Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
How much is it
|Пән мұғалімі | Пәні | Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Рахымғалиева Л |Ағылшын тілі|How much is it? |6 «а» |15.10.14 |
|Сілтеме |T.Аяпова English |
|Жалпы мақсаты |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіру, диалог құрау |
|Күтілетін нәтиже |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіреді, диалог құрайды |
|Ресурстар | Смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен |
| |әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: жаттығу |
|Кейінгі оқу | Ex:7 , new words |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |I. Organization moment : |Сәлемдеседі, көңіл |
| |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау |күйлерін смайликтер |
| |Түгендеу |арқылы көрсетеді |
| |Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату |Кезекші жауап береді |
| |Қызығушылығын ояту |Топтарға бөлінеді |
| |-жемістер мен көкөністер арқылы топтарға | |
| |бөлінеді | |
| |Бағалау критерийлерімен таныстыру: | |
| |Бағалау критерилері: | |
| | | |
| |1 | |
| |2 | |
| |3 | |
| |4 | |
| |5 | |
| | | |
| |Грамматикалық тапсырма | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сөзжұмбақ шешу | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Мәтінмен жұмыс | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сәйкестендіру тесті | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Диалог құрастыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | 13— 15 – өте жақсы | |
| |12 — 10 – жақсы | |
| |9 — 6 – қанағаттанарлық | |
| | | |
| | | |
|Тұсаукесер | II . Warming –up activities: | |
| |Look at the board and watch video | |
| |What do you think about this video ? | |
| |How do you think what is the theme of our |Сабақтың тақырыбын |
| |lesson ? |табады |
| |Yes you are right | |
| |Let’s begin our new lesson.The theme of our | |
| |lesson is | |
| |How much is it ? and new grammar | |
| |Demonstrative pronouns | |
| |(Сілтеу есімдіктері) | |
| |III. Presentation. Nnew words | |
| |Scream-айқайлау | |
| |you are welcome –қош келдіңіздер, оқасы жоқ |Тыңдайды, қайталайды, |
| |,Ice-cream–балмұздақ |сөздік дәптерге жазып |
| |size – көлемі ,Flavour – жұпар иіс |алады |
| |Vanilla – ванильді , make – алу, | |
| |жасау,Medium-орташа, | |
| |postcard – пошта, Strawberry – құлпынай | |
| |IV .Grammar . Our grammar material is | |
| |Demonstrative pronouns (Сілтеу есімдіктері) | |
| | | |
| |This- (жекеше түрі) these- (көпше түрі) | |
| |жақын жерде тұрған адамдар \ заттар туралы | |
| |айтқанда қолданылады . | |
| |V. Practice. | |
| |Use this or these | |
| |1.Is _____________my drink | |
| |2._______________aren’t my trainers | |
| |3.Is _____________in interesting museums | |
| |4. _______________are new bikes. | |
| |5.________________is my house |Is this my drink |
| |6.________________is a hall |These aren’t my |
| |7._____________are donkeys |trainers |
| |8.What is ________________? |Is this in interesting|
| |9.Did you drop _______________? |museum |
| |10.I like ____________book. |These are new bikes. |
| |11.Look at _______________ photos | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Грамматикалық жаттығу |
| | |орындайды . |
|Негізгі |Crossword: Find the names of food and drinks| |
|бөлім | m |Тапсырманы орындайды |
| |o |дәптерге жазып алады |
| |u | |
| |c | |
| |o | |
| |f | |
| |f | |
| |e | |
| |e |Тапсырманы жеке |
| | |орындайды |
| |i | |
| |c | |
| |a | |
| |k | |
| |e | |
| |m | |
| |e | |
| |a | |
| |t | |
| | | |
| |l |Мәтінді оқып аударады |
| |u | |
| |r | |
| |s | |
| |w | |
| |a | |
| |t | |
| |e | |
| |r | |
| | | |
| |k |Сәйкестендіру тестісін|
| |e |орындайды |
| |s | |
| |a | |
| |c | |
| |o | |
| |k | |
| |e | |
| |p | |
| | | |
| |a | |
| |g | |
| |p | |
| |l | |
| |u | |
| |m | |
| |r | |
| |a | |
| |i | |
| | | |
| |u | |
| |g | |
| |r | |
| |a | |
| |p | |
| |p | |
| |l | |
| |e | |
| |z | |
| | | |
| |s | |
| |a | |
| |n | |
| |d | |
| |w | |
| |i | |
| |c | |
| |h | |
| |z | |
| | | |
| |j | |
| |u | |
| |i | |
| |c | |
| |e | |
| |u | |
| |r | |
| |i | |
| |a | |
| | | |
| |Мәтінмен жұмыс | |
| |Introduction of the new text | |
| |Listen, read and translate. | |
| |Сәйкестендіру тестісі | |
| |Can I help you? | |
| |What size is it? | |
| |How much is it? | |
| |What flavours have you got? | |
| |What make? | |
| |Who’s the strawberry for? | |
| | That’s 1.80 altogether. | |
| |Kodak, please. | |
| |It’s for her. | |
| |I’ve got strawberry vanilla, chocolate and | |
| |coffee. | |
| |35 mm | |
|Сергіту |Әуенге қосылып сергіту жаттығу |Әуенге қосылып билейді|
|сәті | | |
|Қорытынды |Pair work (жұптық жұмыс) |Дайын болған оқушы |
|бөлім |Make up the dialogue |бағдаршамның жасыл |
| | |түсін көтереді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын |
| | |толтырып, мұғалімге |
| | |өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс БҮҮ |Стикерге пікірлерін |
| | |жазып кетеді |
|Үй жұмысы | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, |
| | |жаттау |
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы : How much is it?
Сыныбы : 6 а
Пән мұғалімі : Рахымғалиева Лаззат Сағидоллақызы
2015-2016 оқу жылы
|Рахымғалиева Л |Ағылшын тілі|How much is it? |6 «а» |15.10.14 |
|Сілтеме |T.Аяпова English |
|Жалпы мақсаты |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіру, диалог құрау |
|Күтілетін нәтиже |This,these,that,those cілтеу есімдіктері ,сөйлемдерді |
| |сәйкестендіреді, диалог құрайды |
|Ресурстар | Смайликтер, суреттер |
|Тапсырмалар |Сұраққа жауап беру, мысал келтіру |
| |Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен |
| |әңгімелеседі |
| |Жеке жұмыс: жаттығу |
|Кейінгі оқу | Ex:7 , new words |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |I. Organization moment : |Сәлемдеседі, көңіл |
| |Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау |күйлерін смайликтер |
| |Түгендеу |арқылы көрсетеді |
| |Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату |Кезекші жауап береді |
| |Қызығушылығын ояту |Топтарға бөлінеді |
| |-жемістер мен көкөністер арқылы топтарға | |
| |бөлінеді | |
| |Бағалау критерийлерімен таныстыру: | |
| |Бағалау критерилері: | |
| | | |
| |1 | |
| |2 | |
| |3 | |
| |4 | |
| |5 | |
| | | |
| |Грамматикалық тапсырма | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сөзжұмбақ шешу | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Мәтінмен жұмыс | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сәйкестендіру тесті | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Диалог құрастыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | 13— 15 – өте жақсы | |
| |12 — 10 – жақсы | |
| |9 — 6 – қанағаттанарлық | |
| | | |
| | | |
|Тұсаукесер | II . Warming –up activities: | |
| |Look at the board and watch video | |
| |What do you think about this video ? | |
| |How do you think what is the theme of our |Сабақтың тақырыбын |
| |lesson ? |табады |
| |Yes you are right | |
| |Let’s begin our new lesson.The theme of our | |
| |lesson is | |
| |How much is it ? and new grammar | |
| |Demonstrative pronouns | |
| |(Сілтеу есімдіктері) | |
| |III. Presentation. Nnew words | |
| |Scream-айқайлау | |
| |you are welcome –қош келдіңіздер, оқасы жоқ |Тыңдайды, қайталайды, |
| |,Ice-cream–балмұздақ |сөздік дәптерге жазып |
| |size – көлемі ,Flavour – жұпар иіс |алады |
| |Vanilla – ванильді , make – алу, | |
| |жасау,Medium-орташа, | |
| |postcard – пошта, Strawberry – құлпынай | |
| |IV .Grammar . Our grammar material is | |
| |Demonstrative pronouns (Сілтеу есімдіктері) | |
| | | |
| |This- (жекеше түрі) these- (көпше түрі) | |
| |жақын жерде тұрған адамдар \ заттар туралы | |
| |айтқанда қолданылады . | |
| |V. Practice. | |
| |Use this or these | |
| |1.Is _____________my drink | |
| |2._______________aren’t my trainers | |
| |3.Is _____________in interesting museums | |
| |4. _______________are new bikes. | |
| |5.________________is my house |Is this my drink |
| |6.________________is a hall |These aren’t my |
| |7._____________are donkeys |trainers |
| |8.What is ________________? |Is this in interesting|
| |9.Did you drop _______________? |museum |
| |10.I like ____________book. |These are new bikes. |
| |11.Look at _______________ photos | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Грамматикалық жаттығу |
| | |орындайды . |
|Негізгі |Crossword: Find the names of food and drinks| |
|бөлім | m |Тапсырманы орындайды |
| |o |дәптерге жазып алады |
| |u | |
| |c | |
| |o | |
| |f | |
| |f | |
| |e | |
| |e |Тапсырманы жеке |
| | |орындайды |
| |i | |
| |c | |
| |a | |
| |k | |
| |e | |
| |m | |
| |e | |
| |a | |
| |t | |
| | | |
| |l |Мәтінді оқып аударады |
| |u | |
| |r | |
| |s | |
| |w | |
| |a | |
| |t | |
| |e | |
| |r | |
| | | |
| |k |Сәйкестендіру тестісін|
| |e |орындайды |
| |s | |
| |a | |
| |c | |
| |o | |
| |k | |
| |e | |
| |p | |
| | | |
| |a | |
| |g | |
| |p | |
| |l | |
| |u | |
| |m | |
| |r | |
| |a | |
| |i | |
| | | |
| |u | |
| |g | |
| |r | |
| |a | |
| |p | |
| |p | |
| |l | |
| |e | |
| |z | |
| | | |
| |s | |
| |a | |
| |n | |
| |d | |
| |w | |
| |i | |
| |c | |
| |h | |
| |z | |
| | | |
| |j | |
| |u | |
| |i | |
| |c | |
| |e | |
| |u | |
| |r | |
| |i | |
| |a | |
| | | |
| |Мәтінмен жұмыс | |
| |Introduction of the new text | |
| |Listen, read and translate. | |
| |Сәйкестендіру тестісі | |
| |Can I help you? | |
| |What size is it? | |
| |How much is it? | |
| |What flavours have you got? | |
| |What make? | |
| |Who’s the strawberry for? | |
| | That’s 1.80 altogether. | |
| |Kodak, please. | |
| |It’s for her. | |
| |I’ve got strawberry vanilla, chocolate and | |
| |coffee. | |
| |35 mm | |
|Сергіту |Әуенге қосылып сергіту жаттығу |Әуенге қосылып билейді|
|сәті | | |
|Қорытынды |Pair work (жұптық жұмыс) |Дайын болған оқушы |
|бөлім |Make up the dialogue |бағдаршамның жасыл |
| | |түсін көтереді |
|Бағалау |Өзін-өзі бағалау |Бағалау парақшаларын |
| | |толтырып, мұғалімге |
| | |өткізеді |
|Рефлексия |Кері байланыс БҮҮ |Стикерге пікірлерін |
| | |жазып кетеді |
|Үй жұмысы | 2,3- жаттығу, жаңа сөздер |Жазбаша орындау, |
| | |жаттау |
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы : How much is it?
Сыныбы : 6 а
Пән мұғалімі : Рахымғалиева Лаззат Сағидоллақызы
2015-2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz