Өрнектер. Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері

Күні/ айы
Пәні:
Сабақ №
Күні/ айы:
Пәні:: Информатика 7 сынып
Сабақ №:
Күні/ айы: Сабақтың тақырыбы
Пәні:: Өрнектер. Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері.
Күні/ айы: Жалпы мақсаты
Пәні:: Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазу ережелері бойынша түсінік қалыптасады.
Күні/ айы: Сабақтың түрі
Пәні:: Аралас сабақ.
Күні/ айы: Оқыту әдістері
Пәні:: Диалог, әңгіме, СТО, ЖАДА, (қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сай оқыту , бағалау және оқытуды бағалау), АКТ
Күні/ айы: Күтілетін нәтижелер
Пәні:: Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазады. Өрнектердің мәнін есептей алады.
Күні/ айы: Ресурстар
Пәні:: Оқулық, компьютер, тақта, проектор, таратпа материалдар.
Күні/ айы: Сабақ кезеңдері
Пәні:: Мұғалім әрекеті
Сабақ №: Оқушы әрекеті
Күні/ айы: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні::

Психологиялық тренинг. «тілек айту».

Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру

Табыс критерийлерді анықтау.

Сабақ №:

Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады

Бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас орнатады

Сабаққа назар аударады

Сабақтын тақырыбын, табыс критерийлерін алып шығады.

Күні/ айы: Негізгі бөлім
Пәні::

Үй жұмысын тексеру.

Таратпа парақтар арқылы.

Берілген шамаларды типтерге топтастырындар.

Жаңа сабақ.

Мәтінмен жұмыс, INSERT әдісі.

Тәжірибелік жұмыс.

Таратпа парақтарда практикалық тапсырмалар

Практикалық тапсырма.

Өрнектер және олардың жазылуы.

1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар

2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін есептеңдер:

A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) D:=sqr(-9) E:=sqr(0. 1)

  1. Программалау тілінің ережелерін сақтай отыра келесі өрнектерді жазыңдар:
:

4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар:

Сабақ №:

а)

;

b)
c)
:
:
:
а)
b)
i)

Оқушылар жеке жұмыс атқарады. Өткен тақырып бойынша білімдерін жүйелейді.

Мәтінді белгілеп оқу. Тақырып бойынша теориялық білімдерін жүйелейді, еске түсіреді.

Топта жұмыс атқарады.

Тапсырмалардың шешуі:

((5. 2-3. 5) *(4. 8-1. 5) ) /(2. 25+5. 24) .

Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ №:
Күні/ айы:
Күні/ айы:
Пәні::
Сабақ №:
Күні/ айы: Қорытынды
Пәні::

Келтірілген кестені толтыра отыра сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

:
:

Қорытынды:

Сабақ №: Өрнектер
Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері
Шығу парағын толтырады.
Күні/ айы:
Пәні::
Күні/ айы:
Пәні::
Күні/ айы: Бағалау
Пәні:: Формативті және суммативті бағалау. Оқушылардың бағаларын қолдана отыра бағасы шығарылады.
Күні/ айы: Үйге тапсырма
Пәні:: 3. 5 тақырып оқу, пт№1-2
Күні/ айы: Үйде оқу
Пәні:: Тақырып бойынша ізденіп оқу.
Күні/ айы: Рефлексия
Пәні::

Берілген шамаларды типтерге топтастырындар.

15
17. 3
-223
113. 45
r
334
g
15: k
17. 3: -4. 129
-223: 10
113. 45: s
r: 8. 125
334: 5
g: -2. 1*10 -6
15: 2
17. 3: 2. 7
-223: 3. 4*10 7
113. 45: 3. 14
r: а
334: 3
g: f
integer
real
char
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:
integer:
real:
char:

Өрнектер және олардың жазылуы.

1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар

а)

;

b)
c)

2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін есептеңдер:

A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) D:=sqr(-9) E:=sqr(0. 1)

  1. Программалау тілінің ережелерін сақтай отыра келесі өрнектерді жазыңдар:
а)b)с):
:
:
:
а): а)
b): b)
с): с)
а)b)с):
а):
b):

4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар:


Ұқсас жұмыстар
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері. 9-сынып
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Бөлшек рационал өрнектер
Арифметикалық және алгебралық өрнектерді мәтіндік түрде жазу ережелері
Меншіктеу операторы
Ұлттық ою-өрнектер
Теңдеуге есептер шешу
Ою-өрнектердің қолдану орны
Ұбтға дайындық математика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz