Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні
Қазақ тілі 5- сынып
Сабақ тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні
Сабақ мақсаты: ) Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.
ә) балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын
еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру;
б) еңбексүйгіштікке,мамандық таңдай
білуге,адамгершілікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. «Аялы алақан»
Топқа бөлу:
Мақалдар арқылы топқа бөлемін (10мин)
Отан үшін отқа түс – күймейсің.
“Алтау ала болса, ауыздағы кетеді;
“Ер жігіт — етек жеңі кең жігіт”,
“Білек сүріндіре алмағанды — білім сүріндіреді”
Әр ұлттың ана тілі-өзі үшін ұлы.
Жаңа тақырып:
Мақалдар туралы айтамын
Әр топ үш-үштен топ атауларына сай мақал-мәтелдерді постерде қорғау.
Интерактивті тақтадан мақалдардың жалғасын табады.
Сергіту
Оқулықпен жұмыс
1.128-жаттығу.
Қорытындылау:Әр топ өз атауларын мағынасына қарай қорытындылайды.
Бағалау "Екі жұлдыз бір тілек"
Бағалау:
Стратегиялар: "Аялы алақан", "Миға шабуыл", «Жалғасын тап»,"Жұптас,ойлан,
талқыла", «Екі жұлдыз бір тілек»
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру кезеңі |Сәлемдесу |Сәлемдесіп, бүгінгі |Ауызша |Маркерлер , |
| |Оқушылардың сабаққа |сабақта не туралы | |Плакаттар, қалам, |
| |деген сенімділіктерін |айтылатындығын және | |электронды тақта |
| |арттыру |олар үшін қандай жаңа | | |
| |Сабақтың өмірмен |тәсілдер мен сабақ | | |
| |байланысты екенін |өтетіні туралы білгісі| | |
| |ұғындыру |келетіндіктерін айтты | | |
| |Оқушыларды топқа бөлу | | | |
| |Оқытылатын тақырып | | | |
| |бойынша кестемен | | | |
| |таратпа материалдары | | | |
| |таратылады | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсау кесер | |Мақал-мәтелдердің |Стикерлермен бағалау | |
| |Мақал-мәтелдердің |тәрбиелік мәнін ашады | | |
| |тәрбиелік мәні |Мақал-мәтелдердің әр | | |
| |Мақал-мәтелдердің |алуан тақырыптары | | |
| |тақырыптары |болатынын топ болып | | |
| |Мақал-мәтелдер- асыл |орындайды | | |
| |мұрамыз |Мақал-мәтелдер- асыл | | |
| | |мұрамыз екенін топта | | |
| | |талқылайды, ой | | |
| | |бөліседі | | |
|Негізгі бөлім |Жаңа материалды оқыту |Оқушылар өз бетінше | |Жұмыс дәптер, оқулық |
| |Сұхбат қосымша ақпарат|жұмыс жасап, | | |
| |құралдарымен дәріс |талқылайды | | |
| |беру негізгілерін | | | |
| |жазып алу; |Бір-біріне түсіндіреді| | |
| |Мәтіндерді оқып, | | | |
| |мақал-мәтелдің | | | |
| |ерекшелігін түсінеді, | | | |
| |мағынасын анықтайды. | | | |
| |Сергіту сәті | | | |
| |"Қаражорға" | | | |
|Қорытынды |Бір-бірінің білімдерін|Берілген тапсырмалар |Өзін-өзі бағалау |Стикерлер, смайликтер |
| |толықтырады |бойынша топ болып | | |
| |Мақал-мәтелдердің |жұмыс жасайды; | | |
| |мәнін ұғынады |Әр топтан бір оқушы | | |
| |Бірін-бірі бағалайды |шығып сабақты | | |
| | |қорытындылайды; |Топтың бірін-бірі | |
| | |Өзін-өзі және топты |бағалауы | |
| |Үйге тапсырма: |бағалайды; | | |
| |107- жаттығу |Сабақтың қалай | | |
| |Рефлексия |өткендігі туралы |Жинақталған баға | |
| | |рефлексия жасайды. | | |
Сабақ тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні
Сабақ мақсаты: ) Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.
ә) балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын
еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру;
б) еңбексүйгіштікке,мамандық таңдай
білуге,адамгершілікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. «Аялы алақан»
Топқа бөлу:
Мақалдар арқылы топқа бөлемін (10мин)
Отан үшін отқа түс – күймейсің.
“Алтау ала болса, ауыздағы кетеді;
“Ер жігіт — етек жеңі кең жігіт”,
“Білек сүріндіре алмағанды — білім сүріндіреді”
Әр ұлттың ана тілі-өзі үшін ұлы.
Жаңа тақырып:
Мақалдар туралы айтамын
Әр топ үш-үштен топ атауларына сай мақал-мәтелдерді постерде қорғау.
Интерактивті тақтадан мақалдардың жалғасын табады.
Сергіту
Оқулықпен жұмыс
1.128-жаттығу.
Қорытындылау:Әр топ өз атауларын мағынасына қарай қорытындылайды.
Бағалау "Екі жұлдыз бір тілек"
Бағалау:
Стратегиялар: "Аялы алақан", "Миға шабуыл", «Жалғасын тап»,"Жұптас,ойлан,
талқыла", «Екі жұлдыз бір тілек»
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру кезеңі |Сәлемдесу |Сәлемдесіп, бүгінгі |Ауызша |Маркерлер , |
| |Оқушылардың сабаққа |сабақта не туралы | |Плакаттар, қалам, |
| |деген сенімділіктерін |айтылатындығын және | |электронды тақта |
| |арттыру |олар үшін қандай жаңа | | |
| |Сабақтың өмірмен |тәсілдер мен сабақ | | |
| |байланысты екенін |өтетіні туралы білгісі| | |
| |ұғындыру |келетіндіктерін айтты | | |
| |Оқушыларды топқа бөлу | | | |
| |Оқытылатын тақырып | | | |
| |бойынша кестемен | | | |
| |таратпа материалдары | | | |
| |таратылады | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсау кесер | |Мақал-мәтелдердің |Стикерлермен бағалау | |
| |Мақал-мәтелдердің |тәрбиелік мәнін ашады | | |
| |тәрбиелік мәні |Мақал-мәтелдердің әр | | |
| |Мақал-мәтелдердің |алуан тақырыптары | | |
| |тақырыптары |болатынын топ болып | | |
| |Мақал-мәтелдер- асыл |орындайды | | |
| |мұрамыз |Мақал-мәтелдер- асыл | | |
| | |мұрамыз екенін топта | | |
| | |талқылайды, ой | | |
| | |бөліседі | | |
|Негізгі бөлім |Жаңа материалды оқыту |Оқушылар өз бетінше | |Жұмыс дәптер, оқулық |
| |Сұхбат қосымша ақпарат|жұмыс жасап, | | |
| |құралдарымен дәріс |талқылайды | | |
| |беру негізгілерін | | | |
| |жазып алу; |Бір-біріне түсіндіреді| | |
| |Мәтіндерді оқып, | | | |
| |мақал-мәтелдің | | | |
| |ерекшелігін түсінеді, | | | |
| |мағынасын анықтайды. | | | |
| |Сергіту сәті | | | |
| |"Қаражорға" | | | |
|Қорытынды |Бір-бірінің білімдерін|Берілген тапсырмалар |Өзін-өзі бағалау |Стикерлер, смайликтер |
| |толықтырады |бойынша топ болып | | |
| |Мақал-мәтелдердің |жұмыс жасайды; | | |
| |мәнін ұғынады |Әр топтан бір оқушы | | |
| |Бірін-бірі бағалайды |шығып сабақты | | |
| | |қорытындылайды; |Топтың бірін-бірі | |
| | |Өзін-өзі және топты |бағалауы | |
| |Үйге тапсырма: |бағалайды; | | |
| |107- жаттығу |Сабақтың қалай | | |
| |Рефлексия |өткендігі туралы |Жинақталған баға | |
| | |рефлексия жасайды. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz