4-сынып: Ыбырай Алтынсариннің Қарабатыр ертегісіне арналған әдебиеттік оқу сабағының қысқа мерзімді жоспары

Қысқа мерзімді жоспар

Құрастырушы: Шарипбаева Бибайша -бастауыш сынып мұғалімі

Пәні:

әдебиеттік оқу

Сынып: 4
Мерзімі:
Сабақ
Пәні:әдебиеттік оқу: Сабақ тақырыбы
Сынып: 4: Ыбырай Алтынсарин «Қарабатыр»
Пәні:әдебиеттік оқу: Ресурстар
Сынып: 4: Ана тілі оқулығы 4 сынып, маркерлер, стикерлер, АКТ, үлестірмелі қағаздар, қосымша тапсырмалар
Пәні:әдебиеттік оқу: Негізгі мақсат
Сынып: 4: Автордың өмірбаянымен танысады, ертегінің мамұнын өмірмен байланыстыра алады.
Пәні:әдебиеттік оқу: Оқу нәтижелері
Сынып: 4: Автордың жазған шығармасын өзінің ойымен аша біледі, негізгі ойын талдай алады.
Пәні:әдебиеттік оқу: Сабаққа қатысты құнды пікірлер
Сынып: 4: Өмірде адамдардың бір-біріне деген көмегі, бір-бірінің қайғысына ортақтасу.
Пәні:әдебиеттік оқу: Этаптар
Сынып: 4: Уақыт
Мерзімі:: Тапсырмалардың түрі және сабаққа қатысушылардың әрекеті
Сабақ: Бағалау процесі
Пәні:әдебиеттік оқу:

Ұйымдастыру

кезеңі

Сынып: 4: 2 мин
Мерзімі::

Құстар суретімен бөлу суреттерімен топқа бөлу.

Шаттық шеңберіне тұру.

Сабақ:
Пәні:әдебиеттік оқу: І. Қызығушылықты ояту.
Сынып: 4:

3 мин

2 мин

3 мин

3мин

5 мин

5 мин

2 мин

3 мин

5 мин

Мерзімі::

Білу.

Төменгі деңгей

  • Ауыз әдебиет үлгілеріне не жатады?

Орта деңгей

  • Неліктен ауыз әдебиеті деп аталған?

Жоғары деңгей

  • Ертегінің қандай түрлерін білесіңдер?

Мұғалімнің сөзі:

Интербелсенді тақтадан көрсету:

«Кейбір ертегінің шығарушы авторы белгілі болғандықтан, оны әдеби ертегі деп атайды. Әдеби ертегі туған елді сүюді, адамгершілікті, шыншыл болуды уағыздайды»

Слайд 3 (жетім баланың суретін көрсету)

-Суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Сонымен бүгінгі мәтін не жайында болмақ? ассоциация жасауға ықпал ету.

- Сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты не?

«Білемін, білгім келеді, үйрендім» таблицасының «білемін» бөлігіне Ы. Алтынсарин туралы білетіндерін жазады.

Түсіну. 1-тапсырма.

Мұғалімнің тапсыруымен мәтінді белгілі бір жерге дейін оқытып, әрі қарай не болды деп сұрай отырып, мәтінді 3 бөлікке бөліп оқыту.

Проблемалық сұрақ қою.

- Неге бұл мәтінде құстардың шінде баланың айтқанын тек қарлығаш тыңдайды?

-Қарлығаш қандай құс?

-Басқа құстардан қандай айырмашылығы бар? Т. б.

2-тапсырма

(Конверттерге сұрақтарды салу, әр топқа таратып беру, топтың 1 мүшесі жауап беру керек)

1-топ: Қарабатыр қандай қиыншылыққа кездесті? Оның басынан не өтті?

2-топ: Қарабатыр құстарға қандай өтініш айтты? Баланың өтінішін құстардың қайсысы тыңдады?

3-топ: Қарабатыр қарлығашқа өзі жүрген елді қалай білдірді? Қарлығаш балаға қандай қайырымдылық жасады?

4 топ: Ертегі қалай аяқталды?

Қолдану

1-топ: Мәтіндегі құстарға сипаттама беру, өзара салыстыру, тұрмыстық өмірдегі пайдасы.

2-топ: Ертегі мазмұны бойынша суреттеді қою, негізгі ойын анықтау.

3-топ: Мәтіндегі жағымды жағымсыз кейіпкерлерді бөліп жазу мақсатында ВЕНН диаграммасы.

4-топ: Сөзжұмбақ жасау

Талдау. (Жұппен жұмыс) Мәтінді талдау

:
:
:
:
:
:

Жинақтау

Топтар бір-біріне мақал- мәтелдер, жұмбақтар айтады.

Сабақ: Мәтіннің аты
Авторы
Кейіпкерлері
Мәтіннің тәрбиелік мәні

Жекелей жұмыс. (смайликтермен мұғалімнің бағалауы)

Топпен жұмыс.

Топтар бір-бірін смайликпен бағалау.

Пәні:әдебиеттік оқу:
Сынып: 4:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Сынып: 4:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Сынып: 4:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Сынып: 4:
Пәні:әдебиеттік оқу:

ІІ. Мағынаны тану

ІІІ. Ой толғаныс

Сынып: 4:

Болжау әдісі.

Топпен жұмыс А4, смайликтер арқылы топ бір-бірін бағалайды.

Топпен жұмыс, критерийлар арқылы бағалау.

Критерий:

1. Тақырыптың ашылуы.

2. Жұмыстың көркемдігі.

3. Дұрыс қорғай білуі

Жұппен жұмыс, жұптардың бірін-бірі бағалауы.

Топпен жұмыс, смайликпен бағалау.

Жекелей жұмыс

Пәні:әдебиеттік оқу: Рефлексия
Сынып: 4:

2 мин

1 мин

Мерзімі::

Бағалау

«Қарлығаш» туралы эссе жазу.

«Білемін, білгім келеді, үйрендім» таблицасының «үйрендім, білгім келеді» бөлігін толтырту.

Үй тапсырмасын беру

Деңгейлік тапсырмалар:

Төмен деңгей

Қарабатыр ертегісін түсініп оқу.

Орта деңгей

«Қарабатыр» ертегісін түсініп оқу, сұрақтарына жауап беру, әңгімелеу, құстар туралы жұмбақтар жазу.

Жоғары деңгей

«Қарабатыр» ертегісін түсініп оқу, сұрақтарына жауап беру, әңгімелеу, автор туралы реферат жазу.

Сабақ: Мұғалім қорытынды суматив бағасын шығарады.
Пәні:әдебиеттік оқу: Кері байланыс
Сынып: 4: 2 мин
Мерзімі:: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады.

Ұқсас жұмыстар
4-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Қарабатыр әңгімесі бойынша әдебиеттік оқу қысқа мерзімді жоспары
Ыбырай Алтынсариннің Қарабатыр шығармасы бойынша әдебиет сабағының жоспары
Ы. Алтынсариннің Қарабатыр ертегісіне арналған бастауыш сынып сабақ жоспары
Ыбырай Алтынсариннің Таза бұлақ әңгімесіне арналған бастауыш сынып әдебиеттік оқу сабағының жоспары
3-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңін талқылауға арналған сабақ жоспары
3-сынып әдебиеттік оқу: Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі бойынша сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу: Жыл мезгілдері ертегісіне арналған 4-тоқсанның 40 минуттық қысқа мерзімді сабақ жоспары Қайнарбаева К.Д., Талғар №8
4-сыныпқа арналған Қанекей Жармағамбетовтің Ормандағы оқиға әңгімесі бойынша әдебиеттік оқу сабағының қысқа мерзімді жоспары
3а сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
3-сынып: Құмырсқаның қанағаты ертегісіне арналған әдебиеттік оқу сабағының оқу-әдістемелік жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz