Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Эстрада өнері
Тлепова Айзада Ерхауовна
музыка пәнінің
ІІ- санат мұғалімі
М-С Бабажанов атындағы ЖОББ мектебі
|Сабақтың тақырыбы: Эстрада өнері |
| |
|Сәлемдесу. |
|Оқушылар:Сәлем сізге,сәлем сізге,мұғалім. |
|Мұғалім:Амансың ба,оқушыларым, |
|Қал-жағыдайың жақсы ма? |
|Ән сабағы басталады |
|Бар ма оқу,құралың? |
|Оқушылар:Ән сабағы басталады |
|Ән айтуға біз дайын! |
|Мұғалім:Жарайсыңдар оқушыларым |
|Ал бастайық сабақты |
|Оқушылар.До,ре,ми,фа,соль,ля,си,до |
|До,си,ля,соль,фа,ми,ре,до. |
| |
|Сабақтың мақсаты: қазіргі уақытта халық арасында кең тараған музыкалық эстрада |
|өнері туралы түсініктерін кеңейту. |
| |
|Дамытушылығы: Музыкалық іс-әрекет арқылы жеке тұлғаның сезімін оятып, ән айту |
|қабілеттерін шыңдау. |
| |
|Тәрбиелілігі: Музыкалық шығармаларды түсініп тыңдап, орындай білуге тәрбиелеу. |
| |
|Сабақтың әдісі: Ой қозғау, танымдық сұрақтар. |
| |
|Сабақтың түрі: Аралас сабақ. |
| |
|Сабақтың құрылымы: Ұйымдастыру кезеңі. |
| |
|Сынып оқушыларын, назарларын сабаққа аудару. |
| |
|Сабақ барысы. |
|Үй жұмысы. |
|1.Кино музыка өнері деген не? |
|2. Қандай мультфильм кейпікерлерін білесіңдер? |
|3. Музыкада неше дыбыс бар? |
|4. Нота сызығы деген не? |
|5.Кілт не үшін керек және не деп аталады? |
|6. Ноталар қалай орналасады? |
| |
|« Айгөлек» әнін тыңдаймыз |
|Ой шақыру. |
|- Қандай ән тыңдадық? |
|- Қандай екпінде орындалады? |
|-Бұл ән кім орындайды? |
|- Осындай музыкада айтылатын әндер музыканың қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар?|
|(әр оқушы өз пікірлерін білдіріп өтетін тақырыпты ашады. |
|Жаңа сабақ. |
|- Иә балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз- эстрада өнері. |
| |
|Эстрада (француз сөзі «estrade») -қазақша мағынасы «тақтайша үстел». Ол әр алуан |
|сахналық өнердің бір түрі. Эстрада өнері 20 ғасырда пайда болды. Қазіргі уақытта |
|халықтың арасында өте тез дамып, әлемге кеңінен тараған. Осы кезде көптеген жаңа |
|әндер дүниеге келді. Эстрадалық жанр музыкалық көркемделуі жағынан күрделі |
|болғанымен, орындалуы жеңіл. Вокалдық әндер мен кәсіби классикалық әндерді арнайы |
|музыкалық білімі бар адамдар ғана айта алады. Ал эстрадалық әнді кез келген арнайы|
|музыкалық білімі жоқ адамдар да орындап шыға алады. Эстрадалық әнді орындау үшін |
|баланың музыкаға деген қызығушылығы мен музыканы қабылдау және орындау қабілеті |
|болса болғаны. |
|Эстрада жанрына қазір мүмкіншілік мол, техника дамыған осы заманда кімге еліктеп, |
|қалай қарап, қайтіп айтам десе де өз еріктері. Бірақ, бір ескеретін жағдай – қанша|
|эстрада болса да өз ұлтының дәстүрі, тілі, ұлттық менталитеті, ұлттық нақышы аңқып|
|тұруға тиіс. Халық әндерін орындау эстрада әндерін айтудың өзіндік ерекшелігімен, |
|тамашалығымен ерекшеленеді. Бірақ, дауыс шығару, техникалық орындау тәсілдері |
|классикалық бағытта тәрбиеленген орындау тәсілдерінен айырмашылығы мол. Қай |
|бағытта болса да ән орындаудағы негізгі мақсат – дауыс құлаққа жағымды, |
|қысылып-қымтырылмай дауысты дұрыс тәрбиелеп, еркін меңгеру болып табылады. |
|Оқулықпен жұмыс. |
|Қазақстанда эстрада өнері. «Алатау», , «Дос-Мұқасан», «Гүлдер» эстрадалық |
|ансамбльдері құрылды. Роза Рымбаева, Мақпал Жүнісова, Роза Бағланова, Ескендір |
|Хасанғалиев, Алтынбек Қоразбаев т.б. композитор әншілер эстрада өнеріне көп |
|еңбектерін сіңірді және дамуына үлес қосты. |
|- Қане балалар мына сұраққа жауап беріңдерші |
|- Қазақстанда қазіргі жас танымал қандай эстардалық топтарды білесіңдер? |
|- Қандай әншілерді сүйіп тыңдайсыңдар? |
| |
|Музыка сауаттылығы: «си» нотасына анықтама. Си нотасы Үшінші сызықтың бойында |
|жазылады. |
| |
|Нота дәптерімен жұмыс: нота дәптерлеріне «си» нотасын салып үйрену. |
| |
| |
|Тапсырмалар орындау: |
| |
|Ойла,жинақта,түйінде! |
|Жұмбақ жасыру. |
| |
|Орындалсын асқақ ән |
|Қандай нота бастаған? \до\ |
| |
|Жаттығулар жасауға көмектескен |
|Қандай нота құлақтың үнін тескен?\ля\ |
| |
|Ми мен сольдың жолдасы |
|Қандай нота болғасын?\фа\ |
| |
|Домбыраның ішегінің бірімін |
|Ноталардың ортасында жүремін |
|Менімен әркез скрипка кілті де |
|Менсіз ол кілт басталмайды білемін?\соль\ |
| |
|Ре мен бірге күн кешкен |
|Фа сіңілім бірге өскен |
|Асқан бірге белестен |
|Мен қандай нотамын?\ми\ |
| |
|Бес сызықтың астында |
|Орналасқан жайы бар |
|До-ның ылғи қасында |
|Қатарланған жолы бар?\ре\ |
| |
|Сергіту сәті. Иілеміз оңға біз |
|2. «Біліміңді байқап көр».\топпен және жекелеген оқушылармен жұмыс |
|жасау\электронды оқулықпен жұмыс. |
| |
|Жекелеген оқушыларға топшамаларға тапсырма жазылып ұсынылады. |
| |
| |
|Тапсырма. .Әр нотаның қасына жалғап сөз құрастыру. |
|До- |
|Ре- |
|Ми- |
|Фа- |
|Сол-ь |
|Ля- |
| |
| |
|Ән үйрену. Ақ мамам ә.Дүйсенбиев |
|ә. Ә.Бейсеуов |
|Бұл әнді бұрын естідіңдерме? |
|Ел жатқанда жатпаған |
|Мен деп тыным таппаған |
|Бақыты үшін баланың |
|Аман-сау жүр ақ мамам |
| |
|Күлімдеген көзіңнен |
|Күн мейірімі сезілген |
|Бұл жалғанда балаға |
|Жақын жан жоқ өзіңнен |
| |
|Көрсетемін күллі елді |
|Жарық етем түндерді |
|Өсіріп мен сыйлаймын |
|Жұрт көрмеген гүлдерді |
| |
|Өзің маған мият-күн |
|Сен деп таңым жиі атты |
|Ақ маманың айқайы |
|Айналайын сияқты |
| |
|Қуат беріп құшағың |
|Қанат бітіп ұшамын |
|Естіртемін алып кеп |
|Ел білмейтін құс әнін |
| |
|Ән төрт шумақты , бір қайырмадан тұрады. Әнді бер рет оқушылармен айтып шығамыз. |
|- Ән не туралы, кімге арналған? |
| |
| |
| |
| |
|Шығармашылық тапсырма: |
|1. Өз сөздеріңмен «Анаға» деген ықыласыңды қалай жеткізер едің? (сұрақтарға жауап |
|алу) |
|Түйіндеу. «Жоғалған нотаны тап!» дидактикалық ойыны. |
|1. до, ре, фа, соль, ля си (ми) |
|2. ре, ми, фа, соль, ля си (до) |
|3. ми, фа, соль, ля, си, до (ре) |
|4. до, ре, ми, соль, ля, си (фа) |
|5. до, ре, ми, фа, ля, си (соль) |
|6. до, ре, ми, фа, соль, си (ля) |
|7. си, соль, фа, ми, ре, до (ля) |
|Бағалау. Үй тапсырмасы. «Ана» тақырыбына 1 шумақ өлең құрастырып келу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
музыка пәнінің
ІІ- санат мұғалімі
М-С Бабажанов атындағы ЖОББ мектебі
|Сабақтың тақырыбы: Эстрада өнері |
| |
|Сәлемдесу. |
|Оқушылар:Сәлем сізге,сәлем сізге,мұғалім. |
|Мұғалім:Амансың ба,оқушыларым, |
|Қал-жағыдайың жақсы ма? |
|Ән сабағы басталады |
|Бар ма оқу,құралың? |
|Оқушылар:Ән сабағы басталады |
|Ән айтуға біз дайын! |
|Мұғалім:Жарайсыңдар оқушыларым |
|Ал бастайық сабақты |
|Оқушылар.До,ре,ми,фа,соль,ля,си,до |
|До,си,ля,соль,фа,ми,ре,до. |
| |
|Сабақтың мақсаты: қазіргі уақытта халық арасында кең тараған музыкалық эстрада |
|өнері туралы түсініктерін кеңейту. |
| |
|Дамытушылығы: Музыкалық іс-әрекет арқылы жеке тұлғаның сезімін оятып, ән айту |
|қабілеттерін шыңдау. |
| |
|Тәрбиелілігі: Музыкалық шығармаларды түсініп тыңдап, орындай білуге тәрбиелеу. |
| |
|Сабақтың әдісі: Ой қозғау, танымдық сұрақтар. |
| |
|Сабақтың түрі: Аралас сабақ. |
| |
|Сабақтың құрылымы: Ұйымдастыру кезеңі. |
| |
|Сынып оқушыларын, назарларын сабаққа аудару. |
| |
|Сабақ барысы. |
|Үй жұмысы. |
|1.Кино музыка өнері деген не? |
|2. Қандай мультфильм кейпікерлерін білесіңдер? |
|3. Музыкада неше дыбыс бар? |
|4. Нота сызығы деген не? |
|5.Кілт не үшін керек және не деп аталады? |
|6. Ноталар қалай орналасады? |
| |
|« Айгөлек» әнін тыңдаймыз |
|Ой шақыру. |
|- Қандай ән тыңдадық? |
|- Қандай екпінде орындалады? |
|-Бұл ән кім орындайды? |
|- Осындай музыкада айтылатын әндер музыканың қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар?|
|(әр оқушы өз пікірлерін білдіріп өтетін тақырыпты ашады. |
|Жаңа сабақ. |
|- Иә балалар бүгінгі өтетін жаңа сабағымыз- эстрада өнері. |
| |
|Эстрада (француз сөзі «estrade») -қазақша мағынасы «тақтайша үстел». Ол әр алуан |
|сахналық өнердің бір түрі. Эстрада өнері 20 ғасырда пайда болды. Қазіргі уақытта |
|халықтың арасында өте тез дамып, әлемге кеңінен тараған. Осы кезде көптеген жаңа |
|әндер дүниеге келді. Эстрадалық жанр музыкалық көркемделуі жағынан күрделі |
|болғанымен, орындалуы жеңіл. Вокалдық әндер мен кәсіби классикалық әндерді арнайы |
|музыкалық білімі бар адамдар ғана айта алады. Ал эстрадалық әнді кез келген арнайы|
|музыкалық білімі жоқ адамдар да орындап шыға алады. Эстрадалық әнді орындау үшін |
|баланың музыкаға деген қызығушылығы мен музыканы қабылдау және орындау қабілеті |
|болса болғаны. |
|Эстрада жанрына қазір мүмкіншілік мол, техника дамыған осы заманда кімге еліктеп, |
|қалай қарап, қайтіп айтам десе де өз еріктері. Бірақ, бір ескеретін жағдай – қанша|
|эстрада болса да өз ұлтының дәстүрі, тілі, ұлттық менталитеті, ұлттық нақышы аңқып|
|тұруға тиіс. Халық әндерін орындау эстрада әндерін айтудың өзіндік ерекшелігімен, |
|тамашалығымен ерекшеленеді. Бірақ, дауыс шығару, техникалық орындау тәсілдері |
|классикалық бағытта тәрбиеленген орындау тәсілдерінен айырмашылығы мол. Қай |
|бағытта болса да ән орындаудағы негізгі мақсат – дауыс құлаққа жағымды, |
|қысылып-қымтырылмай дауысты дұрыс тәрбиелеп, еркін меңгеру болып табылады. |
|Оқулықпен жұмыс. |
|Қазақстанда эстрада өнері. «Алатау», , «Дос-Мұқасан», «Гүлдер» эстрадалық |
|ансамбльдері құрылды. Роза Рымбаева, Мақпал Жүнісова, Роза Бағланова, Ескендір |
|Хасанғалиев, Алтынбек Қоразбаев т.б. композитор әншілер эстрада өнеріне көп |
|еңбектерін сіңірді және дамуына үлес қосты. |
|- Қане балалар мына сұраққа жауап беріңдерші |
|- Қазақстанда қазіргі жас танымал қандай эстардалық топтарды білесіңдер? |
|- Қандай әншілерді сүйіп тыңдайсыңдар? |
| |
|Музыка сауаттылығы: «си» нотасына анықтама. Си нотасы Үшінші сызықтың бойында |
|жазылады. |
| |
|Нота дәптерімен жұмыс: нота дәптерлеріне «си» нотасын салып үйрену. |
| |
| |
|Тапсырмалар орындау: |
| |
|Ойла,жинақта,түйінде! |
|Жұмбақ жасыру. |
| |
|Орындалсын асқақ ән |
|Қандай нота бастаған? \до\ |
| |
|Жаттығулар жасауға көмектескен |
|Қандай нота құлақтың үнін тескен?\ля\ |
| |
|Ми мен сольдың жолдасы |
|Қандай нота болғасын?\фа\ |
| |
|Домбыраның ішегінің бірімін |
|Ноталардың ортасында жүремін |
|Менімен әркез скрипка кілті де |
|Менсіз ол кілт басталмайды білемін?\соль\ |
| |
|Ре мен бірге күн кешкен |
|Фа сіңілім бірге өскен |
|Асқан бірге белестен |
|Мен қандай нотамын?\ми\ |
| |
|Бес сызықтың астында |
|Орналасқан жайы бар |
|До-ның ылғи қасында |
|Қатарланған жолы бар?\ре\ |
| |
|Сергіту сәті. Иілеміз оңға біз |
|2. «Біліміңді байқап көр».\топпен және жекелеген оқушылармен жұмыс |
|жасау\электронды оқулықпен жұмыс. |
| |
|Жекелеген оқушыларға топшамаларға тапсырма жазылып ұсынылады. |
| |
| |
|Тапсырма. .Әр нотаның қасына жалғап сөз құрастыру. |
|До- |
|Ре- |
|Ми- |
|Фа- |
|Сол-ь |
|Ля- |
| |
| |
|Ән үйрену. Ақ мамам ә.Дүйсенбиев |
|ә. Ә.Бейсеуов |
|Бұл әнді бұрын естідіңдерме? |
|Ел жатқанда жатпаған |
|Мен деп тыным таппаған |
|Бақыты үшін баланың |
|Аман-сау жүр ақ мамам |
| |
|Күлімдеген көзіңнен |
|Күн мейірімі сезілген |
|Бұл жалғанда балаға |
|Жақын жан жоқ өзіңнен |
| |
|Көрсетемін күллі елді |
|Жарық етем түндерді |
|Өсіріп мен сыйлаймын |
|Жұрт көрмеген гүлдерді |
| |
|Өзің маған мият-күн |
|Сен деп таңым жиі атты |
|Ақ маманың айқайы |
|Айналайын сияқты |
| |
|Қуат беріп құшағың |
|Қанат бітіп ұшамын |
|Естіртемін алып кеп |
|Ел білмейтін құс әнін |
| |
|Ән төрт шумақты , бір қайырмадан тұрады. Әнді бер рет оқушылармен айтып шығамыз. |
|- Ән не туралы, кімге арналған? |
| |
| |
| |
| |
|Шығармашылық тапсырма: |
|1. Өз сөздеріңмен «Анаға» деген ықыласыңды қалай жеткізер едің? (сұрақтарға жауап |
|алу) |
|Түйіндеу. «Жоғалған нотаны тап!» дидактикалық ойыны. |
|1. до, ре, фа, соль, ля си (ми) |
|2. ре, ми, фа, соль, ля си (до) |
|3. ми, фа, соль, ля, си, до (ре) |
|4. до, ре, ми, соль, ля, си (фа) |
|5. до, ре, ми, фа, ля, си (соль) |
|6. до, ре, ми, фа, соль, си (ля) |
|7. си, соль, фа, ми, ре, до (ля) |
|Бағалау. Үй тапсырмасы. «Ана» тақырыбына 1 шумақ өлең құрастырып келу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz