Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы
Оқушының саны -
Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта мектебі бастауыш сынып
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:
Оқушының саны -: сабақ № кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: 4 сынып оқулығы -беттер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1 . Шылау туралы түсініктерін нығайту, үшін, туралы, дейін(шейін) шылауларының қызметі, жазылуы жайында түсіндіру.

2 . Оқушылардың шығармашылық қабілетін байқау, дамыту.

3 . Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетімен жұмыс жасауға баулу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1. Бұл тақырыпты түсінулерін анықтау;

2. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;

3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:
  • Суреттерді салыстыруға, жұмбақтар шешуге, оқулықтың 1-3 жаттығуларын орындауға және венн диаграммасын толтыруға тапсырмалар беремін.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: СТО сұрақтары
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі

Оқушылардың топқа бөлу. Ойын арқылы сандар айтумен, бірнеше рет әр түрлі сандар айтып, топтастырып топқа бөлу

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

І. Қызығушылығын ояту

Мұғалім: сурет бойынша не айта аламыз? (тақтаға суреттер шығарып, салыстыру, айтқандары бойынша маңызды белгілерін тақтаға жазып отыру)

Жұмбақ шешу (белгілері бойынша нысанды анықтап, суретін салу)

Үш көзінде жалын - от,

Ал бірақ та жаны жоқ.

Кезектесіп ашылар,

Кезектесіп жұмылар. (бағдаршам)

Өзі алып кемедей,
Дауылдан ықпайды.
Су шашып, Телегей
Мұхиттан шықпайды.
(кит)

Тапсырма

Жазылған сөйлемдерді талдау. Шылаулар туралы түсінігін меңгерту, ереже қортып шығару.

Асан есік алдында тұрма?

Асан, далада көп тұрма.

Сыныптағы кезекші Құралай ма, Нұрбол ма?

Оқулықпен жұмыс:

1-жаттығу . Сөйлемдерді көшіріп жазу. Шылаулардың астын сыз.

2-жаттығу. Ауызша талдау жүргізу.

а) Мәнерлеп, дауыс ырғағын келтіре оқу.

ә) Өлеңде не туралы айтылған?

б) Шылаулары тауып, тыныс белгілеріне, сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын анықтау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

Ой қозғау . Деңгейлік тапсырмалар:

І-деңгейлік тапсырма . Төмендегі сөйлемдерді жаз, шылауларды тауып. тыныс белгілеріне назар аудар.

Ыстықта мал да жайыла алмады.

Ауылға барғанда суға түстің бе?

Жандосқа бұл жөнінде айтылды ма?

ІІ-деңгейлік тапсырма . үшін, туралы, дейін(шейін) шылауларын қатыстырып сөйлем құрап жаз.

ІІІ -деңгейлік тапсырма . үшін, туралы, дейін(шейін) шылаулары бар жаңылтпаш ойла, ойдан шығарып құрастыр

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

ІІІ. Ой қорытынды

Үлестірмелі карточкамен жұмыс .

1. Сөйлемді жаз, сөз табына талда.

Айнұр, мені көп күттің бе?

2. Сөйлемдегі сөздерге дыбыстық талдау жаса.

Әсел бүгін қалаға бара ма?

3. Сөйлем мүшесіне талда.

Асқардың әкесі баласы үшін велосипед сатып әкелді.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;
  • топтық өзін-өзі бағалауы;
  • мұғалімнің бағалауы;
  • жалпы бағалау;
  • критерийлер арқылы бағалау
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

Бағалау: Өзін-өзі және достарын бағалау


Ұқсас жұмыстар
Сабаққа дайындық
Қазақ тілі пәнінен "шылау"
Ұлыстың ұлы күні. Қазақтың ұлттық тағамдары
Сөйлемді жалғастыр
Сөз таптары
Сөйлемнен шылауды тап
Сабақты ұйымдастыру
Сиқырлы кітаптың тапсырмасы
Адамның досы
Бөлшек сандар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz