Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс
Мекеме атауы __Қ.Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі
Аты – жөні ________Шыных Назгул_____________________________
Лауазымы _______Химия- биология пәнінің мұғалімі_______________
Жұмысы өтілі _____16 жыл________________________________________
Санаты ___________ІІ_______________________________________
Пән __________ Химия___________________________________
Тақырыбы ___Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы
генетикалық байланыс ____
Сынып ____________11
_______________________________________________
| Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні: |
|Сабақтың тақырыбы: |Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс |
|Сілтеме: |Химия 11 сыныпқа арналған оқулық, Электронды оқулық, Ғаламтордан алынған материалдар.Слайд. |
|Жалпы мақсаты: | Барлық оқыған көмірсутектердің құрамы, құрылысы, қасиеттері, қолданылу арасындағы байланыстың |
| |себебін жүйелеу |
|Оқу нәтижелері: |Көмірсутектерді жіктей білу, қарапайым өкілдерінің құрылысын, гомологтарының изомерлерін, |
| |қасиеттері мен қолданылуын білу. |
| |Генетикалық байланыстарға мысалдар келтіріп, тиісті реакция теңдеулерін жаза білу. |
|Дереккөздер: |Химия . Жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған оқулық. Темірболатова Ә, Нұрахметов Н,|
| |Жұмадилова Р, Әлімжанова С Алматы «Мектеп», 2011 Химия жұмыс дәптері. К. Жексенбина Химия |
| |оқыту әдістемесі. Ә. Темірболатова, Н. Сағымбекова, С. Әлімжанова «Тапсырмалар жинағы Химия -|
| |11»,Ә.Темірболатова, А.Қазымова, Ж.Сағымбекова Химия оқу кітабы, Алматы «Мектеп» 2011ж |
|Сабақтың түрі; |Кіріктірілген |
|Әдіс-тәсілдер: |Жеті модуль, (Алты қалпақ, автор орындығы, Химс,постер, маркерлер, кестелер, сызбалар, үлестірме |
| |материалдар, шар өзекті үлгілер. |
|Сабақтың |Блум |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты|
|кезеңдері |таксономи| | | |
| |ясы | | | |
|І. | |1.Ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. |1.Оқушылар жұппен тұрып бір-бірімен |1мин |
|Қызығушылы| |Амандасу. |дененің әр бөлігі арқылы амандасады. | |
|қты ояту. | |2.Топқа бөлу. |Оқушылар өзін – өзі тексереді үлгі | |
| | | |жауаппен салыстырып тексереді. | |
| | |Алдарына шар өзекті модельдер беру. |2) Көмірсутектердің түрлерінің (ацетилен,| |
| | | |этилен, метан шарөзекті пішінін жасау | |
| | | |арқылы арқылы топқа бөлінеді. Метан, |2мин |
| | | |этилен, ацетилен тобы) | |
|ІІ. | | |3.Жеке, жұппен, топпен, үлкен топта | |
|Мағынаны | |3.Үй жұмысын тексеру Сәйкестендіру тест |ақылдасады. | |
|ажырату |Білу. |1.Алкандар А.СnH2n-2 |Интербелсенді тақтада берілген тапсырманы| |
| | |2.Алкендер Ә.СnH2n-6 |орындайды. Әр топ жарыса орындау керек. | |
| | |3.Алкиндер Б.СnH2n+2 |Қалған топ қателерін дұрыстап отырады. | |
| | |4.Арендер В.СnH2n-2 | |2 мин |
| | |5.Алкадиендер С.СnH2n | | |
| | |2.Көмірсутектердің молекуласындағы көміртек атомдары | | |
| | |арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы: | | |
| | |1.Алкан А. 180 ͦ ,0,120 нм | | |
| | |2.Алкен Ә. 120 ͦ ,0,146 нм | | |
| | |3.Алкин Б.120 ͦ , 0,134нм | | |
| | |4.Арен В.109 ͦ,28΄,0,145 нм| | |
| | |5.Алкадиен С.120 ͦ ,0,140 нм |Бағалау қол шапалақтау, қимыл арқылы іске| |
| | |3.А.Көксағыз алу үшін қолданылады |асырылады. | |
| | |1.Ацетилен | | |
| |Түсіну. | | | |
| | |Ә.Көкеністің пісіп жетілуін тездету үшін 2. Метан|4.Электронды оқулықтан, химия 11 сыныпқа| |
| | |Б. Батпақ газы |арналған оқулықтан,слайдтан көмірсутектер | |
| | |3. Бутадиен |туралы мәліметті толықтыру. |15 мин|
| | |В.Металдарды кесу, дәнекерлеу үшін 4. |Берілген тапсырмаларды жеке оқып, жұпта, | |
| | |Этилен |топта талқылайды. | |
| | | |«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан | |
| | |4.Жаңа тақырып бойынша «алты қалпақ» стратегиясы арқылы|постерді қорғайды. | |
| | |«Көмірсутектер» туралы білетіндерін топтастыруға нұсқау|Әр түстер бойынша әр оқушы көмірсутек | |
| | |жасау. |бойынша түсініктерді еске түсіреді. | |
| | |Ақ түс - берілген көмірсутектің құрылысы,изомері / |«Тарелка» әдісі бойынша жұмысты | |
| | |объективті/ |тексереді. | |
| | |Қызыл түс -қолданылуы |Топтар орындаған тапсырмаларын келесі | |
| | |Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер |топтарға береді. Әр топ алдарына келген | |
| | |билейді. |тапсырмаларды Мұғалім ұсынған дұрыс жауап| |
| | |Жасыл қалпақ – Химиялық, физикалық қасиеттері. |үлгісімен тексереді. | |
| |Қолдану |Қара түс – зияны |Қателерін стикерлерге жазып қояды. Әр | |
| | |Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. |топтың қателері анықталып, өз | |
| | |Сары түс – Пайдалы жағы. |тапсырмалары қайтадан өздеріне қайтады. | |
| | |Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол |Оқушылар қателерін көріп, дұрыс шығарылу |5 мин |
| | |артықшылықтарды іздестіреді. |жолымен танысады. | |
| | |Көк қалпақ – қорытындылайды. |Бағалау смайлик, қол шапалақтау арқылы | |
| | |Слайд №1-20 мұғалім қосымша таныстырады. |іске асырылады. | |
| | | |Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен | |
| | | |«Өкіл» әдісімен әр топтан бір, екі оқушы | |
| | |Электронды оқулықтан «Көмірсутектер» туралы |келесі топтарға өз тапсырмаларының | |
| | |мәліметтерді қосымша толықтыру. Сызбанұсқа №1 |шығарылу жолдарымен таныстырады.Ал тыңдап |1 мин |
| | | |отырған топ алдарындағы жауаппен салыстыра|7 мин |
| | |Топтарға тапсырма беру |отырып, қателерін анықтайды. Стикерге | |
| | |Берілген өзгерістік айналымдарды орындауға мүмкіндік|қателер жазады. | |
| | |беретін: |Қол шапалақтау арқылы бағалайды. | |
| | |І топ»: Алкан | | |
| | |С → СН4→ СН3СІ→ С3Н8→ С2Н6 | | |
| | |химиялық реакция теңдеулерін жазып, түзілген заттарды | | |
| | |атаңдар. | | |
| |Талдау |ІІ топ «Алкен»: | | |
| | |Күйе →метан →этилен →полиэтилен →көміртек (ІІ) оксиді |Оқушылар қол шапалақтау арқылы ақ жол | |
| | |Заттардың кластарын айтып, осы өзгерістердің маңызын |тілейді. | |
| | |түсіндіріңдер. |Тапсырмалар әр топтан бір оқушы тақтаға | |
| | |ІІІ топ «Пропин»: |шығару арқылы тексеріледі. Оқушылар | |
| | |Сірке альдегиді →ацетилен → винилхлорид |қателерін тексереді. Мұғалім кеңес беріп | |
| | |→поливинилхлорид |отырады. | |
| | |Мұғалім әр топқа есептің дұрыс шығарылу үлгісін |Бағалау жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш ( | |
| | |ұсынады. |геометриялық фигуралар) арқылы | |
| | |Сергіту сәті: «ҰБТ»-ға химия пәнін таңдаушы Асемгул, |көрсетіледі. | |
| | |Әлия және Ардаққа сәттілік тілеп, сазды әуен жолдау. | | |
| | |2 тапсырма: | | |
| | |І топ: Көмірсутектің 7,2 г жанғанда, 11,2 л (қ.ж) | | |
| | |көміртек (ІҮ) оксиді мен 10,8г су түзілді. | | |
| | |Көмірсутектің молекулалық формуласын есептеп | | |
| | |шығарыңдар. | | |
| | |ІІ. Топ: Құрамында 30% қоспасы бар массасы, 1 кг | | |
| | |техникалық кальций карбидінен алынатын ацетиленнің | | |
| | |(қ.ж) көлемін анықтаңдар. | | |
| | |ІІІ. Көлемі 33,6 л (қ.ж) ацетиленнен бензолдың қандай | | |
| | |массасын алуға болатынын есептеңдер. | | |
|ІІІ. |Жинақтау |3-тапсырма: шығармашылық тапсырма: (дарынды, талантты | | |
|Ой-толғаны| |балалармен жұмыс) |Алдымен өз ойларын «Автор орындығы» әдісі | |
|с | |І Топ: Пропан мен бутан –баллондарда тасымалданатын |арқылы алдымен бір топтан бір оқушы |8 мин |
| | |сұйылтылған газдардың негізгі компоненттері. Екеуі де |орындыққа жайғасып, орындалған тапсырманың| |
| | |бөлме температурасында газ, бірақ бутан 0°С –та |жауабын оқиды. | |
| | |сұйықтыққа айналады. Бутаны бар баллондарды қандай |Қалған оқушылар талқылайды. Таратылып | |
| | |температурада қолдануға болмайды және оның қысымда |берілген дұрыс жауаптармен салыстырып, | |
| | |қайнау температурасы қандай, бутанды қай өңірлерде |жауабын айтады. | |
| | |қолданады. |Осылай әр топтан бір оқушы «Автор | |
| | |ІІ топ:Этиленнің әсерінен жемістерді пісіріп |орындығына отырып, тапсырманың жауаптарын | |
| | |жетілдірудің әдіс тәсілдері дәлелденген. Егер қызанақ |талдайды. | |
| | |пісіп жетілу үшін этиленнің концентрациясы 1:2000, | | |
| | |яғни бір көлем этиленге 2000 көлем ауа қажет. Этиленді | | |
| | |этил спирті және арнайы құрастырылған аппаратта күкірт|Бағалау смайликтерді көрсету арқылы іске | |
| | |қышқылынан алады. Әдетте 10-12 күнде жетілетін қызанақ|асады. | |
| | |этиленнің әсерінен неше күнде пісіп жетіледі? | | |
| |Рефлексия|Және сен қалай ойлайсың, бұл әдістің тиімділігі бар | | |
| | |ма? | | |
| | |ІІ топ: | | |
| |Баға |Дихлорфенилтрихлорэтан СС3СН (С6Н4СІ)2 | | |
| |лау |С2Н5ОН+4СІ2 → ССІ3СНО +5НСІ | | |
| | |Барлық жәндіктер үшін уытты.ДДТ-мен бір өңделген жер | | |
| | |бірнеше ай бойы алтыаяқты жәндік үшін қауіпті болды. | | |
| | |Сен қалай ойлайсың бір реттік қабылдау дозасы қанша мг | | |
| | |немесе г болуы мүмкін? |Оқушылар «Химс» рефлексия бойынша келесі | |
| | | |сұрақтарға жауап береді: | |
| | |Кері байланыс |Жақсы | |
| | |«Химс» әдісі бойынша қорытынды жасауын ұсынады. |Қызықты | |
| | | |Бөгет көрсетті |1 мин |
| | | |Өзіммен аламын | |
| | | |Формативтік бағалау, топ спикері, өзін-өзі| |
| | | |бағалау, жұппен бағалау жүріледі. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Суммативтік бағалау ( мұғалім формативтік бағалауды | | |
| | |қорытынды жасайды) | | |
| | | | |2 мин |
| |Үй жұмысы|§3-4-5 оқу,Химия 11 Тапсырмалар жинағы 97 бет 3-73,3-64|Үй тапсырманы жазып алу. §3-4-5 оқу, |1 мин |
| | |109 бет № 4-55*, 1-7, 1- 19 |сұрақтармен жұмыс жасау | |
| | | |Химия 11 Тапсырмалар жинағы 97 бет | |
| | | |3-73,3-64 | |
| | | |109 бет № 4-55*, 1-7, 1- 19 | |
| | | |* | |
Аты – жөні ________Шыных Назгул_____________________________
Лауазымы _______Химия- биология пәнінің мұғалімі_______________
Жұмысы өтілі _____16 жыл________________________________________
Санаты ___________ІІ_______________________________________
Пән __________ Химия___________________________________
Тақырыбы ___Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы
генетикалық байланыс ____
Сынып ____________11
_______________________________________________
| Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні: |
|Сабақтың тақырыбы: |Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс |
|Сілтеме: |Химия 11 сыныпқа арналған оқулық, Электронды оқулық, Ғаламтордан алынған материалдар.Слайд. |
|Жалпы мақсаты: | Барлық оқыған көмірсутектердің құрамы, құрылысы, қасиеттері, қолданылу арасындағы байланыстың |
| |себебін жүйелеу |
|Оқу нәтижелері: |Көмірсутектерді жіктей білу, қарапайым өкілдерінің құрылысын, гомологтарының изомерлерін, |
| |қасиеттері мен қолданылуын білу. |
| |Генетикалық байланыстарға мысалдар келтіріп, тиісті реакция теңдеулерін жаза білу. |
|Дереккөздер: |Химия . Жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған оқулық. Темірболатова Ә, Нұрахметов Н,|
| |Жұмадилова Р, Әлімжанова С Алматы «Мектеп», 2011 Химия жұмыс дәптері. К. Жексенбина Химия |
| |оқыту әдістемесі. Ә. Темірболатова, Н. Сағымбекова, С. Әлімжанова «Тапсырмалар жинағы Химия -|
| |11»,Ә.Темірболатова, А.Қазымова, Ж.Сағымбекова Химия оқу кітабы, Алматы «Мектеп» 2011ж |
|Сабақтың түрі; |Кіріктірілген |
|Әдіс-тәсілдер: |Жеті модуль, (Алты қалпақ, автор орындығы, Химс,постер, маркерлер, кестелер, сызбалар, үлестірме |
| |материалдар, шар өзекті үлгілер. |
|Сабақтың |Блум |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |Уақыты|
|кезеңдері |таксономи| | | |
| |ясы | | | |
|І. | |1.Ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. |1.Оқушылар жұппен тұрып бір-бірімен |1мин |
|Қызығушылы| |Амандасу. |дененің әр бөлігі арқылы амандасады. | |
|қты ояту. | |2.Топқа бөлу. |Оқушылар өзін – өзі тексереді үлгі | |
| | | |жауаппен салыстырып тексереді. | |
| | |Алдарына шар өзекті модельдер беру. |2) Көмірсутектердің түрлерінің (ацетилен,| |
| | | |этилен, метан шарөзекті пішінін жасау | |
| | | |арқылы арқылы топқа бөлінеді. Метан, |2мин |
| | | |этилен, ацетилен тобы) | |
|ІІ. | | |3.Жеке, жұппен, топпен, үлкен топта | |
|Мағынаны | |3.Үй жұмысын тексеру Сәйкестендіру тест |ақылдасады. | |
|ажырату |Білу. |1.Алкандар А.СnH2n-2 |Интербелсенді тақтада берілген тапсырманы| |
| | |2.Алкендер Ә.СnH2n-6 |орындайды. Әр топ жарыса орындау керек. | |
| | |3.Алкиндер Б.СnH2n+2 |Қалған топ қателерін дұрыстап отырады. | |
| | |4.Арендер В.СnH2n-2 | |2 мин |
| | |5.Алкадиендер С.СnH2n | | |
| | |2.Көмірсутектердің молекуласындағы көміртек атомдары | | |
| | |арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы: | | |
| | |1.Алкан А. 180 ͦ ,0,120 нм | | |
| | |2.Алкен Ә. 120 ͦ ,0,146 нм | | |
| | |3.Алкин Б.120 ͦ , 0,134нм | | |
| | |4.Арен В.109 ͦ,28΄,0,145 нм| | |
| | |5.Алкадиен С.120 ͦ ,0,140 нм |Бағалау қол шапалақтау, қимыл арқылы іске| |
| | |3.А.Көксағыз алу үшін қолданылады |асырылады. | |
| | |1.Ацетилен | | |
| |Түсіну. | | | |
| | |Ә.Көкеністің пісіп жетілуін тездету үшін 2. Метан|4.Электронды оқулықтан, химия 11 сыныпқа| |
| | |Б. Батпақ газы |арналған оқулықтан,слайдтан көмірсутектер | |
| | |3. Бутадиен |туралы мәліметті толықтыру. |15 мин|
| | |В.Металдарды кесу, дәнекерлеу үшін 4. |Берілген тапсырмаларды жеке оқып, жұпта, | |
| | |Этилен |топта талқылайды. | |
| | | |«Постер» құрастырып, спикер топтың атынан | |
| | |4.Жаңа тақырып бойынша «алты қалпақ» стратегиясы арқылы|постерді қорғайды. | |
| | |«Көмірсутектер» туралы білетіндерін топтастыруға нұсқау|Әр түстер бойынша әр оқушы көмірсутек | |
| | |жасау. |бойынша түсініктерді еске түсіреді. | |
| | |Ақ түс - берілген көмірсутектің құрылысы,изомері / |«Тарелка» әдісі бойынша жұмысты | |
| | |объективті/ |тексереді. | |
| | |Қызыл түс -қолданылуы |Топтар орындаған тапсырмаларын келесі | |
| | |Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер |топтарға береді. Әр топ алдарына келген | |
| | |билейді. |тапсырмаларды Мұғалім ұсынған дұрыс жауап| |
| | |Жасыл қалпақ – Химиялық, физикалық қасиеттері. |үлгісімен тексереді. | |
| |Қолдану |Қара түс – зияны |Қателерін стикерлерге жазып қояды. Әр | |
| | |Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. |топтың қателері анықталып, өз | |
| | |Сары түс – Пайдалы жағы. |тапсырмалары қайтадан өздеріне қайтады. | |
| | |Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол |Оқушылар қателерін көріп, дұрыс шығарылу |5 мин |
| | |артықшылықтарды іздестіреді. |жолымен танысады. | |
| | |Көк қалпақ – қорытындылайды. |Бағалау смайлик, қол шапалақтау арқылы | |
| | |Слайд №1-20 мұғалім қосымша таныстырады. |іске асырылады. | |
| | | |Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен | |
| | | |«Өкіл» әдісімен әр топтан бір, екі оқушы | |
| | |Электронды оқулықтан «Көмірсутектер» туралы |келесі топтарға өз тапсырмаларының | |
| | |мәліметтерді қосымша толықтыру. Сызбанұсқа №1 |шығарылу жолдарымен таныстырады.Ал тыңдап |1 мин |
| | | |отырған топ алдарындағы жауаппен салыстыра|7 мин |
| | |Топтарға тапсырма беру |отырып, қателерін анықтайды. Стикерге | |
| | |Берілген өзгерістік айналымдарды орындауға мүмкіндік|қателер жазады. | |
| | |беретін: |Қол шапалақтау арқылы бағалайды. | |
| | |І топ»: Алкан | | |
| | |С → СН4→ СН3СІ→ С3Н8→ С2Н6 | | |
| | |химиялық реакция теңдеулерін жазып, түзілген заттарды | | |
| | |атаңдар. | | |
| |Талдау |ІІ топ «Алкен»: | | |
| | |Күйе →метан →этилен →полиэтилен →көміртек (ІІ) оксиді |Оқушылар қол шапалақтау арқылы ақ жол | |
| | |Заттардың кластарын айтып, осы өзгерістердің маңызын |тілейді. | |
| | |түсіндіріңдер. |Тапсырмалар әр топтан бір оқушы тақтаға | |
| | |ІІІ топ «Пропин»: |шығару арқылы тексеріледі. Оқушылар | |
| | |Сірке альдегиді →ацетилен → винилхлорид |қателерін тексереді. Мұғалім кеңес беріп | |
| | |→поливинилхлорид |отырады. | |
| | |Мұғалім әр топқа есептің дұрыс шығарылу үлгісін |Бағалау жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш ( | |
| | |ұсынады. |геометриялық фигуралар) арқылы | |
| | |Сергіту сәті: «ҰБТ»-ға химия пәнін таңдаушы Асемгул, |көрсетіледі. | |
| | |Әлия және Ардаққа сәттілік тілеп, сазды әуен жолдау. | | |
| | |2 тапсырма: | | |
| | |І топ: Көмірсутектің 7,2 г жанғанда, 11,2 л (қ.ж) | | |
| | |көміртек (ІҮ) оксиді мен 10,8г су түзілді. | | |
| | |Көмірсутектің молекулалық формуласын есептеп | | |
| | |шығарыңдар. | | |
| | |ІІ. Топ: Құрамында 30% қоспасы бар массасы, 1 кг | | |
| | |техникалық кальций карбидінен алынатын ацетиленнің | | |
| | |(қ.ж) көлемін анықтаңдар. | | |
| | |ІІІ. Көлемі 33,6 л (қ.ж) ацетиленнен бензолдың қандай | | |
| | |массасын алуға болатынын есептеңдер. | | |
|ІІІ. |Жинақтау |3-тапсырма: шығармашылық тапсырма: (дарынды, талантты | | |
|Ой-толғаны| |балалармен жұмыс) |Алдымен өз ойларын «Автор орындығы» әдісі | |
|с | |І Топ: Пропан мен бутан –баллондарда тасымалданатын |арқылы алдымен бір топтан бір оқушы |8 мин |
| | |сұйылтылған газдардың негізгі компоненттері. Екеуі де |орындыққа жайғасып, орындалған тапсырманың| |
| | |бөлме температурасында газ, бірақ бутан 0°С –та |жауабын оқиды. | |
| | |сұйықтыққа айналады. Бутаны бар баллондарды қандай |Қалған оқушылар талқылайды. Таратылып | |
| | |температурада қолдануға болмайды және оның қысымда |берілген дұрыс жауаптармен салыстырып, | |
| | |қайнау температурасы қандай, бутанды қай өңірлерде |жауабын айтады. | |
| | |қолданады. |Осылай әр топтан бір оқушы «Автор | |
| | |ІІ топ:Этиленнің әсерінен жемістерді пісіріп |орындығына отырып, тапсырманың жауаптарын | |
| | |жетілдірудің әдіс тәсілдері дәлелденген. Егер қызанақ |талдайды. | |
| | |пісіп жетілу үшін этиленнің концентрациясы 1:2000, | | |
| | |яғни бір көлем этиленге 2000 көлем ауа қажет. Этиленді | | |
| | |этил спирті және арнайы құрастырылған аппаратта күкірт|Бағалау смайликтерді көрсету арқылы іске | |
| | |қышқылынан алады. Әдетте 10-12 күнде жетілетін қызанақ|асады. | |
| | |этиленнің әсерінен неше күнде пісіп жетіледі? | | |
| |Рефлексия|Және сен қалай ойлайсың, бұл әдістің тиімділігі бар | | |
| | |ма? | | |
| | |ІІ топ: | | |
| |Баға |Дихлорфенилтрихлорэтан СС3СН (С6Н4СІ)2 | | |
| |лау |С2Н5ОН+4СІ2 → ССІ3СНО +5НСІ | | |
| | |Барлық жәндіктер үшін уытты.ДДТ-мен бір өңделген жер | | |
| | |бірнеше ай бойы алтыаяқты жәндік үшін қауіпті болды. | | |
| | |Сен қалай ойлайсың бір реттік қабылдау дозасы қанша мг | | |
| | |немесе г болуы мүмкін? |Оқушылар «Химс» рефлексия бойынша келесі | |
| | | |сұрақтарға жауап береді: | |
| | |Кері байланыс |Жақсы | |
| | |«Химс» әдісі бойынша қорытынды жасауын ұсынады. |Қызықты | |
| | | |Бөгет көрсетті |1 мин |
| | | |Өзіммен аламын | |
| | | |Формативтік бағалау, топ спикері, өзін-өзі| |
| | | |бағалау, жұппен бағалау жүріледі. | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Суммативтік бағалау ( мұғалім формативтік бағалауды | | |
| | |қорытынды жасайды) | | |
| | | | |2 мин |
| |Үй жұмысы|§3-4-5 оқу,Химия 11 Тапсырмалар жинағы 97 бет 3-73,3-64|Үй тапсырманы жазып алу. §3-4-5 оқу, |1 мин |
| | |109 бет № 4-55*, 1-7, 1- 19 |сұрақтармен жұмыс жасау | |
| | | |Химия 11 Тапсырмалар жинағы 97 бет | |
| | | |3-73,3-64 | |
| | | |109 бет № 4-55*, 1-7, 1- 19 | |
| | | |* | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz