый сөздерінің жазылуы

Қазақ тілі 19.09.2015жыл. 2- сынып
Сабақтың тақырыбы: «Сый, тый» сөздерінің жазылуы.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сый, тый және бұлардан тараған сөздерге (ый)
жазылатынын түсіндіру.

Сабақтың міндеті: Оқушыларға сый, тый және бұлардан тараған сөздерге (ый)
жазылатынын түсіндіру. Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілеттерін
дамыту.Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтағы әдіс – тәсілдер: талдау, топтастыру, әңгімелеу, сұрақ – жауап .
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, оқулық
Күтілетін нәтиже: Сауатты жазуға үйренеді. Жаттығулар орындайды.Өз
бетінше
оқи алуға машықтанады. Бір- біріне көмектеседі, есте сақтау қабілеті
артады.
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, жеке жұмыс.
Сабақтың жоспары.
| Кезең | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Білім | | |
|4-мин |а/.Сәлемдесу |-Балалар сәлемдесу |
|Ұйымдастыру |- Балалар, сендердің үйлеріңе қонақ |мәтініне  сәйкес қимылдарды|
|Психологиялық |келе ме? |жасайды. |
|дайындық |- Сендер қонаққа бардыңдар ма? |-Түстер арқылы топқа бөлу. |
| |- Қонақты қалай күту керек? | |
| |Оларға сый-сияпат, құрмет көрсетуіміз | |
| |керек. | |
| |Ендеше, біз бүгінгі қонағымызға қандай| |
| |сый-сияпат көрсетеміз. Бұл кісілерді | |
| |жақсылап күтуіміз керек. | |
| |- Ол үшін сендер не істеулерің керек? | |
| |- Сабаққа жақсы қатысып, жақсы оқуымыз| |
| |керек. | |
| |- Жарайсыңдар.«Сыйласаң сыйлы | |
| |боларсың» деген сөз бар. | |
| | | |
| |ә/. «Ең жақсы тілек» | |
| |Оқушылар плакатқа салынған ағаштың | |
| |бұтағына өз достарына тілектер | |
| |жазылған жапырақтар мен алмалар | |
| |жапсырады. | |
| | | |
| |Табиғат - біздің анамыз, | |
| |Табиғатқа баламыз. | |
| |Табиғатты қорғайтын, | |
| |Біз әдепті баламыз. | |
|Түсіну |«9 алмаз» - Сөздер жазылған қима |Сұрақтарға жауап береді. |
|10 мин |қағаздарды үлестіремін |дауыссыз,дауыссыз, |
|Сабақтың мақсатын |«Қазақстан», «Бірлік», «Ана тілі» |дауыссыз, дауыссыз, |
|талдау қызығушылығын |Дауысты, дауыссыз, жіңішке дауысты, |дауыссыз, дауыссыз, |
|ояту |жіңішке дауысты, дауыссыз, дауыссыз, |дауысты, дауысты, дауысты |
| |дауыссыз |Оқушыларға кеспе сөздер |
| |- й мен и қандай дыбыстар? |үлестіріледі. Сол сөздерді |
| |-У дыбысы қай кезде дауысты және қай |кестелерге талдап, орнына |
| |кезде дауыссыз болады? |қарай төменнен жоғары қарай|
| |- и әрпі қай жерде жазылады? |орналастырады.-Ережелерді |
| |- й әрпі қай сөздерде жазылады? |айтады. |
| |- й, и, у дыбыстары кездесетін | |
| |сөздерді атаңдар. | |
| |«Жалғыстыр» ойынын | |
| |ойнаймыз. | |
| |* Не істеуге болмайды? | |
| |1.Үлкендердің алдынан кесіп өтуге | |
| |болмайды. | |
| | | |
| |2.Кішкене баланы жылатуға болмайды. | |
| |3. Құстарды атуға болмайды. | |
| | | |
| |4.Сабақтан кешігуге болмайды | |
| |5.Сыныпта айғайлауға | |
| |болмайды. | |
| | | |
|Қолдану |Мақсаты: Й, и, әріптері туралы |Оқушыларға мәнерлеп оқыту, |
|5мин |түсінік беру. |сұрақтарға жауап беру. |
|Жаңа сабақ |Жаңа сабақ: «Сый – тый және бұлардан | |
|1.қызығушылығын ояту |тараған сөздерге тек -ый жазылады. | |
|2.ой қозғау |лық | |
|3.мағынаны ажырату |лы | |
| |ым | |
| |ла | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Талдау | Кітаппен жұмыс. |Дәптермен жұмыс. |
|10 мин |Өз бетімен жұмыс. |Жаттығумен жұмыс. |
|Жаңа сабақты бекіту | |Сергіту сәті |
| |53 – жаттығу. Көшіріп жазу, жазылуын |Кім? Не? – деген сұрақтарға|
| |есте сақтау. |жауап беретін сөздер. |
| | |Орындық, көбелек, ата, |
| |Сый, сыйлық, сыйла, сыйды. |бесік, әже, гүл, мысық, |
| |Тый, тыйым, тыйылды. |дәрігер, айна, ай, кітап, |
| | |торғай, қыз, мектеп, күз. |
| |54 – жаттығу. Сыйла, сыйды, тыйым |(15 сөз) |
| |сөздерін қатыстырып сөйлемдер құра. | |
| |(Үлкен кісінің , киімнің, малдың | |
| |суреті) | |
| |55 – жаттығу. Көп нүктенің орнына и | |
| |мен ый-дың тиістісін қойып, | |
| |сөйлемдерді көшіріп жазыңдар. Неліктен| |
| |солай жазғаныңды дәлелде. | |
| | | |
| |«Серпілген сауал» әдісі | |
| |Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға | |
| |және талқылау дағдыларын дамытуға қол | |
| |жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың | |
| |арасына сұрақтарды лақтыру | |
| | | |
| |Сабақты бекіту |Оқушыларға жасырын суреттер|
|Жинақтау |«Алтын балыққа арналған аквариум» |таратылады, кімге балық |
|10 мин |әдісі |түссе, сол алтын балық |
|Қорыту |Тый, сый сөздерінен таралған |болады, оқушы алтын |
| |сөздердіқай топ кебірек жазатынын |балықтың маскасын киіп, |
| |анықтау үшін жарыс ұйымдастыру. Ол |ортаға шығады. Басқа |
| |үшін «топтастыру» стратегиясы |оқушылар оған сұрақтар |
| |пайдаланылады. |қояды. Егер жауап бере |
| |[pic] [pic] |алмаса топ мүшелері |
| | |көмектесуіне болады. |
| |.[pic] | |
| |Ж аңа жыл. Елдің барлығы мәз- мейрам, | |
| |бірін-бірі құттықтап, сыйлықтар | |
| |сыйлауда. Даладан сырғанақ теуіп | |
| |келіп, бөлмеме кірсем төсегімнің | |
| |үстінде әдемі оралған қорап тұр. | |
| |Тәрбиешімнің үйретуі бойынша қорапты | |
| |ашпай ары итеріп қойдым. Бірақ екі | |
| |көзім, ойым сонда болды, бұл кімнен | |
| |келді деген. Мүмкін атам мен апам | |
| |келген болар -деп іштей қуанып, бір | |
| |жағынан өзімді кінәләп қоямын, осынша | |
| |уақытқа дейін ойнамай ертерек | |
| |қайтпағаныма. Шамалыдан соң тамаққа | |
| |түстік, көзіммен тәрбиешімді іздеп | |
| |қоямын. Мереке болғасын ертерек қайтып| |
| |кеткенін білдім, аяғында шыдамай | |
| |ашсам, ішінде: Сайын Мұратбековтың | |
| |кітабы, жылы жемпір, бір хат бар. | |
| |Хатты алып оқуға кірістім: «Амансың ба| |
| |балақай? Қалың қалай? | |
| |Сабақтарың қалай? Жаңа жыл | |
| |мерекеңмен!.. қысылған кезіңде Мария | |
| |тәрбиешіңе айтып маған хабарласуыңа | |
| |болады. Сәлемнен: Н ағаң.» | |
| | | |
| |Тосын сый. Менің анамның туған күні | |
| |жақындап келе жатыр. Менің анам әдемі | |
| |және жақсы. Оған лайықты тосын сый | |
| |жасағым келіп, бүкіл дүкендерді аралап| |
| |шықтым. Әдемі кружка сатып алдым, оның| |
| |түсі қызыл аппақ гүлдер салынған. | |
| |Қонақтар келер алдында, анама тосын | |
| |сый жасадым. Ол қатты куанып қалды. | |
| |Қонақтардан көптеген түрлі сыйлықтар | |
| |түсті. Қонақтар қайтқан соң, менің | |
| |тосын сыйым өте керемет, ең күштісі | |
| |деп анам мені мақтап, құшақтап алды. | |
| |Мен де қуанып қалдым. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Бағалау |Сендерге сабақ ұнаса не ұнамаса, оны |Топтағы балалар өз |
|6 мин |жүрекшеге салып, тақтаға іліндер. |пікірлерін жүрекшелерге |
| |Көңіл күйдің көтеріңкі екенін |жазып, тақтаға іледі. |
|1.Сабақ барысында |білдіретін жүрекшелер көп болса, | |
|оқушы көзқарасы |сабақта соғұрлым тиімді. | |
|2.Өзара бағалау |Үйге тапсырмасын беру: 56 – жаттығу. .| |
| |«Менің сыйлығым» тақырыбына шығарма | |
| |жазу. | |
| |Күнделіктеріне жазып беру. | |
| |Бағалау. | |
|Рефлексия |Ойтүйін | |
| | | |
| | | |

Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы

АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: «Сый, тый»
сөздерінің жазылуы.

Сыныбы: 2 «А»

Мұғалімі: Молдахметова А.С.

[pic]

2015- 2016 оқу жылы

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Сұраққа жауап беру
Алгоритм типтері
2 сынып қазақ тілі пәні бойынша үлестірме топтамалар
Дәстүрлі сабақ
Құрметті оқушылар. Сабақтың тақырыбы
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Сұрақтар кемесі слайд
Ұ дыбысы мен әрпі, Ұ ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру
Тұйық етістіктің емлесі
FOR қайталау oператоры
Пәндер