Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Өрнектер. Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері
|Күні/ айы |Пәні: |Сабақ № |
| |Информатика 7 сынып | |
|Сабақтың |Өрнектер. Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазу ережелері |
| |бойынша түсінік қалыптасады. |
|Сабақтың түрі|Аралас сабақ. |
|Оқыту |Диалог, әңгіме, СТО, ЖАДА, (қалай оқу керектігін үйрету, жас |
|әдістері |ерекшеліктеріне сай оқыту, бағалау және оқытуды бағалау), АКТ |
|Күтілетін |Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазады. Өрнектердің |
|нәтижелер |мәнін есептей алады. |
|Ресурстар |Оқулық, компьютер, тақта, проектор, таратпа материалдар. |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг. «тілек айту». |Сабаққа психологиялық |
|кезеңі |Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру |жағынан дайындалады |
| |Табыс критерийлерді анықтау. |Бір-біріне деген жақсы |
| | |қарым-қатынас орнатады |
| | |Сабаққа назар аударады |
| | |Сабақтын тақырыбын, |
| | |табыс критерийлерін |
| | |алып шығады. |
|Негізгі бөлім|Үй жұмысын тексеру. | |
| |Таратпа парақтар арқылы. |Оқушылар жеке жұмыс |
| |Берілген шамаларды типтерге |атқарады. Өткен тақырып|
| |топтастырындар. |бойынша білімдерін |
| | |жүйелейді. |
| | | |
| |Жаңа сабақ. |Мәтінді белгілеп оқу. |
| |Мәтінмен жұмыс, INSERT әдісі. |Тақырып бойынша |
| | |теориялық білімдерін |
| | |жүйелейді, еске |
| |Тәжірибелік жұмыс. |түсіреді. |
| |Таратпа парақтарда практикалық тапсырмалар| |
| |Практикалық тапсырма. | |
| |Өрнектер және олардың жазылуы. | |
| |1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде |Топта жұмыс атқарады. |
| |жазыңдар | |
| |а) | |
| |[pic]; |Тапсырмалардың шешуі: |
| |b) [pic] |((5.2-3.5)*(4.8-1.5))/(|
| |c) [pic] |2.25+5.24). |
| | | |
| |2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін | |
| |есептеңдер: | |
| |A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) | |
| |D:=sqr(-9) E:=sqr(0.1) | |
| |Программалау тілінің ережелерін сақтай | |
| |отыра келесі өрнектерді жазыңдар: | |
| |а) [pic] | |
| |b) [pic] | |
| |i) [pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді | |
| |Паскаль тілінде жазыңдар: | |
| |[pic] | |
|Қорытынды |Келтірілген кестені толтыра отыра сабақтың|Шығу парағын толтырады.|
| |мазмұны бойынша қорытынды шығар. | |
| |Өрнектер | |
| |Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қорытынды: __________________ | |
| |_____________________________ | |
|Бағалау |Формативті және суммативті бағалау. Оқушылардың бағаларын қолдана |
| |отыра бағасы шығарылады. |
|Үйге тапсырма|3.5 тақырып оқу, пт№1-2 |
|Үйде оқу |Тақырып бойынша ізденіп оқу. |
|Рефлексия | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Берілген шамаларды типтерге топтастырындар.
|15 |17.3 |-223 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Өрнектер және олардың жазылуы.
1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар
|а) |b) [pic] |c) [pic] |
|[pic]; | | |
2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін есептеңдер:
A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) D:=sqr(-9) E:=sqr(0.1)
3. Программалау тілінің ережелерін сақтай отыра келесі өрнектерді
жазыңдар:
|а) [pic] |
|b) [pic] |
|с) [pic] |
| |
4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар:
[pic]
| |Информатика 7 сынып | |
|Сабақтың |Өрнектер. Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері. |
|тақырыбы | |
|Жалпы мақсаты|Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазу ережелері |
| |бойынша түсінік қалыптасады. |
|Сабақтың түрі|Аралас сабақ. |
|Оқыту |Диалог, әңгіме, СТО, ЖАДА, (қалай оқу керектігін үйрету, жас |
|әдістері |ерекшеліктеріне сай оқыту, бағалау және оқытуды бағалау), АКТ |
|Күтілетін |Программалау тілінде арифметикалық өрнектерді жазады. Өрнектердің |
|нәтижелер |мәнін есептей алады. |
|Ресурстар |Оқулық, компьютер, тақта, проектор, таратпа материалдар. |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг. «тілек айту». |Сабаққа психологиялық |
|кезеңі |Сабақтың тақырыбың, мақсатын түсіндіру |жағынан дайындалады |
| |Табыс критерийлерді анықтау. |Бір-біріне деген жақсы |
| | |қарым-қатынас орнатады |
| | |Сабаққа назар аударады |
| | |Сабақтын тақырыбын, |
| | |табыс критерийлерін |
| | |алып шығады. |
|Негізгі бөлім|Үй жұмысын тексеру. | |
| |Таратпа парақтар арқылы. |Оқушылар жеке жұмыс |
| |Берілген шамаларды типтерге |атқарады. Өткен тақырып|
| |топтастырындар. |бойынша білімдерін |
| | |жүйелейді. |
| | | |
| |Жаңа сабақ. |Мәтінді белгілеп оқу. |
| |Мәтінмен жұмыс, INSERT әдісі. |Тақырып бойынша |
| | |теориялық білімдерін |
| | |жүйелейді, еске |
| |Тәжірибелік жұмыс. |түсіреді. |
| |Таратпа парақтарда практикалық тапсырмалар| |
| |Практикалық тапсырма. | |
| |Өрнектер және олардың жазылуы. | |
| |1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде |Топта жұмыс атқарады. |
| |жазыңдар | |
| |а) | |
| |[pic]; |Тапсырмалардың шешуі: |
| |b) [pic] |((5.2-3.5)*(4.8-1.5))/(|
| |c) [pic] |2.25+5.24). |
| | | |
| |2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін | |
| |есептеңдер: | |
| |A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) | |
| |D:=sqr(-9) E:=sqr(0.1) | |
| |Программалау тілінің ережелерін сақтай | |
| |отыра келесі өрнектерді жазыңдар: | |
| |а) [pic] | |
| |b) [pic] | |
| |i) [pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді | |
| |Паскаль тілінде жазыңдар: | |
| |[pic] | |
|Қорытынды |Келтірілген кестені толтыра отыра сабақтың|Шығу парағын толтырады.|
| |мазмұны бойынша қорытынды шығар. | |
| |Өрнектер | |
| |Арифметикалық өрнектерді жазу ережелері | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қорытынды: __________________ | |
| |_____________________________ | |
|Бағалау |Формативті және суммативті бағалау. Оқушылардың бағаларын қолдана |
| |отыра бағасы шығарылады. |
|Үйге тапсырма|3.5 тақырып оқу, пт№1-2 |
|Үйде оқу |Тақырып бойынша ізденіп оқу. |
|Рефлексия | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Берілген шамаларды типтерге топтастырындар.
|15 |17.3 |-223 |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Өрнектер және олардың жазылуы.
1. Келесі өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар
|а) |b) [pic] |c) [pic] |
|[pic]; | | |
2. Мүмкін болса, айнымалылардың мәнін есептеңдер:
A:=sqrt(9) B:=sqr(9) C:=sqrt(-9) D:=sqr(-9) E:=sqr(0.1)
3. Программалау тілінің ережелерін сақтай отыра келесі өрнектерді
жазыңдар:
|а) [pic] |
|b) [pic] |
|с) [pic] |
| |
4. Төмендегі арифметикалық өрнектерді Паскаль тілінде жазыңдар:
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz