Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, драйверлер
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Л.Мырзаева
Информатика пәнінің мұғалімі: Есімов
Еркін
|Күні: | 20.11.2015 жыл |
|Сабақ тақырыбы |Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, |
| |драйверлер |
|Мақсаты |Компьютердің қосымша құрылғылары туралы және қосымша |
| |құрылғыларды орнату драйверлері туралы түсінік беру. |
| |Оқушылардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. Құрылғылармен|
| |өз бетінше жұмыс жасай алуға бейімдеу. |
|Оқыту әдістері |1.Өрмекші торы. |
| |2.Миға шабуыл |
| |3. Ойлан, бірік, бөліс |
| |4. Кеңейтілген тапсырмалар |
| |5.Практикалық жұмыс |
| |6.ФБТ түрлері |
|Түйінді идеялар |Компьютердің қосымша құрылғыларын пайдалану, |
| |драйверлерді орнатып қолдану |
|Оқыту нәтижелері|Компьютердің қосымша құрылғылары туралы түсінік қалыптасады. |
| |Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылардың қызметі |
| |туралы мағлұмат алып, ақпараттық сауаттылықтары артады. |
|Сілтеме |8 сынып оқулық, Ғаламтор, интербелсенді тақта, |
| |Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары. |
|Көрнекіліктер |компьютер құрылғылары, суреттер, слайд-таныстырылым, |
| |АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. |
|Дерек көздер |Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті |
| |тақта, Mic.Word бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс |
| |парақтары. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг «Өрмекші торы» көмегінмен|Сабаққа |
|кезеңі |оқушылар бір-біріне өздерінің аттарының бас |психологиялық |
|2 мин |әрпінен басталатын жақсы сөздерді айтады. |жағынан |
| |Оқушылар қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. |дайындалады. |
| |1 топ – «Принтер» |Оқушылар бір – |
| |2 топ – «Модем» |біріне өзінің |
| | |айтар тілегін, |
| | |қошеметін, |
| | |жағымды |
| | |қылықтарын |
| | |білдіріп жіпті |
| | |саусағына |
| | |іледі, өрмек |
| | |тоқылады. |
| | |Бір-біріне |
| | |деген жақсы |
| | |қарым-қатынас |
| | |орнатады |
| | |Сабаққа назар |
| | |аударады. |
|1-кезең: |Миға шабуыл әдісі арқылы топтарға төмендегідей |Нені білгіміз |
|Миға шабуыл |сұрақтар қойылады |келеді? |
|«Лездеме |Дербес компьютер құрамына қандай құрылғылар |Не білдім |
|сұрақтар». 5мин |кіреді? | |
| |Процессор дегеніміз не? | |
| |Процессордың негізгі компоненттерін атаңыз? | |
| |Қазіргі компьютерлердің жұмыс істеу жылдамдығы | |
| |қандай? | |
| |Мониторлардың қандай типтері бар? | |
| |Компьютердің негізгі бөліктерінен басқа қандай | |
| |құрылғыларын түрлерін білесіңдер? Олардың | |
| |ерекшеліктері қандай? | |
| |Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтап | |
| |түсіндіру | |
| |ББҮ кестесін үлестіру | |
| |Не білемін | |
| |Жаңа тақырып бойынша қысқаша мағлұмат беремін.|Оқушылар |
|ІІ кезең |Әр топ өздері конверттен таңдап алған |топпен жұмыс |
|Топтық жұмыс |тақырыптары жайлы постер қорғайды. Бағалау |істейді. Постер|
|Негізгі бөлім |критерийлерін анықтап алу. |қорғайды |
|«Ойлан, бірік, |Топ тапсырмалары: |Критерий арқылы|
|бөліс» |I «Принтер» тобына – Компьютердің қосымша |бағалайды. |
|12мин |құрылғылары |«Екі жұлдыз, |
| |II «Модем» тобына – Компьютердің негізгі |бір ұсыныс» |
| |құрылғылары | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| |Тақырып мазмұнының ашылуы | |
| |Толық, түсінікті жеткізу | |
| |Көркемделуі | |
| |Сөздік қоры | |
| |Рөлде ойнау | |
| |Екі топқада бирдей тапсырмалар беріледі. Әр топ|Сипаттайды |
|ІІІ-кезең: |тапсырманы орындап, дәлелдеп жазып көрсету |Салыстырады |
|Жеке жұмыс |керек. |Талдайды |
|(кеңейтілген |Кеңейтілген тапсырма (жеке жұмыс 10 мин) |Ой толғау |
|тапсырма). |№ І тапсырма |Ұсынады |
|7 мин |Семантикалық картамен жұмыс жасау. |Дәлелдейді |
|- оқушылар өз |Атқаратын қызметі құрылғылары | |
|тәжірибелері |Негізгі енгізу құрылғысы | |
|арқылы жаңа |Қосымша шығару құрылғысы | |
|білім туралы |Негізгі шығару құрылғысы | |
|өзіндік түсінік |Қосымша енгізу құрылғысы | |
|пен пікір | | |
|қалыптастыра ды |монитор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |тышқан | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |принтер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |пернетақта | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |процессор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |сканер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |проектр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламаларды атқаратын | |
| |қызметіне қарай сәйкестендіру | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| |Компьютер құрамына кіретін құрылғыларды | |
| |басқаруға арналған бағдарлама | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| |магниттік дискілер, флэш - жады | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| |модем, колонка , микрафон, бейнекамера | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| |сканер , пернетақта, графикалық планшет, тышқан| |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| |Принтер, графиксалғыштар | |
| | | |
| |ІІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламалардың атқаратын | |
| |қызметін жазыңыз. | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| | | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| | | |
| | | |
|V кезең |«Практикалық жұмыс» |Жұптаса отырып |
|Бекіту |Тақырып бойынша практикалық жұмыс жасауда |оқушылар |
|Жұптық жұмыс |оқушыларға жұппен жұмыс жасайды. |берілген |
|10 мин |Алдымен екі оқушы берілген мәтінді компьютерге |тапсырмамен |
| |енгізіп, екінші топқа электронды пошта арқылы |жұмыс жасайды |
| |жіберу. Қабылданған мәтінді баспаға шығарып, |Өзара бағалау |
| |қатемен жұмыс жасау, қорғау, бағалау. | |
|Бағалау |ФБТ әдістері арқылы өзара және өзін-өзі бағалау| |
|3 мин | | |
|Үйге тапсырма |Тақырып бойынша тест тапсырмаларын құрастыру |Күнделікке |
|2 мин |Келесі оқуға арналған тапсырмалар |жазады. |
| |Келесі тақырыпты қарау. |Сұрақтар болса |
| | |сұрайды. |
|Рефлексия |Оқушылар төмендегідей кестені толтырып, шығу | |
|4мин |парағын толтырады. | |
| |ББҮ кестесін толықтыру | |
| |Не білемін | |
| |Нені білгіміз келеді? | |
| |Не білдім | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Л.Мырзаева
Информатика пәнінің мұғалімі: Есімов
Еркін
|Күні: | 20.11.2015 жыл |
|Сабақ тақырыбы |Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, |
| |драйверлер |
|Мақсаты |Компьютердің қосымша құрылғылары туралы және қосымша |
| |құрылғыларды орнату драйверлері туралы түсінік беру. |
| |Оқушылардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. Құрылғылармен|
| |өз бетінше жұмыс жасай алуға бейімдеу. |
|Оқыту әдістері |1.Өрмекші торы. |
| |2.Миға шабуыл |
| |3. Ойлан, бірік, бөліс |
| |4. Кеңейтілген тапсырмалар |
| |5.Практикалық жұмыс |
| |6.ФБТ түрлері |
|Түйінді идеялар |Компьютердің қосымша құрылғыларын пайдалану, |
| |драйверлерді орнатып қолдану |
|Оқыту нәтижелері|Компьютердің қосымша құрылғылары туралы түсінік қалыптасады. |
| |Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылардың қызметі |
| |туралы мағлұмат алып, ақпараттық сауаттылықтары артады. |
|Сілтеме |8 сынып оқулық, Ғаламтор, интербелсенді тақта, |
| |Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары. |
|Көрнекіліктер |компьютер құрылғылары, суреттер, слайд-таныстырылым, |
| |АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. |
|Дерек көздер |Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті |
| |тақта, Mic.Word бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс |
| |парақтары. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг «Өрмекші торы» көмегінмен|Сабаққа |
|кезеңі |оқушылар бір-біріне өздерінің аттарының бас |психологиялық |
|2 мин |әрпінен басталатын жақсы сөздерді айтады. |жағынан |
| |Оқушылар қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. |дайындалады. |
| |1 топ – «Принтер» |Оқушылар бір – |
| |2 топ – «Модем» |біріне өзінің |
| | |айтар тілегін, |
| | |қошеметін, |
| | |жағымды |
| | |қылықтарын |
| | |білдіріп жіпті |
| | |саусағына |
| | |іледі, өрмек |
| | |тоқылады. |
| | |Бір-біріне |
| | |деген жақсы |
| | |қарым-қатынас |
| | |орнатады |
| | |Сабаққа назар |
| | |аударады. |
|1-кезең: |Миға шабуыл әдісі арқылы топтарға төмендегідей |Нені білгіміз |
|Миға шабуыл |сұрақтар қойылады |келеді? |
|«Лездеме |Дербес компьютер құрамына қандай құрылғылар |Не білдім |
|сұрақтар». 5мин |кіреді? | |
| |Процессор дегеніміз не? | |
| |Процессордың негізгі компоненттерін атаңыз? | |
| |Қазіргі компьютерлердің жұмыс істеу жылдамдығы | |
| |қандай? | |
| |Мониторлардың қандай типтері бар? | |
| |Компьютердің негізгі бөліктерінен басқа қандай | |
| |құрылғыларын түрлерін білесіңдер? Олардың | |
| |ерекшеліктері қандай? | |
| |Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтап | |
| |түсіндіру | |
| |ББҮ кестесін үлестіру | |
| |Не білемін | |
| |Жаңа тақырып бойынша қысқаша мағлұмат беремін.|Оқушылар |
|ІІ кезең |Әр топ өздері конверттен таңдап алған |топпен жұмыс |
|Топтық жұмыс |тақырыптары жайлы постер қорғайды. Бағалау |істейді. Постер|
|Негізгі бөлім |критерийлерін анықтап алу. |қорғайды |
|«Ойлан, бірік, |Топ тапсырмалары: |Критерий арқылы|
|бөліс» |I «Принтер» тобына – Компьютердің қосымша |бағалайды. |
|12мин |құрылғылары |«Екі жұлдыз, |
| |II «Модем» тобына – Компьютердің негізгі |бір ұсыныс» |
| |құрылғылары | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| |Тақырып мазмұнының ашылуы | |
| |Толық, түсінікті жеткізу | |
| |Көркемделуі | |
| |Сөздік қоры | |
| |Рөлде ойнау | |
| |Екі топқада бирдей тапсырмалар беріледі. Әр топ|Сипаттайды |
|ІІІ-кезең: |тапсырманы орындап, дәлелдеп жазып көрсету |Салыстырады |
|Жеке жұмыс |керек. |Талдайды |
|(кеңейтілген |Кеңейтілген тапсырма (жеке жұмыс 10 мин) |Ой толғау |
|тапсырма). |№ І тапсырма |Ұсынады |
|7 мин |Семантикалық картамен жұмыс жасау. |Дәлелдейді |
|- оқушылар өз |Атқаратын қызметі құрылғылары | |
|тәжірибелері |Негізгі енгізу құрылғысы | |
|арқылы жаңа |Қосымша шығару құрылғысы | |
|білім туралы |Негізгі шығару құрылғысы | |
|өзіндік түсінік |Қосымша енгізу құрылғысы | |
|пен пікір | | |
|қалыптастыра ды |монитор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |тышқан | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |принтер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |пернетақта | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |процессор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |сканер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |проектр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламаларды атқаратын | |
| |қызметіне қарай сәйкестендіру | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| |Компьютер құрамына кіретін құрылғыларды | |
| |басқаруға арналған бағдарлама | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| |магниттік дискілер, флэш - жады | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| |модем, колонка , микрафон, бейнекамера | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| |сканер , пернетақта, графикалық планшет, тышқан| |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| |Принтер, графиксалғыштар | |
| | | |
| |ІІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламалардың атқаратын | |
| |қызметін жазыңыз. | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| | | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| | | |
| | | |
|V кезең |«Практикалық жұмыс» |Жұптаса отырып |
|Бекіту |Тақырып бойынша практикалық жұмыс жасауда |оқушылар |
|Жұптық жұмыс |оқушыларға жұппен жұмыс жасайды. |берілген |
|10 мин |Алдымен екі оқушы берілген мәтінді компьютерге |тапсырмамен |
| |енгізіп, екінші топқа электронды пошта арқылы |жұмыс жасайды |
| |жіберу. Қабылданған мәтінді баспаға шығарып, |Өзара бағалау |
| |қатемен жұмыс жасау, қорғау, бағалау. | |
|Бағалау |ФБТ әдістері арқылы өзара және өзін-өзі бағалау| |
|3 мин | | |
|Үйге тапсырма |Тақырып бойынша тест тапсырмаларын құрастыру |Күнделікке |
|2 мин |Келесі оқуға арналған тапсырмалар |жазады. |
| |Келесі тақырыпты қарау. |Сұрақтар болса |
| | |сұрайды. |
|Рефлексия |Оқушылар төмендегідей кестені толтырып, шығу | |
|4мин |парағын толтырады. | |
| |ББҮ кестесін толықтыру | |
| |Не білемін | |
| |Нені білгіміз келеді? | |
| |Не білдім | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz