Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні

Қазақ тілі 5- сынып

Сабақ тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні

Сабақ мақсаты: ) Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.

ә) балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру;

б) еңбексүйгіштікке, мамандық таңдай білуге, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақ барысы:

1. «Аялы алақан»

Топқа бөлу:

Мақалдар арқылы топқа бөлемін (10мин)

Отан үшін отқа түс - күймейсің.

“Алтау ала болса, ауыздағы кетеді;

“Ер жігіт - етек жеңі кең жігіт”,

“Білек сүріндіре алмағанды - білім сүріндіреді”

Әр ұлттың ана тілі-өзі үшін ұлы.

Жаңа тақырып:

Мақалдар туралы айтамын

Әр топ үш-үштен топ атауларына сай мақал-мәтелдерді постерде қорғау.

Интерактивті тақтадан мақалдардың жалғасын табады.

Сергіту

Оқулықпен жұмыс

1. 128-жаттығу.

Қорытындылау:Әр топ өз атауларын мағынасына қарай қорытындылайды.

Бағалау "Екі жұлдыз бір тілек"

Бағалау:

Стратегиялар: "Аялы алақан", "Миға шабуыл", «Жалғасын тап», "Жұптас, ойлан, талқыла", «Екі жұлдыз бір тілек»

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу

Оқушылардың сабаққа деген сенімділіктерін арттыру

Сабақтың өмірмен байланысты екенін ұғындыру

Оқушыларды топқа бөлу

Оқытылатын тақырып бойынша кестемен таратпа материалдары таратылады

Оқушының іс-әрекеті: Сәлемдесіп, бүгінгі сабақта не туралы айтылатындығын және олар үшін қандай жаңа тәсілдер мен сабақ өтетіні туралы білгісі келетіндіктерін айтты
Бағалау: Ауызша
Ресурстар:

Маркерлер,

Плакаттар, қалам, электронды тақта

Сабақ кезеңдері: Тұсау кесер
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні

Мақал-мәтелдердің тақырыптары

Мақал-мәтелдер- асыл мұрамыз

Оқушының іс-әрекеті:

Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәнін ашады

Мақал-мәтелдердің әр алуан тақырыптары болатынын топ болып орындайды

Мақал-мәтелдер- асыл мұрамыз екенін топта талқылайды, ой бөліседі

Бағалау: Стикерлермен бағалау
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа материалды оқыту

Сұхбат қосымша ақпарат құралдарымен дәріс беру негізгілерін жазып алу;

Мәтіндерді оқып, мақал-мәтелдің ерекшелігін түсінеді, мағынасын анықтайды.

Сергіту сәті

"Қаражорға"

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар өз бетінше жұмыс жасап, талқылайды

Бір-біріне түсіндіреді

Бағалау:
Ресурстар: Жұмыс дәптер, оқулық
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бір-бірінің білімдерін толықтырады

Мақал-мәтелдердің мәнін ұғынады

Бірін-бірі бағалайды

Үйге тапсырма:

107- жаттығу

Рефлексия

Оқушының іс-әрекеті:

Берілген тапсырмалар бойынша топ болып жұмыс жасайды;

Әр топтан бір оқушы шығып сабақты қорытындылайды;

Өзін-өзі және топты бағалайды;

Сабақтың қалай өткендігі туралы рефлексия жасайды.

Бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Топтың бірін-бірі бағалауы

Жинақталған баға

Ресурстар: Стикерлер, смайликтер

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың түрі. САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мақал - мәтелдер. 5 сынып
Бейімбет Майлин Түйебай әңгімесі
Қазақтың салт-дәстүрлері-ай
Алтай ақша сұрамайды
Аққу, шортан һәм шаян жайлы ақпарат
Ыбырай алтынсарин "таза бұлақ". 3 сынып
Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер .Сөйлем мүшелері
Махаббат - өмір нәрі
Бірмүше. бірмүшенің стандарт түрі. 7-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz