Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Күні : Математика 5 «Ә» сынып
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай
бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді уйрету, есептер шығарту
ә) Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар
есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түсу, ептілікке
үйрету.
б)Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, өз бетінше ізденуге,
есеп шығаруға талаптануға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Ойын элементі бар практикалық сабақ
Көрнекі құралдар: Үлестірмелі карточкалар,плакаттар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) оқушыларды түгендеу
б) сыныптың ішкі тәртібін қадағалау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
а) өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары
1. Бөлшекті қысқарту дегеніміз?
2. Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?
3. Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?
4. Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?
5. Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?
б) үйге берілген есепті тексеру мақсатында дәптерлерін жинап алу: №524,№527
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
1 Мысал: 1/8, 5/6 бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.
2 Мысал: 7/4, 3/4, 5/14 бөлшектерін ортақ бөлімге келтіру керек.
3 Мысал: Аралас сан берілсе, олардың бөлшек бөліктерін ортақ бөлімге
келтіреміз.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін:
1) берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең
кіші ортақ бөлімін табу керек;
2) бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу керек;
3) әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін сол бөлшектердің толықтауыш
көбейткішіне көбейту керек.
Бөлшекті жаңа ортақ бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де
көбейтетін сан толықтауыш көбейткіш деп аталады.
[pic] [pic]
ІІІ. Сабақты бекіту.
А)Ауызша есептеу №533,№534
Ә)Тақтада есептер шығару:№535,537
Б) Карточкамен жұмыс (Бөлшектерді қысқартып, ең кіші ортақ бөлімге
келтіру)
№1. №3 [pic]
[pic]
№2 №4
[pic] [pic]
В)Шағын тест: І нұсқа
1. Дұрыс бөлшектерді жаз:
А) [pic] В) [pic] С) [pic]
Д) [pic]
2.ЕКОЕ (21; 30)=?
А) 9 В) 99 С) 270 Д) 210
3.[pic] бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең:
А) [pic] В) [pic] С) [pic] Д) [pic]
4.Құрама сандарды теріп жаз:
А) 2; 6; 12 В) 30; 31; 32 С) 12; 25; 57 Д) 18; 30; 47
5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:
[pic] және [pic]
А) [pic] және [pic] Б) [pic] және [pic]
С) [pic] және [pic] Д) [pic] және [pic]
ІІ нұсқа
.Бұрыс бөлшектерді жаз:
А) [pic] В) [pic] С) [pic] Д) [pic]
2.ЕКОЕ (32; 36)=?
А) 72 В) 36 С) 8 Д) 288
3.[pic] бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең: А) [pic] В)
[pic] С) [pic] Д) [pic]
4.Құрама сандарды теріп жаз:
А) 2;4;9 В) 2;13;25 С) 15;32;93 Д) 17;32;86
5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:
[pic] және [pic]
А) [pic] және [pic] Б) [pic] және [pic]
С) [pic] және [pic] Д) [pic] және [pic]
ІV. Қорытындылау:
Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?
Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?
Толықтауыш көбейткіш қалай табылады ?
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
V. Үйге тапсырма: №536, №539
VІ. Бағалау
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай
бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді уйрету, есептер шығарту
ә) Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар
есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түсу, ептілікке
үйрету.
б)Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, өз бетінше ізденуге,
есеп шығаруға талаптануға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Ойын элементі бар практикалық сабақ
Көрнекі құралдар: Үлестірмелі карточкалар,плакаттар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) оқушыларды түгендеу
б) сыныптың ішкі тәртібін қадағалау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
а) өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары
1. Бөлшекті қысқарту дегеніміз?
2. Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?
3. Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?
4. Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?
5. Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?
б) үйге берілген есепті тексеру мақсатында дәптерлерін жинап алу: №524,№527
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
1 Мысал: 1/8, 5/6 бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.
2 Мысал: 7/4, 3/4, 5/14 бөлшектерін ортақ бөлімге келтіру керек.
3 Мысал: Аралас сан берілсе, олардың бөлшек бөліктерін ортақ бөлімге
келтіреміз.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін:
1) берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең
кіші ортақ бөлімін табу керек;
2) бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу керек;
3) әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін сол бөлшектердің толықтауыш
көбейткішіне көбейту керек.
Бөлшекті жаңа ортақ бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де
көбейтетін сан толықтауыш көбейткіш деп аталады.
[pic] [pic]
ІІІ. Сабақты бекіту.
А)Ауызша есептеу №533,№534
Ә)Тақтада есептер шығару:№535,537
Б) Карточкамен жұмыс (Бөлшектерді қысқартып, ең кіші ортақ бөлімге
келтіру)
№1. №3 [pic]
[pic]
№2 №4
[pic] [pic]
В)Шағын тест: І нұсқа
1. Дұрыс бөлшектерді жаз:
А) [pic] В) [pic] С) [pic]
Д) [pic]
2.ЕКОЕ (21; 30)=?
А) 9 В) 99 С) 270 Д) 210
3.[pic] бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең:
А) [pic] В) [pic] С) [pic] Д) [pic]
4.Құрама сандарды теріп жаз:
А) 2; 6; 12 В) 30; 31; 32 С) 12; 25; 57 Д) 18; 30; 47
5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:
[pic] және [pic]
А) [pic] және [pic] Б) [pic] және [pic]
С) [pic] және [pic] Д) [pic] және [pic]
ІІ нұсқа
.Бұрыс бөлшектерді жаз:
А) [pic] В) [pic] С) [pic] Д) [pic]
2.ЕКОЕ (32; 36)=?
А) 72 В) 36 С) 8 Д) 288
3.[pic] бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең: А) [pic] В)
[pic] С) [pic] Д) [pic]
4.Құрама сандарды теріп жаз:
А) 2;4;9 В) 2;13;25 С) 15;32;93 Д) 17;32;86
5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:
[pic] және [pic]
А) [pic] және [pic] Б) [pic] және [pic]
С) [pic] және [pic] Д) [pic] және [pic]
ІV. Қорытындылау:
Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?
Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?
Толықтауыш көбейткіш қалай табылады ?
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
V. Үйге тапсырма: №536, №539
VІ. Бағалау
Ашық сабақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz