Сабақ жоспары :: Психология

Файл қосу

Тақырып Менің отбасым

Тақырыбы: Менің отбасым!

Мақсаты: Балалардың отбасы тақырыбы бойынша қазақ тілінде меңгерген
білімдерін көрсету, сөзді сөйлемде дұрыс қолдана білуге үйрету, ойын, мақал
- мәтел арқылы тілге деген қызығушылықтарын арттыру. Отбасын құрметтеуге
тәрбиелеу.
Әдіс - тәсіл: түсінік беру, сұрақ жауап, сөздік ойын, жаттығу жұмыстары.
Көрнекіліктер: Презентация арқылы фота - сурет көрсету, ойын.

Сөздік жұмысы:
Ата - дедушка
Әже - бабушка
Әке - папа
Ана - мама
Аға - старший брат
Әпке - старшая сестра
Іні - младший брат
Сіңілі - младшая сестра
Сәби, бөпе - ребенок, дитя

|Қызмет |Мұғалімнің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекетте|
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық - |Шаттық шеңбері, шаңырақ. | |
|қозғаушы |Ал балалар тұрайық, | |
| |Үлкен шеңбер құрайық. | |
| |Шаңырақты көтеріп, | |
| |Керегені құрайық | |
| |Уық болып иіліп, | |
| |Бір отбасы болайық. | |
| | | |
| |Қане тілші ойынын ойнайық. | |
| |Тілші не екенің білесіңдер ғой | |
| |тілші дегеніміз журналист, мен | |
| |сендерге сұрақ қоямын, сендер | |
| |қазақ тілінде жауап бересіңдер. | |
|Ұйымдастыру, |Сұрақ - жауап | |
|ізденіс |1. Сенің атын кім? |- Менің атым... |
| |2. Жасын нешеде? |- Менің жасым алтыда |
| |3. Сенің тегін кім? |- Менің тегім... |
| |4. Балабақша қалай аталады? |- № 13 мектептің «Ақ |
| |5. Топтың аты қалай? |бота» орталығы |
| |6. Қазақ тілі мұғалімі кім? |- «Клубничка» мектеп |
| |7. Тәрбиеші кім? |алды даярлық тобы |
| |8. Жылдың қай мезгілі? (күз |- Торғын Қайролловна |
| |айларын ата) |- Ольга Александровна |
| |9. Бүгін аптаның қай күні? (апта|- Күз (Қыркүйек, қазан, |
| |күндерін ата) |қараша) |
| | |- Жұма (Дүйсенбі....) |
|Қызығушылық |«Отбасында кім бар?» сурет |Ата - дедушка |
| |бойынша әңгіме құрау. |Әже - бабушка |
| |Сөздік ойын |Әке - папа |
| |«Кім шапшаң?» |Ана - мама |
| |Ата, әже, әке, ана, аға, әпке, |Аға - старший брат |
| |іні, сіңлі, сәби. |Әпке - старшая сестра |
| | |Іні - младший брат |
| | |Сіңілі - младшая сестра |
| | |Сәби, бөпе - ребенок, |
| | |дитя |
|Д/о: Тақырыбы: |Мақсаты: Отбасы мүшелерін киіз | |
|Отбасы. |үйге орналастыру. |Никита: Менің отбасымда |
| |Сендерде отбасы суреттерімен |4 адам бар. Әкем - |
| |бірге басқа да артық суреттер |Алексей, анам - Татьяна,|
| |бар, соның ішінен киіз үйге |ағам - Сережа және мен, |
| |отбасы мүшелерін |Никита, біз тату |
| |орналастырасыңдар. |отбасымыз. |
| |Балалар дұрыс орналастырды ма? | |
| |Балалар сендер көп сурет |Ярослав: Менің отбасымда|
| |әкелгенсіңдер өз отбасыларымен |3 адам бар. Әкем - Леша,|
| |түскен, қазір кімнің отбасысының|анам - Марина және мен |
| |суреті шығады, сол бала өзінің |Ярослав, біз бақыттымыз.|
| |отбасысымен таныстырады. |Эмилия: Менің отбасымда |
| |Презентация |4 адам бар. Анам - Лена,|
| | |әпкем - Вероника, |
| |Балалар сендер шаршап қалған |сүйікті әжем, мен, біз |
| |шығарсыңдар, қане бәріміз тұрып |үлкен отбасымыз. |
| |саусақ гимнастикасын жасайық, | |
|Сергіту сәті: |Саусақ гимнастикасы: балалар |Мына саусақ атам |
| |саусақтарын жұдырықтарына |Мына саусақ әжем |
| |түйеді: |Мына саусақ анам |
| | |Мына саусақ әкем |
| |Бүгін біз отбасы туралы айтып |Мына саусақ мен |
| |жатырмыз, кім отбасы туралы |Отбасымды сүйем |
| |мақал - мәтел, тақпақ біледі. | |
| | |1. Бабасы еккенді, |
| |Жарайсыңдар балалар! |Баласы орады.. |
| |Жалпы сурет бойынша сөйлем |Ата – бәйтерек, |
| |құрастырайық. |Бала жапырақ. |
| | |2. Ана - көркі көгімнің,|
| | |Ана - көркі жерімнің. |
| | |Ана - бағы баланың, |
| | |Мақтанышы елімнің. |
| | |Өзің мені өсірген, |
| | |Айналайын, ақ әжем. |
| | |Тентек болсам кешірген, |
| | |Ауырмашы ақ әжем |
| | | |
| | |3. Отбасы - алтын бесік.|
| | |4. Ағаға қарап іні өсер.|
| | | |
| | |Ата газет оқып отыр, әже|
| | |шұлық тоқиды, ұл бала |
| | |төсек жинап жатыр. |
| | |Ана мен әке дастархан |
| | |әзірлеп жатыр, қыз бала |
| | |гүлге су құйды. |
| | |Қыз бала тамақ ішіп |
| | |отыр. |
|Қорытынды: |Жылы лебіз – Теплые слова |Атам құрметті, әжем |
| | |қадірлі, анам аяулы, |
| | |әкем мейрімді, ағам |
| | |қайсар, әпкем сыпайы, |
| | |сіңлім сүйікті, інім |
| | |ақылды. |
|Рефлексия - |Бүгін біз отбасы тақырыбында |Ризамын, ризамын, |
|түзету |әңгімелестік, сендер қандай жаңа|ризамын бүгінге, |
| |сөздер естідіңдер? |Ризамын, ризамын, |
| |Кімнің жауабы ұнады, неге? (Чей |ризамын қазірге. |
| |ответ понравилься можете | |
| |отвечать на русском языке) | |
| | | |
| |Тағы не білгілерің келеді (что | |
| |еще вы хотите узнать?) | |
| |Сендердің отбасы тақырыбындағы | |
| |қазақ тілінде меңгерген | |
| |білімдеріңді көрсеттіңдер, | |
| |сендерге рахмет! | |

Күтілетін нәтиже:
Біледі: отбасы мүшелерінің қазақша ата, әже, ана, әке, аға, іні, әпке,
сіңлі аталуын біледі;
игереді: үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету керектігін өмірде қолдана
білуді;
меңгереді: сурет бойынша отбасы мүшелерін - әке, ана, баланы ажыратып,
сурет бойынша сөйлем құрауды, мақал - мәтелді меңгеру.

Ұқсас жұмыстар
Ересек тобына арналған ашық сабақ жоспары
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Менің отбасым .Өз отбасы туралы айта білуге үйрету, жаңа сөздерді меңгерту
Менің отбасым
Әкең неше жаста
Отбасы және қайырымдылық
Ережені жаттау
Отбасының ұйытқысы кім
Өзін-өзі презентациялау
Қазақ тілі - қащынам
Пәндер