Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Шымырбекпен бірге фитбол доптар әлемінде
Білім беру саласы: Вариативтік компонент
Бөлімдері: «Шымырбектің денсаулық сатылары» профильді бағдарлама
Тақырыбы: «Шымырбекпен бірге фитбол доптар әлемінде».
Мақсаты: Балалардың доппен жаттығу жасау іскерлігін (домалату, лактыру,
ұстау, баспен итеру, доппен массаж жасау) дамытып, ата-аналарға балалармен
бірлесіп шынығудың, жұмыс жасауына ықпал ету және жұптық гимнастиканың
тиімділігін арттырып, бір-біріне қамқорлықпен қарауына тәрбиелеу.
Өткізілу түрі: Фитболгимнастика.
Қостілдік құрауыш: доп-мяч.
|Іс-әрекет кезеңдері |Тәрбиеші педагогтың әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотивациялық, |Шаттық шеңбері: | |
|оятушылық кезеңі |Сау дене, таза ақыл, адал көңіл, |Өлең жолдарын мұқият |
| |Үшеуімен бақытты болар өмір. |тыңдайды. |
| |Бару үшін бақшаға, | |
| |Ашу үшін тәбетті. | |
| |Құру үшін сен саулық, | |
| |Керек жақсы денсаулық. | |
| |-Балалар, бүгін бізді ерекше |Қатты қуанады . |
| |жаттығулар күтіп тұр. Өйткені, | |
| |бүгінгі біздің жаттығуымыз | |
| |ата-аналармен бірге өтпек, ал осы | |
| |жаттығулар сендерге қызықты болу | |
| |үшін біздің досымыз Шымырбек бізге| |
| |фитбол доптарын беріп жіберіпті. | |
|Ұйымдастырушылық, |Бір, екі, үш. Ұстаңдар | |
|ізденушілік кезеңі |фитболдарыңды! |Тапсырманы орындайды. |
| |Балалар фитболдарыңды алып, | |
| |ата-аналарыңның алдарына тұра | |
| |қалыңдар. | |
| |- Дұрыс қалыптасқан және әдемі | |
| |келбет – денсаулық кілті. Осы | |
| |жаттығуды күнделікті орындап | |
| |тұрсаңдар, дене келбеттерің әдемі | |
| |, дұрыс қалыптасады. Сондықтан, | |
| |бүгінгі керемет күнімізді келесі | |
| |жаттығудан бастайық: | |
| |Келбетті біз сақтаймыз, | |
| |Өз-өзімізді қолдаймыз. |Өлең жолдарына сәйкес |
| |Бәрін қатарынан тізбектеп. |қимылдар жасайды. |
| |Алдыменен жаттығу. | |
| |Еңкейемін, шалқаямын, түзелемін, | |
| |Онға, содан кейін солға бүгілем. | |
| |Содан кейін доп ойнап, | |
| |Үстел үстіне отырам. | |
| |Теледидар қараймын. | |
| |Бірақ- та есте сақтаймын | |
| |Арқамды тік ұстаймын. | |
| |«Доптың көмегімен массаж». | |
| |-Жарайсыңдар балалар жаттығуымызды| |
| |бастамас бұрын денемізді қыздырып | |
| |алайық. |Барлығы фитбол |
| |Дамытушылық жаттығулар кешені: |доптарымен қатарға |
| |-ана-бала, немесе әке-бала |отырып бір-бірлерінің |
| |колонасының жәй жүрісі: (аяқ |арқаларына доппен |
| |ұшымен, қолдарын жоғары көтеріп |массаж жасайды. |
| |жүреді). | |
| |-өкшемен, қолдарын желкесіне қойып|Бой жазу жаттығуларын |
| |жүру. |орындайды. |
| |-ата-ана, бала бір-біріне қарап | |
| |тұрып қолды созып допты бірге | |
| |ұстап жүреді. | |
| |-тізерлеп ,қолдарын жоғары көтеріп| |
| |жүру. | |
| |-созылу (екі аяқты екі жаққа | |
| |қойып, жоғарыға қарай созылу) | |
| |- еңкею (тізерлеп тұрып, | |
| |алдыға-артқа еңкею) | |
| |- аяқты тынықтыру(допты аяқпен | |
| |ары-бері домалату) | |
| |- бірігіп отыру- қарама-қарсы |- Ауа лебімен үлкен, |
| |тұрып, допты бір-біріне домалату. |кіші доптар салу. |
| |Тыныс алуын ретке келтіру: «Әуе | |
| |доп» -тыныс алу гимнастикасы | |
| |Фитболмен орындалатын жаттығулар:|Балалар доптың үстіне |
| |«Көңілді массаж» . |іштерімен жатып, |
| | |допты алдыға қарай |
| | |домалатады. |
| | | |
| | |Үлкендер баланың |
| |«Зерек бала». |аяғынан ұстап, бала |
| | |екі қолымен, арқасын |
| | |тік ұстап жүреді. |
| | | |
| | |Үлкен адам обруч ұстап|
| |«Көңілді футбол». |тұрып, бала допты |
| | |дәлдеп ату керек. |
| | |Ата-анасы алға қарай |
| | |еңкейіп қақпа жасайды,|
| | |бала баспен допты |
| |«Сәтті қадамдар» |итеріп,қақпаға дәлдеп |
| | |тигізу керек. |
| | |Бала аяғын үлкеннің |
| | |аяғының үстіне қойын, |
| | |қолымен фитболды |
| | |құшақтап алып жәй |
| | |жүріспен жүреді. |
| | | |
| | |Балалар |
| | |ата-аналарымен |
| |-Жарайсыңдар балалар, енді |бірлесіп күн мен |
| |Шымырбектің келесі тапсырмасы: |алманы бейнелейді. |
| |«Суретші доп» деп аталады. | |
| |Шарты: кішкентай доптарды |Балалар мен оның |
| |түрлі-түсті бояуға салып күн, алма|ата-аналары фитбол |
| |салу. |доптарына отырып |
| | |қимылды әуенге би |
| |Құрметті ата-аналар, сүйкімді де |билейді. |
| |епті балалар бүгінгі көңілді | |
|Рефлексиялық – |фитбол гимнастикамыз осымен | |
|түзетушілік кезеңі |аяқталды, сендерге ұнаған шығар, | |
| |олай болса шаттық үстіне шаттық | |
| |қосып | |
| |Фитбол би кешінде билеп қайтайық | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Фитбол доптары жаттығу жасау үшін керемет құрал.
Меңгереді: Фитбол үстінде отырып түрлі жаттығуларының орындалу шартттарымен
Жасай алады:Фитбол үстінде отырып би билеуді
Бөлімдері: «Шымырбектің денсаулық сатылары» профильді бағдарлама
Тақырыбы: «Шымырбекпен бірге фитбол доптар әлемінде».
Мақсаты: Балалардың доппен жаттығу жасау іскерлігін (домалату, лактыру,
ұстау, баспен итеру, доппен массаж жасау) дамытып, ата-аналарға балалармен
бірлесіп шынығудың, жұмыс жасауына ықпал ету және жұптық гимнастиканың
тиімділігін арттырып, бір-біріне қамқорлықпен қарауына тәрбиелеу.
Өткізілу түрі: Фитболгимнастика.
Қостілдік құрауыш: доп-мяч.
|Іс-әрекет кезеңдері |Тәрбиеші педагогтың әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотивациялық, |Шаттық шеңбері: | |
|оятушылық кезеңі |Сау дене, таза ақыл, адал көңіл, |Өлең жолдарын мұқият |
| |Үшеуімен бақытты болар өмір. |тыңдайды. |
| |Бару үшін бақшаға, | |
| |Ашу үшін тәбетті. | |
| |Құру үшін сен саулық, | |
| |Керек жақсы денсаулық. | |
| |-Балалар, бүгін бізді ерекше |Қатты қуанады . |
| |жаттығулар күтіп тұр. Өйткені, | |
| |бүгінгі біздің жаттығуымыз | |
| |ата-аналармен бірге өтпек, ал осы | |
| |жаттығулар сендерге қызықты болу | |
| |үшін біздің досымыз Шымырбек бізге| |
| |фитбол доптарын беріп жіберіпті. | |
|Ұйымдастырушылық, |Бір, екі, үш. Ұстаңдар | |
|ізденушілік кезеңі |фитболдарыңды! |Тапсырманы орындайды. |
| |Балалар фитболдарыңды алып, | |
| |ата-аналарыңның алдарына тұра | |
| |қалыңдар. | |
| |- Дұрыс қалыптасқан және әдемі | |
| |келбет – денсаулық кілті. Осы | |
| |жаттығуды күнделікті орындап | |
| |тұрсаңдар, дене келбеттерің әдемі | |
| |, дұрыс қалыптасады. Сондықтан, | |
| |бүгінгі керемет күнімізді келесі | |
| |жаттығудан бастайық: | |
| |Келбетті біз сақтаймыз, | |
| |Өз-өзімізді қолдаймыз. |Өлең жолдарына сәйкес |
| |Бәрін қатарынан тізбектеп. |қимылдар жасайды. |
| |Алдыменен жаттығу. | |
| |Еңкейемін, шалқаямын, түзелемін, | |
| |Онға, содан кейін солға бүгілем. | |
| |Содан кейін доп ойнап, | |
| |Үстел үстіне отырам. | |
| |Теледидар қараймын. | |
| |Бірақ- та есте сақтаймын | |
| |Арқамды тік ұстаймын. | |
| |«Доптың көмегімен массаж». | |
| |-Жарайсыңдар балалар жаттығуымызды| |
| |бастамас бұрын денемізді қыздырып | |
| |алайық. |Барлығы фитбол |
| |Дамытушылық жаттығулар кешені: |доптарымен қатарға |
| |-ана-бала, немесе әке-бала |отырып бір-бірлерінің |
| |колонасының жәй жүрісі: (аяқ |арқаларына доппен |
| |ұшымен, қолдарын жоғары көтеріп |массаж жасайды. |
| |жүреді). | |
| |-өкшемен, қолдарын желкесіне қойып|Бой жазу жаттығуларын |
| |жүру. |орындайды. |
| |-ата-ана, бала бір-біріне қарап | |
| |тұрып қолды созып допты бірге | |
| |ұстап жүреді. | |
| |-тізерлеп ,қолдарын жоғары көтеріп| |
| |жүру. | |
| |-созылу (екі аяқты екі жаққа | |
| |қойып, жоғарыға қарай созылу) | |
| |- еңкею (тізерлеп тұрып, | |
| |алдыға-артқа еңкею) | |
| |- аяқты тынықтыру(допты аяқпен | |
| |ары-бері домалату) | |
| |- бірігіп отыру- қарама-қарсы |- Ауа лебімен үлкен, |
| |тұрып, допты бір-біріне домалату. |кіші доптар салу. |
| |Тыныс алуын ретке келтіру: «Әуе | |
| |доп» -тыныс алу гимнастикасы | |
| |Фитболмен орындалатын жаттығулар:|Балалар доптың үстіне |
| |«Көңілді массаж» . |іштерімен жатып, |
| | |допты алдыға қарай |
| | |домалатады. |
| | | |
| | |Үлкендер баланың |
| |«Зерек бала». |аяғынан ұстап, бала |
| | |екі қолымен, арқасын |
| | |тік ұстап жүреді. |
| | | |
| | |Үлкен адам обруч ұстап|
| |«Көңілді футбол». |тұрып, бала допты |
| | |дәлдеп ату керек. |
| | |Ата-анасы алға қарай |
| | |еңкейіп қақпа жасайды,|
| | |бала баспен допты |
| |«Сәтті қадамдар» |итеріп,қақпаға дәлдеп |
| | |тигізу керек. |
| | |Бала аяғын үлкеннің |
| | |аяғының үстіне қойын, |
| | |қолымен фитболды |
| | |құшақтап алып жәй |
| | |жүріспен жүреді. |
| | | |
| | |Балалар |
| | |ата-аналарымен |
| |-Жарайсыңдар балалар, енді |бірлесіп күн мен |
| |Шымырбектің келесі тапсырмасы: |алманы бейнелейді. |
| |«Суретші доп» деп аталады. | |
| |Шарты: кішкентай доптарды |Балалар мен оның |
| |түрлі-түсті бояуға салып күн, алма|ата-аналары фитбол |
| |салу. |доптарына отырып |
| | |қимылды әуенге би |
| |Құрметті ата-аналар, сүйкімді де |билейді. |
| |епті балалар бүгінгі көңілді | |
|Рефлексиялық – |фитбол гимнастикамыз осымен | |
|түзетушілік кезеңі |аяқталды, сендерге ұнаған шығар, | |
| |олай болса шаттық үстіне шаттық | |
| |қосып | |
| |Фитбол би кешінде билеп қайтайық | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Фитбол доптары жаттығу жасау үшін керемет құрал.
Меңгереді: Фитбол үстінде отырып түрлі жаттығуларының орындалу шартттарымен
Жасай алады:Фитбол үстінде отырып би билеуді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz