Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кірпіге дос табайық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Уақыты: 12.11.14ж
Тобы: І кіші топ
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: «Сенсорика»
Тақырыбы: «Кірпіге дос табайық».
Мақсаты:Балаларға біріңғай заттарға сенсорикалық белгілеріне қарай ажырата,
салыстыра білуді бекіту. Үлкен- кіші ұғымдарды білуге үйрету, геометриялық
пішіндерді ажыратуды бекіту, ажыратуды әрі қарай дамыту, ойлау , есте
сақтау қабілеттерін арттыру. Қол моторикасын дамыту.,
Алдын-ала жүргізілген жұмыс: Балаларға кірпінің суретін көрсету. Кірпі
туралы өлең оқу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету, сұрақ-жауап.
Қостілділік компонент:Ежик - кірпі.
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық | Шаттық шеңбер |Сәбилер қуаныштарын |
|қозғаушылық |1.Үлкенге де сіз , |білдіреді. |
| |Кішіге де сіз. |Иіліп сәлем береді. |
| |Баршаңызды құрметтеп |Жылы, жарық |
| |Бас иеміз біз. |Балалар бір – бірімен |
| |2. Балалар күн қалай жылуын |құшақтасады |
| |шашып тұр? | |
| |3. Ол бізді қалай жақсы көреді?| |
|Ұйымдастырушылық-і| Тәрбиеші: - Балалар ендеше | Балалар қуанады |
|зденіс |мен сендерді саябаққа қыдыруға | |
| |шақырамын. |Жауабы : кірпі. |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Тұмсығында түймесі бар | |
| |Шаншып алған үстіне | |
| |Толып жатқан инесі бар | |
| |Ол не? | |
| |Тәрбиеші саябақтта қыдырып | |
| |жүріп балалармен кірпілерді | |
| |тауып алады. | |
| |Тәрбиеші: Балалалр оны қайдан |Балалардың жауабы: |
| |тауып алдыңдар? |Ағаштың артынан, |
| |Тәрбиеші балаларға кірпі туралы|үстінен, қасынан. |
| |түсінік береді. | |
| |Кірпілердің несі жоқ? | |
| |«Кірпіге көмек» ойыны |Балалар жауабы: Инесі |
| |Кірқыстырғыштардың көмегі |Балалар өз бетімен |
| |арқылы кірпінің инесін жасау. |жұмыс жасайды |
| | | |
| |Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар |Қатты, тікенек. |
| |енді кірпінің арқасын ұстап |Қасқыр, аю, түлкіден |
| |көрейікші. Қандай болды? |сақтану үшін керек. |
| |Тәрбиеші: Тікенек кірпіге не |Кірпілерін ағаштың |
| |үшін керек? |бүбіне апарып |
| |Еңбек: Әр қайсың кірпілеріңді |орналастырады. |
| |орналастырыңдар және қайда |Алдында, артында, |
| |орналастырғандарыңды айтыңдар. |қасында деген сөздерді|
| | |айтады. |
| | | |
| | |Кірпі сияқты |
| |Сергіту сәті. |еңбектейді. |
| |«Кірпілер» |Аю, қасқырдың суретін |
| |Қимылдарды орындайды |қорқып қозғалмай |
| | |бүгіп отырады.. |
| | |Кірпілерге дорбаның |
| |«Сиқырлы дорба» ойыны |ішінен геометриялық |
| | |пішіндерді алып түсін,|
| | |формасын, айтып |
| | |береді |
|Рефлексивті-түзету| Балалар кірпілер сендерге көп |Балалар өз әсерлерін |
|шілік |рахмет айтып жатыр, олардың |айтады. |
| |сендерге жасаған сыйлықтары бар| |
| |екен. |Рахмет айтады |
| |Алма береді | |
| |Кірпілермен қош айтысады. |Балалардың жауабы. |
| |Тәрбиеші сабақты қорытады. | |

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: үлкен-кіші, түстер, геометриялық пішіндер;
Нені игереді:дидак /ойыншықтармен дербес ойнауын;жаңа сөздердің мәнін;
Нені меңгерді:Салыстыруды.
МКҚК «Балауса балабақшасы

Ашық оқу іс-әрекеті

Сенсорика

І – кіші тобы.

Тәрбиеші: У.Е.Тлюупова

2014-2015 оқу жылы

-----------------------
«Кірпіге дос табайық»

Ұқсас жұмыстар
Сөздің буындық құрылысын дамыту
Орманға саңырауқұлақ теруге барайық.экология негіздері. ортаңғы топ
Кірпінің жанұясы
Әдептілікке тәрбиелеу
Достық туралы таппақ жаттату
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
Құлып нешеу
Кірпі әдістемесі
Құрылысшылар ойыны
Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу
Пәндер