Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: 5-сынып практикалық сабағы

Күні : Математика 5 «Ә» сынып

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру

Сабақтың мақсаты:

а) Білімділік: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді уйрету, есептер шығарту

ә) Дамытушылық: Тақырыпты меңгеру барысында әр түрлі ойын элементі бар есептерді шығару арқылы қабілеті мен бейімділігін дамыта түсу, ептілікке үйрету.

б) Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, өз бетінше ізденуге, есеп шығаруға талаптануға дағдыландыру.

Сабақтың түрі: Ойын элементі бар практикалық сабақ

Көрнекі құралдар: Үлестірмелі карточкалар, плакаттар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру:

а) оқушыларды түгендеу

б) сыныптың ішкі тәртібін қадағалау

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

а) өткен тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары

1. Бөлшекті қысқарту дегеніміз?

2. Дұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?

3. Бұрыс бөлшек деп қандай бөлшектерді айтады?

4. Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?

5. Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?

б) үйге берілген есепті тексеру мақсатында дәптерлерін жинап алу: №524, №527

ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

1 Мысал: 1/8, 5/6 бөлшектерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек.
2 Мысал: 7/4, 3/4, 5/14 бөлшектерін ортақ бөлімге келтіру керек.
3 Мысал: Аралас сан берілсе, олардың бөлшек бөліктерін ортақ бөлімге келтіреміз.
Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін:
1) берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігін, яғни ең кіші ортақ бөлімін табу керек;
2) бөлшектердің әрқайсысы үшін толықтауыш көбейткішті табу керек;
3) әрбір бөлшектің алымы мен бөлімін сол бөлшектердің толықтауыш көбейткішіне көбейту керек.
Бөлшекті жаңа ортақ бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан толықтауыш көбейткіш деп аталады.

ІІІ. Сабақты бекіту.

А) Ауызша есептеу №533, №534

Ә) Тақтада есептер шығару:№535, 537

Б) Карточкамен жұмыс (Бөлшектерді қысқартып, ең кіші ортақ бөлімге келтіру)

№1. №3

№2 №4

В) Шағын тест: І нұсқа

  1. Дұрыс бөлшектерді жаз:

А) В) С)

Д) Equation. 3

2. ЕКОЕ (21; 30) =?

А) 9 В) 99 С) 270 Д) 210

3. бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең:

А) В) С) Д)

4. Құрама сандарды теріп жаз:

А) 2; 6; 12 В) 30; 31; 32 С) 12; 25; 57 Д) 18; 30; 47

5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:

және

А) және Б) және

С) және Д) және

ІІ нұсқа

. Бұрыс бөлшектерді жаз:

А) В) С) Д) Equation. 3

2. ЕКОЕ (32; 36) =?

А) 72 В) 36 С) 8 Д) 288

3. бөлшегін қысқартқанда нәтижесі неге тең: А) В) С) Д)

4. Құрама сандарды теріп жаз:

А) 2; 4; 9 В) 2; 13; 25 С) 15; 32; 93 Д) 17; 32; 86

5. Жай бөлшекті ең кіші ортақ бөлімге келтір:

және

А) және Б) және

С) және Д) және

ІV. Қорытындылау:

Қандай сан берілген бөлшектерге ортақ бөлім бола алады?

Толықтауыш көбейткіш деп қандай санды айтады?

Толықтауыш көбейткіш қалай табылады ?

Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?

V. Үйге тапсырма: №536, №539

VІ. Бағалау

Ашық сабақ


Ұқсас жұмыстар
5-сынып математикасы: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру - ашық сабақ
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру: сабақ жоспары мен әдістемесі
5-сынып математика: Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру және есептер шығару: 5 «б» сыныпқа арналған ашық сабақ
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру: қорыту сабағы
5-сынып математикасы: жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
Жай бөлшектерді игеру: амалдар мен ортақ бөлімге келтіру стратегиясы
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру және аралас сандарды салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz