Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Ахметова Зүлфия Аманжолқызы |
Оқушының саны - |Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта
мектебі бастауыш сынып | |
| | | сабақ № кабинет |
|Сабақтың тақырыбы: |Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары |
|Сілтеме |4 сынып оқулығы -беттер |
|Жалпы мақсаты |1.Шылау туралы түсініктерін нығайту, үшін, туралы, дейін(шейін) |
| |шылауларының қызметі, жазылуы жайында түсіндіру. |
| |2.Оқушылардың шығармашылық қабілетін байқау, дамыту. |
| |3.Оқушыларды ізденімпаздыққа , өз бетімен жұмыс жасауға баулу. |
| Міндеттер: |1. Бұл тақырыпты түсінулерін анықтау; |
| |2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, |
| |сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;|
| |3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
|Мұғалімдер үшін|1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп |
|оқу нәтижелері |шығу; |
| |2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; |
| |3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын,|
|негізгі идеялар|мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. |
|Тапсырмалар |Суреттерді салыстыруға, жұмбақтар шешуге, оқулықтың 1-3 жаттығуларын |
| |орындауға және венн диаграммасын толтыруға тапсырмалар беремін. |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. |
|Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу |
|СТО сұрақтары |Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтың маңыздылығы|-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу |
|не? |-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену |
|-оқушылар не алады? |жолдарын табу |
|-бұрынғы білімін | |
|қалай пайдалана |Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі |
|алады? |Оқушылардың топқа бөлу. Ойын арқылы сандар айтумен, бірнеше рет |
|-өмірден алған |әр түрлі сандар айтып, топтастырып топқа бөлу |
|тәжірибесінің әсері?| |
|-сабақтың болашақта | |
|оқушыға қандай | |
|пайдасы бар? | |
|Сын тұрғысынан |І. Қызығушылығын ояту |
|ойлау үшін |Мұғалім: сурет бойынша не айта аламыз? (тақтаға суреттер |
|мүмкіндіктер |шығарып, салыстыру, айтқандары бойынша маңызды белгілерін |
|-еркін ойлауға |тақтаға жазып отыру) |
|қандай мүмкіндіктер | |
|жасалды? |Жұмбақ шешу (белгілері бойынша нысанды анықтап, суретін салу) |
|-өздігінен ізденуге |Үш көзінде жалын – от, |
|қандай мүмкіндіктер |Ал бірақ та жаны жоқ. |
|жасалады? |Кезектесіп ашылар, |
| |Кезектесіп жұмылар. (бағдаршам) |
| |Өзі алып кемедей, |
| |Дауылдан ықпайды. |
| |Су шашып, Телегей |
| |Мұхиттан шықпайды. (кит) |
| |Тапсырма |
| | |
| |Жазылған сөйлемдерді талдау.Шылаулар туралы түсінігін |
| |меңгерту,ереже қортып шығару. |
| |Асан есік алдында тұрма? |
| |Асан,далада көп тұрма. |
| |Сыныптағы кезекші Құралай ма, Нұрбол ма? |
| |Оқулықпен жұмыс: |
| |1-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Шылаулардың астын сыз. |
| |2-жаттығу. Ауызша талдау жүргізу. |
| |а)Мәнерлеп, дауыс ырғағын келтіре оқу. |
| |ә) Өлеңде не туралы айтылған? |
| |б)Шылаулары тауып, тыныс белгілеріне , сөзге қандай мағына үстеп|
| |тұрғанын анықтау. |
|Мағынаны ажырату |-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту |
|сатысы (жаңа |-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу |
|ақпарат) |-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету |
|-оқушыларды белсене | |
|қатыстыру |ІІ. Мағынаны тану |
|-стратегияларды |Ой қозғау. Деңгейлік тапсырмалар: |
|жүйелі қолдану |І-деңгейлік тапсырма.Төмендегі сөйлемдерді жаз, шылауларды |
|арқылы оқушылардың |тауып.тыныс белгілеріне назар аудар. |
|жұмысын ұйымдастыру |Ыстықта мал да жайыла алмады. |
|(сауал қоя білу, |Ауылға барғанда суға түстің бе? |
|талдау жа-сай білу, |Жандосқа бұл жөнінде айтылды ма? |
|баяндау және қызу ой|ІІ-деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылауларын |
|талқысын жасай білу |қатыстырып сөйлем құрап жаз. |
|қабілеттерін |ІІІ -деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылаулары |
|жетілдіру жолдарын |бар жаңылтпаш ойла,ойдан шығарып құрастыр |
|беру) | |
|-оқушылармен | |
|бірлесіп жұмыс | |
|жасау, қарым-қатынас| |
|шеберлігін ұтымды | |
|пайдалана білу | |
|-оқулықтан басқа | |
|ақпараттар көзін ашу| |
|Толғаныс (рефлексия)|ІІІ. Ой қорытынды |
|-сабақта | |
|үйренгендерін |Үлестірмелі карточкамен жұмыс. |
|бекіту, қолдану |1.Сөйлемді жаз, сөз табына талда. |
|жолдарын беру |Айнұр, мені көп күттің бе? |
|-жаңадан үйренгенін |2.Сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
|пайдалана отырып, |Әсел бүгін қалаға бара ма? |
|білімін жүйелеу |3.Сөйлем мүшесіне талда. |
|жауап шешімі осыған |Асқардың әкесі баласы үшін велосипед сатып әкелді. |
|байланысты жұмыстар | |
|беру арқылы түсінік | |
|деңгейін тексеру | |
| | |
|Бағалау түрлері |Бағалау: Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
|оқушының өзін-өзі |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|бағалауы; |№ |
|топтық өзін-өзі |Оқушының аты-жөні |
|бағалауы; |Сыныптасыңды бағалау |
|мұғалімнің бағалауы;|Мұғалімнің бағалауы |
|жалпы бағалау; | |
|критерийлер арқылы |1 |
|бағалау | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| | |
|-сабақты қалай |Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау |
|аяқтауды жоспарлау |Венн диаграммасын құру. |
| |ма(ме),па(пе),ба(бе) үшін, туралы,|
| |дейін(шейін) |
| | |
| |шылаулары |
| |шылаулары |
|Сабақты аяқтау | |
|түрлері |Үй тапсырмасы: 5-жаттығу |
|-бір пікірге келу...|Сабақтың соңы. |
|-өз пікірін | |
|дәлелдеу... | |
|-үйде жалғастыру... | |
Оқушының саны - |Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта
мектебі бастауыш сынып | |
| | | сабақ № кабинет |
|Сабақтың тақырыбы: |Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары |
|Сілтеме |4 сынып оқулығы -беттер |
|Жалпы мақсаты |1.Шылау туралы түсініктерін нығайту, үшін, туралы, дейін(шейін) |
| |шылауларының қызметі, жазылуы жайында түсіндіру. |
| |2.Оқушылардың шығармашылық қабілетін байқау, дамыту. |
| |3.Оқушыларды ізденімпаздыққа , өз бетімен жұмыс жасауға баулу. |
| Міндеттер: |1. Бұл тақырыпты түсінулерін анықтау; |
| |2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, |
| |сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;|
| |3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
|Мұғалімдер үшін|1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп |
|оқу нәтижелері |шығу; |
| |2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; |
| |3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын,|
|негізгі идеялар|мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. |
|Тапсырмалар |Суреттерді салыстыруға, жұмбақтар шешуге, оқулықтың 1-3 жаттығуларын |
| |орындауға және венн диаграммасын толтыруға тапсырмалар беремін. |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. |
|Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу |
|СТО сұрақтары |Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтың маңыздылығы|-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу |
|не? |-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену |
|-оқушылар не алады? |жолдарын табу |
|-бұрынғы білімін | |
|қалай пайдалана |Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі |
|алады? |Оқушылардың топқа бөлу. Ойын арқылы сандар айтумен, бірнеше рет |
|-өмірден алған |әр түрлі сандар айтып, топтастырып топқа бөлу |
|тәжірибесінің әсері?| |
|-сабақтың болашақта | |
|оқушыға қандай | |
|пайдасы бар? | |
|Сын тұрғысынан |І. Қызығушылығын ояту |
|ойлау үшін |Мұғалім: сурет бойынша не айта аламыз? (тақтаға суреттер |
|мүмкіндіктер |шығарып, салыстыру, айтқандары бойынша маңызды белгілерін |
|-еркін ойлауға |тақтаға жазып отыру) |
|қандай мүмкіндіктер | |
|жасалды? |Жұмбақ шешу (белгілері бойынша нысанды анықтап, суретін салу) |
|-өздігінен ізденуге |Үш көзінде жалын – от, |
|қандай мүмкіндіктер |Ал бірақ та жаны жоқ. |
|жасалады? |Кезектесіп ашылар, |
| |Кезектесіп жұмылар. (бағдаршам) |
| |Өзі алып кемедей, |
| |Дауылдан ықпайды. |
| |Су шашып, Телегей |
| |Мұхиттан шықпайды. (кит) |
| |Тапсырма |
| | |
| |Жазылған сөйлемдерді талдау.Шылаулар туралы түсінігін |
| |меңгерту,ереже қортып шығару. |
| |Асан есік алдында тұрма? |
| |Асан,далада көп тұрма. |
| |Сыныптағы кезекші Құралай ма, Нұрбол ма? |
| |Оқулықпен жұмыс: |
| |1-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Шылаулардың астын сыз. |
| |2-жаттығу. Ауызша талдау жүргізу. |
| |а)Мәнерлеп, дауыс ырғағын келтіре оқу. |
| |ә) Өлеңде не туралы айтылған? |
| |б)Шылаулары тауып, тыныс белгілеріне , сөзге қандай мағына үстеп|
| |тұрғанын анықтау. |
|Мағынаны ажырату |-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту |
|сатысы (жаңа |-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу |
|ақпарат) |-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету |
|-оқушыларды белсене | |
|қатыстыру |ІІ. Мағынаны тану |
|-стратегияларды |Ой қозғау. Деңгейлік тапсырмалар: |
|жүйелі қолдану |І-деңгейлік тапсырма.Төмендегі сөйлемдерді жаз, шылауларды |
|арқылы оқушылардың |тауып.тыныс белгілеріне назар аудар. |
|жұмысын ұйымдастыру |Ыстықта мал да жайыла алмады. |
|(сауал қоя білу, |Ауылға барғанда суға түстің бе? |
|талдау жа-сай білу, |Жандосқа бұл жөнінде айтылды ма? |
|баяндау және қызу ой|ІІ-деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылауларын |
|талқысын жасай білу |қатыстырып сөйлем құрап жаз. |
|қабілеттерін |ІІІ -деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылаулары |
|жетілдіру жолдарын |бар жаңылтпаш ойла,ойдан шығарып құрастыр |
|беру) | |
|-оқушылармен | |
|бірлесіп жұмыс | |
|жасау, қарым-қатынас| |
|шеберлігін ұтымды | |
|пайдалана білу | |
|-оқулықтан басқа | |
|ақпараттар көзін ашу| |
|Толғаныс (рефлексия)|ІІІ. Ой қорытынды |
|-сабақта | |
|үйренгендерін |Үлестірмелі карточкамен жұмыс. |
|бекіту, қолдану |1.Сөйлемді жаз, сөз табына талда. |
|жолдарын беру |Айнұр, мені көп күттің бе? |
|-жаңадан үйренгенін |2.Сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
|пайдалана отырып, |Әсел бүгін қалаға бара ма? |
|білімін жүйелеу |3.Сөйлем мүшесіне талда. |
|жауап шешімі осыған |Асқардың әкесі баласы үшін велосипед сатып әкелді. |
|байланысты жұмыстар | |
|беру арқылы түсінік | |
|деңгейін тексеру | |
| | |
|Бағалау түрлері |Бағалау: Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
|оқушының өзін-өзі |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|бағалауы; |№ |
|топтық өзін-өзі |Оқушының аты-жөні |
|бағалауы; |Сыныптасыңды бағалау |
|мұғалімнің бағалауы;|Мұғалімнің бағалауы |
|жалпы бағалау; | |
|критерийлер арқылы |1 |
|бағалау | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| | |
|-сабақты қалай |Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау |
|аяқтауды жоспарлау |Венн диаграммасын құру. |
| |ма(ме),па(пе),ба(бе) үшін, туралы,|
| |дейін(шейін) |
| | |
| |шылаулары |
| |шылаулары |
|Сабақты аяқтау | |
|түрлері |Үй тапсырмасы: 5-жаттығу |
|-бір пікірге келу...|Сабақтың соңы. |
|-өз пікірін | |
|дәлелдеу... | |
|-үйде жалғастыру... | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz