Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Солтүстік Американың климаты

Тексерілді:

Оқу ісінің меңгерушісі С.Даукиев
«______» _____2014ж.
География пәні мұғалімі Кунасова Райса Джулановна
|Пәні: география |Материктер мен мұхиттар географиясы |
|Сабақтың тақырыбы: |Солтүстік Американың климаты. |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік: Солтүстік Америка климатының |
| |ерекшеліктерімен, климат қалыптастырушы факторлармен|
| |және климаттық белдеулермен танысады. |
| |Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін |
| |сыйлайды, көмектеседі. |
|Күтілетін нәтиже |Солт.Америка материгінің климат ерекшеліктерімен, |
| |климаттық картамен жұмыс жасау білімдері |
| |қалыптасады, жаңа термин сөздіктермен танысады, |
| |пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық |
| |қабілеттері дамиды. |
| |Картамен жұмыс істей білу шеберлігі жалғастырылады. |
|Сабақта туындаған негізгі |Сын тұрғыдан ойлай отырып ой жүгірту және диалогтік|
|идеялар |оқыту барысында проблеманы шешу үдерістері |
| |қамтылады |
|Тапсырмалар |1.Сабақтың мақсаты мен мазмұнын таныстыру. |
| |2.географиялық диктант, сәйкестендіру тестісі,кескін|
| |картамен жұмыс, |
|Сілтеме |Оқулық 7 сынып, 31 параграф, 126-129 беттер, |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы |
|материалдар: |Стикерлер |
| |Оқулық |
| |Слайдтар |
| |Жетондар |
|Оқыту әдісі |Аралас сабақ |1.жұппен жұмыс |
|Оқыту тәсілдері: |АКТ |2.топтық жұмыс |
| |СТО |3.картамен жұмыс |
| |Рефлексия |4. Б БҮ |
| |ОүБ | |
|Сабақтың барысы. |Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, |
|І. Ұйымдастыру кезеңі |4-топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру. |
|ІІ. Үй тапсырмасын тексеру| дискуссиялық карта (кім жылдам) |
|ІІІ. Жаңа сабақ |Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып |
| |климат қалыптастырушы факторларды сипаттау |
|ІҮ. Тапсырма |Физикалық картаны пайдаланып Солтүстік Американың |
| |климаттық белдеулеріне сипаттама беру (кесте |
| |толтыру) |
|Ү. Сергіту сәті |Тренинг ұйымдастыру |
|Ү. Пысықтау |Солт.Американың климаты бойынша түсінігін қағазға |
| |түсіру |
|ҮІ. Қорытынды |Картамен жұмыс, номенклатура |
|ҮІІ. Үй тапсырмасы |Солтүстік Американың климатын оқу, кескін картаға |
| |түсіру. |

Солтүстік Американың климаттық белдеулеріне сипаттама беру.
|Климаттық белдеу |Солтүстік Америка |
|1.Арктикалық белдеу |Арктикалық аралдарда қалыптасқан |
|2.Субарктикалық климаттық белдеу | |
|3.Қоңыржай белдеу. | |
|4.Субтропиктік климаттық белдеу. | |
|5.Тропиктік белдеу. | |
|6.Субэкваторлық белдеу. | |
|7.Экваторлық белдеу. | |

І топ. Географиялық диктант.
Ірі қазаншұңқырларды алып жатқан _________________________________
___________________________ бір-бірімен қысқа өзендер жүйесімен жалғасып
жатыр. Орталық жазық түгелімен мұздықтар өңдеп, тасымалдаған жыныстар-
________________жабылған.
ІІ топ. Географиялық диктант.
Материктің батыс бөлігін бойлай Жер шарындағы ұзын бойлай Жер
шарындағы ұзын тау жүйесі болып есептелетін
____________________________________________________ созылып жатыр.
__________________ испан тілінен аударғанда «_________» деген мағынаны
білдіреді. Мұндағы үшкір шыңдар тізбегінен тұратын тау жоталары
______________________________________________________ деп аталады.
ІІІ топ. Географиялық диктант.
Кордильераның ішкі бөліктерінде жанартаулар атқылауынан түзілген
___________________________________ орналасқан. Мұнда 3000-нан астам
______________________________________________________________ бар.
Солтүстік Американың нң биік нүктесі ________________________ оның
солтүстігінде орналасқан, мұндағы тауларды қалың мұз басып жатыр.
ІVтоп. Географиялық диктант.
ХХ ғасырда Кордильера қойнауынан өзендер ағызып әкелгеншөгінді жыныстардан
алтынды шайып алу кең етек алды. Мол алтынға кенеліп, тезірек баюды
ойлаған мыңдаған адамдар материктің батысына қарай ағылды.1849 жылы алтын
іздеушілердің осындай бір тобы аптап ыстық пен шөлге шыдамай қаза болған,
жер кейіннен «______________________»деген атқа ие болды. Тарихта бұл
кезең «__________________________________» деп аталды.
Сәйкестендіру
|Географиял|арал |бұғаз |шығанақ |тау |шың |
|ық обьект | | | | | |
| 1 топ | | | | | |
|2 топ | | | | | |
|3 топ | | | | | |
|4 топ | | | | | |

Бағалау дискрипторлары:
0 – мүлдем ештеңе жасалмады
1 – жеткіліксіз
2 - сәтті
Сабақтан көрініс

Топтық жұмыс

АКТ-ны қолдану

Топқа бөлу

[pic]

Топтық жұмыс

[pic]

Сабақты қорытындылау (ақылдының 6 қалпағы)

Бір-бірінің пікірін тыңдауда

Ұқсас жұмыстар
Климаты.Солтүстік Америка солтүстік жарты шарда Еуразиямен қатар орналасқандықтан, климаттық жағдайлары ұқсас болып келеді
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Оңтүстік Американың өзендері
Африка материгі-10 сағат
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Оңтүстік Америкаға саяхат
Қазақстанның көлік кешені
Материктің географиялық орнын сипаттап айта алу
Оңтүстік американың халқы және елдері
Солтүстік Американың климаттық белдеулері жөнінде білу
Пәндер