Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Көнерген сөздер туралы
|Қазақ тілі | 5 -сынып |
|Уақыты |20.11.2015 |
|Мұғалім |Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы |
|Сабақ тақырыбы: |Көнерген сөздер |
|Жалпы мақсат: |Көнерген сөздер туралы түсінік бере отырып, |
| |оқушылардың сөздік қорларын молайту.Көнерген сөздер |
| |түрлерін ажырата білу және қолдана білуге |
| |үйрету,оқушыларды бірлесе отырып білім алуына |
| |дағдыландыру. Оқулықтан негізгі идеяны табуға |
| |үйрету. |
|Оқу нәтижесі: |Балалар көнерген сөз түрлерін ажыратады, мағынасын |
| |түсінеді. Деңгейіне сәйкес тапсырма орындайды. |
|Негізгі идеялар: |Лексика саласы бойынша білімдерін жетілдіреді. |
| |Ұлттық құндылықтарды бағалауға үйренеді. |
|Сабақта қолданылатын | Интерактивті тақта,слайд-презентация, үлестірме |
|материалдар: |материал, бағалау парағы |
|Оқыту әдістері: |Жаңа әдістер |
| |Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, деңгейлік |
| |оқыту, жеке тұлғаға бағытталған технология |
| |Жеке, жұптық, ұжымдық жұмыс, |
| |Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО |
|Дерек көздері: | 5 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |Топтық, талдау, салыстыру, зерттеу, деңгейлік |
| |тапсырмалар |
|1. Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал|«Шаттық шеңбері» стратегиясы |Шеңбер құрған оқушылар |
|туғызу (3 мин) |Кәне достар, тұрайық. |біл-біріне жылы |
| |Шеңберімізді құрайық. |лебіздерін білдіреді. |
| |Жақсы-жақсы тілектер | |
| |Бір-бірімізге сыйлайық! | |
| |«жылы лебіз» тренингін | |
| |өткіземін. | |
|2. Сабаққа кіріспе |3 топқа бөлу: «Көбелек» |Топқа бөлінеді. |
|(3 мин) |белгісі арқылы. Неліктен? | |
| |Себебі, ежелгі ацтектердің | |
| |аңызы бойынша, көбелектер | |
| |біздің тілегімізді көкке | |
| |жеткізеді екен. Егер оларға өз| |
| |тілегімізді сыбырлап айтып, | |
| |содан соң еркіндікке жіберсек,| |
| |ол сөзсіз орындалатын | |
| |көрінеді. Ал, өздерің айтқан | |
| |тілектер тезірек орындалсын | |
| |десеңдер, мына түрлі түсті | |
| |көбелектерді таңдап алып, |Суреттеу әңгімесін |
| |топқа бөлінейік. |жазып, сыныпқа оқып |
| |Топ ережесін еске түсіріп, |береді. |
| |іліп қою. | |
| |Тақтада берілген сурет | |
| |бойынша әңгіме құруды | |
| |тапсырамын. | |
| |( батырлар суреті мен ұлттық | |
| |киімдер) | |
|3. Жаңа тақырып |Ассоциация . | «3 жақты күнделіктің» |
|«БББ» стратегиясы |Жаңа тақырыпты «Не білемін? Не|бірінші бағанасын |
|(1 минут) |білгім келеді? Не білдім?» |толтырады. |
| |стратегиясын қолданамын. | |
| |1 минут ішінде көнерген сөздер| |
| |туралы не білетінін | |
| |жазғызамын. | |
|2-ші тапсырма |«Не білгім келеді?» Кестені | Зерттеу жұмысын |
|(5 минут) |толтыру үшін топтық жұмыс |жүргізеді. |
|(зерттеу жұмысы) |жүргіземін. ( 3 топ) |Кестенің 2-ші бетін |
| |Топтастыру |толтыруға мәліметтер |
| |3 минут ішінде әр топқа |береді. |
| |көнерген сөздер ережесін | |
| |толқылауды тапсырамын | |
| |Әр топтың аргументын тыңдап, | |
| |менің көмегіммен тақтада | |
| |көнерген сөздер туралы не | |
| |білуіміз керектігін | |
| |жоспарлаймыз. | |
| |а) көнерген сөздер қазақ | |
| |тілінің қай саласына жатады? | |
| |б) қолдану аясы | |
| |с) көнерген сөздердің түрлері| |
|3-ші тапсырма |Тақтада берілген мәтіннен |Көнерген сөздерді |
|Терме диктант |көнерген сөздерді теріп жазуды|тауып, дәптерлеріне |
|(10 мин) |тапсырамын. |жазады. жауаптарын |
| |Екі шонжар бұл жолы ханның |дәлелдейді |
| |айтқанына қарсы болып |Қошемет әдісін |
| |жатады. Хан нөкерін ертіп, |пайдаланады: «Бір, |
| |сейілге шықты. Жандарал келді,|екі,керемет» |
| |жандарал келді,- деген хабар | |
| |жұртты дүрліктірді. Хан | |
| |бұйыраған соң, амал | |
| |жоқ, уәзірлері өзара | |
| |ақылдасып, іздеуге кіріседі. | |
| |Үстеріндегі зере сахыттары, | |
| |бастарындағы дулыға жағылары,| |
| |белдеріндегі кіселері, асынған| |
| |бес қарулары түгелінен бір | |
| |миясардың қолынан шыққандай. | |
|Деңгейлік тапсырма |Деңгейлік тапсырма |1 деңгей 2 оқушы |
|(10 минут) |үлестіремін. |2 деңгей 2 оқушы |
| | |3 деңгей 2 оқушы |
| |I деңгей -зерттеу жұмысы | |
| | |Қалғандары «ең биік |
| |Көнерген сөз |мұнара» салады. Кім көп|
| |мағынасы |көнерген сөздер жазады,|
| |сөйлем |соның мұнарасы биік |
| | |болып есептеледі. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |II деңгей- семантикалық карта | |
| |толтыру | |
| |түрлері | |
| |мысал | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |III деңгей- түртіп алу | |
| |Мақалдың ішінен көнерген сөзді| |
| |табу.1. Өзге елде сұлтан | |
| |болғанша , өз еліңде ұлтан | |
| |бол. | |
| |2. Білсе-барымта, Білмесе- | |
| |сырымта.3. Иілген басты қылыш | |
| |кеспес.4. Балық суында патша, | |
| |жігіт елінде патша. | |
|4.Қорытындылау |Тарихи сөздер мен архаизмдер | Көнерген сөздер |
|Венн диаграмма |сөздердің ұқсастығы мен |тақырыбы бойынша алған |
|(5 мин) |айырмашылығын табуды |білімдерін жинақтап, |
| |тапсырамын. |ережені айтып, мысалмен|
| | |дәлелдейді. |
| |Алған мәліметтер бойынша |Тақырып бойынша не |
| |кестенің 3-ші бағанасын |түсінгендерін айтады. |
| |толтырамын. «Не білдім?» | |
| 5.Бағалау (5 |Бағалау парағына сәйкес |бағалау парағына өз |
|мин) |қорытынды баға шығарамын. |ұпайларын қояды. |
| |Үй тапсырмасына өткен тақырып |Алған бағаларын |
| |бойынша эссе жазуды |күнделіктеріне қояды. |
| |тапсырамын. | |
| 6. Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерімен |Сабақты меңгерсе |
|Кері байланыс (3 |бөліседі. |түсіндім-стикеріне, |
|мин) | |жақсы әсер алса |
| | |-стикеріне, ал жағымсыз|
| | |эмоцияда болса |
| | | -стикеріне жазып, кері|
| | |байланыс қалдырады. |
[pic]
Шаттық шеңберінде
[pic]
Жұптық жұмыс тапсырмасын орындауда
|Уақыты |20.11.2015 |
|Мұғалім |Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы |
|Сабақ тақырыбы: |Көнерген сөздер |
|Жалпы мақсат: |Көнерген сөздер туралы түсінік бере отырып, |
| |оқушылардың сөздік қорларын молайту.Көнерген сөздер |
| |түрлерін ажырата білу және қолдана білуге |
| |үйрету,оқушыларды бірлесе отырып білім алуына |
| |дағдыландыру. Оқулықтан негізгі идеяны табуға |
| |үйрету. |
|Оқу нәтижесі: |Балалар көнерген сөз түрлерін ажыратады, мағынасын |
| |түсінеді. Деңгейіне сәйкес тапсырма орындайды. |
|Негізгі идеялар: |Лексика саласы бойынша білімдерін жетілдіреді. |
| |Ұлттық құндылықтарды бағалауға үйренеді. |
|Сабақта қолданылатын | Интерактивті тақта,слайд-презентация, үлестірме |
|материалдар: |материал, бағалау парағы |
|Оқыту әдістері: |Жаңа әдістер |
| |Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, деңгейлік |
| |оқыту, жеке тұлғаға бағытталған технология |
| |Жеке, жұптық, ұжымдық жұмыс, |
| |Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО |
|Дерек көздері: | 5 сынып оқулығы |
|Тапсырмалар: |Топтық, талдау, салыстыру, зерттеу, деңгейлік |
| |тапсырмалар |
|1. Оқушыларға |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|психологиялық ахуал|«Шаттық шеңбері» стратегиясы |Шеңбер құрған оқушылар |
|туғызу (3 мин) |Кәне достар, тұрайық. |біл-біріне жылы |
| |Шеңберімізді құрайық. |лебіздерін білдіреді. |
| |Жақсы-жақсы тілектер | |
| |Бір-бірімізге сыйлайық! | |
| |«жылы лебіз» тренингін | |
| |өткіземін. | |
|2. Сабаққа кіріспе |3 топқа бөлу: «Көбелек» |Топқа бөлінеді. |
|(3 мин) |белгісі арқылы. Неліктен? | |
| |Себебі, ежелгі ацтектердің | |
| |аңызы бойынша, көбелектер | |
| |біздің тілегімізді көкке | |
| |жеткізеді екен. Егер оларға өз| |
| |тілегімізді сыбырлап айтып, | |
| |содан соң еркіндікке жіберсек,| |
| |ол сөзсіз орындалатын | |
| |көрінеді. Ал, өздерің айтқан | |
| |тілектер тезірек орындалсын | |
| |десеңдер, мына түрлі түсті | |
| |көбелектерді таңдап алып, |Суреттеу әңгімесін |
| |топқа бөлінейік. |жазып, сыныпқа оқып |
| |Топ ережесін еске түсіріп, |береді. |
| |іліп қою. | |
| |Тақтада берілген сурет | |
| |бойынша әңгіме құруды | |
| |тапсырамын. | |
| |( батырлар суреті мен ұлттық | |
| |киімдер) | |
|3. Жаңа тақырып |Ассоциация . | «3 жақты күнделіктің» |
|«БББ» стратегиясы |Жаңа тақырыпты «Не білемін? Не|бірінші бағанасын |
|(1 минут) |білгім келеді? Не білдім?» |толтырады. |
| |стратегиясын қолданамын. | |
| |1 минут ішінде көнерген сөздер| |
| |туралы не білетінін | |
| |жазғызамын. | |
|2-ші тапсырма |«Не білгім келеді?» Кестені | Зерттеу жұмысын |
|(5 минут) |толтыру үшін топтық жұмыс |жүргізеді. |
|(зерттеу жұмысы) |жүргіземін. ( 3 топ) |Кестенің 2-ші бетін |
| |Топтастыру |толтыруға мәліметтер |
| |3 минут ішінде әр топқа |береді. |
| |көнерген сөздер ережесін | |
| |толқылауды тапсырамын | |
| |Әр топтың аргументын тыңдап, | |
| |менің көмегіммен тақтада | |
| |көнерген сөздер туралы не | |
| |білуіміз керектігін | |
| |жоспарлаймыз. | |
| |а) көнерген сөздер қазақ | |
| |тілінің қай саласына жатады? | |
| |б) қолдану аясы | |
| |с) көнерген сөздердің түрлері| |
|3-ші тапсырма |Тақтада берілген мәтіннен |Көнерген сөздерді |
|Терме диктант |көнерген сөздерді теріп жазуды|тауып, дәптерлеріне |
|(10 мин) |тапсырамын. |жазады. жауаптарын |
| |Екі шонжар бұл жолы ханның |дәлелдейді |
| |айтқанына қарсы болып |Қошемет әдісін |
| |жатады. Хан нөкерін ертіп, |пайдаланады: «Бір, |
| |сейілге шықты. Жандарал келді,|екі,керемет» |
| |жандарал келді,- деген хабар | |
| |жұртты дүрліктірді. Хан | |
| |бұйыраған соң, амал | |
| |жоқ, уәзірлері өзара | |
| |ақылдасып, іздеуге кіріседі. | |
| |Үстеріндегі зере сахыттары, | |
| |бастарындағы дулыға жағылары,| |
| |белдеріндегі кіселері, асынған| |
| |бес қарулары түгелінен бір | |
| |миясардың қолынан шыққандай. | |
|Деңгейлік тапсырма |Деңгейлік тапсырма |1 деңгей 2 оқушы |
|(10 минут) |үлестіремін. |2 деңгей 2 оқушы |
| | |3 деңгей 2 оқушы |
| |I деңгей -зерттеу жұмысы | |
| | |Қалғандары «ең биік |
| |Көнерген сөз |мұнара» салады. Кім көп|
| |мағынасы |көнерген сөздер жазады,|
| |сөйлем |соның мұнарасы биік |
| | |болып есептеледі. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |II деңгей- семантикалық карта | |
| |толтыру | |
| |түрлері | |
| |мысал | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |III деңгей- түртіп алу | |
| |Мақалдың ішінен көнерген сөзді| |
| |табу.1. Өзге елде сұлтан | |
| |болғанша , өз еліңде ұлтан | |
| |бол. | |
| |2. Білсе-барымта, Білмесе- | |
| |сырымта.3. Иілген басты қылыш | |
| |кеспес.4. Балық суында патша, | |
| |жігіт елінде патша. | |
|4.Қорытындылау |Тарихи сөздер мен архаизмдер | Көнерген сөздер |
|Венн диаграмма |сөздердің ұқсастығы мен |тақырыбы бойынша алған |
|(5 мин) |айырмашылығын табуды |білімдерін жинақтап, |
| |тапсырамын. |ережені айтып, мысалмен|
| | |дәлелдейді. |
| |Алған мәліметтер бойынша |Тақырып бойынша не |
| |кестенің 3-ші бағанасын |түсінгендерін айтады. |
| |толтырамын. «Не білдім?» | |
| 5.Бағалау (5 |Бағалау парағына сәйкес |бағалау парағына өз |
|мин) |қорытынды баға шығарамын. |ұпайларын қояды. |
| |Үй тапсырмасына өткен тақырып |Алған бағаларын |
| |бойынша эссе жазуды |күнделіктеріне қояды. |
| |тапсырамын. | |
| 6. Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерімен |Сабақты меңгерсе |
|Кері байланыс (3 |бөліседі. |түсіндім-стикеріне, |
|мин) | |жақсы әсер алса |
| | |-стикеріне, ал жағымсыз|
| | |эмоцияда болса |
| | | -стикеріне жазып, кері|
| | |байланыс қалдырады. |
[pic]
Шаттық шеңберінде
[pic]
Жұптық жұмыс тапсырмасын орындауда
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz