Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қанекей Жармағамбетов Ормандағы оқиға
Қысқа мерзімді жоспар
Құрастырушы: Шарипбаева Бибайша Налибаевна – бастауыш сынып мұғалімі
|Пәні: |Сынып: 4 |Мерзімі: |Сабақ |
|әдебиеттік оқу| | | |
|Сабақ тақырыбы|Қанекей Жармағамбетов «Ормандағы оқиға» |
| |Ана тілі оқулығы 4 сынып, маркерлер, стикерлер, АКТ, үлестірмелі|
|Ресурстар |қағаздар, деңгейлік, тест тапсырмалары,шляпалар, |
| |постер,плакат,суреттер |
|Негізгі мақсат| |
|Оқу нәтижелері|Достық, бірлік қарым қатынастарының маңыздылығын ұғынады, |
| |әлеуметтенеді, өзін өзі реттейді, топта жұмыс істей алады. |
|Сабаққа |Адалдыққа, шыншылдыққа, әділеттілікке тәрбиеленеді. Ағаштар |
|қатысты құнды|туралы мәлімет алады. |
|пікірлер | |
|Этаптар |Уақыт |Тапсырмалардың түрі және сабаққа |Бағалау |
| | |қатысушылардың әрекеті |процесі |
|Ұйымдастыру |1 мин |Тренинг «Өзін өзі мақтау және досының |Шапалақтау |
|кезеңі. | |мақтауы» жаттығуы. |арқылы |
| |2 мин |Әннің шумақтары арқылы топтарға бөлу. |өз-өзін |
| | | |қошеметтеу.|
| | | | |
|І.Қызығушылықт|5 мин |Үй тапсырмасын тексеру. |Өзін-өзі |
|ы ояту. | |Тест тапсырмасы. |бағалау |
| | |Білу | |
| |4 мин |1. Орман туралы слайдтар көрсету, күй ойнап| |
| | |тұрады. |Шапалақтау |
| | |2. Сұрақ-жауап | |
| | |-Балалар, экраннан не көрдіңдер? | |
| | |-Орманда қандай ағаштар өседі? | |
| | |-Сонымен бүгінгі тақырыбымыз не жайында | |
| | |болмақ? | |
| | |-Ендеше бүгінгі тақырыбымыз Қанекей | |
| | |Жармағамбетов «Ормандағы оқиға» | |
| | |Түсіну | |
| |8 мин |Кітаппен жұмыс |Критерий |
| | |Жеке жұмыс |арқылы |
| | |Түртіп алу ─ + ? v (INSERT) әдісі арқылы |бағалау |
| | |(Әр ағаш жайлы көрсетіп мәлімет беру) | |
| | | | |
| | |Қолдану | |
| |7 мин |1топ: «Ағаш» кластер құрастыру |Смайликтерм|
| | |2-топ: Ағаштың пайдасы |ен бағалау.|
| | |3-топ: Ағашты қорғау туралы реклама жасау. | |
| | | | |
| | |Сергіту «Қара жорға» биі |Шапалақтау |
| |5 мин |Талдау (Фишбоун) |арқылы |
| | |[pic] |бағалау |
| | |Жинақтау | |
| | |Деңгейлік тапсырмалар |Критерийлер|
| | |І деңгей |мен бағалау|
| | |1.Орманда қандай ағаштар арасында дау туды? | |
| |6 мин |2.Ол қай мезгілде болды? | |
| | |ІІ деңгей | |
| | |1.Ағаштар арасында даудың тууына не себеп | |
| | |болды? | |
| | |2.Тобылғы қайың мен қарағашқа қандай әңгіме | |
| | |айтты? | |
| | |ІІІ деңгей |Бірін бірі |
| | |- Ертегіден не түйдік? |жұлдызша |
| | |- Қараағаш пен Қайынның достығын сақтауға |беру арқылы|
| | |қандай ақыл айтар едіңдер? |бағалау. |
| | |- Сендердің қай ағашқа жандарың ашыды? | |
| | |- Тобылғы не үшін мұндай әрекетке барды? | |
|Рефлексия |4 мин |Бағалау | |
| | |6 қалпақ әдісі |Смайликтерм|
| | |Үй тапсырмасын беру |ен бағалау |
| | |1. Мәтіннің мазмұнындағы ағаштардың суретін | |
| | |салу. | |
| | |2. Мәтінді түсініп оқу, әңгімелеу. | |
|Кері байланыс |3 мин |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету |
| | |арқылы білдіреді. |
| | |[pic] |
Құрастырушы: Шарипбаева Бибайша Налибаевна – бастауыш сынып мұғалімі
|Пәні: |Сынып: 4 |Мерзімі: |Сабақ |
|әдебиеттік оқу| | | |
|Сабақ тақырыбы|Қанекей Жармағамбетов «Ормандағы оқиға» |
| |Ана тілі оқулығы 4 сынып, маркерлер, стикерлер, АКТ, үлестірмелі|
|Ресурстар |қағаздар, деңгейлік, тест тапсырмалары,шляпалар, |
| |постер,плакат,суреттер |
|Негізгі мақсат| |
|Оқу нәтижелері|Достық, бірлік қарым қатынастарының маңыздылығын ұғынады, |
| |әлеуметтенеді, өзін өзі реттейді, топта жұмыс істей алады. |
|Сабаққа |Адалдыққа, шыншылдыққа, әділеттілікке тәрбиеленеді. Ағаштар |
|қатысты құнды|туралы мәлімет алады. |
|пікірлер | |
|Этаптар |Уақыт |Тапсырмалардың түрі және сабаққа |Бағалау |
| | |қатысушылардың әрекеті |процесі |
|Ұйымдастыру |1 мин |Тренинг «Өзін өзі мақтау және досының |Шапалақтау |
|кезеңі. | |мақтауы» жаттығуы. |арқылы |
| |2 мин |Әннің шумақтары арқылы топтарға бөлу. |өз-өзін |
| | | |қошеметтеу.|
| | | | |
|І.Қызығушылықт|5 мин |Үй тапсырмасын тексеру. |Өзін-өзі |
|ы ояту. | |Тест тапсырмасы. |бағалау |
| | |Білу | |
| |4 мин |1. Орман туралы слайдтар көрсету, күй ойнап| |
| | |тұрады. |Шапалақтау |
| | |2. Сұрақ-жауап | |
| | |-Балалар, экраннан не көрдіңдер? | |
| | |-Орманда қандай ағаштар өседі? | |
| | |-Сонымен бүгінгі тақырыбымыз не жайында | |
| | |болмақ? | |
| | |-Ендеше бүгінгі тақырыбымыз Қанекей | |
| | |Жармағамбетов «Ормандағы оқиға» | |
| | |Түсіну | |
| |8 мин |Кітаппен жұмыс |Критерий |
| | |Жеке жұмыс |арқылы |
| | |Түртіп алу ─ + ? v (INSERT) әдісі арқылы |бағалау |
| | |(Әр ағаш жайлы көрсетіп мәлімет беру) | |
| | | | |
| | |Қолдану | |
| |7 мин |1топ: «Ағаш» кластер құрастыру |Смайликтерм|
| | |2-топ: Ағаштың пайдасы |ен бағалау.|
| | |3-топ: Ағашты қорғау туралы реклама жасау. | |
| | | | |
| | |Сергіту «Қара жорға» биі |Шапалақтау |
| |5 мин |Талдау (Фишбоун) |арқылы |
| | |[pic] |бағалау |
| | |Жинақтау | |
| | |Деңгейлік тапсырмалар |Критерийлер|
| | |І деңгей |мен бағалау|
| | |1.Орманда қандай ағаштар арасында дау туды? | |
| |6 мин |2.Ол қай мезгілде болды? | |
| | |ІІ деңгей | |
| | |1.Ағаштар арасында даудың тууына не себеп | |
| | |болды? | |
| | |2.Тобылғы қайың мен қарағашқа қандай әңгіме | |
| | |айтты? | |
| | |ІІІ деңгей |Бірін бірі |
| | |- Ертегіден не түйдік? |жұлдызша |
| | |- Қараағаш пен Қайынның достығын сақтауға |беру арқылы|
| | |қандай ақыл айтар едіңдер? |бағалау. |
| | |- Сендердің қай ағашқа жандарың ашыды? | |
| | |- Тобылғы не үшін мұндай әрекетке барды? | |
|Рефлексия |4 мин |Бағалау | |
| | |6 қалпақ әдісі |Смайликтерм|
| | |Үй тапсырмасын беру |ен бағалау |
| | |1. Мәтіннің мазмұнындағы ағаштардың суретін | |
| | |салу. | |
| | |2. Мәтінді түсініп оқу, әңгімелеу. | |
|Кері байланыс |3 мин |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету |
| | |арқылы білдіреді. |
| | |[pic] |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz