Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару.

|Мұғалімнің аты-жөні: |Урметова Гулбазар Алматовна |
|Мектебі, сыныбы: |№9 мектеп-лицейі |
|Пәні, тарау, сабақ реті:|Алгебра 7; II тарау. Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Өткізілген күні: |24.11.2014ж |
|Тақырыбы: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару. |
|Мақсаты: |Көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару тақырыбын сыни тұрғыдан ой қорыту және |
| |тақырыптық талдау жасау арқылы өз бетінше оқып үйрену. |
|Міндеттері: |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай білу және есеп шығаруда қолдана алу; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасау. |
|Оқып үйренудің нәтижесі:|көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара біледі; |
| |өзіндік пікір қалыптастыру арқылы тапсырманы өзара талқылау, қорытынды жасау, түйінді ойларды |
| |жинақтай біледі және есеп шығаруда қолдана алады; |
| |өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін, топта жұмыс істеу жəне жеке тапсырмаларды орындау |
| |арқылы өзіндік бағалау жасайды. |
|Ба|А деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
|рл|оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
|ық|үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
|оқ| |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
|уш| |алады. |
|ыл| |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|ар| | |
|ды| | |
|са| | |
|ба| | |
|ққ| | |
|а | | |
|та| | |
|рт| | |
|у | | |
| |В деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда әр түрлі тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолдануға талпынады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра отырып талдау жасай |
| | |алады. |
| | |топтық жұмыста белсенді, жоғары деңгейлі сұрақтар қоюға және жауап беруге талпынады. |
| |С деңгейдегі |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығаруда ұқсас мүшелерді біріктіру, бірмүшені |
| |оқушының оқып |көпмүшеге көбейту ережесін, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруда кейбір тәсілдерді |
| |үйренудегі нәтижесі: |қолданады; |
| | |көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіру тақырыбын алдыңғы тараумен байланыстыра алады. |
| | |топтық жұмыстарға қатысады, төмен деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады. |
|Оқытуда қолданылатын |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды |
|модульдер: |бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту |
| |және оқу; Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
|Оқытуда қолданылатын |Шаттық шеңбері: «Менің есімде...», «лимон, мандарин, апельсин, грейпфрут» жемістерінің суреттері|
|әдіс-тәсілдер: |бойынша топтастыру, «Жемістер оташысы», Сергіту сәті, «Қосу, алу, қызықты», «Фишбоун», «БҮБ», |
| |«бағалау парақшалары». |

|Сабақ |Іс-әрекет | | |
|кезеңі/ | |Бағалау | |
|уақыты. | | | |
| |Мазмұны |Мұғалім |Оқушы | |Дерек-көздер |
|Кіріспе |Шаттық шеңбері: |Сәлеметсіздерме балалар, бүгінгі |балалар шаттық |«Тамаша», |лимон, |
| |«Менің есімде...». |шаттық шеңбері «Менің есімде ...»|шеңберінде «Менің |«Жарайсың», |мандарин, |
|5 мин. |Мақсаты: тақырып |деп аталады. Осы сабақтардан |есімде ...» деп |«Керемет». |апельсин, |
| |бойынша түсінгенін, |қандай іс-әрекеттер, жаңа тәсілдер|сабақтардан қандай | |грейпфрут |
| |өз ойын еркін |және де тақырып бойынша не |іс-әрекеттер, жаңа | |суреттерінің |
| |жеткізу. |естеріңізде қалғаны жөнінде |тәсілдер және де | |қиындылары |
| | |айтыңыздар. |тақырып бойынша не |«Епті | |
| |Топқа бөлу: |Әртүрлі сурет қиындылары (лимон, |естерінде қалғаны |екенсіңдер, | |
| |«лимон, мандарин, |мандарин, апельсин, грейпфрут) |жөнінде айтады |бәрекелді» | |
| |апельсин, грейпфрут» |арқылы төрт топқа бөлініңіздер. |Әртүрлі сурет | | |
| |жемістерінің |Не себептен жемістермен топқа |қиындылары (лимон, | | |
| |суреттерімен бөлу. |бөліну болды, қалай ойлайсыздар. |мандарин, апельсин, | | |
| | |Жемістердің сабаққа қандай |грейпфрут) арқылы төрт| | |
| | |байланысы бар? |топқа бөлінеді. | | |
|Тұсаукесер| «Жемістер оташысы» |балалар әр-бір топқа бір-бір |Оқушылар берілген | |Постер, |
|6мин. |Мақсаты: өз ойын |жемістен берілген. Сіздер бүгін |жемістерді ашып, ішкі | |маркерлер |
| |еркін, нақты жеткізу,|оташы (хирург) рөліне еніп, |құрылысы, қабығы, |«Өте жақсы», | |
| |сыни тұрғыдан ойлау |жемістерді ашып-шашып, оларға тән |дәні, т.с. әр-бір |«Тамаша». | |
| |қабілетін арттыру |барлық қасиеттерді атап |жеміске қатысты | | |
| | |көрсетесіздер. Сіздерге |қасиеттерін атап | | |
| | |талқылауға-2мин, |шығады. | | |
| | |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. | | | |
|Негізгі |«Көпмүшелерді талдау»|Балалар сіздер әр-бір жеміске тән|Оқушылар алдыңғы |«Өте жақсы», |Постер, |
|бөлім |Мақсаты: алдыңғы |барлық қасиеттерді атап |берілген тапсырманы |«Тамаша». |маркерлер |
|мин. |берілген тапсырманы |көрсеттіңіздер. Енді сіздерге |байланыстыра отырып, | | |
| |байланыстыра отырып |келесі тапсырма, дәл осылай |көпмүшелерді талдап, |Нақты дәл жауап | |
| |түсіндіру, сыни |сіздерге берілген көпмүшелерді |барлық қасиеттерін |берген топқа, | |
| |тұрғыдан ойлау |талдап, барлық қасиеттерін атап |атап түсіндіреді. |оқушыларға | |
| |қабілетін арттыру |көрсетіп, түсіндіріздер. Сіздерге |Оқушылар әрбір |«күн», орташа | |
| | |талқылауға-3мин, |себепті саралау |жауап берген | |
| |«Фишбоун» |қорғауға-1мин.уақыт беріледі. |барысында «неге?» |«күнді жартылай | |
| |стратегиясы. |Ал енді оқушылар оташы (хирург) |сұрағын қоя отырып, |жауып тұрған | |
| |Мақсаты: |рөліне әрі қарай енеміз, сіздерге |мәселенің бастапқы |бұлт», | |
| |ең дұрыс жолды іздеу |балық қаңқасы беріледі, сол балық |себебін анықтайды. |толықтыруды | |
| |және мәселені шешу |қаңқасына көпмүшеледің жаңа атап | |қажет деген | |
| | |өткен қасиеттерін, сонымен қатар | |топқа «бұлт» | |
| | |оның шешу жолдарын топпен ойласып | |стақандар | |
| | |жазыңызздар. | | | |
| | |[pic] | | | |
| | |Өздері ашып безендірген жемістерін| |«Тамаша», | |
| | |әр топ бір-біріне ұсынып | |«Жақсы». | |
| |Сергіту сәті: |біргелікте жейді. | | | |
| |«Жемістер» | | |«Өте жақсы», | |
| |Мақсаты: достық, | | |«Тамаша». | |
| |сенімділік | | | | |
| |қасиеттерін | | | | |
| |қалыптастыру. | | | | |
| |Рефлексия. Кері |Топ басшылары топ мүшелеріне |Топ басшылары топ | |«Бағалау |
|Қорытынды |байланыс жасауға |бағалау парақтарында берілген |мүшелеріне бағалау | |парақтары» |
|мин. |жетелеу. |критерийлер бойынша өз |парақтарында берілген |«Епті | |
| | |бағаларыңызды айтыңыздар. |критерийлер бойынша өз|екенсіңдер, |стикерлер |
| |«Бағалау парақтары» |Балалар ойларын жинақтап, бүгінгі|бағаларын айтады. |бәрекелді» | |
| |Мақсаты: оқышы |сабаққа «Білемін, үйрендім, білгім| |«Өте жақсы», | |
| |сабақтан не оқып |келеді...» кестесін толтыру арқылы|Оқушылар ойларын |«Тамаша». | |
| |білгенін жинақтау |қорытынды жасаңыздар. |жинақтап, бүгінгі | | |
| | |Үй жұмысы. Ережелерді қайталау. |сабаққа «Білемін, | | |
| |«Білемін, үйрендім, |№263(1,2) тақ сандары, №265(1,2) |үйрендім, білгім | | |
| |білгім келеді...» |тақ сандары. |келеді...» кестесін | | |
| |Мақсаты: игерген | |толтыру арқылы | | |
| |білім жайында кері | |қорытынды жасайды | | |
| |байланыс жасау. | | | | |

-----------------------

Қорытынды

К
Ө
П
М
Ү
Ш
Е
Л
Е
Р

Шешу жолдары

Қасиеттері, ережелері

Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Рационал бөлшектер
Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадраты
Бүтін өрнектерді түргендіруге есептер шығару
Көпмүшені стандарт түрге келтіру
Квадрат түбірі бар өрнектерді болжам ұсыну арқылы теңбе- тең түрлендіру
Рационал өрнектер, рационал өрнектерді қысқарту
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Өрнекті ықшамда. Ауызша есептер
Блум парағы арқылы бағалау
Пәндер