Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Тақырып Менің отбасым
Тақырыбы: Менің отбасым!
Мақсаты: Балалардың отбасы тақырыбы бойынша қазақ тілінде меңгерген
білімдерін көрсету, сөзді сөйлемде дұрыс қолдана білуге үйрету, ойын, мақал
- мәтел арқылы тілге деген қызығушылықтарын арттыру. Отбасын құрметтеуге
тәрбиелеу.
Әдіс - тәсіл: түсінік беру, сұрақ жауап, сөздік ойын, жаттығу жұмыстары.
Көрнекіліктер: Презентация арқылы фота - сурет көрсету, ойын.
Сөздік жұмысы:
Ата - дедушка
Әже - бабушка
Әке - папа
Ана - мама
Аға - старший брат
Әпке - старшая сестра
Іні - младший брат
Сіңілі - младшая сестра
Сәби, бөпе - ребенок, дитя
|Қызмет |Мұғалімнің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекетте|
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық - |Шаттық шеңбері, шаңырақ. | |
|қозғаушы |Ал балалар тұрайық, | |
| |Үлкен шеңбер құрайық. | |
| |Шаңырақты көтеріп, | |
| |Керегені құрайық | |
| |Уық болып иіліп, | |
| |Бір отбасы болайық. | |
| | | |
| |Қане тілші ойынын ойнайық. | |
| |Тілші не екенің білесіңдер ғой | |
| |тілші дегеніміз журналист, мен | |
| |сендерге сұрақ қоямын, сендер | |
| |қазақ тілінде жауап бересіңдер. | |
|Ұйымдастыру, |Сұрақ - жауап | |
|ізденіс |1. Сенің атын кім? |- Менің атым... |
| |2. Жасын нешеде? |- Менің жасым алтыда |
| |3. Сенің тегін кім? |- Менің тегім... |
| |4. Балабақша қалай аталады? |- № 13 мектептің «Ақ |
| |5. Топтың аты қалай? |бота» орталығы |
| |6. Қазақ тілі мұғалімі кім? |- «Клубничка» мектеп |
| |7. Тәрбиеші кім? |алды даярлық тобы |
| |8. Жылдың қай мезгілі? (күз |- Торғын Қайролловна |
| |айларын ата) |- Ольга Александровна |
| |9. Бүгін аптаның қай күні? (апта|- Күз (Қыркүйек, қазан, |
| |күндерін ата) |қараша) |
| | |- Жұма (Дүйсенбі....) |
|Қызығушылық |«Отбасында кім бар?» сурет |Ата - дедушка |
| |бойынша әңгіме құрау. |Әже - бабушка |
| |Сөздік ойын |Әке - папа |
| |«Кім шапшаң?» |Ана - мама |
| |Ата, әже, әке, ана, аға, әпке, |Аға - старший брат |
| |іні, сіңлі, сәби. |Әпке - старшая сестра |
| | |Іні - младший брат |
| | |Сіңілі - младшая сестра |
| | |Сәби, бөпе - ребенок, |
| | |дитя |
|Д/о: Тақырыбы: |Мақсаты: Отбасы мүшелерін киіз | |
|Отбасы. |үйге орналастыру. |Никита: Менің отбасымда |
| |Сендерде отбасы суреттерімен |4 адам бар. Әкем - |
| |бірге басқа да артық суреттер |Алексей, анам - Татьяна,|
| |бар, соның ішінен киіз үйге |ағам - Сережа және мен, |
| |отбасы мүшелерін |Никита, біз тату |
| |орналастырасыңдар. |отбасымыз. |
| |Балалар дұрыс орналастырды ма? | |
| |Балалар сендер көп сурет |Ярослав: Менің отбасымда|
| |әкелгенсіңдер өз отбасыларымен |3 адам бар. Әкем - Леша,|
| |түскен, қазір кімнің отбасысының|анам - Марина және мен |
| |суреті шығады, сол бала өзінің |Ярослав, біз бақыттымыз.|
| |отбасысымен таныстырады. |Эмилия: Менің отбасымда |
| |Презентация |4 адам бар. Анам - Лена,|
| | |әпкем - Вероника, |
| |Балалар сендер шаршап қалған |сүйікті әжем, мен, біз |
| |шығарсыңдар, қане бәріміз тұрып |үлкен отбасымыз. |
| |саусақ гимнастикасын жасайық, | |
|Сергіту сәті: |Саусақ гимнастикасы: балалар |Мына саусақ атам |
| |саусақтарын жұдырықтарына |Мына саусақ әжем |
| |түйеді: |Мына саусақ анам |
| | |Мына саусақ әкем |
| |Бүгін біз отбасы туралы айтып |Мына саусақ мен |
| |жатырмыз, кім отбасы туралы |Отбасымды сүйем |
| |мақал - мәтел, тақпақ біледі. | |
| | |1. Бабасы еккенді, |
| |Жарайсыңдар балалар! |Баласы орады.. |
| |Жалпы сурет бойынша сөйлем |Ата – бәйтерек, |
| |құрастырайық. |Бала жапырақ. |
| | |2. Ана - көркі көгімнің,|
| | |Ана - көркі жерімнің. |
| | |Ана - бағы баланың, |
| | |Мақтанышы елімнің. |
| | |Өзің мені өсірген, |
| | |Айналайын, ақ әжем. |
| | |Тентек болсам кешірген, |
| | |Ауырмашы ақ әжем |
| | | |
| | |3. Отбасы - алтын бесік.|
| | |4. Ағаға қарап іні өсер.|
| | | |
| | |Ата газет оқып отыр, әже|
| | |шұлық тоқиды, ұл бала |
| | |төсек жинап жатыр. |
| | |Ана мен әке дастархан |
| | |әзірлеп жатыр, қыз бала |
| | |гүлге су құйды. |
| | |Қыз бала тамақ ішіп |
| | |отыр. |
|Қорытынды: |Жылы лебіз – Теплые слова |Атам құрметті, әжем |
| | |қадірлі, анам аяулы, |
| | |әкем мейрімді, ағам |
| | |қайсар, әпкем сыпайы, |
| | |сіңлім сүйікті, інім |
| | |ақылды. |
|Рефлексия - |Бүгін біз отбасы тақырыбында |Ризамын, ризамын, |
|түзету |әңгімелестік, сендер қандай жаңа|ризамын бүгінге, |
| |сөздер естідіңдер? |Ризамын, ризамын, |
| |Кімнің жауабы ұнады, неге? (Чей |ризамын қазірге. |
| |ответ понравилься можете | |
| |отвечать на русском языке) | |
| | | |
| |Тағы не білгілерің келеді (что | |
| |еще вы хотите узнать?) | |
| |Сендердің отбасы тақырыбындағы | |
| |қазақ тілінде меңгерген | |
| |білімдеріңді көрсеттіңдер, | |
| |сендерге рахмет! | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: отбасы мүшелерінің қазақша ата, әже, ана, әке, аға, іні, әпке,
сіңлі аталуын біледі;
игереді: үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету керектігін өмірде қолдана
білуді;
меңгереді: сурет бойынша отбасы мүшелерін - әке, ана, баланы ажыратып,
сурет бойынша сөйлем құрауды, мақал - мәтелді меңгеру.
Мақсаты: Балалардың отбасы тақырыбы бойынша қазақ тілінде меңгерген
білімдерін көрсету, сөзді сөйлемде дұрыс қолдана білуге үйрету, ойын, мақал
- мәтел арқылы тілге деген қызығушылықтарын арттыру. Отбасын құрметтеуге
тәрбиелеу.
Әдіс - тәсіл: түсінік беру, сұрақ жауап, сөздік ойын, жаттығу жұмыстары.
Көрнекіліктер: Презентация арқылы фота - сурет көрсету, ойын.
Сөздік жұмысы:
Ата - дедушка
Әже - бабушка
Әке - папа
Ана - мама
Аға - старший брат
Әпке - старшая сестра
Іні - младший брат
Сіңілі - младшая сестра
Сәби, бөпе - ребенок, дитя
|Қызмет |Мұғалімнің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекетте|
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық - |Шаттық шеңбері, шаңырақ. | |
|қозғаушы |Ал балалар тұрайық, | |
| |Үлкен шеңбер құрайық. | |
| |Шаңырақты көтеріп, | |
| |Керегені құрайық | |
| |Уық болып иіліп, | |
| |Бір отбасы болайық. | |
| | | |
| |Қане тілші ойынын ойнайық. | |
| |Тілші не екенің білесіңдер ғой | |
| |тілші дегеніміз журналист, мен | |
| |сендерге сұрақ қоямын, сендер | |
| |қазақ тілінде жауап бересіңдер. | |
|Ұйымдастыру, |Сұрақ - жауап | |
|ізденіс |1. Сенің атын кім? |- Менің атым... |
| |2. Жасын нешеде? |- Менің жасым алтыда |
| |3. Сенің тегін кім? |- Менің тегім... |
| |4. Балабақша қалай аталады? |- № 13 мектептің «Ақ |
| |5. Топтың аты қалай? |бота» орталығы |
| |6. Қазақ тілі мұғалімі кім? |- «Клубничка» мектеп |
| |7. Тәрбиеші кім? |алды даярлық тобы |
| |8. Жылдың қай мезгілі? (күз |- Торғын Қайролловна |
| |айларын ата) |- Ольга Александровна |
| |9. Бүгін аптаның қай күні? (апта|- Күз (Қыркүйек, қазан, |
| |күндерін ата) |қараша) |
| | |- Жұма (Дүйсенбі....) |
|Қызығушылық |«Отбасында кім бар?» сурет |Ата - дедушка |
| |бойынша әңгіме құрау. |Әже - бабушка |
| |Сөздік ойын |Әке - папа |
| |«Кім шапшаң?» |Ана - мама |
| |Ата, әже, әке, ана, аға, әпке, |Аға - старший брат |
| |іні, сіңлі, сәби. |Әпке - старшая сестра |
| | |Іні - младший брат |
| | |Сіңілі - младшая сестра |
| | |Сәби, бөпе - ребенок, |
| | |дитя |
|Д/о: Тақырыбы: |Мақсаты: Отбасы мүшелерін киіз | |
|Отбасы. |үйге орналастыру. |Никита: Менің отбасымда |
| |Сендерде отбасы суреттерімен |4 адам бар. Әкем - |
| |бірге басқа да артық суреттер |Алексей, анам - Татьяна,|
| |бар, соның ішінен киіз үйге |ағам - Сережа және мен, |
| |отбасы мүшелерін |Никита, біз тату |
| |орналастырасыңдар. |отбасымыз. |
| |Балалар дұрыс орналастырды ма? | |
| |Балалар сендер көп сурет |Ярослав: Менің отбасымда|
| |әкелгенсіңдер өз отбасыларымен |3 адам бар. Әкем - Леша,|
| |түскен, қазір кімнің отбасысының|анам - Марина және мен |
| |суреті шығады, сол бала өзінің |Ярослав, біз бақыттымыз.|
| |отбасысымен таныстырады. |Эмилия: Менің отбасымда |
| |Презентация |4 адам бар. Анам - Лена,|
| | |әпкем - Вероника, |
| |Балалар сендер шаршап қалған |сүйікті әжем, мен, біз |
| |шығарсыңдар, қане бәріміз тұрып |үлкен отбасымыз. |
| |саусақ гимнастикасын жасайық, | |
|Сергіту сәті: |Саусақ гимнастикасы: балалар |Мына саусақ атам |
| |саусақтарын жұдырықтарына |Мына саусақ әжем |
| |түйеді: |Мына саусақ анам |
| | |Мына саусақ әкем |
| |Бүгін біз отбасы туралы айтып |Мына саусақ мен |
| |жатырмыз, кім отбасы туралы |Отбасымды сүйем |
| |мақал - мәтел, тақпақ біледі. | |
| | |1. Бабасы еккенді, |
| |Жарайсыңдар балалар! |Баласы орады.. |
| |Жалпы сурет бойынша сөйлем |Ата – бәйтерек, |
| |құрастырайық. |Бала жапырақ. |
| | |2. Ана - көркі көгімнің,|
| | |Ана - көркі жерімнің. |
| | |Ана - бағы баланың, |
| | |Мақтанышы елімнің. |
| | |Өзің мені өсірген, |
| | |Айналайын, ақ әжем. |
| | |Тентек болсам кешірген, |
| | |Ауырмашы ақ әжем |
| | | |
| | |3. Отбасы - алтын бесік.|
| | |4. Ағаға қарап іні өсер.|
| | | |
| | |Ата газет оқып отыр, әже|
| | |шұлық тоқиды, ұл бала |
| | |төсек жинап жатыр. |
| | |Ана мен әке дастархан |
| | |әзірлеп жатыр, қыз бала |
| | |гүлге су құйды. |
| | |Қыз бала тамақ ішіп |
| | |отыр. |
|Қорытынды: |Жылы лебіз – Теплые слова |Атам құрметті, әжем |
| | |қадірлі, анам аяулы, |
| | |әкем мейрімді, ағам |
| | |қайсар, әпкем сыпайы, |
| | |сіңлім сүйікті, інім |
| | |ақылды. |
|Рефлексия - |Бүгін біз отбасы тақырыбында |Ризамын, ризамын, |
|түзету |әңгімелестік, сендер қандай жаңа|ризамын бүгінге, |
| |сөздер естідіңдер? |Ризамын, ризамын, |
| |Кімнің жауабы ұнады, неге? (Чей |ризамын қазірге. |
| |ответ понравилься можете | |
| |отвечать на русском языке) | |
| | | |
| |Тағы не білгілерің келеді (что | |
| |еще вы хотите узнать?) | |
| |Сендердің отбасы тақырыбындағы | |
| |қазақ тілінде меңгерген | |
| |білімдеріңді көрсеттіңдер, | |
| |сендерге рахмет! | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: отбасы мүшелерінің қазақша ата, әже, ана, әке, аға, іні, әпке,
сіңлі аталуын біледі;
игереді: үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету керектігін өмірде қолдана
білуді;
меңгереді: сурет бойынша отбасы мүшелерін - әке, ана, баланы ажыратып,
сурет бойынша сөйлем құрауды, мақал - мәтелді меңгеру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz