Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару.
|Мұғалімнің аты-жөні: |Урметова Гулбазар Алматовна |
|Мектебі, сыныбы: |№9 мектеп-лицейі |
|Пәні, тарау, сабақ реті:|Алгебра 7; II тарау. Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Өткізілген күні: |24.11.2014ж |
|Тақырыбы: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Мақсаты: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару тақырыбын сыни тұрғыдан ой қорыту және |
| |тақырыптық талдау жасау арқылы өз бетінше оқып үйрену. |
|Міндеттері: |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасау. |
|Оқып үйренудің нәтижесі:|көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара біледі; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай біледі және есеп шығаруда қолдана алады; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасайды. |
|Ба|А деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
|рл|оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
|ық|үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
|оқ| |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
|уш| |алады. |
|ыл| |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|ар| | |
|ды| | |
|са| | |
|ба| | |
|ққ| | |
|а | | |
|та| | |
|рт| | |
|у | | |
| |В деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолдануға талпынады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
| | |алады. |
| | |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қоюға және жауап беруге талпынады. |
| |С деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда кейбір тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра алады. |
| | |топтық жұмыстарға қатысады, төмен деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|Оқытуда қолданылатын |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды |
|модульдер: |бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
| |және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
|Оқытуда қолданылатын |Шаттық шеңбері: «Менің есімде...», «лимон, мандарин, апельсин, грейпфрут» жемістерінің суреттері|
|әдіс-тәсілдер: |бойынша топтастыру, «Жемістер оташысы», Сергіту сәті, «Қосу, алу, қызықты», «Фишбоун», «БҮБ», |
| |«бағалау парақшалары». |
|Сабақ |Іс-әрекет | | |
|кезеңі/ | |Бағалау | |
|уақыты. | | | |
| |Мазмұны |Мұғалім |Оқушы | |Дерек-көздер |
|Кіріспе |Шаттық шеңбері: |Сәлеметсіздерме балалар, бүгінгі |балалар шаттық |«Тамаша», |лимон, |
| |«Менің есімде...». |шаттық шеңбері «Менің есімде ...»|шеңберінде «Менің |«Жарайсың», |мандарин, |
|5 мин. |Мақсаты: тақырып |деп аталады. Осы сабақтардан |есімде ...» деп |«Керемет». |апельсин, |
| |бойынша түсінгенін, |қандай іс-әрекеттер, жаңа тәсілдер|сабақтардан қандай | |грейпфрут |
| |өз ойын еркін |және де тақырып бойынша не |іс-әрекеттер, жаңа | |суреттерінің |
| |жеткізу. |естеріңізде қалғаны жөнінде |тәсілдер және де | |қиындылары |
| | |айтыңыздар. |тақырып бойынша не |«Епті | |
| |Топқа бөлу: |Әртүрлі сурет қиындылары (лимон, |естерінде қалғаны |екенсіңдер, | |
| |«лимон, мандарин, |мандарин, апельсин, грейпфрут) |жөнінде айтады |бәрекелді» | |
| |апельсин, грейпфрут» |арқылы төрт топқа бөлініңіздер. |Әртүрлі сурет | | |
| |жемістерінің |Не себептен жемістермен топқа |қиындылары (лимон, | | |
| |суреттерімен бөлу. |бөліну болды, қалай ойлайсыздар. |мандарин, апельсин, | | |
| | |Жемістердің сабаққа қандай |грейпфрут) арқылы төрт| | |
| | |байланысы бар? |топқа бөлінеді. | | |
|Тұсаукесер| «Жемістер оташысы» |балалар әр-бір топқа бір-бір |Оқушылар берілген | |Постер, |
|6мин. |Мақсаты: өз ойын |жемістен берілген. Сіздер бүгін |жемістерді ашып, ішкі | |маркерлер |
| |еркін, нақты жеткізу,|оташы (хирург) рөліне еніп, |құрылысы, қабығы, |«Өте жақсы», | |
| |сыни тұрғыдан ойлау |жемістерді ашып-шашып, оларға тән |дәні, т.с. әр-бір |«Тамаша». | |
| |қабілетін арттыру |барлық қасиеттерді атап |жеміске қатысты | | |
| | |көрсетесіздер. Сіздерге |қасиеттерін атап | | |
| | |талқылауға-2мин, |шығады. | | |
| | |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. | | | |
|Негізгі |«Көпмүшелерді талдау»|Балалар сіздер әр-бір жеміске тән|Оқушылар алдыңғы |«Өте жақсы», |Постер, |
|бөлім |Мақсаты: алдыңғы |барлық қасиеттерді атап |берілген тапсырманы |«Тамаша». |маркерлер |
|мин. |берілген тапсырманы |көрсеттіңіздер. Енді сіздерге |байланыстыра отырып, | | |
| |байланыстыра отырып |келесі тапсырма, дәл осылай |көпмүшелерді талдап, |Нақты дәл жауап | |
| |түсіндіру, сыни |сіздерге берілген көпмүшелерді |барлық қасиеттерін |берген топқа, | |
| |тұрғыдан ойлау |талдап, барлық қасиеттерін атап |атап түсіндіреді. |оқушыларға | |
| |қабілетін арттыру |көрсетіп, түсіндіріздер. Сіздерге |Оқушылар әрбір |«күн», орташа | |
| | |талқылауға-3мин, |себепті саралау |жауап берген | |
| |«Фишбоун» |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. |барысында «неге?» |«күнді жартылай | |
| |стратегиясы. |Ал енді оқушылар оташы (хирург) |сұрағын қоя отырып, |жауып тұрған | |
| |Мақсаты: |рөліне әрі қарай енеміз, сіздерге |мәселенің бастапқы |бұлт», | |
| |ең дұрыс жолды іздеу |балық қаңқасы беріледі, сол балық |себебін анықтайды. |толықтыруды | |
| |және мәселені шешу |қаңқасына көпмүшеледің жаңа атап | |қажет деген | |
| | |өткен қасиеттерін, сонымен қатар | |топқа «бұлт» | |
| | |оның шешу жолдарын топпен ойласып | |стақандар | |
| | |жазыңызздар. | | | |
| | |[pic] | | | |
| | |Өздері ашып безендірген жемістерін| |«Тамаша», | |
| | |әр топ бір-біріне ұсынып | |«Жақсы». | |
| |Сергіту сәті: |біргелікте жейді. | | | |
| |«Жемістер» | | |«Өте жақсы», | |
| |Мақсаты: достық, | | |«Тамаша». | |
| |сенімділік | | | | |
| |қасиеттерін | | | | |
| |қалыптастыру. | | | | |
| |Рефлексия. Кері |Топ басшылары топ мүшелеріне |Топ басшылары топ | |«Бағалау |
|Қорытынды |байланыс жасауға |бағалау парақтарында берілген |мүшелеріне бағалау | |парақтары» |
|мин. |жетелеу. |критерийлер бойынша өз |парақтарында берілген |«Епті | |
| | |бағаларыңызды айтыңыздар. |критерийлер бойынша өз|екенсіңдер, |стикерлер |
| |«Бағалау парақтары» |Балалар ойларын жинақтап, бүгінгі|бағаларын айтады. |бәрекелді» | |
| |Мақсаты: оқышы |сабаққа «Білемін, үйрендім, білгім| |«Өте жақсы», | |
| |сабақтан не оқып |келеді...» кестесін толтыру арқылы|Оқушылар ойларын |«Тамаша». | |
| |білгенін жинақтау |қорытынды жасаңыздар. |жинақтап, бүгінгі | | |
| | |Үй жұмысы. Ережелерді қайталау. |сабаққа «Білемін, | | |
| |«Білемін, үйрендім, |№263(1,2) тақ сандары, №265(1,2) |үйрендім, білгім | | |
| |білгім келеді...» |тақ сандары. |келеді...» кестесін | | |
| |Мақсаты: игерген | |толтыру арқылы | | |
| |білім жайында кері | |қорытынды жасайды | | |
| |байланыс жасау. | | | | |
-----------------------
Қорытынды
К
Ө
П
М
Ү
Ш
Е
Л
Е
Р
Шешу жолдары
Қасиеттері, ережелері
|Мектебі, сыныбы: |№9 мектеп-лицейі |
|Пәні, тарау, сабақ реті:|Алгебра 7; II тарау. Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Өткізілген күні: |24.11.2014ж |
|Тақырыбы: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Мақсаты: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару тақырыбын сыни тұрғыдан ой қорыту және |
| |тақырыптық талдау жасау арқылы өз бетінше оқып үйрену. |
|Міндеттері: |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасау. |
|Оқып үйренудің нәтижесі:|көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара біледі; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай біледі және есеп шығаруда қолдана алады; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасайды. |
|Ба|А деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
|рл|оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
|ық|үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
|оқ| |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
|уш| |алады. |
|ыл| |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|ар| | |
|ды| | |
|са| | |
|ба| | |
|ққ| | |
|а | | |
|та| | |
|рт| | |
|у | | |
| |В деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолдануға талпынады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
| | |алады. |
| | |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қоюға және жауап беруге талпынады. |
| |С деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда кейбір тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра алады. |
| | |топтық жұмыстарға қатысады, төмен деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|Оқытуда қолданылатын |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды |
|модульдер: |бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
| |және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
|Оқытуда қолданылатын |Шаттық шеңбері: «Менің есімде...», «лимон, мандарин, апельсин, грейпфрут» жемістерінің суреттері|
|әдіс-тәсілдер: |бойынша топтастыру, «Жемістер оташысы», Сергіту сәті, «Қосу, алу, қызықты», «Фишбоун», «БҮБ», |
| |«бағалау парақшалары». |
|Сабақ |Іс-әрекет | | |
|кезеңі/ | |Бағалау | |
|уақыты. | | | |
| |Мазмұны |Мұғалім |Оқушы | |Дерек-көздер |
|Кіріспе |Шаттық шеңбері: |Сәлеметсіздерме балалар, бүгінгі |балалар шаттық |«Тамаша», |лимон, |
| |«Менің есімде...». |шаттық шеңбері «Менің есімде ...»|шеңберінде «Менің |«Жарайсың», |мандарин, |
|5 мин. |Мақсаты: тақырып |деп аталады. Осы сабақтардан |есімде ...» деп |«Керемет». |апельсин, |
| |бойынша түсінгенін, |қандай іс-әрекеттер, жаңа тәсілдер|сабақтардан қандай | |грейпфрут |
| |өз ойын еркін |және де тақырып бойынша не |іс-әрекеттер, жаңа | |суреттерінің |
| |жеткізу. |естеріңізде қалғаны жөнінде |тәсілдер және де | |қиындылары |
| | |айтыңыздар. |тақырып бойынша не |«Епті | |
| |Топқа бөлу: |Әртүрлі сурет қиындылары (лимон, |естерінде қалғаны |екенсіңдер, | |
| |«лимон, мандарин, |мандарин, апельсин, грейпфрут) |жөнінде айтады |бәрекелді» | |
| |апельсин, грейпфрут» |арқылы төрт топқа бөлініңіздер. |Әртүрлі сурет | | |
| |жемістерінің |Не себептен жемістермен топқа |қиындылары (лимон, | | |
| |суреттерімен бөлу. |бөліну болды, қалай ойлайсыздар. |мандарин, апельсин, | | |
| | |Жемістердің сабаққа қандай |грейпфрут) арқылы төрт| | |
| | |байланысы бар? |топқа бөлінеді. | | |
|Тұсаукесер| «Жемістер оташысы» |балалар әр-бір топқа бір-бір |Оқушылар берілген | |Постер, |
|6мин. |Мақсаты: өз ойын |жемістен берілген. Сіздер бүгін |жемістерді ашып, ішкі | |маркерлер |
| |еркін, нақты жеткізу,|оташы (хирург) рөліне еніп, |құрылысы, қабығы, |«Өте жақсы», | |
| |сыни тұрғыдан ойлау |жемістерді ашып-шашып, оларға тән |дәні, т.с. әр-бір |«Тамаша». | |
| |қабілетін арттыру |барлық қасиеттерді атап |жеміске қатысты | | |
| | |көрсетесіздер. Сіздерге |қасиеттерін атап | | |
| | |талқылауға-2мин, |шығады. | | |
| | |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. | | | |
|Негізгі |«Көпмүшелерді талдау»|Балалар сіздер әр-бір жеміске тән|Оқушылар алдыңғы |«Өте жақсы», |Постер, |
|бөлім |Мақсаты: алдыңғы |барлық қасиеттерді атап |берілген тапсырманы |«Тамаша». |маркерлер |
|мин. |берілген тапсырманы |көрсеттіңіздер. Енді сіздерге |байланыстыра отырып, | | |
| |байланыстыра отырып |келесі тапсырма, дәл осылай |көпмүшелерді талдап, |Нақты дәл жауап | |
| |түсіндіру, сыни |сіздерге берілген көпмүшелерді |барлық қасиеттерін |берген топқа, | |
| |тұрғыдан ойлау |талдап, барлық қасиеттерін атап |атап түсіндіреді. |оқушыларға | |
| |қабілетін арттыру |көрсетіп, түсіндіріздер. Сіздерге |Оқушылар әрбір |«күн», орташа | |
| | |талқылауға-3мин, |себепті саралау |жауап берген | |
| |«Фишбоун» |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. |барысында «неге?» |«күнді жартылай | |
| |стратегиясы. |Ал енді оқушылар оташы (хирург) |сұрағын қоя отырып, |жауып тұрған | |
| |Мақсаты: |рөліне әрі қарай енеміз, сіздерге |мәселенің бастапқы |бұлт», | |
| |ең дұрыс жолды іздеу |балық қаңқасы беріледі, сол балық |себебін анықтайды. |толықтыруды | |
| |және мәселені шешу |қаңқасына көпмүшеледің жаңа атап | |қажет деген | |
| | |өткен қасиеттерін, сонымен қатар | |топқа «бұлт» | |
| | |оның шешу жолдарын топпен ойласып | |стақандар | |
| | |жазыңызздар. | | | |
| | |[pic] | | | |
| | |Өздері ашып безендірген жемістерін| |«Тамаша», | |
| | |әр топ бір-біріне ұсынып | |«Жақсы». | |
| |Сергіту сәті: |біргелікте жейді. | | | |
| |«Жемістер» | | |«Өте жақсы», | |
| |Мақсаты: достық, | | |«Тамаша». | |
| |сенімділік | | | | |
| |қасиеттерін | | | | |
| |қалыптастыру. | | | | |
| |Рефлексия. Кері |Топ басшылары топ мүшелеріне |Топ басшылары топ | |«Бағалау |
|Қорытынды |байланыс жасауға |бағалау парақтарында берілген |мүшелеріне бағалау | |парақтары» |
|мин. |жетелеу. |критерийлер бойынша өз |парақтарында берілген |«Епті | |
| | |бағаларыңызды айтыңыздар. |критерийлер бойынша өз|екенсіңдер, |стикерлер |
| |«Бағалау парақтары» |Балалар ойларын жинақтап, бүгінгі|бағаларын айтады. |бәрекелді» | |
| |Мақсаты: оқышы |сабаққа «Білемін, үйрендім, білгім| |«Өте жақсы», | |
| |сабақтан не оқып |келеді...» кестесін толтыру арқылы|Оқушылар ойларын |«Тамаша». | |
| |білгенін жинақтау |қорытынды жасаңыздар. |жинақтап, бүгінгі | | |
| | |Үй жұмысы. Ережелерді қайталау. |сабаққа «Білемін, | | |
| |«Білемін, үйрендім, |№263(1,2) тақ сандары, №265(1,2) |үйрендім, білгім | | |
| |білгім келеді...» |тақ сандары. |келеді...» кестесін | | |
| |Мақсаты: игерген | |толтыру арқылы | | |
| |білім жайында кері | |қорытынды жасайды | | |
| |байланыс жасау. | | | | |
-----------------------
Қорытынды
К
Ө
П
М
Ү
Ш
Е
Л
Е
Р
Шешу жолдары
Қасиеттері, ережелері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz