Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс

Мекеме атауы __ Қ. Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі
Аты - жөні Шыных Назгул
Лауазымы Химия- биология пәнінің мұғалімі
Жұмысы өтілі 16 жыл
Санаты ІІ
Пән Химия
Тақырыбы ___ Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс
Сынып 11
Көмірсутектерді жіктей білу, қарапайым өкілдерінің құрылысын, гомологтарының изомерлерін, қасиеттері мен қолданылуын білу.
Генетикалық байланыстарға мысалдар келтіріп, тиісті реакция теңдеулерін жаза білу.
І. Қызығушылықты ояту.
ІІ. Мағынаны ажырату
Білу.
Түсіну.
Қолдану
Талдау
1. Ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу.
2. Топқа бөлу.
Алдарына шар өзекті модельдер беру.
3. Үй жұмысын тексеру Сәйкестендіру тест
1. Алкандар А. СnH2n-2
2. Алкендер Ә. СnH2n-6
3. Алкиндер Б. СnH2n+2
4. Арендер В. СnH2n-2
5. Алкадиендер С. СnH2n
2. Көмірсутектердің молекуласындағы көміртек атомдары арасындағы байланыс бұрышы мен арақашықтығы:
1. Алкан А. 180 ͦ, 0, 120 нм
2. Алкен Ә. 120 ͦ, 0, 146 нм
3. Алкин Б. 120 ͦ, 0, 134нм
4. Арен В. 109 ͦ, 28΄, 0, 145 нм
5. Алкадиен С. 120 ͦ, 0, 140 нм
3. А. Көксағыз алу үшін қолданылады 1. Ацетилен
Ә. Көкеністің пісіп жетілуін тездету үшін 2. Метан
Б. Батпақ газы 3. Бутадиен
В. Металдарды кесу, дәнекерлеу үшін 4. Этилен
4. Жаңа тақырып бойынша «алты қалпақ » стратегиясы арқылы «Көмірсутектер» туралы білетіндерін топтастыруға нұсқау жасау.
Ақ түс - берілген көмірсутектің құрылысы, изомері / объективті/
Қызыл түс -қолданылуы
Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді.
Жасыл қалпақ - Химиялық, физикалық қасиеттері.
Қара түс - зияны
Қара қалпақта адам қауіптілік танытады.
Сары түс - Пайдалы жағы.
Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді.
Көк қалпақ - қорытындылайды.
Слайд №1-20 мұғалім қосымша таныстырады.
Электронды оқулықтан «Көмірсутектер» туралы мәліметтерді қосымша толықтыру. Сызбанұсқа №1
- Топтарға тапсырма беру
Берілген өзгерістік айналымдарды орындауға мүмкіндік беретін:
І топ»: Алкан
С → СН 4 → СН 3 СІ→ С 3 Н 8 → С 2 Н 6
химиялық реакция теңдеулерін жазып, түзілген заттарды атаңдар.
ІІ топ «Алкен»:
Күйе →метан →этилен →полиэтилен →көміртек (ІІ) оксиді
Заттардың кластарын айтып, осы өзгерістердің маңызын түсіндіріңдер.
ІІІ топ «Пропин»:
Сірке альдегиді →ацетилен → винилхлорид →поливинилхлорид
Мұғалім әр топқа есептің дұрыс шығарылу үлгісін ұсынады.
Сергіту сәті : «ҰБТ»-ға химия пәнін таңдаушы Асемгул, Әлия және Ардаққа сәттілік тілеп, сазды әуен жолдау.
2 тапсырма:
І топ: Көмірсутектің 7, 2 г жанғанда, 11, 2 л (қ. ж) көміртек (ІҮ) оксиді мен 10, 8г су түзілді. Көмірсутектің молекулалық формуласын есептеп шығарыңдар.
ІІ. Топ: Құрамында 30% қоспасы бар массасы, 1 кг техникалық кальций карбидінен алынатын ацетиленнің (қ. ж) көлемін анықтаңдар.
ІІІ. Көлемі 33, 6 л (қ. ж) ацетиленнен бензолдың қандай массасын алуға болатынын есептеңдер.
1. Оқушылар жұппен тұрып бір-бірімен дененің әр бөлігі арқылы амандасады.
- Оқушылар өзін - өзі тексереді үлгі жауаппен салыстырып тексереді.
2) Көмірсутектердің түрлерінің (ацетилен, этилен, метан шарөзекті пішінін жасау арқылы арқылы топқа бөлінеді. Метан, этилен, ацетилен тобы)
3. Жеке, жұппен, топпен, үлкен топта ақылдасады.
Интербелсенді тақтада берілген тапсырманы орындайды. Әр топ жарыса орындау керек. Қалған топ қателерін дұрыстап отырады.
Бағалау қол шапалақтау, қимыл арқылы іске асырылады.
4. Электронды оқулықтан, химия 11 сыныпқа арналған оқулықтан, слайдтан көмірсутектер туралы мәліметті толықтыру.
- Берілген тапсырмаларды жеке оқып, жұпта, топта талқылайды.
- «Постер» құрастырып, спикер топтың атынан постерді қорғайды.
Әр түстер бойынша әр оқушы көмірсутек бойынша түсініктерді еске түсіреді.
«Тарелка» әдісі бойынша жұмысты тексереді.
Топтар орындаған тапсырмаларын келесі топтарға береді. Әр топ алдарына келген тапсырмаларды Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен тексереді.
Қателерін стикерлерге жазып қояды. Әр топтың қателері анықталып, өз тапсырмалары қайтадан өздеріне қайтады. Оқушылар қателерін көріп, дұрыс шығарылу жолымен танысады.
Бағалау смайлик, қол шапалақтау арқылы іске асырылады.
Мұғалім ұсынған дұрыс жауап үлгісімен
«Өкіл» әдісімен әр топтан бір, екі оқушы келесі топтарға өз тапсырмаларының шығарылу жолдарымен таныстырады. Ал тыңдап отырған топ алдарындағы жауаппен салыстыра отырып, қателерін анықтайды. Стикерге қателер жазады.
Қол шапалақтау арқылы бағалайды.
Оқушылар қол шапалақтау арқылы ақ жол тілейді.
Тапсырмалар әр топтан бір оқушы тақтаға шығару арқылы тексеріледі. Оқушылар қателерін тексереді. Мұғалім кеңес беріп отырады.
Бағалау жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш ( геометриялық фигуралар) арқылы көрсетіледі.
1мин
2мин
2 мин
15 мин
5 мин
1 мин
7 мин
Жинақтау
Рефлексия
Баға
лау
3-тапсырма: шығармашылық тапсырма: (дарынды, талантты балалармен жұмыс)
І Топ: Пропан мен бутан -баллондарда тасымалданатын сұйылтылған газдардың негізгі компоненттері. Екеуі де бөлме температурасында газ, бірақ бутан 0°С -та сұйықтыққа айналады. Бутаны бар баллондарды қандай температурада қолдануға болмайды және оның қысымда қайнау температурасы қандай, бутанды қай өңірлерде қолданады.
ІІ топ:Этиленнің әсерінен жемістерді пісіріп жетілдірудің әдіс тәсілдері дәлелденген. Егер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz