Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәліметтерді енгізу және шығару
САБАҚ ЖОСПАРЫ
«Бекітемін»
________________
Оқу ісінің меңгерушісі
«___________» ________20 ж
Пән аты: Информатика
Класы: 9
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді енгізу және шығару
Мақсаты:
Оқушыларға енгізу және шығару операторлар ұғымымен таныстырып, есеп
шешу арқылы білімдерін қалыптастыру;
Арифметикалық, логикалық ойлау қабілеттерін дамытып, пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру;
Жеке жұмыстана білуге, ұқыптылыққа, ақпараттық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Сабақ жоспарын экранда проекциялау, мульт.мед.жабдықтар, (кестелер),
компьютер.
Өтілу әдісі: Мультитехникамен жабдықталған дәстүрлі сабақ.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Өткен сабаққа шолу. (10мин)
• Мазмұндарын сұрау, үйге берілген есептерін сұрау.
есеп-1: Дөңгелек ауданын табу программасын құр.
Жауабы:
const p=3.14;
var s,r: real;
begin
readln(r);
s:= p*sqr(r);
writeln(s);
end.
ІІІ. Жаңа сабақ (20мин)
ПС. Математикадағы өрнектерді, мысалы бөлшектерді, дәрежелерді Паскаль-
программаның ортасында компьютер экранында жазуға бола ма? Есптердік
өрнектердің бәрі әріптермен белгіленген. Паскаль әріптердің орнына сандарды
қалай қояды?
Оператор дегеніміз – белгілі бір шамаға жүргізілетін амалдардың
орындалу жолын көрсететін нұсқау. Паскаль тілінде операторларды begin – end
деген операторлық жақшалардың арасына жазылатынын біз білеміз. Паскаль
операторлары бірінің астына бірі немесе бірінен кейін бірі арасы нүктелі
үтірмен (;) бөлініп жазылатынын тағыда білеміз. Енді паскаль тілінде енгізу
және шығару оператоорларына тоқталып өтейік. Ол үшін мына кестеге назар
аударайық:
|Операторлар |Жол пішіні |Қолданылуы және |
| | |пайдалануы |
|{ } |{ Түсініктеме } |Түсініктеме операторы |
|Read (оқу) |Read (айнымалылар |Пернетақтадан деректерді |
| |тізімі); |енгізу операторы. Мысалы |
| | |Read (a,b); - екі санның |
| | |енгізілуін сұрайды. |
|Readln |Readln (айнымалылар |Деректер енгізілгеннен |
| |тізімі); |соң, меңзер жаңа жолға |
| | |ауысады. Бос орын енгізу |
| | |операторы – меңзердің |
| | |жаңа жолға ауысуын жүзеге|
| | |асырады. |
|Айнымалының аты := өрнек |Айнымалының аты := өрнек |Меншшіктеу операторы |
| |шығару |<<:=>> белгісі |
| | |<<меншіктеу>> деп |
| | |оқылады. Мысалы: a:=a+1;|
|Write (жазу) |Write (параметрлер |Деректерді экран |
| |тізімі) немесе write |дисплейіне шығару |
| |(‘көмекші сөз’, |операторы. Тізім |
| |параметрлер тізімі); |элементтеріне |
| | |айнымалылар, сандар, |
| | |мәтіндер жатады. Мысалы: |
| | |а) Write (‘’, ‘x=’, x); |
| | |ә) Write (‘x=’, x:6:2); -|
| | |санды бекітілген нүкте |
| | |түрінде шығару. |
|Writeln |Writeln; |Бос шығару операторы – |
| |writeln(шығару тізімі); |меңзердің жаңа жолға |
| | |ауысуын жүзеге асырады. |
| | |Басудан кейін меңзерді |
| | |жаңа жолға көшіру. |
Мысалы: ауданды есептеу программасы
Program_Audan; a b c
p S
Var a, b, c, p, S: real;
Begin
Readln (a, b, c);
p:= (a+b+c)/2;
s:=sqrt (p*(p-a)*(p-b)*(p-c));
writeln (‘S=’, S: 6: 2);
end.
IV. Сабақты бекіту және бағалау: (10мин)
1-есеп:
Үш ыдыста су құйылған. Бірінші ыдыстағы V1 л судың температурасы t1 ,
екіншідегі V2 л судың температурасы t2 , үшіншідегі V3 л судың
температурасы t3. Суларды бір ыдысқа құйды. Бір ыдысқа құйылған барлық
судың жалпы көлемін және орташа температурасын анықтайтын программа
құрыңдар. (Температураны мына формуламен T = (t1+t2+t3)/3 табуға болады)
Program esep_1;
Var V1, V2, V3, V, T, t1, t2, t3:real;
Readln (V1, V2, V3, t1, t2, t3);
V:=V1+V2+V3; {жалпы көлем }
T:=(t1+t2+t3)/3; {орташа температура}
writeln(V,T);
readln;
end.
2. Ауызша № 2 және № 5 тапсырма.
V. Үйге (3мин)
§8
ҮІ. Бағалау.
-----------------------
2
3
4
4.5
2.9
2, 3, 4
S=2.9
«Бекітемін»
________________
Оқу ісінің меңгерушісі
«___________» ________20 ж
Пән аты: Информатика
Класы: 9
Сабақтың тақырыбы: Мәліметтерді енгізу және шығару
Мақсаты:
Оқушыларға енгізу және шығару операторлар ұғымымен таныстырып, есеп
шешу арқылы білімдерін қалыптастыру;
Арифметикалық, логикалық ойлау қабілеттерін дамытып, пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру;
Жеке жұмыстана білуге, ұқыптылыққа, ақпараттық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Сабақ жоспарын экранда проекциялау, мульт.мед.жабдықтар, (кестелер),
компьютер.
Өтілу әдісі: Мультитехникамен жабдықталған дәстүрлі сабақ.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Өткен сабаққа шолу. (10мин)
• Мазмұндарын сұрау, үйге берілген есептерін сұрау.
есеп-1: Дөңгелек ауданын табу программасын құр.
Жауабы:
const p=3.14;
var s,r: real;
begin
readln(r);
s:= p*sqr(r);
writeln(s);
end.
ІІІ. Жаңа сабақ (20мин)
ПС. Математикадағы өрнектерді, мысалы бөлшектерді, дәрежелерді Паскаль-
программаның ортасында компьютер экранында жазуға бола ма? Есптердік
өрнектердің бәрі әріптермен белгіленген. Паскаль әріптердің орнына сандарды
қалай қояды?
Оператор дегеніміз – белгілі бір шамаға жүргізілетін амалдардың
орындалу жолын көрсететін нұсқау. Паскаль тілінде операторларды begin – end
деген операторлық жақшалардың арасына жазылатынын біз білеміз. Паскаль
операторлары бірінің астына бірі немесе бірінен кейін бірі арасы нүктелі
үтірмен (;) бөлініп жазылатынын тағыда білеміз. Енді паскаль тілінде енгізу
және шығару оператоорларына тоқталып өтейік. Ол үшін мына кестеге назар
аударайық:
|Операторлар |Жол пішіні |Қолданылуы және |
| | |пайдалануы |
|{ } |{ Түсініктеме } |Түсініктеме операторы |
|Read (оқу) |Read (айнымалылар |Пернетақтадан деректерді |
| |тізімі); |енгізу операторы. Мысалы |
| | |Read (a,b); - екі санның |
| | |енгізілуін сұрайды. |
|Readln |Readln (айнымалылар |Деректер енгізілгеннен |
| |тізімі); |соң, меңзер жаңа жолға |
| | |ауысады. Бос орын енгізу |
| | |операторы – меңзердің |
| | |жаңа жолға ауысуын жүзеге|
| | |асырады. |
|Айнымалының аты := өрнек |Айнымалының аты := өрнек |Меншшіктеу операторы |
| |шығару |<<:=>> белгісі |
| | |<<меншіктеу>> деп |
| | |оқылады. Мысалы: a:=a+1;|
|Write (жазу) |Write (параметрлер |Деректерді экран |
| |тізімі) немесе write |дисплейіне шығару |
| |(‘көмекші сөз’, |операторы. Тізім |
| |параметрлер тізімі); |элементтеріне |
| | |айнымалылар, сандар, |
| | |мәтіндер жатады. Мысалы: |
| | |а) Write (‘’, ‘x=’, x); |
| | |ә) Write (‘x=’, x:6:2); -|
| | |санды бекітілген нүкте |
| | |түрінде шығару. |
|Writeln |Writeln; |Бос шығару операторы – |
| |writeln(шығару тізімі); |меңзердің жаңа жолға |
| | |ауысуын жүзеге асырады. |
| | |Басудан кейін меңзерді |
| | |жаңа жолға көшіру. |
Мысалы: ауданды есептеу программасы
Program_Audan; a b c
p S
Var a, b, c, p, S: real;
Begin
Readln (a, b, c);
p:= (a+b+c)/2;
s:=sqrt (p*(p-a)*(p-b)*(p-c));
writeln (‘S=’, S: 6: 2);
end.
IV. Сабақты бекіту және бағалау: (10мин)
1-есеп:
Үш ыдыста су құйылған. Бірінші ыдыстағы V1 л судың температурасы t1 ,
екіншідегі V2 л судың температурасы t2 , үшіншідегі V3 л судың
температурасы t3. Суларды бір ыдысқа құйды. Бір ыдысқа құйылған барлық
судың жалпы көлемін және орташа температурасын анықтайтын программа
құрыңдар. (Температураны мына формуламен T = (t1+t2+t3)/3 табуға болады)
Program esep_1;
Var V1, V2, V3, V, T, t1, t2, t3:real;
Readln (V1, V2, V3, t1, t2, t3);
V:=V1+V2+V3; {жалпы көлем }
T:=(t1+t2+t3)/3; {орташа температура}
writeln(V,T);
readln;
end.
2. Ауызша № 2 және № 5 тапсырма.
V. Үйге (3мин)
§8
ҮІ. Бағалау.
-----------------------
2
3
4
4.5
2.9
2, 3, 4
S=2.9
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz