Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Діни (уағыз) шешендік

Қазақ тілі 11- сынып
Сабақ тақырыбы: Діни (уағыз) шешендік
Сабақ мақсаты:
Сабақ барысы:
1. «Аялы алақан»
2.Доп лақтыру арқылы бір-біріне үй тапсырмасына байланысты сұрақтр қою.
Топқа бөлу:
1.Майқы би
2.Жиренше шешен
3.Асан қайғы
4.Аяз би
Топта төрт би туралы толық мәлімет береді, дәлелдейді.
Жаңа тақырып:
Компютерден тыңдатып, оқушыларға сұрақтар қоямын.
1.Шешендіктің қай түрі?
2.Шешендіктің осы түрінен қандай ерекшелік байқап тұрсыңдыр?
3.Шешеннің дауыс ырғағы нені байқатады?
4.Соттағы шешендікпен салыстырыңдар.
Демек жаңа тақырыбымыз: Діни (уағыз) шешендік
Оқулықпен жұмыс: І топ
1.87- беттегі 1,2 азат жолдарды жеке, жұпта, топта талқыла.
Оқулықпен жұмыс: ІІ топ
1.87- беттегі 3,4 азат жолдарды жеке, жұпта, топта талқыла.
Оқулықпен жұмыс: ІІІ топ
1.87- беттегі 5,6,7 азат жолдарды жеке, жұпта, топта талқыла.
Оқулықпен жұмыс: ІҮ топ
1.87- беттегі 8,9 азат жолдарды жеке, жұпта, топта талқыла.
Постермен қорғайды.
Сергіту сәті
Оқулықпен жұмыс 106 -жаттығу ауызша орындайды.
оқушылар бірін-бірі бағалайды.
рефлексия: эссе жазу
Бағалау "Екі жұлдыз бір тілек"

Стратегиялар: "Алы алақан", "Миға шабуыл", "Жұптас,ойлан, талқыла"

|Сабақ |Мұғалімнің |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңдері |іс-әрекеті |іс-әрекеті | | |
|Ұйымдастыру |Сәлемдесу |Сәлемдесіп, |Ауызша |Маркерлер , |
|кезеңі |Оқушылардың |бүгінгі сабақта | |Плакаттар, |
| |сабаққа деген |не туралы | |қалам, |
| |сенімділіктерін |айтылатындығын | |электронды |
| |арттыру |және олар үшін | |тақта |
| |Сабақтың өмірмен|қандай жаңа | | |
| |байланысты |тәсілдер мен | | |
| |екенін ұғындыру |сабақ өтетіні | | |
| |Оқушыларды топқа|туралы білгісі | | |
| |бөлу |келетіндіктерін | | |
| |Оқытылатын |айтты | | |
| |тақырып бойынша | | | |
| |кестемен таратпа| | | |
| |материалдары | | | |
| |таратылады | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Тұсау кесер |Қазақ шешендік |Қазақ шешендік |Стикерлермен | |
| |өнері кімдерден |өнері кімдерден |бағалау | |
| |басталады? |бастау алғандығы,| | |
| |Соттағы шешендік|соттағы шешендік | | |
| |пен діни |пен діни | | |
| |шешендіктің |шешендіктің | | |
| |айырмашылығын |айырмашылықтрын | | |
| |анықта |топ болып | | |
| | |орындайды | | |
|Негізгі бөлім |Жаңа материалды |Оқушылар өз | |Жұмыс дәптер,|
| |оқыту |бетінше жұмыс | |оқулық |
| |Сұхбат қосымша |жасап, талқылайды| | |
| |ақпарат | | | |
| |құралдарымен |Бір-біріне | | |
| |дәріс беру |түсіндіреді | | |
| |негізгілерін | | | |
| |жазып алу; | | | |
| |Мәтіндерді оқып,| | | |
| |діни уағыз | | | |
| |ерекшелігін | | | |
| |түсінеді, | | | |
| |мағынасын | | | |
| |анықтайды. | | | |
| |Сергіту сәті | | | |
| |"Қаражорға" | | | |
|Қорытынды |Бір-бірінің |Берілген |Өзін-өзі |Стикерлер, |
| |білімдерін |тапсырмалар |бағалау |смайликтер |
| |толықтырады |бойынша топ болып| | |
| |Діни шешендіктің|жұмыс жасайды; | | |
| |негізгі міндетін|Әр топтан бір | | |
| |ұғынады |оқушы шығып | | |
| |Бірін-бірі |сабақты |Топтың | |
| |бағалайды |қорытындылайды; |бірін-бірі | |
| | |Өзін-өзі және |бағалауы | |
| | |топты бағалайды; | | |
| |Үйге тапсырма: |Сабақтың қалай | | |
| |107- жаттығу |өткендігі туралы |Жинақталған | |
| |Рефлексия |рефлексия |баға | |
| | |жасайды. | | |

Күні: Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 9

Сабақтың тақырыбы : Қазтуған жырау
Сабақтың мақсаты : а) Қазтуған жыраудың еңбектеріне тоқтала
отырып, шығармаларының идеялық мазмұнынын талдау,оқушыларға ойландыратын
сауал бере отырып,пікірін тыңдау,қорытынды жасау;
ә) білімділік
танымын,шығармашылық қабілетін,тілдік қорын,ізденістерін арттыру;
б)
еңбексүйгіштікке,мамандық таңдай білуге,адамгершілікке,ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап,шығармашылық
іздену
Сабақтың көрнекілігі : кітаптар,тірек сызбалар т.б
Пәнаралық байланыс : тарих
Сабақтың барысы :
а) Ұйымдастыру кезеңі :
Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың
тазалығына көңіл бөлу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау :
Үйге берілген тапсырманы сұраймын.Оқушыларға бірнеше
сұрақтар қоямын
б) Жаңа сабақты түсіндіру.
Ол өзін "айдаса қойдың көсемі", "сөйлесе қызыл тілдің
шешені", "буыршынның бұта шайқар азуы", "бидайықтың көл жайқаған жалғызы"
деп таныстырады. Қазтуған жырау тайпалар көсемі, отты биі, әскербасы, орақ
тілді шешен, арқалы ақын болған. Қазтуған жырларының арқауы - туған елі,
кіндік кескен, кір жуған жері. Оны ақын тебірене жырға қосады.
"Салп-салпыншақ анау үш өзен,
Салуалы менің ордам қонған жер",
"Жабағы менен тайы тең,
Жары менен сайы тең",
"Ботташығы бұзаудай,
Боз сазаны тоқтыдай,
Балығы тайдай тулаған,
Шырмауығы шөккен түйе таптырмас,
Балығы көлге жылқы қаптырмас,
Сөйткен менің, Еділім" , —
деп, Еділіне перзенттік қалтқысыз сезімін емірене өрнектейді. Ақын өз
жырларында батырлықты, ерлікті, елдікті дәріптейді. Оның жырындағы:
Балдағы алтын құрыш болат,
Ашылып шапсам деп тартар,
Сусыным қанға қанар деп,
Азамат ердің баласы
Жабыққанын білдірмес,
Жамаңдар мазақ қылар деп, —
деген жолдардан мұны байқау қиын емес.
Өзі де қылышын "сары жүн оққа толтырған" батыр болған.
Кітаппен жұмыс: Кітаптан «Салп-салпыншақ үш өзен». өлеңін мәнерлеп,
нақышына келтіре оқиды.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып
отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Қазтуған жыраудың шығармаларын оқып келуге
беремін.

Ұқсас жұмыстар
Қасиетті Құран Кәрім жайында
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Христиан діні христиан дінінің пайда болуы
Ибалы адам - иманды қоғам халқымыз ұстанған дін туралы ой қозғау
Шешендік сөздер. 9 сынып
Сабақ бекіту
Шешендік сөздердің түрлері
Мұсылмандардың қасиетті үйі - мешіт
Яссауи кесенесі
Имандылық-инабаттылық белгісі
Пәндер