Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс

Мекеме атауы __ Қ. Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі

Аты - жөні Шыных Назгул

Лауазымы Химия- биология пәнінің мұғалімі

Жұмысы өтілі 16 жыл

Санаты ІІ

Пән Химия

Тақырыбы ___ Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс

Сынып 11

Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Сабақтың тақырыбы:
Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Сілтеме:
Химия 11 сыныпқа арналған оқулық, Электронды оқулық, Ғаламтордан алынған материалдар. Слайд.
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Жалпы мақсаты:
Барлық оқыған көмірсутектердің құрамы, құрылысы, қасиеттері, қолданылу арасындағы байланыстың себебін жүйелеу
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Оқу нәтижелері:

Көмірсутектерді жіктей білу, қарапайым өкілдерінің құрылысын, гомологтарының изомерлерін, қасиеттері мен қолданылуын білу.

Генетикалық байланыстарға мысалдар келтіріп, тиісті реакция теңдеулерін жаза білу.

Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Дереккөздер:
Химия . Жалпы білім беретін мектептің 11 сыныбына арналған оқулық. Темірболатова Ә, Нұрахметов Н, Жұмадилова Р, Әлімжанова С Алматы «Мектеп», 2011 Химия жұмыс дәптері. К. Жексенбина Химия оқыту әдістемесі. Ә. Темірболатова, Н. Сағымбекова, С. Әлімжанова «Тапсырмалар жинағы Химия - 11», Ә. Темірболатова, А. Қазымова, Ж. Сағымбекова Химия оқу кітабы, Алматы «Мектеп» 2011ж
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Сабақтың түрі;
Кіріктірілген
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Әдіс-тәсілдер:
Жеті модуль, (Алты қалпақ, автор орындығы, Химс, постер, маркерлер, кестелер, сызбалар, үлестірме материалдар, шар өзекті үлгілер.
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: Сабақтың кезеңдері
Блум таксономиясы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыты
Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні::

І. Қызығушылықты ояту.

ІІ. Мағынаны ажырату

Білу.

Түсіну.

Қолдану

Талдау

1. Ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу.

2. Топқа бөлу.

Алдарына шар өзекті модельдер беру.

3. Үй жұмысын тексеру Сәйкестендіру тест

1. Алкандар А. СnH2n-2

2. Алкендер Ә. СnH2n-6

3. Алкиндер Б. СnH2n+2

4. Арендер В. СnH2n-2

5. Алкадиендер С. СnH2n

2. Көмірсутектердің молекуласындағы көміртек атомдары арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы:

1. Алкан А. 180 ͦ, 0, 120 нм

2. Алкен Ә. 120 ͦ, 0, 146 нм

3. Алкин Б. 120 ͦ, 0, 134нм

4. Арен В. 109 ͦ, 28΄, 0, 145 нм

5. Алкадиен С. 120 ͦ, 0, 140 нм

3. А. Көксағыз алу үшін қолданылады 1. Ацетилен

Ә. Көкеністің пісіп жетілуін тездету үшін 2. Метан

Б. Батпақ газы 3. Бутадиен

В. Металдарды кесу, дәнекерлеу үшін 4. Этилен

4. Жаңа тақырып бойынша «алты қалпақ » стратегиясы арқылы «Көмірсутектер» туралы білетіндерін топтастыруға нұсқау жасау.

Ақ түс - берілген көмірсутектің құрылысы, изомері / объективті/

Қызыл түс -қолданылуы

Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді.

Жасыл қалпақ - Химиялық, физикалық қасиеттері.

Қара түс - зияны

Қара қалпақта адам қауіптілік танытады.

Сары түс - Пайдалы жағы.

Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді.

Көк қалпақ - қорытындылайды.

Слайд №1-20 мұғалім қосымша таныстырады.

Электронды оқулықтан «Көмірсутектер» туралы мәліметтерді қосымша толықтыру. Сызбанұсқа №1

  1. Топтарға тапсырма беру

Берілген өзгерістік айналымдарды орындауға мүмкіндік беретін:

І топ»: Алкан

С → СН 4 → СН 3 СІ→ С 3 Н 8 → С 2 Н 6

химиялық реакция теңдеулерін жазып, түзілген заттарды атаңдар.

ІІ топ «Алкен»:

Күйе →метан →этилен →полиэтилен →көміртек (ІІ) оксиді

Заттардың кластарын айтып, осы өзгерістердің маңызын түсіндіріңдер.

ІІІ топ «Пропин»:

Сірке альдегиді →ацетилен → винилхлорид →поливинилхлорид

Мұғалім әр топқа есептің дұрыс шығарылу үлгісін ұсынады.

Сергіту сәті : «ҰБТ»-ға химия пәнін таңдаушы Асемгул, Әлия және Ардаққа сәттілік тілеп, сазды әуен жолдау.

2 тапсырма:

І топ: Көмірсутектің 7, 2 г жанғанда, 11, 2 л (қ. ж) көміртек (ІҮ) оксиді мен 10, 8г су түзілді. Көмірсутектің молекулалық формуласын есептеп шығарыңдар.

ІІ. Топ: Құрамында 30% қоспасы бар массасы, 1 кг техникалық кальций карбидінен алынатын ацетиленнің (қ. ж) көлемін анықтаңдар.

ІІІ. Көлемі 33, 6 л (қ. ж) ацетиленнен бензолдың қандай массасын алуға болатынын есептеңдер.

1. Оқушылар жұппен тұрып бір-бірімен дененің әр бөлігі арқылы амандасады.

  • Оқушылар өзін - өзі тексереді үлгі жауаппен салыстырып тексереді.

2) Көмірсутектердің түрлерінің (ацетилен, этилен, метан шарөзекті пішінін жасау арқылы арқылы топқа бөлінеді. Метан, этилен, ацетилен тобы)

3. Жеке, жұппен, топпен, үлкен топта ақылдасады.

Интербелсенді тақтада берілген тапсырманы орындайды. Әр топ жарыса орындау керек. Қалған топ қателерін дұрыстап отырады.

Бағалау қол шапалақтау, қимыл арқылы іске асырылады.

4. Электронды оқулықтан, химия 11 сыныпқа арналған оқулықтан, слайдтан көмірсутектер туралы мәліметті толықтыру.

  1. Берілген тапсырмаларды жеке оқып, жұпта, топта талқылайды.
  2. «Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді қорғайды.

Әр түстер бойынша әр оқушы көмірсутек бойынша түсініктерді еске түсіреді.

«Тарелка» әдісі бойынша жұмысты тексереді.

Топтар орындаған тапсырмаларын келесі топтарға береді. Әр топ алдарына келген тапсырмаларды Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен тексереді.

Қателерін стикерлерге жазып қояды. Әр топтың қателері анықталып, өз тапсырмалары қайтадан өздеріне қайтады. Оқушылар қателерін көріп, дұрыс шығарылу жолымен танысады.

Бағалау смайлик, қол шапалақтау арқылы іске асырылады.

Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен

«Өкіл» әдісімен әр топтан бір, екі оқушы келесі топтарға өз тапсырмаларының шығарылу жолдарымен таныстырады. Ал тыңдап отырған топ алдарындағы жауаппен салыстыра отырып, қателерін анықтайды. Стикерге қателер жазады.

Қол шапалақтау арқылы бағалайды.

Оқушылар қол шапалақтау арқылы ақ жол тілейді.

Тапсырмалар әр топтан бір оқушы тақтаға шығару арқылы тексеріледі. Оқушылар қателерін тексереді. Мұғалім кеңес беріп отырады.

Бағалау жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш ( геометриялық фигуралар) арқылы көрсетіледі.

1мин

2мин

2 мин

15 мин

5 мин

1 мин

7 мин

Пән: химия Сынып: 11 Сабақ: 2 Күні:: ІІІ. Ой-толғаныс

Жинақтау

Рефлексия

Баға

лау

3-тапсырма: шығармашылық тапсырма: (дарынды, талантты балалармен жұмыс)

І Топ: Пропан мен бутан -баллондарда тасымалданатын сұйылтылған газдардың негізгі компоненттері. Екеуі де бөлме температурасында газ, бірақ бутан 0°С -та сұйықтыққа айналады. Бутаны бар баллондарды қандай температурада қолдануға болмайды және оның қысымда қайнау температурасы қандай, бутанды қай өңірлерде қолданады.

ІІ топ:Этиленнің әсерінен жемістерді пісіріп жетілдірудің әдіс тәсілдері дәлелденген. Егер


Ұқсас жұмыстар
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Химиялық байланыс
Қаныққан көмірсутектер Қанықпаған көмірсутектер
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы
Ароматты көмірсутектер .Бензол
Генетикалық байланыс
Мұғалімнің түсіндіруі
Химия көшбасшысы
Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысы
Метан қатарындағы көмірсутектер туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz