Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, драйверлер

«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Л.Мырзаева
Информатика пәнінің мұғалімі: Есімов
Еркін

|Күні: | 20.11.2015 жыл |
|Сабақ тақырыбы |Копьютердің қосымша құрылғылары, қосымша құрылғыларды орнату, |
| |драйверлер |
|Мақсаты |Компьютердің қосымша құрылғылары туралы және қосымша |
| |құрылғыларды орнату драйверлері туралы түсінік беру. |
| |Оқушылардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. Құрылғылармен|
| |өз бетінше жұмыс жасай алуға бейімдеу. |
|Оқыту әдістері |1.Өрмекші торы. |
| |2.Миға шабуыл |
| |3. Ойлан, бірік, бөліс |
| |4. Кеңейтілген тапсырмалар |
| |5.Практикалық жұмыс |
| |6.ФБТ түрлері |
|Түйінді идеялар |Компьютердің қосымша құрылғыларын пайдалану, |
| |драйверлерді орнатып қолдану |
|Оқыту нәтижелері|Компьютердің қосымша  құрылғылары туралы түсінік қалыптасады. |
| |Компьютердің негізгі және қосымша құрылғылардың  қызметі |
| |туралы мағлұмат алып, ақпараттық сауаттылықтары артады. |
|Сілтеме |8 сынып оқулық, Ғаламтор, интербелсенді тақта, |
| |Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары. |
|Көрнекіліктер |компьютер құрылғылары, суреттер, слайд-таныстырылым, |
| |АКТ. Ресурс парақтары, денгейлік сұрақтар. |
|Дерек көздер |Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті |
| |тақта, Mic.Word бағдарламасы. Оқулық беттері, ресурс |
| |парақтары. |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг «Өрмекші торы» көмегінмен|Сабаққа |
|кезеңі |оқушылар бір-біріне өздерінің аттарының бас |психологиялық |
|2 мин |әрпінен басталатын жақсы сөздерді айтады. |жағынан |
| |Оқушылар қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. |дайындалады. |
| |1 топ – «Принтер» |Оқушылар бір – |
| |2 топ – «Модем» |біріне өзінің |
| | |айтар тілегін, |
| | |қошеметін, |
| | |жағымды |
| | |қылықтарын |
| | |білдіріп жіпті |
| | |саусағына |
| | |іледі, өрмек |
| | |тоқылады. |
| | |Бір-біріне |
| | |деген жақсы |
| | |қарым-қатынас |
| | |орнатады |
| | |Сабаққа назар |
| | |аударады. |
|1-кезең: |Миға шабуыл әдісі арқылы топтарға төмендегідей |Нені білгіміз |
|Миға шабуыл |сұрақтар қойылады |келеді? |
|«Лездеме |Дербес компьютер құрамына қандай құрылғылар |Не білдім |
|сұрақтар». 5мин |кіреді? | |
| |Процессор дегеніміз не? | |
| |Процессордың негізгі компоненттерін атаңыз? | |
| |Қазіргі компьютерлердің жұмыс істеу жылдамдығы | |
| |қандай? | |
| |Мониторлардың қандай типтері бар? | |
| |Компьютердің негізгі бөліктерінен басқа қандай | |
| |құрылғыларын түрлерін білесіңдер? Олардың | |
| |ерекшеліктері қандай? | |
| |Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтап | |
| |түсіндіру | |
| |ББҮ кестесін үлестіру | |
| |Не білемін | |
| |Жаңа тақырып бойынша қысқаша мағлұмат беремін.|Оқушылар |
|ІІ кезең |Әр топ өздері конверттен таңдап алған |топпен жұмыс |
|Топтық жұмыс |тақырыптары жайлы постер қорғайды. Бағалау |істейді. Постер|
|Негізгі бөлім |критерийлерін анықтап алу. |қорғайды |
|«Ойлан, бірік, |Топ тапсырмалары: |Критерий арқылы|
|бөліс» |I «Принтер» тобына – Компьютердің қосымша |бағалайды. |
|12мин |құрылғылары |«Екі жұлдыз, |
| |II «Модем» тобына – Компьютердің негізгі |бір ұсыныс» |
| |құрылғылары | |
| |Бағалау критерийлері: | |
| |Тақырып мазмұнының ашылуы | |
| |Толық, түсінікті жеткізу | |
| |Көркемделуі | |
| |Сөздік қоры | |
| |Рөлде ойнау | |
| |Екі топқада бирдей тапсырмалар беріледі. Әр топ|Сипаттайды |
|ІІІ-кезең: |тапсырманы орындап, дәлелдеп жазып көрсету |Салыстырады |
|Жеке жұмыс |керек. |Талдайды |
|(кеңейтілген |Кеңейтілген тапсырма (жеке жұмыс 10 мин) |Ой толғау |
|тапсырма). |№ І тапсырма |Ұсынады |
|7 мин |Семантикалық картамен жұмыс жасау. |Дәлелдейді |
|- оқушылар өз |Атқаратын қызметі құрылғылары | |
|тәжірибелері |Негізгі енгізу құрылғысы | |
|арқылы жаңа |Қосымша шығару құрылғысы | |
|білім туралы |Негізгі шығару құрылғысы | |
|өзіндік түсінік |Қосымша енгізу құрылғысы | |
|пен пікір | | |
|қалыптастыра ды |монитор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |тышқан | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |принтер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |пернетақта | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |процессор | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |сканер | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |проектр | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |ІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламаларды атқаратын | |
| |қызметіне қарай сәйкестендіру | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| |Компьютер құрамына кіретін құрылғыларды | |
| |басқаруға арналған бағдарлама | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| |магниттік дискілер, флэш - жады | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| |модем, колонка , микрафон, бейнекамера | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| |сканер , пернетақта, графикалық планшет, тышқан| |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| |Принтер, графиксалғыштар | |
| | | |
| |ІІІ тапсырма | |
| |Құрылғылар мен бағдарламалардың атқаратын | |
| |қызметін жазыңыз. | |
| |Ақпаратты енгізу құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты шығару құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Ақпаратты жинақтауыштар | |
| | | |
| | | |
| |Байланыс және мультимедиа құрылғылары | |
| | | |
| | | |
| |Драйвер | |
| | | |
| | | |
|V кезең |«Практикалық жұмыс» |Жұптаса отырып |
|Бекіту |Тақырып бойынша практикалық жұмыс жасауда |оқушылар |
|Жұптық жұмыс |оқушыларға жұппен жұмыс жасайды. |берілген |
|10 мин |Алдымен екі оқушы берілген мәтінді компьютерге |тапсырмамен |
| |енгізіп, екінші топқа электронды пошта арқылы |жұмыс жасайды |
| |жіберу. Қабылданған мәтінді баспаға шығарып, |Өзара бағалау |
| |қатемен жұмыс жасау, қорғау, бағалау. | |
|Бағалау |ФБТ әдістері арқылы өзара және өзін-өзі бағалау| |
|3 мин | | |
|Үйге тапсырма |Тақырып бойынша тест тапсырмаларын құрастыру |Күнделікке |
|2 мин |Келесі оқуға арналған тапсырмалар |жазады. |
| |Келесі тақырыпты қарау. |Сұрақтар болса |
| | |сұрайды. |
|Рефлексия |Оқушылар төмендегідей кестені толтырып, шығу | |
|4мин |парағын толтырады. | |
| |ББҮ кестесін толықтыру | |
| |Не білемін | |
| |Нені білгіміз келеді? | |
| |Не білдім | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты шығару құрылғылары
Компьютердің сыртқы құрылғылары
Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу. Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою. Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру
Аналық тақша
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Компьютер құрылымы
Компьютердің құрамына кіретін негізгі және қосалқы құрылғылар
Интерфейстің тәсілдері
Оқушы саны
Компьютердің негізгі құрылғыларын ата
Пәндер