Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Құстар туралы
Ы.Алтынсарин атындағы №65 мектеп гимназия
Сабақтың тақырыбы: Құстар
Сыныбы: 2 «Ж»
Сынып жетекшісі: Спанова Г.К
Шымкент
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасар:
Айнабекова М.Ж
|Пәні:дүниетану |Сыныбы: 2 «Ж» |Мерзімі: 15.05.2015 ж |
| |Пән мұғалімі:Спанова Г | |
|Тақырыбы: |Құстар |
|Мақсаты: |Оқушылардың құстар, құстардың пайдасы, тіршілігі туралы білетіндерін сұрай |
| |отырып, сыни тұрғыдан ойланта отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу, білімдерін кеңейту|
|Міндеттері: |Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын |
| |байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру. тірі табиғатты, қоршаған ортаны аялауға |
| |тәрбиеленеді. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа үйретіледі |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушыларда құстар тіршілігі, ерекшелігі жайлы түсінік қалыптастыру, |
| |Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын |
| |байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру. |
| |Құстар дүниесін қорғауға, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу |
|Сабақтың сілтемелері: |Дүниетану оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар |
|Сабақтың |7 модуль |Мазмұны |
|кезеңдері | | |
| |Сабақтың кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау
|Қолданылатын ресурстар | |
Қызығушылықты ояту |
СТО |
Кіріспе |Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Көктем туралы әңгімелеу
Көктемгі құбылыстар мен тіршіліктерді әңгімелеу
Көктем болғаннан кейін жыл құстарымен бірге бізге бүгін бірнеше құстар
қонаққа келіпті.
Құстардың суреттерімен оқушыларды топқа бөлу
«Қарлығаш», «Торғай», «Тауық», «Көгершін», «Тырна»
Психологиялық дайындық.
Көктемнің дыбыстарын тыңдату арқылы сыныптын назарын сабаққа аударту
Оқушыларға көктем туралы әңгімелету |Оқушылар көктем туралы әңгімелейді
сұрақтарға жауап береді. Құстардың суреттерін кезекпен алады әрбірі
өздерінің құстары тұрған орындарға отырады
Аудиожазба арқылы көктемнің дыбыстарын тыңдайды
Көктемнің белгілерін сезінеді
Мұғалімді тыңдайды
|
Мақтау, мадақтау
|
Түрлі-түсті құстардың суреттер
Аудио жазба | |
Ой шақыру |
АКТ
|Таныстырылым |Сабақтың тақырыбын ашуға байланысты құстар туралы
бейнеролик көрсету
Балалар бейнежазбадан көргендей құстардың тіршілігі өте қызық екен.
Балалар құстардың барлығының тіршіліктерінің әртүрлі екенін білеміз. Олар
үнемі әрі құр келмей өздерімен бірге бізге өздерінің тапсырмаларын ала
келіпті.
Осы құстардың ішінде бізге ерте ұшып келетін құсымыз қарлығаш өзінің
қанатында сендерге түрлі тапсырмалар алакеліпті сол тапсырмаларды орындап
көруге тырысып көрейік.
Қарлығаштың қанатындағы сұрақтарды қою
[pic] Қарлығаш туралы не білеміз ?
1. 1. Бұл бейне роликтен қандай құстарды көрдіңдер ?
2. 2. Құстардың табиғаттағы тіршілігі қандай ? олар қайда мекендейді ?
3. 3. Құстардың адамдар арасындағы тіршілігі туралы не айта аласыңдар ?
|Интерактивті тақтада көрсетілген бейнероликті көреді , тыңдайды
Оқушылар қарлығаш туралы мәліметтерді айтады.
Қарлығаш құсының қанатындағы сұрақтарға әр топтың оқушылары кезекпен жауап
беріп отырады.
|
Бір- бірін бағалайды,
бағдаршамды қолданады
Басбармақ |
АКТ (СТО)
жаңа сабақ слайд | |Мағынаны тану
|
ОЖТ
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
ОЖТ
Талантты және дарынды балдармен жұмыс
Топтық жұмыс |Негізгі бөлім | Оқушыларға алдын ала құстар туралы жазған
эсселерін оқыту.
Топтық жұмыс
Постер жасату
[pic]
Оқушылар өздерінің үйден құстар туралы жинап6 зерттеу ж9мыстары бойынша
мәліметтерін өз топтарында талқылату. Жақсы жазылған жұмысты ортаға
жариялатқызу
Әңгімелеу
Зиянкестермен күреседі
Еті, жұмыртқасы, мамығы
құрт - құмырсқамен қоректенеді
Жұп құрып, ұя салып, жұмыртқадан балапан өргізіл, көбейеді. Құстар үй
құстары жабайы құстар болып екіге бөлінеді.
- Құстардың жойылып бара жатқан түрін қызыл кітапқа енгізеді және оларды
арнайы қорықтарға қорғауға алып, санын молайтады. 1922 ж. Құстарды
қорғаудың Халықаралық кеңесі құрылды. Халықаралық табиғат қорғау одағының
“Қызыл кітабына” құстардың 209 түрі мен 83 түр тармағы, ал Қазақстанның
“Қызыл кітабына” 56 түрі енгізілген
Ал өздеріңнің топтарыңның құстары туралы не айта аласындар ?
Тауық құсының тапсырмасы:
[pic] Тауық туралы не ?
Сергіту
Шип-шип шөжелерім әніне билейді.
Тырнаның тапсырмасы:
[pic] Тырна туралы білетінін айтады ?
Топтық түрлі зерттеу жұмысын орындату
1 топ «Қарлығаш» - «Тотықұсты» бақылату арқылы жазба жұмысын жүргізуді
тапсыру
2 топ «Тауық» - «Амадина» құсын бақылату арқылы жазба жұмысын
жүргізуді тапсыру
3 топ «Торғай» - «Мен құспын» атты биопоэма жаздыру.
4 топ «Көгершін» - құстарға арнап өлең шығарту.
5 топ «Тырна» - видеороликтен тырнаны бақылату жұмысын жүргізу
Әр топтың жұмысын, әңгімелеуін, уақытқа бағынуын қадағалайды, басқарады
Әр топты тыңдай отырып жеке оқушыны бағалайды.
Бұл-бұл құсының тапсырмасы:
[pic] Бұл-бұл туралы не білеміз ?
Викториналық сурақтар:
Әлемдегі құстар туралы мәліметтер
1.Әлемдегі әнші құстар
2.Биші құстар
3. Әлемдегі ең кішкентай құстар
4. Сөйлейтін құстар
5. Әлемдегі ең үлкен құстар
6. Ерекше құстар
Пингвиннің тапсырмасы
[pic] Пингвин туралы не білеміз ?
Ойын «Шындық па, жалған ба ?
Берілген мәліметтің шындық не жалған екенін анықтау
Құстардың барлығы ұшады.
Құстардың ешқайсысыда ұя салмайды.
Балапан тек құстарда болады.
Күн суытып күз мезгілі келгенде пингвиндер мен тауықтар жылы жаққа ұшып
кетеді.
Құстарға қамқорлық жасауымыз керек.
Өзін - өзі бағалау парағы
Оқушыныңаты-жөні ___________________________________________
Пәні ____________________________
1
Күні
2
Сабаққа дейінгі кезең
1
3
Сұрақ-жауап
1
4
Жұптық жұмыс
1
5
Топтық жұмыс
1
6
Зерттеу жұмысы
1
7
Тәртіп сақтауы
8
Сабаққа қатысуы
1
9
Жалпы ұпай
6
10
Қорытынды бағасы
5
Балды бағаға айналдыру шкаласы
«5»
«4»
«3»
«2»
6 балл
5 балл
3-4 балл
0-2 балл
Оқушы өзін сабақтың қай кезеңінде тұрғанын білу мақсатында блоб ағашынан
бағалайды
[pic] |Оқушылар құс туралы жазған өздерінің эсселерін кезекпен оқиды
Топта құстар туралы постер қорғайды
Оқушылар топта жұмыстарын талқылап, жақсы жасалған жұмысты жариялайды.
Оқушылар сыныптың ішінде құстар туралы білетін , зерттеген құстары туралы
ортаға салып әңгімелейді.
Оқушылар өздерінің топтарындағы құстар туралы білетіндерін айтады
Тауық туралы білетінін айтады
Оқушылар орындарынан тұрып шөжелер биін билейді.
Әр топтың оқушылары берілген тапсырманы орындайды
Құстарға жем, су бере отырып олардың іс-әрекеттерін бақылайды және түртіп
алып отырады. Құс туралы биопоэма жазып, өлең шығарады
Келесі құстың тапсырмасын орындайды әлемнің түрлі құстарын әңгімелейді.
Өз ойларын ортаға салады
Пингвиннің тапсырмасын орындауда оқушылар өз жауаптарының дұрыс болуын
қадағалайды. Бағдаршамның түстерін көтеру арқылы жауабын анықтайды.
Бағалау парағымен жұмыс істейді
Сабақ барысында өздерінің жасаған жұмысы бойынша өздерін бағалайды |Әрбір
оқушы бағалау парағына өзінің сабақтың үстіндегі жетістігін бағалап
отырады.
Смайлик
Басбармақ
Смайлик
Бағдаршам |АКТ (СТО)
слайд
Дәптер
| |Ой толғаныс |СТО |Қорытынды
Үйге тапсырма : |Ой қорыту
Сұрақ – жауап жүргізу
Оқушыларды бағалау
Оқушыларды құстарға қамқорлық жасау мақсатында құстардың ұясының айналасына
стиккерлерді жапсырту.
Рефлексия сұрақтары:
Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар кездесті?
Қандай тапсырманы орындағанда қиын болған жоқ?
Кейінгі сабақтарда тағы нені үйренгін келеді ?
Қосымша мәліметтер
Құстар туралы қызықты мәліметтер
Құстарға байланысты пайдалы кеңестер
Құстарға байланысты аңыздар мен халық болжамдары
Құстар туралы танылмаған, ашылмаған сырлар |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді .
Оқушылар рефлексия жазады, құстарға арналған ұяға жапсырады. Тақтаға
іледі.
|Бас бармақ әдісі
Кері байланыс |СТО
| |
Сабақтың тақырыбы: Құстар
Сыныбы: 2 «Ж»
Сынып жетекшісі: Спанова Г.К
Шымкент
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасар:
Айнабекова М.Ж
|Пәні:дүниетану |Сыныбы: 2 «Ж» |Мерзімі: 15.05.2015 ж |
| |Пән мұғалімі:Спанова Г | |
|Тақырыбы: |Құстар |
|Мақсаты: |Оқушылардың құстар, құстардың пайдасы, тіршілігі туралы білетіндерін сұрай |
| |отырып, сыни тұрғыдан ойланта отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу, білімдерін кеңейту|
|Міндеттері: |Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын |
| |байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру. тірі табиғатты, қоршаған ортаны аялауға |
| |тәрбиеленеді. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа үйретіледі |
|Күтілетін нәтиже: |Оқушыларда құстар тіршілігі, ерекшелігі жайлы түсінік қалыптастыру, |
| |Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын |
| |байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру. |
| |Құстар дүниесін қорғауға, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу |
|Сабақтың сілтемелері: |Дүниетану оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар |
|Сабақтың |7 модуль |Мазмұны |
|кезеңдері | | |
| |Сабақтың кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау
|Қолданылатын ресурстар | |
Қызығушылықты ояту |
СТО |
Кіріспе |Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Көктем туралы әңгімелеу
Көктемгі құбылыстар мен тіршіліктерді әңгімелеу
Көктем болғаннан кейін жыл құстарымен бірге бізге бүгін бірнеше құстар
қонаққа келіпті.
Құстардың суреттерімен оқушыларды топқа бөлу
«Қарлығаш», «Торғай», «Тауық», «Көгершін», «Тырна»
Психологиялық дайындық.
Көктемнің дыбыстарын тыңдату арқылы сыныптын назарын сабаққа аударту
Оқушыларға көктем туралы әңгімелету |Оқушылар көктем туралы әңгімелейді
сұрақтарға жауап береді. Құстардың суреттерін кезекпен алады әрбірі
өздерінің құстары тұрған орындарға отырады
Аудиожазба арқылы көктемнің дыбыстарын тыңдайды
Көктемнің белгілерін сезінеді
Мұғалімді тыңдайды
|
Мақтау, мадақтау
|
Түрлі-түсті құстардың суреттер
Аудио жазба | |
Ой шақыру |
АКТ
|Таныстырылым |Сабақтың тақырыбын ашуға байланысты құстар туралы
бейнеролик көрсету
Балалар бейнежазбадан көргендей құстардың тіршілігі өте қызық екен.
Балалар құстардың барлығының тіршіліктерінің әртүрлі екенін білеміз. Олар
үнемі әрі құр келмей өздерімен бірге бізге өздерінің тапсырмаларын ала
келіпті.
Осы құстардың ішінде бізге ерте ұшып келетін құсымыз қарлығаш өзінің
қанатында сендерге түрлі тапсырмалар алакеліпті сол тапсырмаларды орындап
көруге тырысып көрейік.
Қарлығаштың қанатындағы сұрақтарды қою
[pic] Қарлығаш туралы не білеміз ?
1. 1. Бұл бейне роликтен қандай құстарды көрдіңдер ?
2. 2. Құстардың табиғаттағы тіршілігі қандай ? олар қайда мекендейді ?
3. 3. Құстардың адамдар арасындағы тіршілігі туралы не айта аласыңдар ?
|Интерактивті тақтада көрсетілген бейнероликті көреді , тыңдайды
Оқушылар қарлығаш туралы мәліметтерді айтады.
Қарлығаш құсының қанатындағы сұрақтарға әр топтың оқушылары кезекпен жауап
беріп отырады.
|
Бір- бірін бағалайды,
бағдаршамды қолданады
Басбармақ |
АКТ (СТО)
жаңа сабақ слайд | |Мағынаны тану
|
ОЖТ
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
ОЖТ
Талантты және дарынды балдармен жұмыс
Топтық жұмыс |Негізгі бөлім | Оқушыларға алдын ала құстар туралы жазған
эсселерін оқыту.
Топтық жұмыс
Постер жасату
[pic]
Оқушылар өздерінің үйден құстар туралы жинап6 зерттеу ж9мыстары бойынша
мәліметтерін өз топтарында талқылату. Жақсы жазылған жұмысты ортаға
жариялатқызу
Әңгімелеу
Зиянкестермен күреседі
Еті, жұмыртқасы, мамығы
құрт - құмырсқамен қоректенеді
Жұп құрып, ұя салып, жұмыртқадан балапан өргізіл, көбейеді. Құстар үй
құстары жабайы құстар болып екіге бөлінеді.
- Құстардың жойылып бара жатқан түрін қызыл кітапқа енгізеді және оларды
арнайы қорықтарға қорғауға алып, санын молайтады. 1922 ж. Құстарды
қорғаудың Халықаралық кеңесі құрылды. Халықаралық табиғат қорғау одағының
“Қызыл кітабына” құстардың 209 түрі мен 83 түр тармағы, ал Қазақстанның
“Қызыл кітабына” 56 түрі енгізілген
Ал өздеріңнің топтарыңның құстары туралы не айта аласындар ?
Тауық құсының тапсырмасы:
[pic] Тауық туралы не ?
Сергіту
Шип-шип шөжелерім әніне билейді.
Тырнаның тапсырмасы:
[pic] Тырна туралы білетінін айтады ?
Топтық түрлі зерттеу жұмысын орындату
1 топ «Қарлығаш» - «Тотықұсты» бақылату арқылы жазба жұмысын жүргізуді
тапсыру
2 топ «Тауық» - «Амадина» құсын бақылату арқылы жазба жұмысын
жүргізуді тапсыру
3 топ «Торғай» - «Мен құспын» атты биопоэма жаздыру.
4 топ «Көгершін» - құстарға арнап өлең шығарту.
5 топ «Тырна» - видеороликтен тырнаны бақылату жұмысын жүргізу
Әр топтың жұмысын, әңгімелеуін, уақытқа бағынуын қадағалайды, басқарады
Әр топты тыңдай отырып жеке оқушыны бағалайды.
Бұл-бұл құсының тапсырмасы:
[pic] Бұл-бұл туралы не білеміз ?
Викториналық сурақтар:
Әлемдегі құстар туралы мәліметтер
1.Әлемдегі әнші құстар
2.Биші құстар
3. Әлемдегі ең кішкентай құстар
4. Сөйлейтін құстар
5. Әлемдегі ең үлкен құстар
6. Ерекше құстар
Пингвиннің тапсырмасы
[pic] Пингвин туралы не білеміз ?
Ойын «Шындық па, жалған ба ?
Берілген мәліметтің шындық не жалған екенін анықтау
Құстардың барлығы ұшады.
Құстардың ешқайсысыда ұя салмайды.
Балапан тек құстарда болады.
Күн суытып күз мезгілі келгенде пингвиндер мен тауықтар жылы жаққа ұшып
кетеді.
Құстарға қамқорлық жасауымыз керек.
Өзін - өзі бағалау парағы
Оқушыныңаты-жөні ___________________________________________
Пәні ____________________________
1
Күні
2
Сабаққа дейінгі кезең
1
3
Сұрақ-жауап
1
4
Жұптық жұмыс
1
5
Топтық жұмыс
1
6
Зерттеу жұмысы
1
7
Тәртіп сақтауы
8
Сабаққа қатысуы
1
9
Жалпы ұпай
6
10
Қорытынды бағасы
5
Балды бағаға айналдыру шкаласы
«5»
«4»
«3»
«2»
6 балл
5 балл
3-4 балл
0-2 балл
Оқушы өзін сабақтың қай кезеңінде тұрғанын білу мақсатында блоб ағашынан
бағалайды
[pic] |Оқушылар құс туралы жазған өздерінің эсселерін кезекпен оқиды
Топта құстар туралы постер қорғайды
Оқушылар топта жұмыстарын талқылап, жақсы жасалған жұмысты жариялайды.
Оқушылар сыныптың ішінде құстар туралы білетін , зерттеген құстары туралы
ортаға салып әңгімелейді.
Оқушылар өздерінің топтарындағы құстар туралы білетіндерін айтады
Тауық туралы білетінін айтады
Оқушылар орындарынан тұрып шөжелер биін билейді.
Әр топтың оқушылары берілген тапсырманы орындайды
Құстарға жем, су бере отырып олардың іс-әрекеттерін бақылайды және түртіп
алып отырады. Құс туралы биопоэма жазып, өлең шығарады
Келесі құстың тапсырмасын орындайды әлемнің түрлі құстарын әңгімелейді.
Өз ойларын ортаға салады
Пингвиннің тапсырмасын орындауда оқушылар өз жауаптарының дұрыс болуын
қадағалайды. Бағдаршамның түстерін көтеру арқылы жауабын анықтайды.
Бағалау парағымен жұмыс істейді
Сабақ барысында өздерінің жасаған жұмысы бойынша өздерін бағалайды |Әрбір
оқушы бағалау парағына өзінің сабақтың үстіндегі жетістігін бағалап
отырады.
Смайлик
Басбармақ
Смайлик
Бағдаршам |АКТ (СТО)
слайд
Дәптер
| |Ой толғаныс |СТО |Қорытынды
Үйге тапсырма : |Ой қорыту
Сұрақ – жауап жүргізу
Оқушыларды бағалау
Оқушыларды құстарға қамқорлық жасау мақсатында құстардың ұясының айналасына
стиккерлерді жапсырту.
Рефлексия сұрақтары:
Тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар кездесті?
Қандай тапсырманы орындағанда қиын болған жоқ?
Кейінгі сабақтарда тағы нені үйренгін келеді ?
Қосымша мәліметтер
Құстар туралы қызықты мәліметтер
Құстарға байланысты пайдалы кеңестер
Құстарға байланысты аңыздар мен халық болжамдары
Құстар туралы танылмаған, ашылмаған сырлар |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді .
Оқушылар рефлексия жазады, құстарға арналған ұяға жапсырады. Тақтаға
іледі.
|Бас бармақ әдісі
Кері байланыс |СТО
| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz