Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні

Қазақ тілі 5- сынып
Сабақ тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық өсиеттік мәні
Сабақ мақсаты: ) Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету.
ә) балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру;
б) еңбексүйгіштікке, мамандық таңдай білуге, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. «Аялы алақан»
Топқа бөлу:
Мақалдар арқылы топқа бөлемін (10мин)
Отан үшін отқа түс - күймейсің.
“Алтау ала болса, ауыздағы кетеді;
“Ер жігіт - етек жеңі кең жігіт”,
“Білек сүріндіре алмағанды - білім сүріндіреді”
Әр ұлттың ана тілі-өзі үшін ұлы.
Жаңа тақырып:
Мақалдар туралы айтамын
Әр топ үш-үштен топ атауларына сай мақал-мәтелдерді постерде қорғау.
Интерактивті тақтадан мақалдардың жалғасын табады.
Сергіту
Оқулықпен жұмыс
1. 128-жаттығу.
Қорытындылау:Әр топ өз атауларын мағынасына қарай қорытындылайды.
Бағалау "Екі жұлдыз бір тілек"
Бағалау:
Стратегиялар: "Аялы алақан", "Миға шабуыл", «Жалғасын тап», "Жұптас, ойлан, талқыла", «Екі жұлдыз бір тілек»
Сәлемдесу
Оқушылардың сабаққа деген сенімділіктерін арттыру
Сабақтың өмірмен байланысты екенін ұғындыру
Оқушыларды топқа бөлу
Оқытылатын тақырып бойынша кестемен таратпа материалдары таратылады
Маркерлер,
Плакаттар, қалам, электронды тақта
Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні
Мақал-мәтелдердің тақырыптары
Мақал-мәтелдер- асыл мұрамыз
Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәнін ашады
Мақал-мәтелдердің әр алуан тақырыптары болатынын топ болып орындайды
Мақал-мәтелдер- асыл мұрамыз екенін топта талқылайды, ой бөліседі
Жаңа материалды оқыту
Сұхбат қосымша ақпарат құралдарымен дәріс беру негізгілерін жазып алу;
Мәтіндерді оқып, мақал-мәтелдің ерекшелігін түсінеді, мағынасын анықтайды.
Сергіту сәті
"Қаражорға"
Оқушылар өз бетінше жұмыс жасап, талқылайды
Бір-біріне түсіндіреді
Бір-бірінің білімдерін толықтырады
Мақал-мәтелдердің мәнін ұғынады
Бірін-бірі бағалайды
Үйге тапсырма:
107- жаттығу
Рефлексия
Берілген тапсырмалар бойынша топ болып жұмыс жасайды;
Әр топтан бір оқушы шығып сабақты қорытындылайды;
Өзін-өзі және топты бағалайды;
Сабақтың қалай өткендігі туралы рефлексия жасайды.
Өзін-өзі бағалау
Топтың бірін-бірі бағалауы
Жинақталған баға
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz