Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Ахметова Зүлфия Аманжолқызы |

Оқушының саны - |Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта
мектебі бастауыш сынып | |
| | | сабақ № кабинет |
|Сабақтың тақырыбы: |Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары |
|Сілтеме |4 сынып оқулығы -беттер |
|Жалпы мақсаты |1.Шылау туралы түсініктерін нығайту, үшін, туралы, дейін(шейін) |
| |шылауларының қызметі, жазылуы жайында түсіндіру. |
| |2.Оқушылардың шығармашылық қабілетін байқау, дамыту. |
| |3.Оқушыларды ізденімпаздыққа , өз бетімен жұмыс жасауға баулу. |
| Міндеттер: |1. Бұл тақырыпты түсінулерін анықтау; |
| |2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, |
| |сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;|
| |3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау. |
|Мұғалімдер үшін|1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп |
|оқу нәтижелері |шығу; |
| |2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; |
| |3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын,|
|негізгі идеялар|мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. |
|Тапсырмалар |Суреттерді салыстыруға, жұмбақтар шешуге, оқулықтың 1-3 жаттығуларын |
| |орындауға және венн диаграммасын толтыруға тапсырмалар беремін. |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. |
|Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу |
|СТО сұрақтары |Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтың маңыздылығы|-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу |
|не? |-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену |
|-оқушылар не алады? |жолдарын табу |
|-бұрынғы білімін | |
|қалай пайдалана |Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі |
|алады? |Оқушылардың топқа бөлу. Ойын арқылы сандар айтумен, бірнеше рет |
|-өмірден алған |әр түрлі сандар айтып, топтастырып топқа бөлу |
|тәжірибесінің әсері?| |
|-сабақтың болашақта | |
|оқушыға қандай | |
|пайдасы бар? | |
|Сын тұрғысынан |І. Қызығушылығын ояту |
|ойлау үшін |Мұғалім: сурет бойынша не айта аламыз? (тақтаға суреттер |
|мүмкіндіктер |шығарып, салыстыру, айтқандары бойынша маңызды белгілерін |
|-еркін ойлауға |тақтаға жазып отыру) |
|қандай мүмкіндіктер | |
|жасалды? |Жұмбақ шешу (белгілері бойынша нысанды анықтап, суретін салу) |
|-өздігінен ізденуге |Үш көзінде жалын – от, |
|қандай мүмкіндіктер |Ал бірақ та жаны жоқ. |
|жасалады? |Кезектесіп ашылар, |
| |Кезектесіп жұмылар. (бағдаршам) |
| |Өзі алып кемедей, |
| |Дауылдан ықпайды. |
| |Су шашып, Телегей |
| |Мұхиттан шықпайды. (кит) |
| |Тапсырма |
| | |
| |Жазылған сөйлемдерді талдау.Шылаулар туралы түсінігін |
| |меңгерту,ереже қортып шығару. |
| |Асан есік алдында тұрма? |
| |Асан,далада көп тұрма. |
| |Сыныптағы кезекші Құралай ма, Нұрбол ма? |
| |Оқулықпен жұмыс: |
| |1-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Шылаулардың астын сыз. |
| |2-жаттығу. Ауызша талдау жүргізу. |
| |а)Мәнерлеп, дауыс ырғағын келтіре оқу. |
| |ә) Өлеңде не туралы айтылған? |
| |б)Шылаулары тауып, тыныс белгілеріне , сөзге қандай мағына үстеп|
| |тұрғанын анықтау. |
|Мағынаны ажырату |-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту |
|сатысы (жаңа |-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу |
|ақпарат) |-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету |
|-оқушыларды белсене | |
|қатыстыру |ІІ. Мағынаны тану |
|-стратегияларды |Ой қозғау. Деңгейлік тапсырмалар: |
|жүйелі қолдану |І-деңгейлік тапсырма.Төмендегі сөйлемдерді жаз, шылауларды |
|арқылы оқушылардың |тауып.тыныс белгілеріне назар аудар. |
|жұмысын ұйымдастыру |Ыстықта мал да жайыла алмады. |
|(сауал қоя білу, |Ауылға барғанда суға түстің бе? |
|талдау жа-сай білу, |Жандосқа бұл жөнінде айтылды ма? |
|баяндау және қызу ой|ІІ-деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылауларын |
|талқысын жасай білу |қатыстырып сөйлем құрап жаз. |
|қабілеттерін |ІІІ -деңгейлік тапсырма. үшін, туралы, дейін(шейін) шылаулары |
|жетілдіру жолдарын |бар жаңылтпаш ойла,ойдан шығарып құрастыр |
|беру) | |
|-оқушылармен | |
|бірлесіп жұмыс | |
|жасау, қарым-қатынас| |
|шеберлігін ұтымды | |
|пайдалана білу | |
|-оқулықтан басқа | |
|ақпараттар көзін ашу| |
|Толғаныс (рефлексия)|ІІІ. Ой қорытынды |
|-сабақта | |
|үйренгендерін |Үлестірмелі карточкамен жұмыс. |
|бекіту, қолдану |1.Сөйлемді жаз, сөз табына талда. |
|жолдарын беру |Айнұр, мені көп күттің бе? |
|-жаңадан үйренгенін |2.Сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса. |
|пайдалана отырып, |Әсел бүгін қалаға бара ма? |
|білімін жүйелеу |3.Сөйлем мүшесіне талда. |
|жауап шешімі осыған |Асқардың әкесі баласы үшін велосипед сатып әкелді. |
|байланысты жұмыстар | |
|беру арқылы түсінік | |
|деңгейін тексеру | |
| | |
|Бағалау түрлері |Бағалау: Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
|оқушының өзін-өзі |Оқушының аты-жөні____________________________________ |
|бағалауы; |№ |
|топтық өзін-өзі |Оқушының аты-жөні |
|бағалауы; |Сыныптасыңды бағалау |
|мұғалімнің бағалауы;|Мұғалімнің бағалауы |
|жалпы бағалау; | |
|критерийлер арқылы |1 |
|бағалау | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| | |
|-сабақты қалай |Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау |
|аяқтауды жоспарлау |Венн диаграммасын құру. |
| |ма(ме),па(пе),ба(бе) үшін, туралы,|
| |дейін(шейін) |
| | |
| |шылаулары |
| |шылаулары |
|Сабақты аяқтау | |
|түрлері |Үй тапсырмасы: 5-жаттығу |
|-бір пікірге келу...|Сабақтың соңы. |
|-өз пікірін | |
|дәлелдеу... | |
|-үйде жалғастыру... | |

Ұқсас жұмыстар
Сабаққа дайындық
Қазақ тілі пәнінен "шылау"
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
Сөйлемді жалғастыр
Сөз таптары
Сөйлемнен шылауды тап
Сабақты ұйымдастыру
Сиқырлы кітаптың тапсырмасы
Адамның досы
Бөлшек сандар
Пәндер