Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
С дыбысы және әрпімен таныстыру
Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі
«Ақбота» шағын орталығы
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен
таныстыру
Орындаған: Сәрсенбаева А.
Ұзынағаш ауылы, 2015
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері.
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру.
Мақсаты: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру, балаларға дыбыстық талдау
жасауды, буынға бөлуді үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|Оқу іс-әрекетінің |Педагогтің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбері: |Балалар қимыл жасайды. |
|қозғаушылық |Амандасу үлкенге | |
| |Тәрбиенің басы ғой | |
| |Ал кәнекей бәріміз | |
| |Сәлем дейік үлкенге | |
| |Сәлеметсіздер ме, қонақ | |
| |апайлар! |Балалар таңдана назар |
| | |аударады. |
| |-Балалар, әліпбиден бізге | |
| |қонақ келіпті. Есік қағылады,| |
| |әуеден сары шар ұшып келеді. | |
| |Ішінде «С» дыбысының әріп | |
| |таңбасы бар. | |
| |Әуеден-аспаннан | |
|Ұйымдастырушылық-іздену|Балалар, мына шардың түсі |-шардың түсі сары |
|шілік |қандай? | |
| |-Сары сөзі қандай дыбыстан |«С» дыбысынан басталады.|
| |басталады? |-Айға, ораққа ұқсайды. |
| |-Міне, «С» дыбысының әріп | |
| |таңбасы. | |
| |-Неге ұқсайды? |Дауыссыз дыбыс. |
| |-«С»дыбысы қандай дыбыс? | |
| |-Дауыссыз дыбыстарды қандай |Көк түспен белгілейміз. |
| |түспен белгілейміз? | |
| |-Балалар, сендер «С»дыбысынан|Сағат, сырға, сандық, |
| |басталатын сайтыңдаршы! |сәбіз т.б. |
| |Айтқан сөздерді буынға | |
| |бөлгізу. |Сағат |
| |-Балалар тақтаға қараңдаршы! | |
| |- Балалар суреттен не көріп | |
| |тұрмыз! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Уақытты білу үшін |
| |-Сағат адамдарға не үшін | |
| |қажет? |Сиыр |
| |-Ал, енді мына суреттен не | |
| |көріп тұрмыз? |Үй жануары |
| |-Сиыр қандай жануар? |Бар |
| |-Сиыр сөзінде «С» әрпі бар | |
| |ма? |Сүт, қаймақ, айран, құрт|
| |-Сиырдың адамдарға пайдасы |аламыз. |
| |бар? | |
| |-балалар, ал мен сендерге | |
| |қазір «С» әрпінен басталатын | |
| |сөздерді таратып беремін. | |
| |-Тақтаға қарап сол сөздерді | |
| |құрастырамыз. |Балалар тақтаға шығып |
| |-Ал, кәнекей кім енді тақтаға|жазады. |
| |жазам дейді. | |
| |Диалектикалық ойын: | |
| |«Сөйлемді толықтыру» | |
| |Ойын шарты: балалар | |
| |педагогтің бастаған сөйлемін | |
| |жалғастырады. |...сырға |
| |-Қыздар құлағына тағатын.... |...сағат |
| |-Уақытты көрсетеді.... |...сүт |
| |- Ақ дәрумені көп, пйдалы | |
| |сусын... |...сақина |
| |-Қыздардың қолына тағатын... |...сызғыш |
| |-Сызуға арналған құрал... |...сабақ |
| |-Мектепте не оқимыз... |...сөмкеге |
| |-Кітаптарды қайда саламыз... | |
| |- Жарайсыңдар, балалар! |Өсіретін бойыңды |
| |Осы «С»сөзіне кім тақпақ |Өсіретін ойыңды |
| |айтады? |Қоянға да, азықпыз |
| | |Сәбіхдермен жазықсыз. |
| | | |
| | |Сыртылдайды күнімен |
| | |Сыртылдайды түнімен |
| | |Білгің келсе уақытты |
| | |Көрсетеді тілімен. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту жаттығуы: | |
| | | |
| |Тікірейген құлағы, |Мазмұнына қарай қимылын |
| |Менен бұрын тұрады. |келтіріп жасайды. |
| |Бойын жазып керіліп, | |
| |Беті қолын жуады. | |
| | | |
| | |-«С»дыбысымен таныстық. |
| | |-«С»дыбысы-дауыссыз |
|Рефликтикалық |-Бүгін балалар қандай |дыбыс. |
|түзетушілік |дыбыспен танысық? |-Көк түспен белгілейміз.|
| |- «С» дыбысы қандай дыбыс? | |
| |-Дауыссыз дыбысты қандай |Қуанады. |
| |түспен белгілейміз? | |
| |-Балалар бүгін сабақта өте | |
| |белсенді болдыңдар! | |
| |-Педагог балаларды мақтайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Сөз ойлап айтуды, буынға бөлуді, дыбыстық талдау жасауды.
Түсінеді: «С» дыбысы жайлы берілген мәліметтерді.
Қолданады: «С» дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіре білу дағдылары.
«Ақбота» шағын орталығы
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен
таныстыру
Орындаған: Сәрсенбаева А.
Ұзынағаш ауылы, 2015
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері.
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру.
Мақсаты: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру, балаларға дыбыстық талдау
жасауды, буынға бөлуді үйрету, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
|Оқу іс-әрекетінің |Педагогтің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбері: |Балалар қимыл жасайды. |
|қозғаушылық |Амандасу үлкенге | |
| |Тәрбиенің басы ғой | |
| |Ал кәнекей бәріміз | |
| |Сәлем дейік үлкенге | |
| |Сәлеметсіздер ме, қонақ | |
| |апайлар! |Балалар таңдана назар |
| | |аударады. |
| |-Балалар, әліпбиден бізге | |
| |қонақ келіпті. Есік қағылады,| |
| |әуеден сары шар ұшып келеді. | |
| |Ішінде «С» дыбысының әріп | |
| |таңбасы бар. | |
| |Әуеден-аспаннан | |
|Ұйымдастырушылық-іздену|Балалар, мына шардың түсі |-шардың түсі сары |
|шілік |қандай? | |
| |-Сары сөзі қандай дыбыстан |«С» дыбысынан басталады.|
| |басталады? |-Айға, ораққа ұқсайды. |
| |-Міне, «С» дыбысының әріп | |
| |таңбасы. | |
| |-Неге ұқсайды? |Дауыссыз дыбыс. |
| |-«С»дыбысы қандай дыбыс? | |
| |-Дауыссыз дыбыстарды қандай |Көк түспен белгілейміз. |
| |түспен белгілейміз? | |
| |-Балалар, сендер «С»дыбысынан|Сағат, сырға, сандық, |
| |басталатын сайтыңдаршы! |сәбіз т.б. |
| |Айтқан сөздерді буынға | |
| |бөлгізу. |Сағат |
| |-Балалар тақтаға қараңдаршы! | |
| |- Балалар суреттен не көріп | |
| |тұрмыз! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Уақытты білу үшін |
| |-Сағат адамдарға не үшін | |
| |қажет? |Сиыр |
| |-Ал, енді мына суреттен не | |
| |көріп тұрмыз? |Үй жануары |
| |-Сиыр қандай жануар? |Бар |
| |-Сиыр сөзінде «С» әрпі бар | |
| |ма? |Сүт, қаймақ, айран, құрт|
| |-Сиырдың адамдарға пайдасы |аламыз. |
| |бар? | |
| |-балалар, ал мен сендерге | |
| |қазір «С» әрпінен басталатын | |
| |сөздерді таратып беремін. | |
| |-Тақтаға қарап сол сөздерді | |
| |құрастырамыз. |Балалар тақтаға шығып |
| |-Ал, кәнекей кім енді тақтаға|жазады. |
| |жазам дейді. | |
| |Диалектикалық ойын: | |
| |«Сөйлемді толықтыру» | |
| |Ойын шарты: балалар | |
| |педагогтің бастаған сөйлемін | |
| |жалғастырады. |...сырға |
| |-Қыздар құлағына тағатын.... |...сағат |
| |-Уақытты көрсетеді.... |...сүт |
| |- Ақ дәрумені көп, пйдалы | |
| |сусын... |...сақина |
| |-Қыздардың қолына тағатын... |...сызғыш |
| |-Сызуға арналған құрал... |...сабақ |
| |-Мектепте не оқимыз... |...сөмкеге |
| |-Кітаптарды қайда саламыз... | |
| |- Жарайсыңдар, балалар! |Өсіретін бойыңды |
| |Осы «С»сөзіне кім тақпақ |Өсіретін ойыңды |
| |айтады? |Қоянға да, азықпыз |
| | |Сәбіхдермен жазықсыз. |
| | | |
| | |Сыртылдайды күнімен |
| | |Сыртылдайды түнімен |
| | |Білгің келсе уақытты |
| | |Көрсетеді тілімен. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту жаттығуы: | |
| | | |
| |Тікірейген құлағы, |Мазмұнына қарай қимылын |
| |Менен бұрын тұрады. |келтіріп жасайды. |
| |Бойын жазып керіліп, | |
| |Беті қолын жуады. | |
| | | |
| | |-«С»дыбысымен таныстық. |
| | |-«С»дыбысы-дауыссыз |
|Рефликтикалық |-Бүгін балалар қандай |дыбыс. |
|түзетушілік |дыбыспен танысық? |-Көк түспен белгілейміз.|
| |- «С» дыбысы қандай дыбыс? | |
| |-Дауыссыз дыбысты қандай |Қуанады. |
| |түспен белгілейміз? | |
| |-Балалар бүгін сабақта өте | |
| |белсенді болдыңдар! | |
| |-Педагог балаларды мақтайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Сөз ойлап айтуды, буынға бөлуді, дыбыстық талдау жасауды.
Түсінеді: «С» дыбысы жайлы берілген мәліметтерді.
Қолданады: «С» дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіре білу дағдылары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz