Көнерген сөздер туралы

Қазақ тілі

Уақыты

Мұғалім

5 -сынып

20. 11. 2015

Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы

Қазақ тіліУақытыМұғалім: Сабақ тақырыбы:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Көнерген сөздер
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Жалпы мақсат:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Көнерген сөздер туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сөздік қорларын молайту. Көнерген сөздер түрлерін ажырата білу және қолдана білуге үйрету, оқушыларды бірлесе отырып білім алуына дағдыландыру. Оқулықтан негізгі идеяны табуға үйрету.
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Оқу нәтижесі:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Балалар көнерген сөз түрлерін ажыратады, мағынасын түсінеді. Деңгейіне сәйкес тапсырма орындайды.
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Негізгі идеялар:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Лексика саласы бойынша білімдерін жетілдіреді. Ұлттық құндылықтарды бағалауға үйренеді.
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Сабақта қолданылатын материалдар:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Интерактивті тақта, слайд-презентация, үлестірме материал, бағалау парағы
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Оқыту әдістері:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы:

Жаңа әдістер

Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау, деңгейлік оқыту, жеке тұлғаға бағытталған технология

Жеке, жұптық, ұжымдық жұмыс,

Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО

Қазақ тіліУақытыМұғалім: Дерек көздері:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: 5 сынып оқулығы
Қазақ тіліУақытыМұғалім: Тапсырмалар:
5 -сынып20. 11. 2015Садуақас Тәттігүл Түбекбайқызы: Топтық, талдау, салыстыру, зерттеу, деңгейлік тапсырмалар

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

«Шаттық шеңбері» стратегиясы

Кәне достар, тұрайық.

Шеңберімізді құрайық.

Жақсы-жақсы тілектер

Бір-бірімізге сыйлайық!

«жылы лебіз» тренингін өткіземін.

Оқушының іс-әрекеті

Шеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

2. Сабаққа кіріспе

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:

3 топқа бөлу: «Көбелек» белгісі арқылы. Неліктен? Себебі, ежелгі ацтектердің аңызы бойынша, көбелектер біздің тілегімізді көкке жеткізеді екен. Егер оларға өз тілегімізді сыбырлап айтып, содан соң еркіндікке жіберсек, ол сөзсіз орындалатын көрінеді. Ал, өздерің айтқан тілектер тезірек орындалсын десеңдер, мына түрлі түсті көбелектерді таңдап алып, топқа бөлінейік.

Топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.

Тақтада берілген сурет бойынша әңгіме құруды тапсырамын.

( батырлар суреті мен ұлттық киімдер)

Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.:

Топқа бөлінеді.

Суреттеу әңгімесін жазып, сыныпқа оқып береді.

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

3. Жаңа тақырып

«БББ» стратегиясы

(1 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:

Ассоциация .

Жаңа тақырыпты «Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім?» стратегиясын қолданамын.

1 минут ішінде көнерген сөздер туралы не білетінін жазғызамын.

Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.: «3 жақты күнделіктің» бірінші бағанасын толтырады.
1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

2-ші тапсырма

(5 минут)

(зерттеу жұмысы)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:

«Не білгім келеді?» Кестені толтыру үшін топтық жұмыс жүргіземін. ( 3 топ)

Топтастыру

3 минут ішінде әр топқа көнерген сөздер ережесін толқылауды тапсырамын

Әр топтың аргументын тыңдап, менің көмегіммен тақтада көнерген сөздер туралы не білуіміз керектігін жоспарлаймыз.

а) көнерген сөздер қазақ тілінің қай саласына жатады?

б) қолдану аясы

с) көнерген сөздердің түрлері

Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.:

Зерттеу жұмысын жүргізеді.

Кестенің 2-ші бетін толтыруға мәліметтер береді.

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

3-ші тапсырма

Терме диктант

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:

Тақтада берілген мәтіннен көнерген сөздерді теріп жазуды тапсырамын.

Екі шонжар бұл жолы ханның айтқанына қарсы болып жатады. Хан нөкерін ертіп, сейілге шықты. Жандарал келді, жандарал келді, - деген хабар жұртты дүрліктірді. Хан бұйыраған соң, амал жоқ, уәзірлері өзара ақылдасып, іздеуге кіріседі. Үстеріндегі зере сахыттары , бастарындағы дулыға жағылары , белдеріндегі кіселері , асынған бес қарулары түгелінен бір миясардың қолынан шыққандай.

Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.:

Көнерген сөздерді тауып, дәптерлеріне жазады. жауаптарын дәлелдейді

Қошемет әдісін пайдаланады: «Бір, екі, керемет»

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

Деңгейлік тапсырма

(10 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:

Деңгейлік тапсырма үлестіремін.

I деңгей -зерттеу жұмысы

:
:
:

II деңгей- семантикалық карта толтыру

:
:

III деңгей- түртіп алу

Мақалдың ішінен көнерген сөзді табу. 1. Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ұлтан бол.

2. Білсе-барымта, Білмесе- сырымта. 3. Иілген басты қылыш кеспес. 4. Балық суында патша, жігіт елінде патша.

Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.: Көнерген сөз
мағынасы
сөйлем
түрлері
мысал

1 деңгей 2 оқушы

2 деңгей 2 оқушы

3 деңгей 2 оқушы

Қалғандары «ең биік мұнара» салады. Кім көп көнерген сөздер жазады, соның мұнарасы биік болып есептеледі.

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:
Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.:
1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:
Оқушының іс-әрекетіШеңбер құрған оқушылар біл-біріне жылы лебіздерін білдіреді.:
1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:
1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық!«жылы лебіз» тренингін өткіземін.:
1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин):

4. Қорытындылау

Венн диаграмма

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті«Шаттық шеңбері» стратегиясыКәне достар, тұрайық.Шеңберімізді құрайық.Жақсы-жақсы тілектерБір-бірімізге сыйлайық

Ұқсас жұмыстар
Көнерген сөздер
Тарихи сөздер
Тақырып Жаңа сөздер
Тақырып - Көнерген сөздер жайлы
Көнерген сөздер. 5-сынып
Көнерген сөз тақырыбын қайталау
Тарихи сөз
Термин сөздер
Кірме сөздер. көнерген сөздер. жаңа сөздер
Көнерген сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz