Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр

Қысқа мерзімді жоспар

Құрастырушы: Шарипбаева Бибайша –бастауыш сынып мұғалімі

|Пәні: |Сынып: 4 |Мерзімі: |Сабақ |
|әдебиеттік | | | |
|оқу | | | |
|Сабақ |Ыбырай Алтынсарин «Қарабатыр» |
|тақырыбы | |
|Ресурстар |Ана тілі оқулығы 4 сынып, маркерлер, стикерлер, АКТ, үлестірмелі |
| |қағаздар, қосымша тапсырмалар |
|Негізгі |Автордың өмірбаянымен танысады, ертегінің мамұнын өмірмен |
|мақсат |байланыстыра алады. |
|Оқу |Автордың жазған шығармасын өзінің ойымен аша біледі, негізгі ойын |
|нәтижелері |талдай алады. |
|Сабаққа |Өмірде адамдардың бір-біріне деген көмегі, бір-бірінің қайғысына |
|қатысты |ортақтасу. |
|құнды | |
|пікірлер | |
|Этаптар |Уақыт |Тапсырмалардың түрі және сабаққа |Бағалау процесі |
| | |қатысушылардың әрекеті | |
|Ұйымдастыру|2 мин |Құстар суретімен бөлу суреттерімен топқа | |
| | |бөлу. | |
|кезеңі | |Шаттық шеңберіне тұру. | |
|І.Қызығушыл| |Білу. |Жекелей жұмыс. |
|ықты ояту. |3 мин |Төменгі деңгей |(смайликтермен |
| | |Ауыз әдебиет үлгілеріне не жатады? |мұғалімнің |
| | |Орта деңгей |бағалауы) |
| | |Неліктен ауыз әдебиеті деп аталған? | |
| | |Жоғары деңгей | |
| | |Ертегінің қандай түрлерін білесіңдер? | |
| | |Мұғалімнің сөзі: | |
| |2 мин |Интербелсенді тақтадан көрсету: | |
| | |«Кейбір ертегінің шығарушы авторы белгілі |Топпен жұмыс. |
| | |болғандықтан, оны әдеби ертегі деп атайды. |Топтар бір-бірін|
| | |Әдеби ертегі туған елді сүюді, |смайликпен |
| | |адамгершілікті, шыншыл болуды уағыздайды» |бағалау. |
| |3 мин |Слайд 3(жетім баланың суретін көрсету) | |
| | |-Суреттен не көріп тұрсыңдар? | |
| | |-Сонымен бүгінгі мәтін не жайында болмақ? | |
| | |ассоциация жасауға ықпал ету. | |
| |3мин |- Сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты не? | |
| | |«Білемін, білгім келеді, үйрендім» | |
| | |таблицасының «білемін» бөлігіне | |
| | |Ы.Алтынсарин туралы білетіндерін жазады. | |
| |5 мин |Түсіну. 1-тапсырма. | |
| | |Мұғалімнің тапсыруымен мәтінді белгілі бір | |
| | |жерге дейін оқытып, әрі қарай не болды деп | |
| |5 мин |сұрай отырып, мәтінді 3 бөлікке бөліп оқыту.| |
| | | | |
| | |Проблемалық сұрақ қою. | |
| | |- Неге бұл мәтінде құстардың шінде баланың | |
| | |айтқанын тек қарлығаш тыңдайды? | |
| |2 мин |-Қарлығаш қандай құс? | |
| | |-Басқа құстардан қандай айырмашылығы бар? | |
| | |Т.б. | |
| | |2-тапсырма | |
| | |(Конверттерге сұрақтарды салу, әр топқа | |
| | |таратып беру, топтың 1 мүшесі жауап беру | |
| | |керек) | |
| | |1-топ: Қарабатыр қандай қиыншылыққа | |
| | |кездесті? Оның басынан не өтті? | |
| |3 мин |2-топ: Қарабатыр құстарға қандай өтініш | |
| | |айтты? Баланың өтінішін құстардың қайсысы | |
| | |тыңдады? | |
| | |3-топ: Қарабатыр қарлығашқа өзі жүрген елді | |
| | |қалай білдірді? Қарлығаш балаға қандай | |
| | |қайырымдылық жасады? | |
| | |4 топ: Ертегі қалай аяқталды? | |
| |5 мин |Қолдану | |
| | |1-топ: Мәтіндегі құстарға сипаттама беру, | |
| | |өзара салыстыру,тұрмыстық өмірдегі пайдасы. | |
| | |2-топ: Ертегі мазмұны бойынша суреттеді қою,| |
| | |негізгі ойын анықтау. | |
| | |3-топ: Мәтіндегі жағымды жағымсыз | |
| | |кейіпкерлерді бөліп жазу мақсатында ВЕНН | |
| | |диаграммасы. | |
| | |4-топ: Сөзжұмбақ жасау | |
| | |Талдау. (Жұппен жұмыс) Мәтінді талдау | |
| | |Мәтіннің аты | |
| | | | |
| | | | |
| | |Авторы | |
| | | | |
| | | | |
| | |Кейіпкерлері | |
| | | | |
| | | | |
| | |Мәтіннің тәрбиелік мәні | |
| | | | |
| | | | |
| | |Жинақтау | |
| | |Топтар бір-біріне мақал- мәтелдер, жұмбақтар| |
| | |айтады. | |
|ІІ. | | | |
|Мағынаны | | | |
|тану | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Болжау әдісі. |
| | | |Топпен жұмыс А4,|
| | | |смайликтер |
| | | |арқылы топ |
| | | |бір-бірін |
| | | |бағалайды. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Топпен жұмыс, |
| | | |критерийлар |
| | | |арқылы бағалау. |
| | | |Критерий: |
| | | |1.Тақырыптың |
| | | |ашылуы. |
| | | |2.Жұмыстың |
| | | |көркемдігі. |
| | | |3.Дұрыс қорғай |
| | | |білуі |
| | | | |
| | | | |
|ІІІ.Ой | | | |
|толғаныс | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Жұппен |
| | | |жұмыс,жұптардың |
| | | |бірін-бірі |
| | | |бағалауы. |
| | | | |
| | | |Топпен жұмыс, |
| | | |смайликпен |
| | | |бағалау. |
| | | |Жекелей жұмыс |
|Рефлексия |2 мин |Бағалау |Мұғалім |
| | |«Қарлығаш» туралы эссе жазу. |қорытынды |
| | |«Білемін, білгім келеді, үйрендім» |суматив бағасын |
| |1 мин |таблицасының «үйрендім, білгім келеді» |шығарады. |
| | |бөлігін толтырту. | |
| | |Үй тапсырмасын беру | |
| | |Деңгейлік тапсырмалар: | |
| | |Төмен деңгей | |
| | |Қарабатыр ертегісін түсініп оқу. | |
| | |Орта деңгей | |
| | |«Қарабатыр» ертегісін түсініп оқу, | |
| | |сұрақтарына жауап беру, әңгімелеу, құстар | |
| | |туралы жұмбақтар жазу. | |
| | |Жоғары деңгей | |
| | |«Қарабатыр» ертегісін түсініп оқу, | |
| | |сұрақтарына жауап беру, әңгімелеу, автор | |
| | |туралы реферат жазу. | |
|Кері |2 мин |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады. |
|байланыс | | |

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың жабыдығы
Әдебиет, 4 сынып. қара батыр ертегісі
Алтынсарин көптеген өлеңдерді жазған ақын
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
Туған жерім - тұғырым, өскен елім - өзегім
Сабақтың барысы. Жаңа сабақ
Оқушыларға мәтінді тізбектеп оқыту
Ыбырай Алтынсарин - қазақ балалар әдебиетінің атасы
Ананың сүюі
Ыбырай Алтынсариннің өлеңдері мен шығармалары
Пәндер