С дыбысы және әрпімен таныстыру

Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі
«Ақбота» шағын орталығы
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен
таныстыру
Орындаған: Сәрсенбаева А.
Ұзынағаш ауылы, 2015
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері.
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру.
Мақсаты: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру, балаларға дыбыстық талдау жасауды, буынға бөлуді үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері:
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал кәнекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме, қонақ апайлар!
-Балалар, әліпбиден бізге қонақ келіпті. Есік қағылады, әуеден сары шар ұшып келеді. Ішінде «С» дыбысының әріп таңбасы бар.
Әуеден-аспаннан
Балалар қимыл жасайды.
Балалар таңдана назар аударады.
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Рефликтикалық түзетушілік
Балалар, мына шардың түсі қандай?
-Сары сөзі қандай дыбыстан басталады?
-Міне, «С» дыбысының әріп таңбасы.
-Неге ұқсайды?
-«С»дыбысы қандай дыбыс?
-Дауыссыз дыбыстарды қандай түспен белгілейміз?
-Балалар, сендер «С»дыбысынан басталатын сайтыңдаршы! Айтқан сөздерді буынға бөлгізу.
-Балалар тақтаға қараңдаршы!
- Балалар суреттен не көріп тұрмыз!
-Сағат адамдарға не үшін қажет?
-Ал, енді мына суреттен не көріп тұрмыз?
-Сиыр қандай жануар?
-Сиыр сөзінде «С» әрпі бар ма?
-Сиырдың адамдарға пайдасы бар?
-балалар, ал мен сендерге қазір «С» әрпінен басталатын сөздерді таратып беремін.
-Тақтаға қарап сол сөздерді құрастырамыз.
-Ал, кәнекей кім енді тақтаға жазам дейді.
Диалектикалық ойын:
«Сөйлемді толықтыру»
Ойын шарты: балалар педагогтің бастаған сөйлемін жалғастырады.
-Қыздар құлағына тағатын . . .
-Уақытты көрсетеді . . .
- Ақ дәрумені көп, пйдалы сусын . . .
-Қыздардың қолына тағатын . . .
-Сызуға арналған құрал . . .
-Мектепте не оқимыз . . .
-Кітаптарды қайда саламыз . . .
- Жарайсыңдар, балалар!
Осы «С»сөзіне кім тақпақ айтады?
Сергіту жаттығуы:
Тікірейген құлағы,
Менен бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
-Бүгін балалар қандай дыбыспен танысық?
- «С» дыбысы қандай дыбыс?
-Дауыссыз дыбысты қандай түспен белгілейміз?
-Балалар бүгін сабақта өте белсенді болдыңдар!
-Педагог балаларды мақтайды.
-шардың түсі сары
«С» дыбысынан басталады.
-Айға, ораққа ұқсайды.
Дауыссыз дыбыс.
Көк түспен белгілейміз.
Сағат, сырға, сандық, сәбіз т. б.
Сағат
Уақытты білу үшін
Сиыр
Үй жануары
Бар
Сүт, қаймақ, айран, құрт аламыз.
Балалар тақтаға шығып жазады.
. . . сырға
. . . сағат
. . . сүт
. . . сақина
. . . сызғыш
. . . сабақ
. . . сөмкеге
Өсіретін бойыңды
Өсіретін ойыңды
Қоянға да, азықпыз
Сәбіхдермен жазықсыз.
Сыртылдайды күнімен
Сыртылдайды түнімен
Білгің келсе уақытты
Көрсетеді тілімен.
Мазмұнына қарай қимылын келтіріп жасайды.
-«С»дыбысымен таныстық.
-«С»дыбысы-дауыссыз дыбыс.
-Көк түспен белгілейміз.
Қуанады.
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Сөз ойлап айтуды, буынға бөлуді, дыбыстық талдау жасауды.
Түсінеді: «С» дыбысы жайлы берілген мәліметтерді.
Қолданады: «С» дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіре білу дағдылары.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz