Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жазғы мектепте жұмысты түрлендіру арқылы оқушылардың оқуға мотивациясын көтеру
Коуч-сессияның жоспары
|Сабақ тақырыбы: |«Жазғы мектепте жұмысты түрлендіру арқылы оқушылардың |
| |оқуға мотивациясын көтеру» |
|Жалпы мақсат: |оқушылардың оқуға мотивациясын көтеруге ықпал ететін |
| |жұмыс түрлерін анықтау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, маркер, |
|қолданылатын |қалам, ватман . |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| | |2. Жеке жұмыс |
| | |4. Топтық жұмыс |
|Коучинг |Ажиков Н.Х. |
|өткізген |Абикенова А.А. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| | | |
| |«2 шындық, 1 өтірік» |Мұғалімдер ортаға |
| |тренингі. Қатысушыларды |шығады, шеңбер жасайды |
| |ортаға шықыру, шеңбер |және « 2 шындық,1 |
|( 5мин) |жасап тұру. |өтірік» айту керек. |
| | |Мұғалімдер 2 шындық пен |
| | |1 өтірікті анықтау |
| | |керек. |
| |Шағын топқа бөлу. |1 топ «Мұрттар» |
|(3 мин) | |2 топ «Еріндер» |
| | |3 топ «Көзілдіріктер» |
|(10 мин) |Жазғы мектептін жұмыс | |
|1 тапсырма |жоспарының жағымды, | |
| |жағымсыз жақтарын | |
| |анықтау. Бұл тапсырмаға | |
| |7-10 минут беріледі. | |
|(5 мин) |Бақылаушы бағыт-бағдар |Қатысушылар ортаға |
|Тапсырманы қорғау |береді. |шығып, постерлерін |
|өлшемдер | |қорғайды. |
|(10 мин) |Топтық тапсырма Жарыс |Топта бірлесе отырып, |
|2 тапсырма |түрінде өткізіледі. |«Жазғы мектептің жұмыс |
| |«Жазғы алаңың жұмыс |жоспарының түрлерін |
| |жоспарының түрлерін |аңықтау» тақырыбы |
| |аңықтау». 8-10 минут |бойынша жұмыс жоспарының|
| |беріледі. |түрлерін флипчартқа |
| | |жазады және қорғайды. |
|(5 мин) | |Қорғайды |
|Тапсырманы талқылау | | |
|Қорытындылау |Бақылаушы бағыт-бағдар |Қатысушылар ортаға |
|(3мин) |береді. |шығып, постерлерін |
| | |қорғайды. |
|Рефлексия |Тілектер алқасы. |Мұғалімдер бір-біріне |
|(3 мин ) | |тілек айтады. |
Қалалық коучинг туралы мәлімет
31 наурызда №4 орта мектеп базасында «Жазғы мектеп жанындағы
лагерьдің бала тәрбиесіндегі мәні» тақырыбында қалалық семинар
өткізілді.
Бұл семинарда мектебіміздегі Республикалық үш айлық екінші
деңгейдегі біліктілік көтеру курстан өткен ұстаздардың Абикенова А.А,
Ажиков Н.Х практика жүзінде семинардың мақсатына сәйкес коуч- сессия
өткізді.
Коучингте қазақ тілінде оқытатын және аралас қала мектептерінің
бастауыш мектеп мұғалімдері қатысты.
Коучингтің соңында жасалған жұмыстар талданып, семинарға
қатысушылардың пікірлері ортаға салынды.
Коучинг өту барысы «өте жақсы» деп бағаланып, өткізуге ат
салысқан мұғалімдерге еңбегіне жеміс тілей отырып, шығармашылық табыстар
тілеп, көрген жаңа түрлі әдістерін өз жұмыстарында қолданатыны туралы
айтты.
Орындаған: Абикенова А.А.
Ажиков Н.Х.
Топтық жұмыс . Мұғалімдер топта тапсырма орындады.
Постерлерін қорғау.
|Сабақ тақырыбы: |«Жазғы мектепте жұмысты түрлендіру арқылы оқушылардың |
| |оқуға мотивациясын көтеру» |
|Жалпы мақсат: |оқушылардың оқуға мотивациясын көтеруге ықпал ететін |
| |жұмыс түрлерін анықтау. |
|Сабақта | А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта, маркер, |
|қолданылатын |қалам, ватман . |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |АКТ |1. Диалог |
| | |2. Жеке жұмыс |
| | |4. Топтық жұмыс |
|Коучинг |Ажиков Н.Х. |
|өткізген |Абикенова А.А. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|І.Мұғалімдерге |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімдердің іс-әрекеті|
|психологиялық ахуал | | |
|туғызу | | |
| | | |
| |«2 шындық, 1 өтірік» |Мұғалімдер ортаға |
| |тренингі. Қатысушыларды |шығады, шеңбер жасайды |
| |ортаға шықыру, шеңбер |және « 2 шындық,1 |
|( 5мин) |жасап тұру. |өтірік» айту керек. |
| | |Мұғалімдер 2 шындық пен |
| | |1 өтірікті анықтау |
| | |керек. |
| |Шағын топқа бөлу. |1 топ «Мұрттар» |
|(3 мин) | |2 топ «Еріндер» |
| | |3 топ «Көзілдіріктер» |
|(10 мин) |Жазғы мектептін жұмыс | |
|1 тапсырма |жоспарының жағымды, | |
| |жағымсыз жақтарын | |
| |анықтау. Бұл тапсырмаға | |
| |7-10 минут беріледі. | |
|(5 мин) |Бақылаушы бағыт-бағдар |Қатысушылар ортаға |
|Тапсырманы қорғау |береді. |шығып, постерлерін |
|өлшемдер | |қорғайды. |
|(10 мин) |Топтық тапсырма Жарыс |Топта бірлесе отырып, |
|2 тапсырма |түрінде өткізіледі. |«Жазғы мектептің жұмыс |
| |«Жазғы алаңың жұмыс |жоспарының түрлерін |
| |жоспарының түрлерін |аңықтау» тақырыбы |
| |аңықтау». 8-10 минут |бойынша жұмыс жоспарының|
| |беріледі. |түрлерін флипчартқа |
| | |жазады және қорғайды. |
|(5 мин) | |Қорғайды |
|Тапсырманы талқылау | | |
|Қорытындылау |Бақылаушы бағыт-бағдар |Қатысушылар ортаға |
|(3мин) |береді. |шығып, постерлерін |
| | |қорғайды. |
|Рефлексия |Тілектер алқасы. |Мұғалімдер бір-біріне |
|(3 мин ) | |тілек айтады. |
Қалалық коучинг туралы мәлімет
31 наурызда №4 орта мектеп базасында «Жазғы мектеп жанындағы
лагерьдің бала тәрбиесіндегі мәні» тақырыбында қалалық семинар
өткізілді.
Бұл семинарда мектебіміздегі Республикалық үш айлық екінші
деңгейдегі біліктілік көтеру курстан өткен ұстаздардың Абикенова А.А,
Ажиков Н.Х практика жүзінде семинардың мақсатына сәйкес коуч- сессия
өткізді.
Коучингте қазақ тілінде оқытатын және аралас қала мектептерінің
бастауыш мектеп мұғалімдері қатысты.
Коучингтің соңында жасалған жұмыстар талданып, семинарға
қатысушылардың пікірлері ортаға салынды.
Коучинг өту барысы «өте жақсы» деп бағаланып, өткізуге ат
салысқан мұғалімдерге еңбегіне жеміс тілей отырып, шығармашылық табыстар
тілеп, көрген жаңа түрлі әдістерін өз жұмыстарында қолданатыны туралы
айтты.
Орындаған: Абикенова А.А.
Ажиков Н.Х.
Топтық жұмыс . Мұғалімдер топта тапсырма орындады.
Постерлерін қорғау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz